Офіційний помічник у ротації з’явиться в інтерфейсі WoW у патчі 11.1.7

Іон Газзікостас оголосив, що в оновленні 11.1.7 у базовому інтерфейсі з’явиться помічник у ротації, схожий на Hekili!
Помічник у ротації
У базовому інтерфейсі з’явиться помічник ротації, який зможе:
- підсвічувати наступну кнопку, яку варто натиснути;
- АБО пропонувати єдину кнопку для ротації з трохи довшим глобальним часом відновлення (GCD).
Мета цього інструменту — не забезпечити ідеальну ефективність, а дати корисний функціонал, подібний до того, як гравці зараз використовують Hekili.
Аддони в змагальному контенті
- Усі знають, що якщо ти хочеш показувати максимум можливостей і брати участь у змагальному контенті, то деякі аддони є обов’язковими.
- Є надія, що одного дня інтерфейс, помічники для квестів та інші елементи можна буде кастомізувати настільки, що грати буде зручно навіть без аддонів — і не виникатиме відчуття, що ти обмежуєш себе.
- Для цього потрібно зробити ще багато кроків. Один із наступних — подальше розширення функціоналу базового інтерфейсу, щоб зменшити відрив.
- У перспективі, ймовірно, доведеться обмежити деякі функції аддонів, які зараз дозволяють миттєве вирішення бойових ситуацій, автоматизацію, координацію та комунікацію, що завжди дає перевагу.
- Складність рейдових боїв суттєво залежить від аддонів. Колись Blizzard частіше додавали механіки, що вимагали координації, але останнім часом від цього відійшли.
- Глобальна мета — “роззброєння”: обмежити обсяг інформації, яку аддони можуть отримувати про події в бою в реальному часі. Але щоб це стало можливим, потрібно змінити як інтерфейс, так і підхід до дизайну боїв.
Покращення базового інтерфейсу
- У майбутньому Blizzard хоче вбудувати у гру власні аналоги найпопулярніших аддонів – DBM/Big Wigs, Details, покращення Nameplate тощо.
- Наприклад, якщо механіка бою вимагає реагувати лише при накопиченні 4–7 стаків, то поточний інтерфейс гри не дає змоги нормально це відстежити.
- Якщо прибрати аддони, які здійснюють обчислення в реальному часі, можна буде також прибрати частину таких складних механік — і при цьому зберегти загальний рівень виклику для гравців.
Лічильники шкоди (Damage Meters)
- Це найпопулярніші аддони у грі, які встановлені у більшості гравців.
- Така інформація справді важлива. Blizzard розуміє, що якщо вони обмежать трекінг бою в реальному часі, то повинні будуть дати цю інформацію гравцям іншим способом.
- Якщо ж вони реалізують систему підрахунку самостійно, то зможуть зробити це коректно — без типових багів, як-от втрати даних через фази чи дистанцію.
Аудіо- та візуальні підказки
- Аудіо-підказки є надзвичайно корисними для багатьох гравців, і Blizzard планує додати їх підтримку. Це побажання вони отримали у відгуках щодо Cooldown Manager в оновленні 11.1.5.
- Однією з проблем, з якою вони стикаються, є недостатньо чітке візуальне або аудіо позначення важливих механік.
- Наприклад, вони хочуть додати систему, яка виділятиме пріоритетні переривання у Mythic+.
Світ без аддонів
- У грі без аддонів бої можна було б будувати інакше: не кожен гравець повинен буде щось робити щосекунди, механіки стануть повільнішими, а часу на реакцію буде більше.
- Головна мета — зберегти складність, але змінити формат цієї складності.
- Кожну механіку доведеться продумувати інакше, без сподівання на те, що її пояснить аддон.
Косметичні аддони
- Усе, що стосується зовнішнього вигляду — аддони для інтерфейсу, оформлення, скіни тощо — вважається абсолютно допустимим і не планується до обмеження.
Короткий зміст вище підготували Wowhead. Повне інтерв’ю: