wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Короткий огляд Housing

16/05/2025

У нещодавно опублікованому відео Preach Gaming розповів, що йому вдалося протестувати систему житла гравців (Housing) — і вона виявилася навіть кращою, ніж очікувалося!

Огляд охоплює все: від зручності використання до нинішніх обмежень системи, тож гравці можуть отримати повне уявлення про стан Housing ще до офіційних анонсів і відкриття загального тестування в WoW.

Нижче ми надали короткий огляд ключових моментів із відео.

Головне

  • Багато інформації про поточний стан системи Housing наразі залишається «за кадром» і не підлягає розголошенню — запис відео під час тестування був заборонений.
  • Blizzard активно прагне отримати зворотний зв’язок щодо проблем системи житла з інших ігор, щоб зрозуміти, які саме «болючі точки» можна покращити. Вони хочуть створити справді захопливий досвід як для тих, хто вже знайомий із подібними механіками, так і для новачків.
  • А ще — зовнішній вигляд будинку теж можна декорувати!

 

  • Внутрішній простір кожного будинку є повністю вільним і не обмежений зовнішніми розмірами.
  • «Усі нові предмети, що додаються у WoW, створюються з урахуванням житла, особливо ті, що можна фарбувати».
  • У багатьох старих предметів відсутні поверхні — наприклад, старі будівлі з Classic не мали дахів згори, саме тому Cataclysm і вимагав оновлення світу. Ці поверхні поступово додають.
  • Кожен патч відтепер, теоретично, має містити нові ресурси для Housing через зміну підходу та філософії.
  • У демо-версії ліміт предметів становив 10 000 — це не фінальне число. Для порівняння: у FFXIV великий будинок має ліміт 400 предметів.
  • Усі зображення житла, що нам показують Blizzard, наразі були зроблені в одному будинку. Ліміт на кількість предметів та потенціал системи — вражаючі!

 

 

  • Меню інструментів для житла можна прив’язати до клавіш.
  • Тестування було неочікувано стабільним — без багів та лагів.
  • Якщо гра стабільна у відкритому світі, житло теж працюватиме без збоїв.
  • Розробники працюють над музикою та освітленням — це означає, що гравці, ймовірно, зможуть налаштовувати їх залежно від атмосфери, яку хочуть створити в кімнатах.
  • Функція імпорту/експорту наразі відсутня, але розробники знають, що гравці її хочуть.
  • Інформація про «сусідства» буде доступна пізніше, бо поки що її не можна розголошувати.
  • Якщо ви не хочете займатися житлом — не потрібно, це не обов’язково.
  • Розробники не відкидають можливості корисних функцій, але підходять до цього з великою обережністю, аби не повторити помилок Гарнізонів — зокрема таких, як herb gardens чи Auction Houses.
  • Перша версія Housing вже значно перевершила очікування.

Оригінал статті

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕