wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Зміна балансу класів в Патчі 11.0.7

16/12/2024

Blizzard опублікували баланс класів в патчі 11.0.7, який вийде 18 грудня 2024 року. Ці змінення включають бафи для багатьох неефективних спеціалізацій, зокрема Affliction Warlock, Unholy DK, Holy Paladin, Holy Priest та інших.

Blizzard Logo

Ми регулярно коригуємо баланс класів на основі даних ігрового процесу та відгуків гравців про ефективність класу. Наведені нижче зміни до класів із надлишковою та недостатньою продуктивністю в різних аспектах гри надійдуть разом із оновленням 11.0.7 (18 грудня):

Класи

  • Death Knight

    • Unholy

      • Шкода гулей Apocalypse зросла на 30%.
      • Rotten Touch тепер збільшує шкоду від вашого Scourge Strike проти цілі до 60% (було 50%).
      • Death Coil шкода зросла на 8%.
      • Scourge Strike, Clawing Shadows і Vampiric Strike шкода зросла на 10%.
  • Demon Hunter

    • Felblade шкода зросла на 10%.
    • The Hunt початкова шкода зросла на 10%.
    • Havoc

      • Chaos Strike/Annihilation шкода зросла на 10%.
      • Demon’s Bite/Demon Blades шкода зросла на 10%.
  • Evoker

    • Devastation

      • Вся шкода зросла на 4%. Не поширюється на PvP.
      • Pyre шкода зросла на 20%.
  • Hunter

    • Marksmanship

      • Trick Shots відсоток шкоди виріс до 75% (було 65%).
      • Razor Fragments відсоток шкоди по площі виріс до 35% (було 25%).
      • Dark Ranger: Black Arrow шкода зросла на 15%.
      • Dark Ranger: Shadow Surge шкода зросла на 25%.
      • Dark Ranger: Bleak Powder шкода зросла на 25%.
  • Paladin

    • Holy

      • Veneration тепер перетворює 225% завданої шкоди на лікування (було 200%).
      • Saved by the Light поглинання збільшено на 15%. Не поширюється на PvP.
      • Consecrate шкода зросла на 30%.
      • Lightsmith: Tempered in Battle більше не активується, поки паладин знаходиться під ефектом контролю.

        • Tempered in Battle більше не активується, якщо його ціль під ефектами Cyclone, Detainment Imprison, або Diamond Ice Freezing Trap.
  • Priest

    • Holy

      • Flash Heal лікування зросло на 15%.
      • Holy Fire шкода зросла на 15%.
  • Shaman

    • Restoration

      • Totemic: Surging Totem витрати мани зменшено на 25%.
  • Warlock

    • Affliction

      • Haunt шкода зросла на 75%. Не поширюється на PvP.
      • Focused Malignancy тепер призводить до того, що Malefic Rapture завдає на 25% більше шкоди цілям, які під впливом Unstable Affliction (було 15%). Не поширюється на PvP.
      • Oblivion шкода зросла на 25%.
      • Xavius’ Gambit тепер збільшує шкоду від Unstable Affliction на 20% (було 15%).
      • Perpetual Unstability шкода зросла на 25%.
      • Siphon Life тепер збільшує шкоду від Corruption на 30% (було 20%).

       

PvP – Гравець проти гравця

  • Death Knight

    • Blood

      • Deathbringer: Reaper’s Mark шкода зросла на 20% у PvP.
      • Deathbringer: Wave of Souls шкода зросла на 20% у PvP.
    • Frost

      • Deathbringer: Reaper’s Mark шкода зросла на 20% in PvP combat.
      • Deathbringer: Wave of Souls шкода зросла на 20% in PvP combat.
  • Druid

    • Balance

      • Elune’s Chosen: Lunar Calling тепер на 80% ефективніше в PvP (було 62%).
    • Restoration

      • Все лікування зросло на 5% у PvP.
  • Evoker

    • Augmentation

      • Deep Breath зменшення шкоди на 15%.
      • Molten Embers збільшує шкоду, отриману від Чорних заклинань до 20% (було 40%) у PvP.
  • Mage

    • Sunfury: Burden of Power тепер збільшує шкоду від нашого наступного Pyroblast або Arcane Blast на 40% у PvP (було 20%).
  • Monk

    • Mistweaver

      • Conduit of the Celestials: Celestial Conduit лікування зросло на 50% у PvP.
    • Windwalker

      • Fists of Fury шкода зросла на 30% у PvP.
      • Blackout Kick шкода зменшена на 15% у PvP.
      • Touch of Karma тепер поглинає шкоду до 50% від максимального здоров’я в PvP (було 80%).
      • Shado-Pan: Flurry Strike тіньова шкода від Wisdom of the Wall зросла на 30% у PvP.
  • Priest

    • Discipline

      • Voidweaver: Inner Quietus збільшує поглинання Power Word: Shield на 40% у PvP (було 20%).
  • Shaman

    • Elemental

      • Stormbringer: Tempest шкода зросла на 15% у PvP.
    • Restoration

      • Riptide лікування зросло на 15% у PvP.
      • Healing Surge лікування зросло на 20% у PvP.
  • Warlock

    • Destruction

      • Chaos Bolt шкода зросла на 20% у PvP.
      • Immolate поступова шкода зросла на 20% у PvP.
      • Hellcaller: Wither поступова шкода зменшена на 25% у PvP.
  • Warrior

    • Arms

      • Rend шкода зросла на 15% у PvP.
      • Overpower шкода зросла на 20% у PvP.
    • Fury

      • Mountain Thane: Strength of the Mountain тепер збільшує шкоду від Rampage та Bloodthirst на 45% у PvP (було 30%).
Читати оригінал

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕