Короткий огляд Housing

У нещодавно опублікованому відео Preach Gaming розповів, що йому вдалося протестувати систему житла гравців (Housing) — і вона виявилася навіть кращою, ніж очікувалося!
Огляд охоплює все: від зручності використання до нинішніх обмежень системи, тож гравці можуть отримати повне уявлення про стан Housing ще до офіційних анонсів і відкриття загального тестування в WoW.
Нижче ми надали короткий огляд ключових моментів із відео.
Головне
Головне
- Багато інформації про поточний стан системи Housing наразі залишається «за кадром» і не підлягає розголошенню — запис відео під час тестування був заборонений.
- Blizzard активно прагне отримати зворотний зв’язок щодо проблем системи житла з інших ігор, щоб зрозуміти, які саме «болючі точки» можна покращити. Вони хочуть створити справді захопливий досвід як для тих, хто вже знайомий із подібними механіками, так і для новачків.
- А ще — зовнішній вигляд будинку теж можна декорувати!
- Внутрішній простір кожного будинку є повністю вільним і не обмежений зовнішніми розмірами.
- «Усі нові предмети, що додаються у WoW, створюються з урахуванням житла, особливо ті, що можна фарбувати».
- У багатьох старих предметів відсутні поверхні — наприклад, старі будівлі з Classic не мали дахів згори, саме тому Cataclysm і вимагав оновлення світу. Ці поверхні поступово додають.
- Кожен патч відтепер, теоретично, має містити нові ресурси для Housing через зміну підходу та філософії.
- У демо-версії ліміт предметів становив 10 000 — це не фінальне число. Для порівняння: у FFXIV великий будинок має ліміт 400 предметів.
- Усі зображення житла, що нам показують Blizzard, наразі були зроблені в одному будинку. Ліміт на кількість предметів та потенціал системи — вражаючі!
- Меню інструментів для житла можна прив’язати до клавіш.
- Тестування було неочікувано стабільним — без багів та лагів.
- Якщо гра стабільна у відкритому світі, житло теж працюватиме без збоїв.
- Розробники працюють над музикою та освітленням — це означає, що гравці, ймовірно, зможуть налаштовувати їх залежно від атмосфери, яку хочуть створити в кімнатах.
- Функція імпорту/експорту наразі відсутня, але розробники знають, що гравці її хочуть.
- Інформація про «сусідства» буде доступна пізніше, бо поки що її не можна розголошувати.
- Якщо ви не хочете займатися житлом — не потрібно, це не обов’язково.
- Розробники не відкидають можливості корисних функцій, але підходять до цього з великою обережністю, аби не повторити помилок Гарнізонів — зокрема таких, як herb gardens чи Auction Houses.
- Перша версія Housing вже значно перевершила очікування.