Інтерв’ю IGN про Housing: Будинки для пар, вирізані функції, конкурси та інше

В інтерв’ю з IGN Головний геймдизайнер Jesse Kurlancheek і Старший UX-дизайнер Joanna Giannullis обговорили спільне користування будинками, функції, які не потрапили в реліз, та підтримку контенту, створеного гравцями.
Спільні будинки та інтер’єрні декоратори
У нещодавньому трейлеру про запуск Housing, Blizzard натякнули на ідею весіль між гравцями — як офіційних, так і через події, що проводяться спільнотою. Хоча вони уникнули питання про спільне володіння будинком кількома гравцями, провідний розробник зазначив, що команда думає над способами, як гравці могли б допомагати прикрашати будинки один одного.
IGN: Чи є думки про те, щоб зрештою зробити щось таке, де двоє людей могли б разом володіти будинком або ви могли б дати іншим людям дозвіл прикрашати ваш будинок? Мені здається, що можуть з’явитися потенційні професії інтер’єрних декораторів.
Kurlancheek: Так, часто виникає така думка: «Я не особливо креативний або не надто добре володію набором інструментів. Чи може мій друг прийти і прикрасити мій будинок?». Так, це точно у нас на радарі.
Функції в розробці
Не дивно, що деякі функції не встигли потрапити до раннього доступу, хоча це не означає, що вони не з’являться в майбутньому оновленні. Повний запуск доповнення вже включає Endeavors , підвищені ліміти рівнів житла, нові типи будинків і теми Night/Blood elf, але розробники також працюють над відновленням деяких вирізаних функцій, таких як налаштування зовнішнього освітлення.
IGN: Чи було щось, що довелося відкласти для початкового запуску, про що ви справді шкодуєте, що не змогли додати? І чи готові ви сказати, що це?
Giannullis: Так багато-так багато. Тобто, одна з відомих речей — ми додали зовнішні кімнати для тестування, але вони не будуть доступні гравцям, доки ми фактично не запустимо Midnight, через технічні причин, але ми були дуже раді додати цей функціонал. Ми раді, що змогли показати їх раніше, щоб гравці могли залишити відгуки, протестувати їх і зрозуміти, що їм у них подобається.
Kurlancheek: Є зовнішнє освітлення, яке нам довелося вимкнути під час alpha або beta через вплив на продуктивність. Якщо кожен у вашій зоні видимості поставить по 100 ламп на своєму газоні, це спричинить проблему. Тож нам довелося їх вимкнути. Ми це виправимо, змусимо їх працювати після релізу, після запуску Midnight. Так, думаю, було чимало речей, які люди тримали близько до серця, але нам довелося не те щоб вирізати, а просто сказати: «Це трохи зачекає, а потім ми до цього дійдемо».
Майбутні функції на розгляді
І, звісно, деякі функції все ще перебувають на розгляді. Збереження макетів декору для швидкого повторного заповнення кімнат, функції копіювання-вставки для оптимізації масового створення, а також імпорт/експорт цілих макетів — усе це популярні запити, які команда бачила і чула від гравців, але, хоча є багато функцій, які ми хотіли б бачити, команда намагається пріоритезувати ті, що, як вони вважають, принесуть найбільшу користь гравцям.
IGN: Чи розглядаєте ви якусь майбутню функціональність копіювання-вставки або можливість зберігати власні комбінації предметів? Знаю, що це те, про що багато хто просить.
Giannullis: Багато людей про це питали. Однозначно копіювання-вставка. Можливість, коли ви довели щось до ідеалу в розширеному режимі, не робити все заново. Ми однозначно стежимо за всім, про що просять люди. Є багато речей, яких люди хочуть. Є багато речей, які ми хочемо зробити, тож справа в тому, щоб вирішити, що найбільше допоможе гравцям.
IGN: Так, думаю, наступне питання фактично те саме про “Експорт дизайну”. Якщо люди хочуть прикрасити будинок, показати його, а потім дати комусь іншому скопіювати, якщо в них є ті самі предмети.
Kurlancheek: Так, думаю, коли ми говоримо про будь-яку функцію, що стосується житла, йдеться про те, що є максимально корисним для всієї тієї широкої гами різних гравців. І тому, коли ви говорите про щось на кшталт імпорту чи експорту, це допомагає гравцеві типу інтер’єрного дизайнера, який хоче надавати послуги. Це допомагає гравцям, які не обов’язково супер креативні, так? Яким не дуже подобається механічний бік декорування. У них є бачення, але вони не хочуть використовувати набір інструментів.
IGN: Що ви думаєте про такі речі, як конкурси на житло та подібне? Не знаю… Я думаю про Race to World First і те, що це подія, яку дивляться, і відчуваю, що дивився б шоу про інтер’єрне декорування.
Giannullis: Справа в тому, що ми вже бачимо багато творців, які заявляють: «Я — housing creator, ось чим я займаюся». І вони починають проводити власні челенджі та конкурси, і це дуже захопливо спостерігати. Ми всі спостерігаємо за цим щоб побачити якими активностями займаються гравці.
Kurlancheek: Так, і як ми можемо, так би мовити, створювати інструменти, щоб підтримати всі ці витівки, так? Щось на кшталт Trial of Style. Що потрібно гравцям, щоб мати змогу це робити? Яка функціональність має сенс, щоб краще це забезпечити?
Giannullis: Пам’ятаю, ми говорили про те, скільки людей взагалі можна мати у вашому будинку одночасно, і це було щось, над чим ми дуже наполегливо працювали, щоб переконатися, що ми зможемо довести це до гарного рівня, адже ми знаємо, що люди хочуть влаштовувати вечірки, вони хочуть робити всі ці різні речі, і ми намагаємося переконатися, що те, що ми будуємо, буде підтримуватись і може з цим впоратися.























































