wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Новий аффікс Пульсар у другому сезоні The War Within

24/12/2024

У другому сезоні World of Warcraft афікс Xal’atath’s Bargain: Oblivion буде замінено на новий Xal’atath’s Bargain: Pulsar. Цей афікс передбачає, що під час бою Ксал’атат викликатиме пульсари, які обертатимуться навколо гравців, додаючи динамічності та складності до битв.

Афікс Xal’atath’s Bargain: Oblivion був відомий своїми багами: сфери часто провалювалися крізь підлогу або стіни, що ускладнювало їх поглинання під час виконання певних механік. Для багатьох гравців це був найменш улюблений афікс.

Однак Blizzard, схоже, зберегли цікаву частину Oblivion, пов’язану з поглинанням сфер, усунувши інші дратівливі аспекти цієї механіки.

Void Pulsar – Ксал’атат викликає пульсари порожнечі, які обертаються навколо гравців. Через 15 секунд пульсар порожнечі вивільняє свою енергію, наділяючи істот ефектом Дар Ксал’атат, який збільшує завдану ними шкоду на 10% і зменшує отриману шкоду на 20% на 20 секунд. Цей ефект може накопичуватися.

Гравці, які стикаються з пульсаром порожнечі, отримують посилення: +4% Майстерності та +2% Самозцілення на 30 секунд. Цей ефект також може накопичуватися.

Void Pulsar викликатиме схожі сфери, як і Oblivion, але замість того, щоб вони намагалися потрапити до ворогів, сфери будуть обертатися навколо гравців. Це, схоже, вирішує багато недоліків, пов’язаних з Oblivion:

  • Якщо сфера знаходиться в незручному місці, гравці зможуть пересунути її у зручнішу позицію;
  • Сфери тепер матимуть передбачувану траєкторію, а не хаотичні зигзаги чи провалювання крізь стіни.

Але поки не зрозуміло як саме потрібно бути поглинати ці сфери. Дивлячись на бафи і дебафи, можна припустити, що буде всього 5 сфер — по одній на кожного гравця. Залишається побачити, наскільки швидко ці сфери рухатимуться, але це звучить як значне покращення в порівнянні з Oblivion!

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕