wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер
✕
  • Про нас
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Стрімери
  • Українізатор
  • Література
  • Гільдії
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Сезон 3
  • Сезон 3
  • Література
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер

Зміни на PTR 11.1 від 23.01: D.R.I.V.E., класові комплекти, баланс класів

25/01/2025

Blizzard опублікували нотатки розробки оновлення 11.1, які містять зміни: D.R.I.V.E., класові комплекти і баланс класів.

Згодом ми додамо всі зміни до окремих класових сторінок (з плашкою “Зміна 23.01”) та загальної публікації про другий сезон. Робимо це прямо в цей момент.

Оновлено: всі зміни додані до класів і класових сетів.

 

Blizzard Logo

D.R.I.V.E.

Ми внесли значні зміни до системи D.R.I.V.E.:

  • G-99 Breakneck підвищено висоту для подолання перешкод, такі як паркани.
  • Гараж D.R.I.V.E. тепер вимагає розблокування нестандартних деталей. Ви можете знайти їх, прихованими в Undermine та під час виконання активностей.
  • G77C Ultra (двигун із найнижчою максимальною швидкістю) тепер є двигуном за замовчуванням. The Pozzik тепер доступний для розблокування.
  • Максимальну швидкість GNZ Airmaster 9000 (двигуна з найвищою максимальною швидкістю) знижено на 12,5%. Його прискорення на високих швидкостях збільшено, щоб компенсувати це.
  • Підсилювачі (Boosts) були суттєво перебалансовані через обмеження часу завантаження. Ми вважаємо, що ці зміни покращать контроль під час використання підсилювачів. Ми будемо раді вашим відгукам щодо нових рівнів прискорення.
  • Handcrank (найслабший підсилювач) тепер найефективніше дозволяє підтримувати вищу за середню максимальну швидкість на довгих дистанціях.
  • Steamboil (найсильніший підсилювач) сильно підвищує вашу швидкість до максимальної, а також майже подвоює її, якщо ви вже рухаєтеся швидко.
  • The Wildfuel Mk. 0 (підсилювач за замовчуванням) знаходиться десь між цими двома варіантами.
  • Додано клаксони.

Ми продовжуємо працювати над покращеннями і поділимося новинами найближчим часом.

КЛАСИ

  • ЛИЦАР СМЕРТІ
    • Frost
      • Glacial Advance візуальний ефект оновлено.
      • Бонус за 2 предмети комплекту Liberation of Undermine – Winning Streak! тепер накопичується до 6 разів (було 8).
      • Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine:
        • Ефективність Frostscythe, викликаного Frost Strike і Glacial Advance, знижена до 30% (було 50%).
        • Ефективність Frostscythe після втрати Winning Streak! зменшена до 100% (було 125%).
        • Frostscythe збільшена ефективність по основній цілі знижена до 40% (було 50%).
    • Unholy
      • Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine – Виправлено помилку, через яку Winning Streak! міг припинятися під час активного Dark Transformation.
  • ДРУЇД
    • Feral
      • Бонус за 2 предмети комплекту Liberation of Undermine оновлено – Free Ferocious Bites тепер не скидають Winning Streak!.
    • Restoration
      • Mastery: Harmony ефективність збільшено на 12%, а його швидкість масштабування скориговано.
  • ПРОБУДНИК
    • Preservation
      • Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine тепер працює з ефектом Echo, при використанні Verdant Embrace.
      • Класовий комплект Liberation of Undermine – ефективність поступового лікування Insurance знижено на 30%.
      • Класовий комплект Liberation of Undermine – лікування Insurance, яке активується за умовою низького рівня здоров’я, зменшено на 15%.
      • Примітки розробників: Історично Emerald Blossom активувала Echo для стабільності, але це ускладнювало ефективне поєднання цих заклинань. Ми оновлюємо Echo, щоб воно більше не активувалося від Emerald Blossom, дозволяючи гравцям використовувати Emerald Blossom, не “марнуючи” активні Echo.
      • Emerald Blossom більше не активує Echo.
      • Echo опис було оновлено. Тепер зазначено, що заклинання, які витрачають Essence, не можуть активувати Echo.
  • МИСЛИВЕЦЬ
    • Implosive Trap радіус підкидання збільшено до 8 ярдів (було 5 ярдів).
    • Counter Shot візуальні ефекти оновлено..
    • Tranquilizing Shot швидкість польоту снаряда збільшено.
    • Aspect of the Cheetah візуальні ефекти оновлено.
    • High Explosive Trap візуальні ефекти оновлено.
    • Implosive Trap візуальні ефекти оновлено.
    • Posthaste візуальні ефекти оновлено.
    • Disengage візуальні ефекти оновлено.
    • Beast Mastery
      • Новий талант: Thundering Hooves – застосування Explosive Shot змушує всіх активних компаньйонів використовувати Stomp з ефективністю 200%.
      • Poisoned Barbs оновлено – тепер також застосовує Serpent Sting.
      • Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine оновлено – шкоду від Potent Mutagen збільшено на 100%.
      • Barbed Shot – візуальні ефекти оновлено.
      • Barbed Shot – швидкість польоту снаряда збільшено.
      • Serpent Sting більше не відображається на іменних табличках для спеціалізації Beast Mastery.
      • Explosive Venom видалено.
      • Dark Ranger
        • Black Arrow шкода збільшена на 15%.
        • Виправлено помилку, через яку Unnatural Causes надавав перевагу прямій шкоді від Black Arrow, а не його періодичній шкоді.
        • Withering Fire оновлено:
          • Тепер активується від Call of the Wild (було кожні 3 Bestial Wraths) і триває протягом дії Call of the Wild.
          • Більше не дозволяє Black Arrow ігнорувати вимоги до здоров’я.
          • Тепер надає Deathblow кожні 4 секунди протягом дії Withering Fire.
          • Примітки розробників – ці зміни спрямовані на спрощення Withering Fire та покращення його стабільності для спеціалізації Beast Mastery.
      • Pack Leader
        • Shell Cover тепер активується при 60% здоров’я (було 40%).
        • Shell Cover час відновлення зменшено до 90 секунд (було 120 секунд).
        • Pack Mentality тепер зменшує час відновлення Barbed Shot на 10 секунд (було 18 секунд).
        • Howl of the Pack Leader пов’язані аури тепер зникають поза боєм. Howl of the Pack Leader буде знову застосовано при вході в бій.
          • Примітки розробників: Гравцям здавалося дивним, що аури Howl of the Pack Leader продовжували діяти та завершувалися поза боєм, тому ми зробили так, щоб вони зникали, щоб зменшити візуальне навантаження.
        • Howl of the Pack Leader порядок виклику тепер скидається на початку рейдів та підземель Mythic+.
        • Виправлено проблему, через яку Dire Cleave надавав неправильну шкоду від Beast Cleave.
    • Marksmanship
      • Новий талант: Unbreakable Bond – Повертає доступ до Call Pet. Поки ви знаходитесь на відкритому повітрі, ваш улюбленець завдає на 15% більше шкоди та отримує на 15% менше шкоди.
        • Примітки розробників: Ми вдячні за ваші відгуки щодо оновлення Marksmanship у версії 11.1. Ми розуміємо, що є спільнота мисливців Marksmanship, які хочуть зберегти доступ до своїх улюбленців. Хоча унікальний орел Marksmanship залишатиметься джерелом їхніх здібностей, таких як Master’s Call, Bloodlust та подібних ефектів, ми вважаємо правильним, щоб мисливці Marksmanship могли продовжувати подорожувати Азеротом разом із своїми улюбленими супутниками.
      • Intimidation оновлено – Тепер вимагає прямої видимості для не гравців.
      • Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine змінений – Використання Lock and Load тепер викликає Explosive Shot з ефективністю 300% (було 200%).
      • Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine оновлено – Тепер збільшує шкоду від Aimed Shot та Rapid Fire на 4%.
        • Примітки розробників: З урахуванням додавання Moving Target до дерева талантів Marksmanship, бонус сету 1-го сезону потребував заміни.
      • Razor Fragments був повторно впроваджений, багато помилок виправлено.
      • Виправлено проблему, коли критичний шанс Obsidian Arrowheads неправильно масштабувався з іншими критичними ефектами.
      • Виправлено проблему, коли бонус шкоди Precision Detonation міг бути використаний іншими мисливцями.
      • Виправлено проблему, коли Spotter’s Mark не міг активуватися від Kill Shots або Black Arrows, якщо вибрано талант Headshot.
      • Виправлено проблему, коли Improved Spotter’s Mark двічі посилював Ohn’ahran Winds.
      • Виправлено проблему, коли активація Ohn’ahran Winds надавало неправильні бонуси через Spotter’s Mark.
      • Виправлено проблему, коли Aimed Shots під дією Aspect of the Hydra не могли активувати Precision Detonation.
      • Виправлено проблему, коли чергування заклинання, що генерує Streamline, після Aimed Shot споживало новостворений Streamline.
      • Виправлено проблему, коли Double Tap неправильно зменшував ефективність Aimed Shot у PvE та PvP.
      • Виправлено проблему, коли Razor Fragments не отримував ефекту від Unnatural Causes.
      • Aspect of the Hydra більше не має внутрішнього часу відновлення та коректно працює з чергуванням заклинань.
      • Aspect of the Hydra тепер перевіряє, щоб заклинання застосовувалося до іншої цілі, ніж ваша поточна ціль.
      • Виправлено проблему, коли Unnatural Causes посилював пряму шкоду від Volley.
      • Dark Ranger
        • Withering Fire оновлено – тепер не дозволяє Black Arrow ігнорувати вимоги до здоров’я.
          • Примітки розробників: Marksmanship не має труднощів з генерацією активацій Deathblow, тому цей ефект часто марнувався.
        • Black Arrow шкода збільшена на 15%.
        • Виправлено проблеми взаємодії Phantom Pain з Double Tap і Aspect of the Eagle.
        • Виправлено проблему, коли Unnatural Causes отримували вигоду від прямої шкоди Black Arrow, а не лише від періодичної шкоди.
    • Survival
      • Новий талант: Wildfire Arsenal – Quick Shot та автоатаки з дворучною зброєю підвищують пряму шкоду вашої наступної Wildfire Bomb на 4%, накопичується до 3 разів. Використання Coordinated Assault надає 3 заряди Wildfire Arsenal.
      • Viper’s Venom оновлено – Тепер також збільшує шкоду від Mongoose Bite та Raptor Strike на 15%.
      • Contagious Reagents оновлено – Тепер розповсюджує Serpent Sting на 4 цілі поблизу (було 2).
      • Explosives Expert оновлено – Тепер збільшує шкоду від Wildfire Bomb та Explosive Shot на 2.5/5%.
      • Bombardier оновлено – Тепер надає 1 заряд Wildfire Bomb (було 2).
      • Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine перероблено – Коли ефект Winning Streak! завершується, ваш наступний Mongoose Bite або Raptor Strike завдає на 400% більше шкоди та зменшує час відновлення Wildfire Bomb на 10 секунд.
      • Wildfire Bomb шкоду збільшено на 6%.
        • Примітки розробників: Як зазначалося раніше, наша мета в оновленні 11.1 – зменшити перенасичення ротації Survival і створити більше можливостей для використання Raptor Strike та Mongoose Bite. Цими змінами ми прагнемо обмежити доступ до Wildfire Bomb, надавши при цьому компенсацію через збільшення шкоди.
      • Improved Wildfire Bomb видалено.
      • Pack Leader
        • Shell Cover тепер активується при 60% здоров’я (було 40%).
        • Shell Cover час відновлення зменшено до 90 секунд (було 120 секунд).
        • Pack Mentality тепер зменшує час відновлення Wildfire Bomb на 10 секунд (було 18 секунд).
        • Frenzy Strikes бонус шкоди збільшено до 40% (було 15%).
        • Виправлено проблему, через яку Frenzy Strikes надавав значно більший бонус до шкоди, ніж передбачалося.
        • Howl of the Pack Leader порядок виклику тепер скидається на початку рейдів та підземель Mythic+.
        • Howl of the Pack Leader пов’язані аури тепер зникають поза боєм. Howl of the Pack Leader буде знову застосовано при вході в бій.
          • Примітки розробників: Гравцям здавалося дивним, що аури Howl of the Pack Leader продовжували діяти та завершувалися поза боєм, тому ми зробили так, щоб вони зникали, щоб зменшити візуальне навантаження.
  • MAGE
    • Arcane
      • Новий талант: Intuition – Використання заклинання шкоди має 5% шанс зробити вашу наступну Arcane Barrage на 20% потужнішою та згенерувати 4 Arcane Charges.
        • Примітки розробників: Тривалість позитивного ефекту від Intuition зменшено до 6 секунд, щоб зменшити потребу в надмірному оптимізуванні його використання та знизити когнітивне навантаження. Якщо ми побачимо, що Intuition не досягає цієї мети, ми внесемо необхідні зміни.
      • Новий талант: Arcane Rebound – Якщо здібність Arcane Barrage вражає більше ніж 2 цілі, вона вибухає, завдаючи невеликої шкоди від Arcane всім ворогам у радіусі 10 ярдів від основної цілі.
      • Aether Fragment оновлено – бонус до шкоди від Intuition збільшено на 20%.
      • Resonance оновлено – Тепер збільшує шкоду Arcane Barrage на 15% за кожну додаткову ціль після першої.
        • Примітки розробників: Ми хочемо посилити AOE/cleave-потенціал Resonance і створити можливість для магів обирати інші таланти для бою з однією ціллю.
      • Leydrinker оновлено:
        • Тепер активується від споживання Clearcasting (було від споживання Nether Precision).
        • Шанс активації збільшено до 40% (було 25%).
        • Echo шкода збільшена до 70% (було 60%).
        • Leydrinker візуальні ефекти оновлено.
        • Примітки розробників: Нашою метою є збільшення ймовірності того, що ви матимете Nether Precision під час активації Leydrinker.
      • Arcane Explosion шкоду збільшено на 35%.
      • High Voltage ймовірність активації захисту від невдач збільшено до 15% (було 10%).
      • Бонус за 4 предмети комплекту Nerub-ar Palace оновлено – Тепер збільшує шкоду Arcane Missiles та Arcane Orb на 15%.
        • Примітки розробників: З додаванням Intuition у дерево талантів Arcane, бонус комплекту 1-го сезону потребував заміни.
      • Бонус комплекту Liberation of Undermine оновлено – бонус шкоди від Clarity зменшено до 5% (було 8%).
      • Бонус за 2 предмети комплекту Liberation of Undermine – Ймовірність спрацювання бонусу Arcane більше не збільшується від Швидкості.
      • Nether Precision більше не впливає на Arcane Barrage.
      • Зміни Nether Precision були скасовані.
      • Наступні таланти видалено:
        • Aethervision
          • Примітки розробників: Ми вдячні за ваші відгуки та терпіння під час роботи над змінами для Arcane Mage у версії 11.1. Спільнота чітко дала зрозуміти, що більш жорстко регламентований геймплей Aethervision – це не той напрям, який вони хочуть бачити для Arcane, тому ми вирішили його прибрати. Ми продовжимо відстежувати відгуки та обговорення щодо складності умов для Barrage і вносити зміни, якщо це буде необхідно.
        • Concentration
      • Spellslinger
        • Splintering Sorcery тепер генерує Splinter, коли ви споживаєте Nether Precision або Aethervision з максимальною кількістю накопичень.
          • Зміну скасовано.
      • Sunfury
        • Burden of Power оновлено – тепер впливає на Arcane Barrage.
          • Примітка розробників: Ми отримали відгуки, що використання Arcane Blast у ситуаціях з АоЕ може викликати незручності, тому вирішили зробити Burden of Power сумісним з Arcane Barrage, щоб підтримувати плавність ротації незалежно від кількості цілей.
        • Arcane Soul оновлено – тепер кожне використання Arcane Barrage під час дії Arcane Soul додатково збільшує його шкоду на 15%.
        • Виправлено проблему, через яку Arcane Phoenix іноді застосовував версію Meteorite гравця.
    • Fire
      • Бонус за 2 предмети комплекту Liberation of Undermine – Jackpot! тепер зменшує час відновлення Combustion на 2 секунди (було 3 секунди).
      • Hyperthermia частота спрацьовування зменшена.
      • Sunfury
        • Виправлено проблему, через яку Arcane Phoenix іноді застосовував версію Meteorite гравця..
    • Frost
      • Comet Storm, Glacial Assault, Wintertide та Lonely Winter змінили свої позиції в дереві талантів.
        • Зміни були скасовані.
      • Зміни в дереві талантів скасовано.
      • Wintertide знову коштує 2 очка талантів.
      • Виправлено проблему, через яку аура Wintertide видалялася непослідовно.
      • Оновлено підказку для Wintertide, щоб краще пояснити її ефекти.
      • Spellslinger
        • Spellfrost Teachings бонус шкоди Frozen Orb знижено до 15% (було 30%).
        • Усі пошкодження від Splinter збільшено на 20%.
        • Ice Lance шкода збільшена на 20%.
  • MONK
    • Brewmaster
      • Максимальна кількість зарядів Purified Chi знижена до 6 (було 10) і тепер збільшує поглинання від Celestial Brew на 35% за заряд (було 20%).
    • Mistweaver
      • Spinning Crane Kick шкода збільшена на 40% (було 30%).
      • Виправлено проблему, через яку Enveloping Mists, викликаний Misty Peaks або Jade Bond, скасовував Celestial Conduit.
      • Виправлено проблему, яка іноді дозволяла використовувати заклинання під час каналу Mana Tea.
      • Conduit of the Celestials
        • Celestial Conduit шкода збільшена на 30%.
        • August Dynasty більше не має часу відновлення повторної активації (було 8 секунд).
      • Master of Harmony
        • Overwhelming Force шкода знижена до 5% (було 15%).
    • Windwalker
      • Ordered Elements тепер знижує витрати Chi на 1 під час Storm, Earth, and Fire (було: Rising Sun Kick знижує витрати Chi протягом 7 секунд під час Storm, Earth, and Fire).
  • PALADIN
    • Holy
      • Herald of the Sun
        • Виправлено проблему, через яку Second Sunrise іноді зменшував лікування Holy Shocks від Rising Sunlight.
    • Protection
      • Strength in Adversity зменшено парирування за кожного враженого противника до 3% (було 5%).
      • Strength in Adversity тепер відображається з накопиченнями.
      • Uther’s Counsel зменшено скорочення часу відновлення до 15% (було 30%).
      • Refining Fire зменшено шкоду на 30%.
    • Retribution
      • Вся шкода від здібностей збільшена на 5%.
      • Примітка розробників: Empyrean Hammer мала надмірний вплив на загальний розподіл шкоди. Ми перерозподіляємо силу між іншими здібностями.
      • Templar
        • Hammer of Light початковий удар тепер отримує бонус від Final Reckoning.
        • Empyrean Hammer зменшено шкоду на 30%.
  • PRIEST
    • Discipline
      • Void Summoner перероблено – Тепер зменшує час відновлення Shadowfiend, Mindbender або Voidwraith на 50%.
      • Жерці тепер можуть повільно рухатися під час Ultimate Penitence і контролювати місце приземлення після завершення застосування здібності.
      • Evangelism лікування збільшено на 40%.
      • Pain and Suffering тепер збільшує тривалість Shadow Word: Pain на 2 секунди за кожне очко таланту.
      • Shadow Word: Pain шкода збільшена на 15%.
      • Divine Procession тепер пріоритетно застосовується до Atonement із найменшою тривалістю на союзниках поблизу.
      • Expiation більше не збільшує шкоду Shadow Word: Death і Mind Blast. Тепер завдає шкоди, рівної 200% тривалості, спожитої з Shadow Word: Pain.
      • Примітка розробників: Penance має багато накопичуваних модифікаторів, які впливають на його ефективність, через що заклинання може здаватися слабким без активних бонусів. Ми хочемо, щоб Penance залишався сильним навіть без модифікаторів, тому зменшуємо ефективність Power of the Dark Side і Harsh Discipline, одночасно збільшуючи базову шкоду та лікування від Penance.
      • Harsh Discipline Тепер збільшує кількість снарядів Penance лише на 1 за кожне очко таланту (було на 2). Ефект тепер накопичується до 2 разів і буде як додатковий заряд здібності замість збільшення кількості снарядів за кожне накопичення.
      • Power of the Dark Side збільшує шкоду та лікування від Penance на 30% (було 50%).
      • Penance час відновлення тепер зменшується залежно від Швидкості.
      • Penance шкода та лікування збільшені на 50%.
    • Holy
      • Lightweaver тепер збільшує зцілення від Heal та Prayer of Healing на 18% (було 25%).
      • Trail of Light тепер повторює 25% зцілення, здійсненого попередній цілі (було 35%).
      • Dispersing Light тепер повторює 5% зцілення 4 пораненим союзникам (було 6%).
      • Prayer of Healing зцілення збільшено на 20%.
      • Eternal Sanctity тепер подовжує тривалість Apotheosis на 1 секунду (було 1,5 секунди).
    • Shadow
      • Виправлено проблему, через яку Void Bolts від бонусу 2 частин комплекту Liberation of Undermine не активували Shadowy Apparitions.
      • Виправлено проблему, через яку бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine не активувався під час використання деяких заклинань шкоди.
      • Виправлено проблему, через яку бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine переривав застосування заклинання і не використовував Void Bolt під час застосування.
      • Виправлено проблему, через яку бонус до шкоди 4 частин комплекту Liberation of Undermine не враховувався застосовував Power Infusion після використання Void Bolt.
      • Виправлено проблему, через яку бонус 4 частин комплекту Liberation of Undermine не активувався при використанні Dark Ascension або Void Eruption.
  • ROGUE
    • Outlaw
      • Liberation of Undermine, бонус за 4 частини – Тепер збільшує ймовірність отримати 2 або більше додаткових бойових посилень на 16% (було 12%).
      • Sleight of Hand тепер збільшує ймовірність отримати 2 або більше додаткових бойових посилень на 16% (було 12%).
      • Примітки розробників: Ці бонуси тепер збалансовані для кожного можливого результату, щоб надати відповідний загальний бонус. Кожен бонус збільшує ймовірність отримати 2 додаткових бойових посилення на 12% і 5 додаткових бойових посилень на 4%, що в сумі становить 16% ймовірності отримати 2 або більше.
  • SHAMAN
    • Elemental
      • Farseer
        • Maelstrom Supremacy тепер збільшує лікувальний ефект Healing Surge і Chain Heal на 15% (було 8%).
      • Stormbringer
        • Arc Discharge тепер може накопичуватись до 2 зарядів.
    • Enhancement
      • Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine оновлено – Ваші заклинання та здібності мають шанс активувати Winning Streak!, що збільшує шкоду від ваших Stormstrike, Lava Lash та Doom Winds на 5%, до 25%. Здібності, які витрачають Maelstrom Weapon, мають 1% шанс скинути Winning Streak! за кожен витрачений Maelstrom Weapon.
      • Бонус 4 частин комплекту Liberation of Undermine оновлено – Коли ви втрачаєте Winning Streak!, вітри змінюються на Doom Winds на 4 секунди. Коли Doom Winds завдає шкоди, ваш наступний Crash Lightning завдає на 20% більше шкоди, до 100%. Цей ефект може накопичувати до 10 разів. Крім того, Crash Lightning завдає на 50% більше шкоди вашій основній цілі.
      • Voltaic Blaze шанс активації дещо знижено.
      • Forceful Winds тепер збільшує шкоду від Windfury Weapon на 15% за кожне накопичення (було 20%).
      • Stormbringer
        • Tempest шкода збільшена на 15%.
        • Awakening Storms шкода збільшена на 20%.
      • Totemic
        • Imbuement Mastery тепер збільшує шанс спрацьовування Windfury Weapon на 5% (було 10%).
        • Imbuement Mastery тепер збільшує шкоду Windfury Weapon на 8% (було 15%).
    • Restoration
      • Master of the Elements тепер триває 30 секунд (було 15 секунд).
      • Farseer
        • Усі лікувальні ефекти Ancestor тепер отримують користь від Mastery: Deep Healing.
        • Усі лікувальні ефекти Ancestor зменшені на 15%.
        • Ancestors тепер застосовує Healing Wave, коли Шаман застосовує Healing Wave. Healing Wave лікує трохи більше, ніж Healing Surge.
        • Whispering Waves тепер також дублює лікування Healing Wave, яке накладають Ancestors.
        • Maelstrom Supremacy тепер збільшує лікування Healing Wave, Healing Surge, Wellspring, Downpour та Chain Heal на 15% (було 8%).
        • Elemental Reverb тепер збільшує лікування Riptide на 10% (було 5%).
  • WARLOCk
    • Drain Life шкода збільшена на додаткові 100%.
    • Demonology
      • Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine відкориговано – шанс, що ваше заклинання та здібності викликають Greater Dreadstalker, зменшений.
    • Destruction
      • Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine відкориговано – Jackpot! тепер робить шквал з 6 Demonfire bolts (було 12).
  • WARRIOR
    • Arms
      • Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine – Ваші здібності мають шанс розпочати Winning Streak!, збільшуючи шкоду Overpower на 5%, накопичуючись до 10 разів. Overpower має 15% шанс завершити вашу Winning Streak!
      • Бонус 4 частин комплекту Liberation of Undermine – Коли Winning Streak! завершується, ви отримуєте 2% Швидкості, і шкода від Mortal Strike та Cleave збільшується на 2% за кожне накопичення Winning Streak!, яке ви мали, на 12 секунд.
    • Protection
      • Бонус комплекту Liberation of Undermine було оновлено:
        • Luck of the Draw! тривалість збільшена до 12 секунд (було 10 секунд).
        • Shield Charge зниження часу відновлення Shield Charge збільшено до 12 секунд (було 6 секунд).
        • Виправлено помилку, через яку Luck of the Draw! неправильно змінював шанс критичного удару Shield Slam.

ВИБОЇ

  • Zandelvari розташований у штаб-квартирі Вибоїв у Дорногалі та запропонує тестувальникам наступне:
    • Coffer keys
    • Посилення Бранна
    • Підвищення рівня Бранна
    • Телепорти в любі Вибої
    • Телепорт до Столиці

ПРЕДМЕТИ

  • Шанс спрацьовування Roaring War-Queen’s Citrine був трохи знижений.
  • Нагороди за рейд
    • Eye of Kezan, Mug’s Moxie Jug та Reverb Radio тепер повинні спрацьовувати більш стабільно в усіх спеціалізаціях.
    • House of Cards час відновлення зменшено до 1.5 хвилини (було 2 хвилини), тривалість зменшена до 15 секунд (було 20 секунд), а Майстерність зменшена до ±10% (було 15%).
    • Виправлено проблему, через яку реконфігурація Best-in-Slots не переривалась одразу при вході в бій.
    • Тепер гравці мають більший шанс знайти речі Warbound Until Equipped при перемозі над боссами рейду.

БИТВИ ВИХОВАНЦІВ

  • Waxwick можна придбати у будь-якого майстра стайні гравцями, які виконали досягнення Khaz Algar Safari.

PLAYER VERSUS PLAYER

  • DRUID
    • Restoration
      • Ancient of Lore (PvP талант) – Більше не заважає накладати інші заклинання Друїда під час своєї тривалості, натомість Blossom Burst тепер замінює Ancient of Lore на час своєї тривалості, а Mass Blooming замінює Efflorescence. Лікування від Blossom Burst та Mass Blooming збільшено на 30%, а також збільшена швидкість руху.
  • MAGE
    • Fire
      • Fireheart (PvP талант) був видалений.
      • Sunfury
        • Arcane Phoenix не екстрашкода від заклинань збільшена на 100% у PvP бою.
        • Arcane Phoenix екстрашкода від заклинань збільшена на 50% у PvP бою.
        • Arcane Phoenix тепер використовуватиме лише заклинання по одній цілі в PvP бою.
        • Виправлено проблему, через яку Arcane Phoenix іноді накладав версію Meteorite гравця.
  • SHAMAN
    • Elemental
      • Storm Conduit (PvP талант) тепер додатково зменшує тривалість переривання, яку ви отримуєте під час застосування Lightning Bolt або Chain Lightning, на 30%.
    • Restoration
      • Storm Conduit (PvP талант) тепер додатково зменшує тривалість переривання, яку ви отримуєте під час застосування Lightning Bolt або Chain Lightning, на 50%.
Читати оригінал

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕