wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Офіційний помічник у ротації з’явиться в інтерфейсі WoW у патчі 11.1.7

30/04/2025

Іон Газзікостас оголосив, що в оновленні 11.1.7 у базовому інтерфейсі з’явиться помічник у ротації, схожий на Hekili!


Помічник у ротації

У базовому інтерфейсі з’явиться помічник ротації, який зможе:

  • підсвічувати наступну кнопку, яку варто натиснути;
  • АБО пропонувати єдину кнопку для ротації з трохи довшим глобальним часом відновлення (GCD).

Мета цього інструменту — не забезпечити ідеальну ефективність, а дати корисний функціонал, подібний до того, як гравці зараз використовують Hekili.


Аддони в змагальному контенті

  • Усі знають, що якщо ти хочеш показувати максимум можливостей і брати участь у змагальному контенті, то деякі аддони є обов’язковими.
  • Є надія, що одного дня інтерфейс, помічники для квестів та інші елементи можна буде кастомізувати настільки, що грати буде зручно навіть без аддонів — і не виникатиме відчуття, що ти обмежуєш себе.
  • Для цього потрібно зробити ще багато кроків. Один із наступних — подальше розширення функціоналу базового інтерфейсу, щоб зменшити відрив.
  • У перспективі, ймовірно, доведеться обмежити деякі функції аддонів, які зараз дозволяють миттєве вирішення бойових ситуацій, автоматизацію, координацію та комунікацію, що завжди дає перевагу.
  • Складність рейдових боїв суттєво залежить від аддонів. Колись Blizzard частіше додавали механіки, що вимагали координації, але останнім часом від цього відійшли.
  • Глобальна мета — “роззброєння”: обмежити обсяг інформації, яку аддони можуть отримувати про події в бою в реальному часі. Але щоб це стало можливим, потрібно змінити як інтерфейс, так і підхід до дизайну боїв.

Покращення базового інтерфейсу

  • У майбутньому Blizzard хоче вбудувати у гру власні аналоги найпопулярніших аддонів – DBM/Big Wigs, Details, покращення Nameplate тощо.
  • Наприклад, якщо механіка бою вимагає реагувати лише при накопиченні 4–7 стаків, то поточний інтерфейс гри не дає змоги нормально це відстежити.
  • Якщо прибрати аддони, які здійснюють обчислення в реальному часі, можна буде також прибрати частину таких складних механік — і при цьому зберегти загальний рівень виклику для гравців.

Лічильники шкоди (Damage Meters)

  • Це найпопулярніші аддони у грі, які встановлені у більшості гравців.
  • Така інформація справді важлива. Blizzard розуміє, що якщо вони обмежать трекінг бою в реальному часі, то повинні будуть дати цю інформацію гравцям іншим способом.
  • Якщо ж вони реалізують систему підрахунку самостійно, то зможуть зробити це коректно — без типових багів, як-от втрати даних через фази чи дистанцію.

Аудіо- та візуальні підказки

  • Аудіо-підказки є надзвичайно корисними для багатьох гравців, і Blizzard планує додати їх підтримку. Це побажання вони отримали у відгуках щодо Cooldown Manager в оновленні 11.1.5.
  • Однією з проблем, з якою вони стикаються, є недостатньо чітке візуальне або аудіо позначення важливих механік.
  • Наприклад, вони хочуть додати систему, яка виділятиме пріоритетні переривання у Mythic+.

Світ без аддонів

  • У грі без аддонів бої можна було б будувати інакше: не кожен гравець повинен буде щось робити щосекунди, механіки стануть повільнішими, а часу на реакцію буде більше.
  • Головна мета — зберегти складність, але змінити формат цієї складності.
  • Кожну механіку доведеться продумувати інакше, без сподівання на те, що її пояснить аддон.

Косметичні аддони

  • Усе, що стосується зовнішнього вигляду — аддони для інтерфейсу, оформлення, скіни тощо — вважається абсолютно допустимим і не планується до обмеження.

Короткий зміст вище підготували Wowhead. Повне інтерв’ю:

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕