Огляд класових змін у Midnight

У Midnight класи зазнають масштабних змін — частину здібностей повністю перероблено, деякі прибрано, а інші отримали нові ефекти чи взаємодії. Бета-версія доповнення вже доступна, тож саме час підсумувати всі ключові зміни, які торкнулися кожного класу.
Лицар Смерті
Blood
Додано
-
Dance of Midnight (Apex)
-
Dance of Midnight (Apex)
-
Dance of Midnight (Apex)
-
Abomination Limb (зі зміненим функціоналом)
-
Deathbringer Echoing Fury
Видалено
-
Deathbringer Reaper of Souls
Зміни
-
Insatiable Blade тепер зменшує час відновлення Dancing Rune Weapon на 30 секунд (раніше: 5 секунд за кожен втрачений заряд Bone Shield )
-
Consumption тепер посилена здібність – забезпечує зменшення шкоди та непряме зцілення.
-
Gorefiend’s Grasp та Tightening Grasp об’єднані.
Зміни геймплею
- Усі активні здібності, які витрачають заряди Bone Shield, видалені. Dancing Rune Weapon тепер має фіксований час відновлення 120/90 секунд.
- Тривалість Dancing Rune Weapon зменшена до максимум 12 секунд. До звичайної версії Dancing Rune Weapon додано кілька пасивних ефектів.
- Consumption тепер є здібністю із заряджанням — під час заряджання можна рухатися й використовувати захисні заклинання.
- Захисні здібності видалені: Tombstone, Bonestorm, Unholy Endurance, Rune Tap.
- Зцілення від Death Strike стало дещо слабшим при отриманні шкоди.
Frost
Додано
-
Chosen of Frostbrood (Apex)
-
Chosen of Frostbrood (Apex)
-
Chosen of Frostbrood (Apex)
Видалено
- (немає)
Зміни
- (немає)
Зміни геймплею
- Спеціалізація Frost зазнала масштабних змін у версії 11.2, що зробило її більш цілісною та узгодженою з новою дизайнерською філософією, яку Blizzard впроваджує у Midnight.
- Тому наразі на етапі альфа-тесту Midnight суттєвих змін немає — лише виправлення помилок і коригування балансу.
Unholy
Додано
-
Forbidden Knowledge (Apex)
-
Forbidden Knowledge (Apex)
-
Forbidden Knowledge (Apex)
Зміни
-
Scourge Strike поширює Virulent Plague на цілі поблизу.
-
Death Coil та Epidemic подовжують дію хвороб.
-
Army of the Dead тепер гулі існують лише 8 секунд.
-
Doomed Bidding змінено — тепер призиває Lesser Ghoul.
-
Festering Strike змінено — тепер застосовує Lesser Ghoul.
-
Clawing Shadows перероблено.
-
Sudden Doom тепер спрацьовує від Dread Plague, а не від автоатак.
-
Dark Transformation знову стала окремою кнопкою.
-
Soul Reaper перероблено.
-
Festering Scythe перероблено.
-
Unholy Aura перероблено.
-
Cleaving Strikes перероблено.
-
Infliction of Sorrow більше не завдає шкоди.
Зміни геймплею
- Механіка Festering Wounds загалом замінена на виклик Lesser Ghouls.
- Death Coil та Epidemic тепер подовжують тривалість хвороб, а Scourge Strike розповсюджує Virulent Plague на сусідні цілі, що змінює використання Outbreak.
- Необхідність постійно перебувати в ближньому бою значно знижена — тепер лише Festering Strike та Soul Reaper (якщо вибрано талант) вимагають ближньої дистанції.
- Scourge Strike отримав базову дальність 30 ярдів, Sudden Doom більше не спрацьовує від автоатак, Unholy Aura перероблено.
- AoE геймплей більше не обертається навколо Death and Decay із Cleaving Strikes.
Мисливець на демонів
Havoc
Додано
-
Eternal Hunt (Apex)
-
Eternal Hunt (Apex)
-
Eternal Hunt (Apex)
-
Broken Spirit (Soul Generation)
Зміни
-
Netherwalk об’єднано з Blur
-
Glaive Tempest перетворено на пасивний ефект.
Зміни геймплею
- Генерація Fury значно зменшена.
- Netherwalk змінено на пасивну здібність, додано Demonic Resilience для компенсації.
- Генерація Reaver’s Glaive тепер відбувається через отримання душ (Soul generation) — ця механіка перенесена із Sigils до Broken Spirit.
- Ініціацію бою скорочено — Inner Demon та Chaotic Transformation об’єднані в один вузол вибору.
Vengeance
Додано
-
Untethered Rage (Apex)
-
Untethered Rage (Apex)
-
Untethered Rage (Apex)
-
Героїчні таланти Annihilator
Видалено
-
Героїчні таланти Fel-Scarred
Зміни
-
Soul Cleave тепер має м’яке обмеження на 5 цілей (раніше було жорстке) і додатково підвищує шкоду, якщо поглинає душі.
-
Spirit Bomb тепер має 25 секунд часу відновлення, який скорочується з підвищенням haste.
-
Frailty, Painbringer більше не накопичуються.
-
Fiery Brand тепер застосовує зниження шкоди до себе, а не до ворога.
Зміни геймплею
- Захисні здібності більше не накопичуються поступово, що зменшує варіативність виживання.
- Корисні ефекти (utility) знижені через меншу кількість печаток.
- Нове дерево героїчних талантів переважно пасивне.
Друїд
Balance
Додано
-
Ascendant Eclipses (Apex)
-
Ascendant Eclipses (Apex)
-
Ascendant Eclipses (Apex)
Видалено
Зміни
- Розташування вузлів у дереві талантів було змінено, а їхня взаємопов’язаність — підвищена.
Зміни геймплею
- Mastery: Astral Invocation перероблено — тепер вона не зосереджена на Moonfire і Sunfire.
- Eclipse тепер активується натисканням кнопки і має нижчу загальну тривалість.
Feral
Додано
-
Unseen Predator (Apex)
-
Unseen Predator (Apex)
-
Unseen Predator (Apex)
-
Frantic Frenzy (талант)
-
Chomp (талант)
Зміни
-
Sudden Ambush більше не надає переваг від Pouncing Strikes.
-
Tiger’s Fury тепер має нову іконку на цілях під вливом DoT.
-
Ashamane’s Guidance зменшує час відновлення Incarnation: Avatar of Ashamane.
Зміни геймплею
- Механіка снепшотінг обмежена через видалення Bloodtalons.
- Ефекти бонусів комплекту Manaforge: Omega частково перенесені в нові вузли Hero Talent.
- Prowl зберіг можливість снепшотінг, але тепер доступний лише нічним ельфам, через Incarnation: Avatar of Ashamane або на початку бою.
Guardian
Додано
-
Wild Guardian (Apex)
-
Wild Guardian (Apex)
-
Wild Guardian (Apex)
Видалено
Зміни
-
Berserk: Persistence об’єднано з Berserk.
-
Berserk: Unchecked Aggression об’єднано з Berserk.
-
Improved Survival Instincts надає 2 заряди базовій здібності.
-
Heart of the Wild перероблено.
Зміни геймплею
- Видалення Thorns of Iron означає, що більше не буде сенсу спамити Ironfur для завдання шкоди.
- Послаблення Wildpower Surge може позбавити гру через кота статусу найрезультативнішої збірки за рівнем шкоди.
Restoration
Додано
-
Everbloom (Apex)
-
Everbloom (Apex)
-
Everbloom (Apex)
-
Nature’s Bounty (талант спеціалізації)
Зміни
-
Lifebloom додатково об’єднано з Efflorescence.
-
Flourish об’єднано з Tranquility.
-
Power of the Archdruid об’єднано з Soul of the Forest.
Зміни геймплею
- Видалено кілька ефектів зцілення з часом, як-от Spring Blossoms і Cultivation. Mastery: Harmony посилено для компенсації.
- Багато незначних самобафів, таких як Strategic Infusion і Cenarius’ Might, видалено.
- Деякі активні здібності стали пасивними — Grove Guardians та Flourish.
- Менше акценту на частому використанні «рампів» Flourish.
Пробудник
Augmentation
Видалено
-
Threads of Fate (Chronowarden)
Зміни
-
Renewing Blaze об’єднано з Obsidian Scales.
-
Twin Guardian поглинаючий щит видалено; тепер має новий ефект.
-
Unravel став пасивним талантом.
Зміни геймплею
- Ebon Might тепер ділить свій ефект між усіма DPS-гравцями у рейді.
- Prescience більше не використовується для спрямування Ebon Might і може спрацьовувати від Motes of Possibility за наявності Clairvoyant.
- Shifting Sands як і раніше націлюється на найближчих гравців, але тепер має більше потенційних цілей у рейдових умовах.
Devastation
Додано
-
Rising Fury (Apex)
-
Rising Fury (Apex)
-
Rising Fury (Apex)
-
Azure Sweep (покразений Azure Strike)
-
Command Squadron (Scalecommander)
Видалено
-
Багато здібностей перетворені на пасивні.
Зміни
-
Engulf тепер пасивна здібність із Consume Flame.
-
Firestorm тепер пасивна здібність із Feed the Flames.
-
(Spell #370452) тепер пасивна здібність із Shattering Stars.
-
2 способи застосування Deep Breath із Strafing Run.
-
Renewing Blaze об’єднано з Obsidian Scales.
Зміни геймплею
- Flameshaper втратила Engulf, але отримала два заряди Fire Breath. Періодичний ефект Fire Breath тепер перетворено на пасивні вибухи.
- Scalecommander посилено талантами на кшталт Command Squadron і Concentrated Power.
- Dragonrage покращено завдяки Apex талантам і необмеженим продовженням від Animosity.
- Продовження від Fire Breath залишаються обмеженими, тоді як від Eternity Surge — ні.
- Загальні вікна відновлення здібностей стали довшими.
- Slipstream тепер повертає лише один заряд Hover.
- Захисні здібності об’єднані.
- Twin Guardian більше не дає поглинання шкоди — тепер це чисто утиліта.
Preservation
Додано
-
Merithra’s Blessing (Apex)
-
Merithra’s Blessing (Apex)
-
Merithra’s Blessing (Apex)
-
Twin Echoes (талант спеціалізації)
-
Inner Flame (талант спеціалізації)
Видалено
-
Engulf (Flameshaper)
-
Threads of Fate (Chronowarden)
Зміни
-
Lifebind більше не можна продублювати через Echo.
-
Call of Ysera тепер пасивний талант.
-
Tempo Charged універсальний вузол, що підвищує ефективність зцілення бронзових здібностей.
-
Renewing Blaze об’єднано з Obsidian Scales.
-
Twin Guardian поглинання видалено. Матиме новий ефект.
-
Unravel тепер пасивний талант.
Зміни геймплею
- Consume Flame тепер пасивно прикріплений до Verdant Embrace / Emerald Blossom замість видаленого Engulf.
- Таланти, які раніше взаємодіяли зі Spiritbloom, тепер впливають на Dream Breath або Verdant Embrace залежно від вибраного шляху.
- Flameshaper отримує два заряди Dream Breath / Fire Breath.
- Emerald Blossom значно посилено й тепер є центральним елементом рейдової ротації.
Мисливець
Beast Mastery
Додано
-
Nature’s Ally (Apex талант)
-
Wild Instincts (та сама назва, новий ефект)
-
Bloody Frenzy (та сама назва, новий ефект)
Видалено
Зміни
-
Hunter’s Mark перероблено.
-
Roar of Sacrifice перероблено.
-
Shell Cover перероблено.
-
Fortitude of the Bear перероблено.
-
War Orders більше не має випадковості.
-
Multi-Shot замінено на Wild Thrash.
-
Horsehair Tether не є ексклюзивним талантом Pack Leader.
-
Stampede! тепер талант, а не бонус із комплекту.
-
Howl of the Pack Leader Bear послаблено та Boar перероблено.
-
Багато пасивок Dark Ranger перероблено.
Зміни геймплею
- Стиль гри Dark Ranger змінений — тепер він ґрунтується на генерації Black Arrow основними здібностями, а не на випадкових проках.
- Barbed Shot тепер є тривалим періодичним ефектом, більше не зменшує час відновлення Bestial Wrath і не генерує накопичення Frenzy.
- Bestial Wrath має фіксований час відновлення 90/60/30 секунд (залежно від талантів) і пов’язаний із багатьма додатковими ефектами.
Marksmanship
Додано
-
Deadly Insight (Apex)
-
Deadly Insight (Apex)
-
Deadly Insight (NYI) (Apex) – тепер має три рівні випадковості: шанс проку > 25% шанс на додатковий прок > 1/3 шанс отримати оптимальний результат.
Видалено
Зміни
-
Deathblow тепер талант тільки у дереві Marksmanship.
Зміни геймплею
- Час застосування Aimed Shot загалом став довшим.
- Explosive Shot повністю видалено.
- Ефект зменшення часу відновлення Trueshot суттєво ослаблено, тож різниця між геймплеєм під Trueshot і без нього стала набагато меншою.
- Apex таланти додали багаторівневий елемент випадковості — проки мають 25% шанс викликати ще одне спрацювання, причому обирається воно випадково.
Survival
Додано
-
Raptor Swipe (Apex)
-
Raptor Swipe (Apex)
-
Raptor Swipe (Apex)
-
Dual Wielding (додатково)
-
Hatchet Toss (для дальнього пула)
Видалено
Зміни
-
Hunter’s Mark перероблено.
-
Roar of Sacrifice перетворено на зовнішній захист.
-
Mongoose Bite змінено на Mongoose Fury
-
Героїчні таланти Sentinel повністю перероблені.
-
Героїчні таланти Pack Leader дещо змінені.
Зміни геймплею
- Замість частого використання Wildfire Bomb, ротація включає рідше застосування Wildfire Bomb і нову здібність Boomstick.
- Прибраний час відновлення у Kill Command, що змінило цикл бою з управління ресурсами на їх оптимізацію.
- Mongoose Fury тепер не має максимуму в 5 накопичень — ефект працює як «нескінченне» нашарування, подібно до Ironfur.
- Sentinel тепер зосереджений на витраті Tip of the Spear для створення Sentinel і отримання різноманітних бонусів.
Маг
Arcane
Додано
-
Touch of the Archmage (Apex)
-
Touch of the Archmage (Apex)
-
Touch of the Archmage (Apex)
-
Arcane Pulse (замінює Arcane Explosion)
Видалено
-
Siphon Storm (із застосування Evocation)
Зміни
-
Aether Attunement перероблено — Arcane Missiles завжди завдають удару по кількох цілях, але без бонусної шкоди.
-
Arcane Tempo тепер тільки збільшує відсоток haste.
-
Arcane Salvo, колись був Arcane Harmony, цей ефект тепер інтегрований у декілька талантів.
-
Greater Invisibility та Mirror Image більше не зменшують отриману шкоду.
Зміни геймплею
- Відсутність бонусу до шкоди під час execute-фази та зниження показників вибухової й тунельної (funnel) шкоди, ймовірно, негативно вплинуть на відчуття гри для більшості, хто грав за Arcane раніше.
- Ймовірно, з’являться дві окремі збірки талантів: Sunfury — з акцентом на Arcane Missiles, та Spellslinger — із фокусом на Arcane Orb, при цьому обидві використовують Arcane Barrage як фінальний удар.
- Менше часу витрачається на Mass Barrier, Evocation, Alter Time, Greater Invisibility та Mirror Image, що дозволяє більше зосередитись на нанесенні шкоди.
- Найімовірніше, Arcane Pulse перевершить Arcane Explosion завдяки взаємодії з іншими талантами.
- Arcane Pulse має чудову анімацію, однак надто тривалий час застосування робить заклинання відчутно повільним і громіздким у використанні.
Fire
Видалено
Зміни
-
Kindling перероблено: тепер надає фіксоване скорочення часу відновлення (до 60 секунд).
-
Sun King’s Blessing повернено до Pyroclasm.
-
Flamestrike тепер можна обрати як цільову здібність через вузол вибору.
-
Alter Time отримав варіант пасивного використання через Temporal Realignment.
Зміни геймплею
- Більше часу приділятиметься застосуванням Fireball.
- Менше використання Pyroblast і Flamestrike.
- Combustion триває набагато менше, проте стала значно потужнішою.
- Мобільність суттєво знижена, а під час Combustion єдиним заповнювальним заклинанням залишається Fireball.
- Усі пасивні ефекти зменшення шкоди прибрані зі здібностей Mirror Image і Greater Invisibility.
Frost
Додано
-
Hand of Frost (Apex)
-
Hand of Frost (Apex)
-
Hand of Frost (Apex)
Видалено
-
Ice Floes (можливо, його перероблять для Frost)
Зміни
-
Ray of Frost тепер головна здібність із завданням шкоди.
-
Icicles тепер генеруються періодично, а не від застосувань здібностей.
-
Ice Barrier‘s базовий глобальний час відновлення зменшено до 0.75 секунд (було 1.5 секунди).
-
Ice Nova замінює Cone of Cold якщо вибраний талант.
-
Mirror Image та Greater Invisibility більше не знижують отриману шкоду.
-
Glacial Spike підсилено через Frostfire Empowerment.
-
Comet Storm об’єднано з Ray of Frost.
-
Frozen Orb тепер слідує за вашою ціллю.
-
Blizzard тепер можна застосовувати на ціль.
Зміни геймплею
- Shatter повністю перероблено — тепер це окреме джерело шкоди, а не підсилювач для інших заклинань.
- Freezing — новий дебаф, який накопичується на цілі й активує оновлений ефект Shatter.
- Fingers of Frost і Brain Freeze більше не дублюють функції одне одного, адже Winter’s Chill видалено.
- Ray of Frost, Ice Barrier та Ice Block тепер можуть отримувати до двох зарядів через таланти, що забезпечує більшу гнучкість між атакою та захистом.
- Cone of Frost вводить у ротацію Ice Nova / Cone of Cold як частину DPS-набору.
Монах
Brewmaster
Додано
-
Bring Me Another (Apex)
-
Bring Me Another (Apex)
-
Bring Me Another (Apex)
Зміни
-
Rushing Jade Wind тривалість прирівнюється до часу відновлення.
-
Purifying Brew тепер завжди очищає 8% Stagger.
Зміни геймплею
- Героїчні таланти Shado-Pan суттєво перероблено: Flurry Strikes тепер генеруються від автоатак і активуються через Keg Smash, а взаємодії з Weapons of Order замінені на Invoke Niuzao, the Black Ox.
- Значне скорочення кількості здібностей залишає лише чотири основні кулдауни (Celestial Infusion / Celestial Brew, Fortifying Brew, Exploding Keg, Invoke Niuzao, the Black Ox) та спрощує ротацію.
- Бонуси, що залежать від поточного рівня Stagger, переважно видалені.
Mistweaver
Додано
-
Spiritfont (Apex)
-
Spiritfont (Apex)
-
Spiritfont (Apex)
Зміни
-
Sheilun’s Gift замінює Vivify при виборі таланту, успадковуючи його модифікатори.
-
Invigorating Mists більше не знижує кількість зцілення понад 5 цілей.
-
Jadefire Teachings тепер завжди активний при виборі.
-
Jade Empowerment діє постійно, але з меншим бонусом до шкоди.
-
Rushing Wind Kick більше не підсилює зцілення Renewing Mist, але тепер лікує 5 союзників, на яких діють ваші ефекти зцілення з часом.
Зміни геймплею
- Посилення Enveloping Mist у вигляді базового зцілення компенсує зменшений ефект підсилення, що робить його сильною цілеспрямованою лікувальною здібністю.
- Домінуючий стиль гри в Mythic+ більше не залежить від наземного ефекту Jadefire Stomp.
- Soothing Mist отримує більше потужності в груповому зціленні завдяки новим класовим талантам Mistweaver і Apex талантам.
- Sheilun’s Gift, замінюючи Vivify при виборі таланту, надає обом заклинанням унікальну роль для зцілення союзників поруч.
Windwalker
Додано
-
Tigereye Brew (Apex)
-
Tigereye Brew (Apex)
-
Tigereye Brew (Apex)
Видалено
Зміни
-
Invoke Xuen, the White Tiger тепер перший талант у дереві героїчних талантів Conduit of the Celestials.
-
Strike of the Windlord та Whirling Dragon Punch стали вузлом вибору.
-
Flurry Strikes заряди генеруються автоатаками та спрацьовують при використанні Fists of Fury.
-
Wisdom of the Wall більше не має 4 окремих бафи.
-
Against All Odds тепер дає статичний бонус до Agility.
-
Shado Over the Battlefield замінює “Shadow Buff” у Wisdom of the Wall.
-
Celestial Conduit автоматично активується після Invoke Xuen, the White Tiger на тій самій кнопці.
Зміни геймплею
- Було внесено кілька змін, які роблять автоатаки більш значущими.
- Багато взаємодій, що масштабувалися від Haste, тепер прив’язані до Critical Strike.
- Більшість зайвих бафів і накопичуваних ефектів видалено.
- Під час гри через Shado-Pan більше не потрібно контролювати енергію та інші бафи.
- Додано вбудований трекер майстерності, який показує останнє використане заклинання.
Паладин
Holy
Додано
-
Beacon of the Savior (Apex)
-
Beacon of the Savior (Apex)
-
Beacon of the Savior (Apex)
Зміни
-
Hammer of Wrath об’єднано з Judgment.
-
Holy Shock та Judgment час відновлення зменшено.
-
Awakening більше не активує Avenging Wrath.
Зміни геймплею
- Light of Dawn більше не обмежений п’ятьма цілями і не є конусним ефектом — тепер він зцілює всіх союзників у радіусі 40 ярдів, що робить його найкращою витратою Holy Power у рейдах.
- Crusader’s Might тепер змушує Holy Shock зменшувати час відновлення Judgment.
- Divine Toll і Holy Prism тепер розміщені у вузлі вибору в загальному дереві класу — можна обрати лише одну з них.
- Holy Light більше не споживає й не отримує вигоду від Infusion of Light.
- Empyrean Legacy більше не має часу відновлення, але активується лише при критичних ударах Judgment.
Protection
Додано
-
Glory of the Vanguard (Apex)
-
Glory of the Vanguard (Apex)
-
Glory of the Vanguard (Apex)
Видалено
Зміни
-
Mastery перероблено – тепер Mastery: Divine Bulwark & Mastery: Divine Bulwark від’єднано від Consecration.
-
Holy Shield об’єднано з новою mastery.
-
Hammer of Wrath перероблено.
-
Righteous Protector перероблено.
-
Blessing of Dawn перероблено.
-
Word of Glory тепер повертає частину мани при використанні на себе.
Зміни геймплею
- Переробка майстерності — значне покращення зручності гри, що усуває потребу постійно стояти в Consecration для отримання захисного ефекту.
- Valiant Crusade знімає необхідність попередньо накопичувати Holy Power перед початком бою.
- Зміни Hammer of Wrath спрощують ротацію та звільняють додаткову клавішу.
- Завдяки додаванню Word of Glory більше не можна витратити всю ману на самозцілення.
Retribution
Додано
-
Light Within (Apex)
-
Light Within (Apex)
-
Light Within (Apex)
Зміни
-
Divine Hammer стала пасивною для Templar.
-
Divine Resonance перероблено.
-
Radiant Glory спрацювання видалено.
-
Crusade перероблено.
-
Shield of Vengeance тепер не окрема здібність, поєднано з Divine Protection.
Зміни геймплею
- Генерація Holy Power тепер повністю ручна — періодичних ефектів, що її створюють, більше немає.
- Templar Strikes знову використовується як активне джерело Holy Power.
- Execution Sentence тепер має час відновлення 1 хвилину, при цьому в нього додано ефекти Final Reckoning.
Жрець
Discipline
Додано
-
Master the Darkness (Apex)
-
Master the Darkness (Apex)
-
Master the Darkness (Apex)
Зміни
-
Ultimate Penitence тепер із Power Word: Barrier у вузлі вибору.
-
Evangelism тепер дозволяє застосовувати Power Word: Radiance без часу відновлення.
Зміни геймплею
- Видалено Shadow Covenant, тому Mindbender / Shadowfiend тепер не так сильно підсилюють шкоду, як це було в TWW.
- Таланти Apex створюють потужні щити, які також генерують зцілення через Atonement.
- Суттєві зміни в пасивних талантах, щоб заохочувати більше Holy або Shadow шкоди залежно від героїчних талантів/таймерів шкоди. Atonement здається трохи складнішим у використанні, оскільки Evangelism змінено, щоб Power Word: Radiance можна було застосовувати без часу відновлення. Очікується багато майбутніх оновлень!
Holy
Додано
-
Benediction (Apex)
-
Benediction (Apex)
-
Benediction (Apex)
Видалено
Зміни
-
Halo тепер тільки у дереві героїчних талантів Archon.
-
Premonition перетворилося на пасивну здатність, яка надає додатковий заряд Prayer of Mending.
Зміни геймплею
- Renew тепер повністю пасивний. Таланти, що базувалися на застосуванні Renew, видалені; таланти, що застосовують Renew через інші здібності, залишилися.
- Таланти Apex зосереджуються на створенні додаткових Cosmic Ripples для легкого зцілення через застосування Flash Heal.
- Додано Ultimate Serenity, що дозволяє відмовитися від Holy Word: Sanctify на користь надзвичайно потужного Holy Word: Serenity, який також лікує додаткових союзників. У спека були проблеми з AoE-зціленням, тому цей талант є важливим для Mythic+.
Shadow
Додано
-
Void Apparitions (Apex)
-
Void Apparitions (Apex)
-
Void Apparitions (Apex)
Видалено
-
Surge of Insanity Проки
-
Halo для Voidweaver
-
Void Torrent для Archon
Зміни
-
Devouring Plague замінено на Shadow Word: Madness і видалено самозцілення.
-
Shadow Crash замінено на Tentacle Slam.
Зміни геймплею
- Темп ротації Shadow у Voidform значно знижено.
- Сила Voidform як кулдауна суттєво ослаблена, середня тривалість все ще понад 60 секунд.
- Без Void Bolt для оновлення DoT, спек тепер сильно покладається на Tentacle Slam для застосування і підтримки Vampiric Touch, що створює проблеми, коли цілей більше ніж 6.
- Завдяки Void Apparitions, Tentacle Slam тепер є основною частиною ротації Shadow і використовується по кулдауну.
Розбійник
Assassination
Додано
-
Implacable (Apex)
-
Implacable (Apex)
-
Implacable (Apex)
Зміни
-
Crimson Tempest перероблено — тепер це генератор, що поширює кровотечі.
-
Venomous Wounds суттєво послаблено, особливо в АоЕ.
-
Caustic Spatter спрощено в застосуванні.
Зміни геймплею
- Регенерація енергії тепер базова, замість залежності від Venomous Wounds.
- Стелс-ефекти майже повністю видалено для Mythic+, Improved Garrote — єдиний, що залишився.
- Загальна ротація сильно фокусується на керуванні енергією через Implacable.
- AOE ротація більше не вимагає переключення цілей, розповсюдження кровотечі застосовується через перероблений Crimson Tempest.
Outlaw
Додано
-
Gravedigger (Apex)
-
Gravedigger (Apex)
-
Gravedigger (Apex)
Видалено
Зміни
-
Roll the Bones зроблено більш стабільним.
-
Ace Up Your Sleeve тепер також скидає власний час відновлення.
Зміни геймплею
- Спеціалізація більше не зосереджена навколо Vanish, Crackshot та Underhanded Upper Hand. Тепер акцент зроблено на ефективному накопиченні та витратах ресурсів, а не на самопідтримуваному циклі відновлення.
- Between the Eyes завдає значно більшої шкоди й більше не залежить від критичного удару для збільшення ефективності.
- Через зменшення часу дії Adrenaline Rush, Blade Rush стає набагато важливішим для управління енергією.
- Roll the Bones тепер працює інакше: замість кидку комбінацій із 6 бафів, ви отримуєте 4, і кожен з них надає всі ефекти попередніх.
Subtlety
Додано
-
Ancient Arts (Apex)
-
Ancient Arts (Apex)
-
Ancient Arts (Apex)
-
Mass Casualty (Deathstalker)
-
Clever Combatant (Trickster)
Видалено
-
Improved Shadow Dance, збільшення тривалості є базовим.
Зміни
-
Shuriken Tornado тепер дублює застосування Shuriken Storm із невеликою затримкою.
-
Symbols of Death тепер підсилює тільки завершальні здібності.
-
Danse Macabre завдає тіньову шкоду.
-
Dark Shadow збільшує шкоду Shadowstrike.
-
Secret Technique має фіксований 30-секундний час відновлення.
-
Deepening Shadows збільшує тривалість Shadow Dance залежно від haste.
-
Cold Blooded Killer стала пасивною.
Зміни геймплею
- Shuriken Storm стає основним генератором комбо-очок, коли обрано талант Shuriken Tornado (поза Shadow Dance).
- Уникайте використання кількох Shadow Dance під час Shadow Blades.
- Vanish знову виконує роль кулдауну для збільшення шкоди.
- Багато оптимізацій втратили актуальність (наприклад, більше не потрібно використовувати Backstab у Shadow Dance або під час AoE).
Шаман
Elemental
Додано
-
Feedback Loop (Apex)
-
Feedback Loop (Apex)
-
Feedback Loop (Apex)
Видалено
-
Frost Shock видалено як кнопку в ротації
-
Wind Gust (Storm Elemental бафає Haste)
Зміни геймплею
- Більшість випадкових і інтерактивних механік було видалено.
- Також прибрано більшість миттєвих заклинань.
- Значно знижено ефективність кулдаунів — Ascendance та Stormkeeper фактично ослаблено вдвічі.
- Fire Elemental / Storm Elemental більше не активуються вручну — тепер вони призиваються Ascendance або Fury of the Storms. Greater Lightning Elemental видалено.
- Call of the Ancestors тепер спрацьовує від Stormkeeper після видалення Primordial Wave.
- Awakening Storms оновлено — воно більше не активується від Lightning Bolt / Chain Lightning, а натомість збільшує шанс спрацювання Tempest, який тепер є випадковим проком, а не гарантованим після певного порогу.
Enhancement
Додано
-
Storm Unleashed (Apex)
-
Storm Unleashed (Apex)
-
Storm Unleashed (Apex)
Видалено
Зміни
-
Voltaic Blaze тепер активна здібність.
-
Fire Nova тепер спрацьовує від Voltaic Blaze.
-
Surging Totem час відновлення 60 секунд.
-
Crashing Storms замінено на Chaining Storms.
-
Ashen Catalyst тепер надає фіксоване скорочення часу відновлення.
-
Earth Elemental час відновлення зменшено до 3 хвилин, а тривалість дії – до 30 секунд.
Зміни геймплею
- Maelstrom Weapon більше не впливає на зцілювальні здібності. Raging Maelstrom оновлено — тепер воно також надає Stormweaver (талант PvP з The War Within).
- Feral Spirit перетворено на пасивний ефект, об’єднаний із Elemental Spirits, який спрацьовує від Sundering / Doom Winds.
- Tempest тепер активується випадково при витратах Maelstrom Weapon, а не кожних 40. Awakening Storms тепер має фіксований шанс (RPPM) давати Tempest при Stormstrike.
- Sundering активує старі ефекти Primordial Wave — Surging Elements і Primordial Storm.
- Crash Lightning тепер завжди активує баф на зброю, незалежно від кількості цілей.
- Rolling Thunder спрацьовує від Doom Winds замість Tempest.
- Doom Winds більше не має глобального кулдауну.
- Static Accumulation та Thorim’s Invocation тепер працюють під час Doom Winds. Ascendance замінює Doom Winds, отримуючи пасивний шанс активувати його під час витрат Maelstrom Weapon.
- Пасивні ефекти Static Accumulation та Thorim’s Invocation переміщено до нового таланту Thunder Capacitor.
- Hot Hand тепер має зниження часу відновлення лише на 50%.
Restoration
Додано
-
Stormstream Totem (Apex)
-
Stormstream Totem (Apex)
-
Stormstream Totem (Apex)
Видалено
Зміни
-
Таланти, які раніше взаємодіяли з Healing Surge тепер працюють із Healing Wave.
Зміни геймплею
- Кількість пасивного зцілення шамана суттєво збільшено.
- Healing Tide Totem і Ascendance тепер утворюють вузол вибору.
- Вузол Therazane’s Resilience та Reactive Warding тепер розташований у класовому дереві талантів.
Чорнокнижник
Affliction
Додано
-
Shadow of Nathreza (Apex)
-
Shadow of Nathreza (Apex)
-
Shadow of Nathreza (Apex)
Зміни
-
Unstable Affliction тепер основна здібність, що витрачає ресурси, і не має обмеження в 1 ефект.
-
Shared Agony тепер основний механізм для поширення кількох ефектів Agony.
Зміни геймплею
- Malefic Rapture видалено — його замінює Unstable Affliction, яке стає основною витратою ресурсів у бою проти однієї цілі.
- Sow the Seeds повертається і стає основною AoE-здібністю.
- Dark Harvest у поєднанні з Cull the Weak забезпечує потужний кулдаун на 1 хвилину, який також продовжує дію поточних ефектів шкоди з часом.
Demonology
Додано
-
Dominion of Argus (Apex)
-
Dominion of Argus (Apex)
-
Dominion of Argus (Apex)
Видалено
Зміни
-
Summon Vilefiend тепер застосовується разом із Call Dreadstalkers.
Зміни геймплею
- Багато мікробафів інтегровано в таланти або доповнено пасивним збільшенням характеристик, таких як Tyrant’s Oblation, Aura of Contempt та Master Summoner.
- Summon Vilefiend тепер пов’язаний із Call Dreadstalkers, що зменшує розсинхронізацію кулдаунів із Summon Demonic Tyrant.
- Клас став ближчим до отримання власного базового переривання заклинань без потреби в Axe Toss — завдяки Grimoire: Fel Ravager, який автоматично перериває заклинання при виклику, а потім відкриває доступ до Spell Lock під час його відновлення.
- Тепер є більше можливостей розкрити тему «призивача» через Dominion of Argus, що повертає атмосферу Nether Portal, але без великого кулдауну — тепер цей ефект прив’язано до основного циклу кулдаунів.
Destruction
Додано
-
Embers of Nihilam (Apex)
-
Embers of Nihilam (Apex)
-
Embers of Nihilam (Apex)
Видалено
Зміни
-
Shadowburn тепер застосовується лише до цілей із менш ніж 20% здоров’я; час відновлення видалено, натомість коштує 1 shard.
-
Blistering Atrophy тепер гарантує 100% критичний удар Shadowburn.
-
Soul Fire тепер вузол вибору із Dimensional Rift.
Зміни геймплею
- Тепер у грі набагато менше бафів і дебафів для взаємодії.
- Додано пасивні ефекти, як-от Xorothian Research і Practiced Chaos.
- Старі пасивні ефекти, що урізноманітнювали геймплей (Decimation, Ritual of Ruin), видалено.
- Управління Soul Shards стало менш важливим для підтримки Eradication.
- Soul Fire стало менш цікавим через відсутність проків Decimation.
Воїн
Arms
Додано
-
Master of Warfare (Apex)
-
Master of Warfare (Apex)
-
Master of Warfare (Apex)
-
Slayer Violent Euphoria
-
Slayer Deadly Focus
-
Slayer Unhinged
-
Colossus Decimator
-
Colossus Cut to the Bone
-
Colossus Celeritous Conclusion
Видалено
Зміни
-
Avatar отримується із класового дерева талантів.
-
Anger Management переміщений до класового дерева талантів.
-
Rend переміщений до класового дерева талантів.
-
Unhinged переміщений до дерева талантів Slayer.
-
Tactician тепер має постійний шанс на спрацьовування.
-
Warbreaker об’єднано з Colossus Smash.
-
Fervor of Battle тепер вимагає трьох цілей та завдає збільшеної шкоди від Slam.
-
Executioner’s Precision тепер бафає гравця.
-
Overpowering Finish перейменовано і тепер воно збільшує шкоду від Overpower, якщо здоров’я цілі менше ніж 35%.
-
Battlelord тепер має час відновлення замість витрат люті.
-
Critical Thinking тепер спеціально збільшує шанс критичного удару Execute.
-
Fatality тепер можна накопичувати та споживати будь-коли, а не один раз за бій.
Зміни геймплею
- Основний геймплей не зазнав радикальних змін — усе ще орієнтовано на максимізацію Mortal Strike та Execute, але Overpower отримує більшу роль завдяки взаємодії з талантами Apex.
- Майстерність Arms більше не взаємодіє з Deep Wounds, натомість просто підвищує шкоду при використанні дворучної зброї.
- Новий ефект Heroic Strike замінює Slam під час Apex, роблячи його пріоритетним навіть у execute-фазі. Зміни до Tactician забезпечують більш стабільні, але рідші проки Overpower, що дещо збільшує частоту використання Slam.
- Видалення Juggernaut спростило умови використання Execute — більше не потрібно відстежувати додаткові ефекти.
- Додано більше талантів для бою проти кількох цілей, спрямованих на посилення Sweeping Strikes і Cleave, щоб підвищити ефективність при невеликій кількості ворогів.
Fury
Додано
-
Rampaging Berserker (Apex)
-
Rampaging Berserker (Apex)
-
Rampaging Berserker (Apex)
-
Slayer Violent Euphoria
-
Slayer Deadly Focus
-
Slayer Unhinged
-
Mountain Thane Storm Surge
-
Mountain Thane Conductivity
-
Mountain Thane Capacitance
Видалено
Зміни
-
Avatar отримується із класового дерева талантів.
-
Anger Management переміщений до класового дерева талантів.
-
Unhinged переміщений до дерева талантів Slayer.
-
Powerful Enrage тепер збільшує mastery та leech замість шкоди та тривалості енрейджу.
-
Improved Whirlwind збільшено до 4 атак (було 2).
-
Meat Cleaver збільшує шкоду від Whirlwind, коли баф неактивний.
-
Bloodborne тепер збільшує шкоду від кровотечі для цілей, уражених Bloodthirst
-
Deft Experience тепер збільшує шанс спрацювання енрейджу замість майстерності.
-
Frenzy накопичення тепер мають індивідуальну тривалість і більше не скидаються під час зміни цілі.
-
Recklessness збільшує генерацію люті на 50% (було 100%).
-
Odyn’s Fury тепер енрейдж ефект та генерує більше люті.
-
Bladestorm генерує зменшену лють за оберт.
Зміни геймплею
- Основна ідея залишається — накопичення rage і використання Rampage для активації Enrage. Через зниження генерації rage по дереву талантів, Rampage використовується рідше, тому Bloodthirst доводиться застосовувати частіше.
- Сет-бонуси Slayer і Mountain Thane із сезону 3 The War Within не перенесено, тому спостерігається менше проків Sudden Death і Thunder Blast. Нові Apex таланти роблять стиль гри більш залежним від безперервного бою, що створює серйозні труднощі при втраті контакту з ворогом (наприклад, у PvP або при переміщеннях у рейдах).
- Нові Apex таланти роблять геймплей надзвичайно залежним від постійної бойової активності, поєднуючи найгірші елементи Test of Might і Breath of Sindragosa. Це створює великі проблеми, коли гравець змушений перервати атаку навіть на кілька секунд — утримати ефект практично неможливо. Це особливо критично у Mythic+, де потрібно переміщатися між групами ворогів, у PvP — під час кайту чи контролю, а також у рейдах через механіки босів. У відкритому світі або delve-контенті, де бої короткі, а руху багато, вкладені в Apex очки майже не приносять користі.
- З’явилося більше ефектів, пов’язаних із критичними ударами, проте менше способів підвищити шанс критичного удару, що створює суперечливу ситуацію: цінність критичного удару зростає, але отримати його досить важко.
- Два нові таланти підвищують ефективність у боях проти кількох цілей, але мають незручну реалізацію. Meat Cleaver працює лише тоді, коли баф Whirlwind неактивний — тому його не можна заздалегідь оновити чи продовжити, а з Thunder Clap у героїчних талантах Mountain Thane він взагалі не взаємодіє. Rampaging Ruin зменшує базову шкоду Rampage на 50%, через що він стає неефективним проти менше ніж десяти цілей.
- Додавання Deep Wounds і оновлення Slayer стимулюють частіше використовувати Execute, ніж раніше.
- Пасивна здатність, яка дозволяла Воїнам спеціалізації Fury трансмогрифікувати дворучну зброю в одноручний вигляд, була знайдена на альфі, але так і не реалізована та згодом видалена.
Protection
Додано
Видалено
Зміни
-
Unstoppable Force переміщений до дерева талантів Mountain Thane.
-
Intimidating Shout тепер впливає на ВСІ цілі та змушує ворогів тремтіти від страху, сповільнюючись на 70%.
-
Piercing Howl тепер також збільшує швидкість пересування союзників!
-
Last Stand тепер пасивний талант у класовому дереві талантів.
-
Anger Management вимагає 20 очок люті за кожну секунду скорочення замість 10 очок.
Зміни геймплею
Ігровий процес загалом не зазнав суттєвих змін після масштабного оновлення дерев талантів, однак став повільнішим і менш зручним для збирання великих груп ворогів.
- Champion’s Spear тепер дозволяє стрибнути до місця призову списа, завдаючи шкоди при повторній активації.
- Anger Management тепер вимагає 20 одиниць rage для скорочення кулдауну на 1 секунду (раніше було 10), що загалом уповільнює темп гри.
- I Can Do This All Day [NYI] став вузлом вибору разом із Brutal Vitality — залежно від ситуації обидва можуть бути надзвичайно потужними.
- Fueled by Violence та Brutal Vitality більше не ділять вузол вибору й тепер можуть бути взяті одночасно.
- Ravager під час дії збільшує шкоду Revenge та Thunder Clap на 50%.
- Новий талант Javelineer — чудове доповнення для Mythic+, що дозволяє перервати і не давати застосовувати здібності впродовж 3 секунд, полегшуючи контроль над групами противників.























































