wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Перший погляд на систему житла гравців у World of Warcraft

06/02/2025

Blizzard опублікував перший погляд на житло гравців у World of Warcraft, яке з’явиться у WoW: Midnight, і в ньому будуть публічні та приватні квартали!

Швидкий огляд:

  • 50 ділянок житла — публічних та приватних;
  • Без вимог, без високих витрат на придбання, без лотерей, без утримання, без вилучення, якщо підписка закінчиться;
  • Сотні варіантів декорацій та налаштувань через винагороди в грі, але деякі предмети доступні в магазині;
  • Дві зони для житла доступні на старті: одна для Альянсу, одна для Орди.

Публікація підготовлена спільно з Таверна Степового Серпанку.

 

Blizzard Logo

Розпочинається будівництво нової системи житла на Азероті, і ми запрошуємо вас за лаштунки, щоб ви вперше побачили, над чим працювала команда розробників житла. Дивіться під ноги і не зважайте на пил. Каски не потрібні.


Ласкаво просимо додому, авантюристи!

Ми раді вперше показати вам житло в World of Warcraft і поділитися з вами деякими нашими філософіями та планами щодо цієї нової функції. По-перше, ми зосередимося на основних принципах дизайну житла, а також поговоримо про кілька ключових аспектів цієї системи, закладаючи основу для майбутніх обговорень. Нас чекає багато цікавого, тож давайте почнемо!

Укріплення житла «стовпами»

При розробці такої великої нової функції корисно почати з визначення її основних принципів. Вони допомагають команді розробників дійти спільного розуміння перед тим, як почати будувати, а також слугують орієнтиром при прийнятті рішень і визначенні пріоритетів. Важливо зазначити, що хоча ці принципи є загальними за своєю природою, вони не є всеохопними. Якщо щось не згадується в принципах, це не означає, що це не важливо чи не входить до складу функції.

Три принципи для домівки

Безмежне самовираження: наш найвищий пріоритет — дозволити гравцям побудувати будинок, який демонструватиме їхні особисті смаки чи їхнього бойового загону, що стане основою рольової гри або просто дозволить гравцям проявити фантазію. Набір інструментів має бути достатньо простим, щоб навіть людина без досвіду в іграх могла комфортно ними користуватися, але водночас досить потужним, щоб гравці могли здивувати нас своїми творіннями або зануритися в деталі. Різноманіття варіантів декору охоплює не лише культури Азероту, а й багато доповнень World of Warcraft.

Соціальний аспект: World of Warcraft стає цікавішим завдяки іншим гравцям, і система житла не має бути винятком. Хоча гравці можуть використовувати систему житла індивідуально, його механізми на фундаментальному рівні розроблені так, щоб стимулювати взаємодію, гру та прогрес разом з друзями, сусідами, гільдіями та іншими членами спільноти.

Тривала подорож: Житло розробляється як безперервне доповнення до гри, з власною дорожньою картою, яка охоплює декілька патчів і майбутні великі оновлення. Житло — це не щось, що можна «завершити», натомість гравці будуть очікувати на нові релізи цієї системи, будь то новий контент або нові механіки. Це довгострокове зобов’язання для нас як розробників і можливість для гравців отримувати винагороди протягом усього процесу.

Ще одне важливе зауваження: хоча це не є безпосереднім принципом, для нас також є важливим забезпечити широке впровадження. Більшість гравців бажають мати будинок на Азероті, і якщо гравець хоче домівку на Азероті, він отримає домівку на Азероті. Крім того, система житла розробляється таким чином, щоб відповідати інтересам гравця. Якщо хтось хоче витрачати десятки годин на тиждень на свій будинок — чудово! Якщо ж йому достатньо відвідувати його раз чи два на місяць — це теж чудово!

Місця зосередження домівок

Ми бачили багато дискусій і спекуляцій від спільноти щодо того, ДЕ гравці зможуть мати будинки. Ми вирішили, що під час запуску буде доступно дві житлові зони – одна для Альянсу та одна для Орди, з можливістю додавання нових місць для проживання в майбутньому. Зона Альянсу черпає натхнення з Елвіннського лісу з нотками Західного Краю та Сутінкового лісу, а зона Орди надихається Дуротаром, його узбережжям та Азшарою. Є дві основні причини такого рішення:

  1. Наявність багатьох житлових зон суперечить другому принципу проектування функції, яка є «глибоко соціальною». У світі, де гравці можуть жити в багатьох різних зонах, вони стають все більш розосередженими, і навіть за агресивного шардингу (розшарування) ймовірність побачити інших гравців, а тим більше взаємодіяти з ними, швидко падає.
  2. Відверто кажучи, створення зон – це багато роботи. Ми надаємо перевагу якісній роботі з кількома зонами, аніж посередній роботі з багатьма (або придумаємо рішення, які перенесуть гравця із поточного світу в його особистий екземпляр зони). Ми вибрали ці місця як стартові точки через їхню іконічність для відповідних фракцій і тому, як багато гравців вже відчувають їх своїм домом.

Ми в захваті від того, що зможемо реалізувати з цими двома зонами, і в майбутньому надамо більше інформації про це.

Оформлення будинків

У спільноті точилися дискусії щодо того, чи будуть будинки Pay to Play/Win чи ні, а також інші дискусії навколо реальних грошей. У наших внутрішніх обговореннях ми чітко погодилися з тим, що система житла розробляється в першу чергу для гравців, а не для отримання доходу. Ми запропонуємо сотні прикрас і налаштувань будинку за допомогою внутрішньоігрових винагород, але також будуть предмети за реальні кошти, проте обмежена кількість. Це можна порівняти з тим, як зараз доступні в грі та магазині косметичні предмети одягу та улюбленці. Ми хочемо, щоб гравці мали якомога більше можливостей для створення свого ідеального будинку на Азероті.

Дім для всіх

У рамках нашої зосередженості на широкій доступності, ми хочемо гарантувати, що домівки будуть доступні для всіх. Якщо ви хочете будинок — ви його отримаєте. Жодних надмірних вимог або високих витрат на придбання, жодних лотерей і жодного обтяжливого утримання (і якщо ваша підписка закінчиться, не хвилюйтеся – ваш будинок не заберуть!). Ваші домівки також будуть доступні для вашого бойового загону, і ваші різні персонажі зможуть вільно приходити та залишати це місце (тому ваш персонаж Орди може без проблем відвідувати будинок Альянсу). Нагороди за житло також поширюються між вашим бойовим загоном, тому ви зможете використовувати свою колекцію декору незалежно від того, який персонаж її заробить.

Крім того, не тільки бойові загони перетинають межі фракцій, але й дружба. Тож ви зможете відвідувати будинки своїх друзів чи товаришів по гільдії та їхні райони з мінімальними фракційними обмеженнями. До прикладу, ваш персонаж Людина не зможе придбати будинок у зоні Орди, але ваш Тролль із тієї ж бойової групи зможе, і тоді ваша Людина зможе використовувати його, ніби це її власний.

Будеш моїм сусідом?

Перед тим як завершити, хочемо трохи розказати про концепцію Кварталів…. Будинки організовані в приблизно п’ятдесят квартальних ділянок, що дозволяє гравцям жити поруч один з одним, працювати разом і ділитися винагородою від того, що вони є частиною кварталу. Сусідство є розділеним, але, що важливо, воно також зберігається на постійній основі, тож ваші сусіди залишатимуться такими на багато років (або до того часу, поки хтось із вас не переїде). Околиці також бувають двох видів:

  1. Публічні квартали, які створюються та підтримуються ігровими серверами за необхідністю.
  2. Приватні райони, створені групами друзів або гільдіями для спільного проживання, розвитку та кастомізації.

Отже, поки окремий гравець може мати власний будинок, спільнота може мати цілий квартал!


Це лише перший погляд на концепт, над яким ми працюємо для системи домівок. Попереду ще багато роботи та деталей, які потрібно розглянути. Ми з нетерпінням чекаємо ваші думки та відгуки!

Читати оригінал

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕