wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер
✕
  • Про нас
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Стрімери
  • Українізатор
  • Література
  • Гільдії
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Сезон 3
  • Сезон 3
  • Література
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер

Воїн – Баланс класів у другому сезоні TWW – PTR 11.1

16/01/2025
Class 1 Class 2 Class 3 Class 4 Class 5 Class 6 Class 7 Class 8 Class 9 Class 10 Class 11 Class 13 Class 12

До виходу оновлення 11.1 ще залишився час, тому ці зміни можуть бути переглянуті в майбутніх оновленнях.

БОНУСИ КЛАСОВОГО КОМПЛЕКТУ

ВОЇН (Warrior)

  • Примітки розробників: Ми вважаємо, що Воїни загалом перебувають у хорошому стані, але є кілька аспектів, які потребують покращення як для кожної спеціалізації, так і для класу в цілому. Особливо слабким місцем є виживаність Воїнів. Талант Endurance Training конкурує з кращими здібностями внизу дерева талантів, через що його рідко хто обирає. Ми об’єднуємо Endurance Training і Reinforced Plates, щоб розмістити вибірковий вузол у другому блоці дерева талантів, де більше альтернатив між допоміжними та захисними талантами, що спрощує витрачання очок. Вузли Weapon Specialization тепер вимагають 2 очки, щоб зберегти структуру дерева та загальну вартість побудови талантів у тому ж блоці, також вузли були трохи переміщені, щоб зробити доступ до Avatar більш унікальним для кожної спеціалізації.
  • Reinforced Plates тепер коштує 2 очка талантів, який надає 5% до витривалості та 5% до броні за кожне очко.
  • Overwhelming Rage тепер коштує 1 очко талантів і збільшує максимальний запас Люті на 30 одиниць.
  • Two-Handed Weapon Specialization (Arms) тепер коштує 2 очка талантів, надає 3% до шкоди та 2% зменшення шкоди від атак по площі за кожне очко при використанні дворучної зброї.
  • Dual Wield Specialization (Fury) тепер коштує 2 очка талантів, надає 3% до шкоди та 2% до швидкості руху за кожне очко під час використання зброї в кожній руці.
  • One-Handed Weapon Specialization (Protection) тепер коштує 2 очка талантів, надає 3% до шкоди та 2% вампіризму за кожне очко.
  • Thunderous Words збільшує вашу шкоду від ефектів кровотечі на 20% по ураженим цілям (було 30%).
  • Cruel Strikes, Wild Strikes та вибіркові вузли Weapon Specialization змінили свої позиції в дереві талантів.
  • Endurance Training видалений.
  • Arms
    • Зміна 22.02 Вся шкода від здібностей зменшена на 5%.
    • Зміна 12.02 Mortal Strike шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 12.02 Overpower шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 12.02 Execute шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 12.02 Slam шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 12.02 Whirlwind шкода збільшена на 40%.
    • Зміна 05.02 Виправлено кілька проблем, через які нові візуальні ефекти Colossus Smash і Warbreaker могли відображатися некоректно.
    • Зміна 29.01 Mortal Strike шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 29.01 Overpower шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 29.01 Dreadnaught шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 29.01 Cleave шкода збільшена на 10%.
    • Зміна 29.01 Execute шкода збільшена на 10%.
    • Зміна 29.01 Slam шкода збільшена на 30%.
    • Зміна 29.01 Colossus Smash і Warbreaker отримали нові візуальні ефекти.
    • Зміна 29.01 Warbreaker тепер завдає шкоду по області, яка знаходиться перед Воїном на відстані 1 ярд, щоб краще відповідати новим візуальним ефектам.
    • Зміна 23.01 Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine – Ваші здібності мають шанс розпочати Winning Streak!, збільшуючи шкоду Overpower на 5%, накопичуючись до 10 разів. Overpower має 15% шанс завершити вашу Winning Streak!
    • Зміна 23.01 Бонус 4 частин комплекту Liberation of Undermine – Коли Winning Streak! завершується, ви отримуєте 2% Швидкості, і шкода від Mortal Strike та Cleave збільшується на 2% за кожне накопичення Winning Streak!, яке ви мали, на 12 секунд.
    • Примітки розробників: Ми прагнемо, щоб використання Mortal Strike для Воїнів зі спеціалізацією Arms завжди було приємним вибором. Тому шкоду позитивного ефекту Overpower буде перенесено у базову шкоду Mortal Strike і Cleave, що відкриє більше варіантів для побудови талантів та ротації.
    • Mortal Strike шкоду збільшено на 15%.
    • Cleave шкоду збільшено на 15%.
    • Martial Prowess із позитивним ефектом Overpower тепер збільшує шкоду вашого наступного Mortal Strike або Cleave на 15% за кожне накопичення, до 2 разів (було 30%).
    • Bloodborne тепер збільшує шкоду від ефекту кровотечі на 5/10% (було 7,5/15%).
    • Bloodsurge тепер дає шанс, що шкода від Deep Wounds генеруватиме 3 одиниці Люті.
    • Colossus
      • Зміна 12.02 Demolish вся шкода збільшена на 30%.
      • Зміна 12.02 Practiced Strikes тепер збільшує шкоду від Mortal Strike та Cleave на 20% (було 15%).
      • Зміна 12.02 Arterial Bleed тепер збільшує шкоду Rend і Deep Wounds на 5% за кожне накопичення Colossal Might (було 3%).
      • Colossal Might більше не активується при використанні Execute.
        • Примітки розробників: Стиль гри з героїчними талантами Colossus базується на регулярному використанні потужних ротаційних здібностей, і те, що Execute активував Colossal Might, змінювало це під час використання Execute.
      • Проблема, через яку анімація Demolish іноді не відтворювалася коректно, тепер виправлена.
    • Slayer
      • Зміна 12.02 Opportunist тепер збільшує звичайну та критичну шкоду від наступного Overpower на 25% (було 20%).
      • Cleave тепер активує Reap the Storm, якщо вражено 3 або більше цілей.
      • Imminent Demise та Death Drive тепер правильно активуються тільки після того, як вибрано талант Sudden Death.
        • Примітки розробників: Це була помилка при впровадженні. Очікується, що гравці з героїчними талантами Slayer обиратимуть талант Sudden Death.
  • Fury
    • Зміна 22.02 Вся шкода від здібностей зменшена на 5%.
    • Зміна 12.02 Whirlwind шкода збільшена на 30%.
    • Зміна 12.02 Onslaught шкода збільшена на 30%.
    • Зміна 29.01 Rampage шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 29.01 Raging Blow шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 29.01 Crushing Blow шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 29.01 Bloodthirst шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 29.01 Bloodbath миттєва шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 29.01 Odyn’s Fury шкода збільшена на 15%.
    • Примітки розробників: Загалом, ми задоволені станом спеціалізації Fury, і використовуємо цю можливість для переробки деяких талантів, щоб їхні ефекти залишались унікальними та потужними.
    • Titan’s Torment перероблено – поки активний Avatar, вартість Rampage зменшена на 20 одиниць Люті, а час відновлення Bloodthirst зменшено на 1,5 секунди.
      • Примітки розробників: ми хочемо створити нову можливість впливу Avatar на ротацію спеціалізації Fury, і дозволити вам максимально використовувати час його дії завдяки більшій кількості використання здібностей Rampage і Bloodthirst. Ця зміна також дозволить зберегти Odyn’s Fury як потужну здібність спеціалізації Fury незалежно від Avatar.
    • Reckless Abandon перероблено – Активація Recklessness генерує 50 одиниць Люті, і поки Recklessness активний, Raging Blow та Bloodthirst замінюються на Crushing Blow та Bloodbath.
      • Crushing Blow – Потужний удар двома зброями, який завдає на 10% більше критичної шкоди.
      • Bloodbath – Потужна атака, яка накладає ефект кровотечі на ціль, тривалість якого оновлюється при повторному застосуванні.
      • Примітки розробників: Ми помітили, що Reckless Abandon мав занадто великий вплив на ротацію, тому ми хочемо знову сконцентруватися на Recklessness, а також зробити Crushing Blow і Bloodbath здібностями з унікальними додатковими ефектами.
    • Mountain Thane
      • Зміна 12.02 Thunder Blast шкода збільшена на 25%.
      • Зміна 12.02 Strength of the Mountain тепер збільшує шкоду Bloodthirst та Rampage на 25% (було 30%).
    • Slayer
      • Imminent Demise та Death Drive тепер правильно активуються тільки після того, як вибрано талант Sudden Death.
        • Примітки розробників: Це була помилка при впровадженні. Очікується, що гравці з героїчними талантами Slayer вибиратимуть талант Sudden Death.
  • Protection
    • Зміна 12.02 Шкода всіх здібностей збільшена на 20%.
      • Примітки розробників: Ми помітили, що шкода, яку завдають танки, не відповідає рівню шкоди, яку завдають DPS спеціалізації, тому ми коригуємо шкоду для всіх танкових спеціалізацій, щоб наблизити їх до рівня DPS спеціалізації.
    • Зміна 05.02 Ймовірність скидання часу відновлення Shield Slam від Devastator і Strategist зменшена до 25% (було 20%).
    • Зміна 05.02 Іконка Ignore Pain тепер відображає залишкову поглинену шкоду у відсотках від максимального значення.
    • Зміна 05.02 Punish тепер зменшує шкоду, яку завдає вам ціль із цим, на 3% (було 4%).
    • Зміна 29.01 Barbaric Training більше не збільшує витрати Люті для Revenge.
    • Зміна 29.01 Execute шкода збільшена на 10%.
    • Зміна 29.01 Frothing Berserker тепер має шанс повернути 50% витраченої Люті на Revenge (було 25%).
    • Зміна 29.01 Виправлено проблему, через яку Bloodsurge спрацьовував рідше, ніж передбачено.
    • Зміна 23.01 Бонус комплекту Liberation of Undermine було оновлено:
      • Luck of the Draw! тривалість збільшена до 12 секунд (було 10 секунд).
      • Shield Charge зменшення часу відновлення збільшено до 12 секунд (було 6 секунд).
      • Виправлено помилку, через яку Luck of the Draw! неправильно змінював шанс критичного удару Shield Slam.
    • Зміна 15.01 Примітки розробників: В рамках вдосконалення ротації та генерації Люті для Воїнів із спеціалізацією Protection, ми вносимо коригування до кількох талантів з урахуванням цих змін і відгуків з тестування.
    • Зміна 15.01 Шкода від усіх здібностей збільшена на 5%.
    • Зміна 15.01 Shield Slam шкоду збільшено на 20%.
    • Зміна 15.01 Brace for Impact накопичується до 3 разів (було 5) і дає 10% шкоди від Shield Slam та підвищує значення Shield Block на 5% (було 5% шкоди від Shield Slam і 3% значення Shield Block).
    • Зміна 15.01 Punish тепер зменшує отримувану шкоду на 4% (було 2%).
    • Зміна 15.01 Шанс активації Bloodsurge значно збільшено, і тепер він генерує 5 одиниць Люті (було 3).
    • Зміна 15.01 Instigate збільшує генерацію Люті від Devastator до 2 одиниць (було 1).
    • Примітки розробників: Воїни зі спеціалізацією Protection наразі мають надмірну генерацію Люті, що ускладнює прийняття ротаційних рішень для захисту і заохочує постійне витрачання Люті на Ignore Pain для максимальної ефективності. Ми плануємо знизити генерацію Люті у Protection, щоб зробити витрати Люті більш обґрунтованими, зберігаючи при цьому ефективність танкування.
    • Ймовірність скидання часу відновлення Shield Slam від Devastator та Strategist знижена до 20% (було 30%).
    • Impenetrable Wall більше не збільшує генерацію Люті від Shield Slam.
    • Booming Voice тепер генерує 20 одиниць Люті від Demoralizing Shout (було 30).
    • Champion’s Bulwark більше не впливає на генерацію Люті від Shield Charge.
    • Bloodsurge тепер дає шанс, що шкода від Deep Wounds генеруватиме 3 одиниці Люті.
    • Violent Outburst перебудовано для полегшення розуміння та відстеження накопичень для наступного Outburst. Додаткову Лють, що генерується від Violent Outburst, знижено до 50% (було 100%).
    • Shield Wall час відновлення зменшено до 3 хвилин (було 3,5 хвилини).
    • Кількість шкоди, що ігнорується при кожному використанні Ignore Pain, збільшено на 30%.
    • Colossus
      • Зміна 15.01 Practiced Strikes збільшує генерацію Люті від Shield Slam на 3 одиниці.
      • Colossal Might більше не активується при використанні Execute.
        • Примітки розробників: Стиль гри з героїчними талантами Colossus базується на регулярному використанні потужних ротаційних здібностей, і те, що Execute активував Colossal Might, змінювало це під час використання Execute.
      • Проблема, через яку анімація Demolish іноді не відтворювалася коректно, тепер виправлена.
    • Mountain Thane
      • Зміна 12.02 Thunder Blast шкода збільшена на 10%.
      • Зміна 15.01 Avatar of the Storm дає шанс на активацію Avatar на 6 секунд (було 4 секунди).

    PvP (Гравець проти гравця)

    • Новий PvP талант: Berserker Roar – Ви входите в стан берсерка, знімаючи негативний ефект і надаючи імунітет до Fear, Sap та Incapacitate на 6 секунд. Також знижує тривалість наступного ефекту контролю на 50% протягом 15 секунд на всіх союзників у радіусі 40 ярдів. Замінює Berserker Shout.
    • Dragon Charge (PvP талант) перероблено – Під час дії ефекту тепер можна трохи рухатися вліво та вправо. Час відновлення збільшено до 45 секунд (було 20 секунд). Тепер доступно для всіх спеціалізацій Воїна та замінює Heroic Leap.
    • Dragon Charge більше не можна застосовувати, коли ви вкорінені. Можна скасувати подвійним натисканням.
    • Rebound (PvP талант) тепер збільшує шкоду від відбитих заклинань на 100% (було 50%).
    • Rallying Cry тепер на 100% ефективніший у PvP боях.
    • Warbringer (PvP талант) видалений.
    • Arms
      • Sharpen Blade (PvP талант) перероблено – Тепер посилює ваш наступний Mortal Strike після використання Colossus Smash або Warbreaker.
      • Storm of Destruction (PvP талант) тепер також активується за допомогою Demolish.
      • Master and Commander більше не дає 10% до ефективності Rallying Cry.
      • Видалені PvP таланти:
        • Shadow of the Colossus
        • War Banner
    • Fury
      • Тепер з кожним накопиченням Death Wish ви збільшуєтеся в розмірі.
      • Видалені PvP таланти:
        • Barbarian
        • Battle Trance
    • Protection
      • Warpath (PvP талант) видалений.

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕