wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Найкращі та найгірші підземелля за перший сезон TWW

17/02/2025

У кожного гравця своя думка про стан Mythic+: для одних це найкращий сезон, для інших – найгірший. У мережі можна знайти безліч різних цифр і загальних показників, але вони не завжди дають повну картину. Підбиваємо підсумки першого сезону The War Within за допомогою статистики на Raider IO – узагальненої інформації щодо популярності підземель, аналізу продуктивності у міфіках та інших аспектів гри.

Як збираються дані

Raider.IO вже протягом восьми років публікує рейтингові таблиці для кожного сезону, підземелля, регіону, а також для всіх проходжень, включаючи завершені вчасно. Завдяки нововведеній функції “Статистика” і глибокому аналізу даних, можна робити висновки як про загальну, так і конкретну продуктивність у Mythic+.

Точність цих висновків залежить від актуальності даних, отриманих через Armory API з серверів США, Європи, Кореї та Тайваню, і може бути досить високою. Загальна мета — представити дані з точністю 98-99,5%.

Діаграми

Давайте відразу перейдемо до статистики першого сезону The War Within! Спочатку поглянемо на рейтинг вибору підземель.

Рейтинг вибору підземель

Коефіцієнт завершеності

Найкращі підземелля

Якщо подивитися на статистику за весь перший сезон, Mists of Tirna Scithe (16,05%) явно виділяється та займає перше місце. Підземелля було актуальне майже на усіх тижнях сезону. Такий результат можна пояснити тим, що це знайомий гравцям контент з минулого доповнення. До того ж, Mists of Tirna Scithe уже було фаворитом у перших трьох сезонах Shadowlands.

На другому місці розташувалося Ara-Kara, City of Echoes (14,10%) — як і Mists of Tirna Scithe, це коротке підземелля із трьома боса. Додатковим стимулом для проходження став аксесуар Ara-Kara Sacbrood, який довгий час вважався одним із найкращих для DPS.

Третє місце посіло Grim Batol (13,06%), яке цього сезону стало особливо привабливим завдяки аксесуару Gale of Shadows для хілерів, який вважається найкращим у своїй категорії. Попри це, Grim Batol — майже найдовше підземелля в сезоні і має один із найгірших показників проходжень вчасно.

Ще одним цікавим прикладом є Siege of Boralus (12,60%), яке повернулося з Battle for Azeroth. Попри серйозні проблеми з балансом у перші тижні, знайомий контент усе ж зробив його популярним серед гравців.

Нижню сходинку рейтингу очолює Dawnbreaker (12,48%). Ближче до кінця сезону це підземелля стало надійним варіантом для швидкого отримання предметів із Great Vault, завдяки короткому часу проходження, високому рівню успішності та компактному дизайну.

Necrotic Wake (11,73%) виявилося найменш популярним серед повернених підземель. Головна причина — проблемний момент із Surgeon Stitchflesh. Один-єдиний бос (а точніше, всього одна його здібність) може визначити успіх або провал усього забігу, що й відлякувало багатьох гравців.

Найменший показник серед усіх має The Stonevault (10,96%). Це підземелля відоме своїми складними супротивниками, особливо перед першим і останнім босами. Хоча рівень успішності проходжень не такий вже й поганий, наразі The Stonevault проходять задля отримання квесту на транспорт Stonevault Mechsuit, що випадає з останнього боса.

Найгірші підземелля

І з великим відривом від усіх інших – City of Threads (9,02%). Попри середній рівень успішності впродовж більшості тижнів, це підземелля стало найменш популярним з часів Lower Karazhan (8,45%) у четвертому сезоні Shadowlands.

Є дві основні причини, чому гравці його уникають:

  1. Складність механік. Кожен бос має хоча б одну механіку, яка може перетворити навіть невелику помилку на катастрофу.
  2. RP і примусові маршрути. Багатьох дратують RP-відігравання та примусові маршрути пересування. Відчуття, що час спливає, а ти нічого не можеш із цим зробити, викликає лише роздратування.

До того ж, City of Threads має найдовший таймер серед усіх підземель сезону, що ще більше ускладнює ситуацію.

Позитивні та негативні фактори

Якщо розглянути основні фактори, які можуть визначати вибір підземель, то це: час проходження, рівень успішності, бажана винагорода та знайома локація. У багатьох випадках комбінація позитивних аспектів чітко показує, чому такі підземелля, як Mists of Tirna Scithe, Ara-Kara та Dawnbreaker є улюбленими, або чому важкі підземелля, як Grim Batol, все одно займають лідерські позиції. Тим часом City of Threads фактично має негативні показники з усіх факторів, через що його уникали протягом усього сезону. Переглядаючи останні кілька сезонів, можна побачити, що старі підземелля часто лідирують у виборах.

Що стосується афіксів, то між підземеллями можуть бути значні відмінності залежно від комбінації афіксів. Ваншот-здібності босів або мобів стають ще більш небезпечними під час тижнів Tyrannical або Fortified для низькорівневих ключів. А поглинання орбів афіксу Oblivion завжди ускладнюється через вузькі коридори з численними перешкодами.

Шлях після смерті

Один аспект кожного підземелля, який не завжди можна визначити за допомогою цих даних, але який суттєво впливає на сприйняття гравцями, — це шлях назад до групи після смерті. Цього сезону ми побачили підземелля, у яких зручно повертатися до місця, де відбувся вайп. Після смерті в Dawnbreaker ви витрачаєте не більше ніж 15 секунд на повернення до попередньої позиції, що робить вайпи менш неприємними. Тим часом у сумнозвісному City of Threads є зручні польоти назад або довгий шлях по величезній території, після якої вас чекає довга прогулянка через останні кімнати підземелля.

Однак абсолютним винятком у цьому випадку є Grim Batol. Повертаючись до першого та третього босів, ви витрачаєте по хвилині кожен раз, якщо ваш клас не має бонусів до швидкості бігу або здібностей для переміщення. Це може забрати 3% від усього часу, не рахуючи 15 секунд на кожну смерть. Чи є Gale of Shadows єдиною причиною любові до цього підземелля?

Висновок

Mythic+ — це виклик на час, і будь-які фактори, що ускладнюють його, але не вирішуються кращим спорядженням, негативно впливають на загальне враження від цього режиму. Пропозиції щодо поліпшення таких моментів лунають постійно, і ми можемо лише сподіватися, що розробники врахують ці зауваження та покращать ситуацію в майбутньому.

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕