Мисливець – Баланс класів у другому сезоні TWW – PTR 11.1

До виходу оновлення 11.1 ще залишився час, тому ці зміни можуть бути переглянуті в майбутніх оновленнях.
МИСЛИВЕЦЬ (HUNTER)
- Зміна 23.01 Counter Shot візуальні ефекти оновлено.
- Зміна 23.01 Tranquilizing Shot швидкість польоту снаряда збільшено.
- Зміна 23.01 Aspect of the Cheetah візуальні ефекти оновлено.
- Зміна 23.01 High Explosive Trap візуальні ефекти оновлено.
- Зміна 23.01 Implosive Trap візуальні ефекти оновлено.
- Зміна 23.01 Posthaste візуальні ефекти оновлено.
- Зміна 23.01 Disengage візуальні ефекти оновлено.
- Зміна 23.01 Implosive Trap радіус підкидання збільшено до 8 ярдів (було 5 ярдів).
- Зміна 15.01 Panthara cats більше не потребують Fresh Talbuk Meat для приручення.
- Kindling Flare перероблено – тепер збільшує радіус Flare на 50%.
- Territorial Instincts перероблено – тепер зменшує час відновлення Intimidation на 10 секунд і більше не викликає вихованця, якщо він не активний.
- Wilderness Medicine оновлено – тепер додатково зменшує час відновлення Natural Mending на 5 секунд.
- No Hard Feelings оновлено – тепер додатково скорочує час відновлення Misdirection на 5 секунд.
- Roar of Sacrifice змінено лише для мисливців зі спеціалізацією Marksmanship – ваш вихованець захищає союзника від критичних ударів, роблячи атаки проти цієї цілі некритичними протягом 12 секунд. Поки Roar of Sacrifice активний, ваш Spotting Eagle не може застосувати Spotter’s Mark.
- Intimidation тепер має унікальний варіант для спеціалізації Marksmanship, який не потребує прямої видимості й використовує вашого Spotting Eagle.
- Explosive Shot швидкість польоту пострілу збільшено.
- Eyes of the Beast тепер вивчається тільки спеціалізаціями Survival і Beast Mastery.
- Eagle Eye тепер вивчається тільки спеціалізацією Marksmanship.
- Freezing Trap тепер знімається після певної нанесеної шкоди, а не будь-якої.
- Roar of Sacrifice, Wilderness Medicine та No Hard Feelings опис здібностей було оновлено, щоб не показувати мисливцям зі спеціалізацією Marksmanship інформацію, що не стосується їхньої спеціалізації.
- Героїчні таланти
- Dark Ranger
- Зміна 15.01 Shadow Hounds оновлено – Dark Hounds тепер завдають шкоди ворогам поблизу, коли атакують. Доступно для Мисливців зі спеціалізаціями Marksmanship та Beast Mastery (раніше лише для Beast Mastery).
- Зміна 15.01 Withering Fire накопичення більше не скидатимуться після бою з босом у підземеллі.
- Зміна 15.01 Виправлено проблему у Мисливців зі спеціалізацією Marksmanship, через яку Black Arrow завдавав більше шкоди, ніж передбачено, лише в PvE.
- Зміна 15.01 Виправлено проблему, через яку Dark Hounds спрацьовували рідше, ніж передбачено.
- Withering Fire оновлено – тепер активується від використання Black Arrow під час Trueshot/Bestial Wrath і більше не діє автоматично, застосовуючи Black Arrow замість Deathblow.
- Примітка розробників: Withering Fire часто критикують за його передбачуваність. Мета цієї зміни — підвищити мінімальний рівень випадковості Withering Fire та знизити його максимум, залишаючи можливість частого спрацьовування Deathblow і зменшуючи кількість випадків, коли під час Withering Fire нічого не відбувається.
- Виправлено проблему, яка заважала Bleak Powder наносити шкоду по передбаченій площі.
- Pack Leader
- Зміна 15.01 Hogstrider тепер може застосовуватися від активації Snakeskin Quiver.
- Зміна 15.01 Rend Flesh тепер отримує користь від Unnatural Causes.
- Зміна 15.01 Rend Flesh може завдати критичний удар.
- Зміна 15.01 Ursine Fury тепер правильно зменшує час відновлення для Flanking Strike та Butchery.
- Зміна 15.01 Виправлено проблему, через яку аура Виверни для підвищення шкоди випадково зникала через неправильну прив’язку до візуальних ефектів.
- Зміна 15.01 Виклик звірів тепер має визначений порядок, і звірі більше не будуть викликатися повторно.
- Примітки розробників: Порядок виклику звірів – Виверна, Кабан, Ведмідь.
- Новий талант: Howl of the Pack Leader – кожні 30 секунд ваша наступна Kill Command викликає на допомогу Ведмедя, Виверну або Кабана. Ваш ведмідь вривається в бій, роздираючи до 8 найближчих ворогів і завдаючи їм сильну періодичну шкоду. Виверна збільшує шкоду, яку завдаєте ви та ваші вихованці. Ваш Кабан атакує, наносячи сильну шкоду обраній цілі та помірну шкоду найближчим ворогам.
- Новий талант: Better Together – Howl of the Pack Leader час відновлення зменшено до 25 секунд. Ваші вихованці отримують додаткові 5% від вашої сили атаки.
- Новий талант: Dire Summons – Kill Command зменшує час відновлення Howl of the Pack Leader на 1 секунду. Cobra Shot/Raptor Strike/Mongoose Bite зменшують час відновлення Howl of the Pack Leader на 1 секунду.
- Новий талант: Pack Mentality – Howl of the Pack Leader збільшує шкоду вашої наступної Kill Command на 50%/генерує додатковий заряд Tip of the Spear.
- Новий талант: Ursine Fury – періодична шкода від вашого Ведмедя має 10% шанс скоротити час відновлення Kill Command/Butchery або Flanking Strike на 1/2 секунди. Вибірковий вузол з Envenomed Fangs.
- Новий талант: Envenomed Fangs – початкова шкода від вашого Ведмедя поглинає ефект Serpent Sting з 8 найближчих цілей, миттєво завдаючи 100% його залишкової шкоди. Вибірковий вузол з Ursine Fury.
- Новий талант: Fury of the Wyvern – атаки ваших вихованців збільшують бонус шкоди вашої Виверни на 1%, до 10%. Використання Kill Command/Wildfire Bomb подовжує активність Виверни на 1 або 2 секунди, до 10 додаткових секунд.
- Новий талант: Hogstrider – кожен раз, коли ваш Кабан завдає шкоди, ваша наступна Cobra Shot/Raptor Strike/Mongoose Bite вражає додаткову ціль. Мисливці зі спеціалізацією Beast Mastery отримують збільшену на 25% шкоду до наступного Cobra Shot, яка накопичується до 4 разів. Мисливці зі спеціалізацією Survival мають 25% шанс отримати Mongoose Fury.
- Новий талант: No Mercy – ваш Kill Shot викликає лють у ваших активних вихованців, змушуючи їх, а також вашого Ведмедя, у радіусі 20 ярдів стрибнути до цілі й атакувати її.
- Новий талант: Shell Cover – коли ваше здоров’я зменшується до 40%, викликаєте на допомогу Черепаху, яка зменшує отримувану вами шкоду на 10% протягом 6 секунд. Цей ефект може спрацьовувати лише раз на 2 хвилини.
- Новий талант: Slicked Shoes – коли Disengage знімає ефект, що обмежує рух, його час відновлення зменшується на 4 секунди. Вибірковий вузол з Horsehair Tether.
- Новий талант: Horsehair Tether – коли ворог оглушений Binding Shot, його затягує до центру дії цієї здібності. Вибірковий вузол з Slicked Shoes.
- Новий талант: Lead From the Front – заклинання Bestial Wrath/Coordinated Assault викликають звіра на допомогу та підвищують шкоду від ваших звірів на 25% на 12 секунд.
- Видалені таланти:
- Sentinel
- Lunar Storm шкоду збільшено на 25%.
- Lunar Storm радіус збільшено на 12 ярдів (було 8 ярдів).
- Lunar Storm тривалість збільшена до 12 секунд (було 8 секунд).
- Lunar Storm тепер спрацьовує кожні 30 секунд (було 15 секунд).
- Lunar Storm тепер, окрім періодичної, також завдає початкову шкоду.
- Lunar Storm візуальні ефекти оновлені.
- Lunar Storm час відновлення можна відстежувати за допомогою аури на персонажі.
- Lunar Storm тепер готовність здібності відображається на панелі ресурсів.
- Lunar Storm тепер буде дуже повільно слідувати за ціллю.
- Примітки розробників: Ці зміни спрямовані на те, щоб Lunar Storm відчувався більш значущим, зменшивши частоту спрацьовування та збільшивши шкоду. Ми також прагнемо підвищити її зручність, дозволивши їй повільно переслідувати ціль. Оскільки Lunar Storm створюється на позиції ворога, а мисливці в більшості випадків мають мало контролю над тим, куди рухаються противники, ми вважаємо, що дозволити їй повільно слідувати за ціллю більш виправдано порівняно з іншими наземними/зональними заклинаннями.
- Dark Ranger
- Beast Mastery
- Зміна 22.02 Вся шкода зменшена на 8%.
- Зміна 12.02 Beast Cleave ефективність зменшено до 80% (було 90%).
- Зміна 12.02 Kill Cleave ефективність зменшено до 80% (було 90%).
- Зміна 12.02 Call of the Wild тепер зменшує час відновлення Barbed Shot та Kill Command на 25% за кожного викликаного вихованця (було 50%).
- Зміна 12.02 Виправлено проблему, через яку Dire Command надавав накопичення для Huntmaster’s Call.
- Зміна 12.02 Виправлено проблему, через яку виклик Ведмедя, з героїчних талантів Pack Leader, надавав накопичення для Huntmaster’s Call.
- Зміна 29.01 Bestial Wrath бонус до шкоди збільшено до 30% (було 25%).
- Зміна 29.01 Kill Command шкода збільшена на 10%.
- Зміна 29.01 Бонус 4 частин комплекту Liberation of Undermine оновлено – атаки Potent Mutagen тепер зменшують час відновлення Bestial Wrath на 0.5 секунди (було 1 секунда).
- Зміна 29.01 Бонус 4 частин комплекту Liberation of Undermine оновлено – Potent Mutagen тепер триває 8 секунд (було 10 секунд).
- Зміна 23.01 Новий талант: Thundering Hooves – застосування Explosive Shot змушує всіх активних компаньйонів використовувати Stomp з ефективністю 200%.
- Зміна 23.01 Poisoned Barbs оновлено – тепер також застосовує Serpent Sting.
- Зміна 23.01 Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine оновлено – шкоду від Potent Mutagen збільшено на 100%.
- Зміна 23.01 Barbed Shot – візуальні ефекти оновлено.
- Зміна 23.01 Barbed Shot – швидкість польоту снаряда збільшено.
- Зміна 23.01 Serpent Sting більше не відображається на іменних табличках для спеціалізації Beast Mastery.
- Зміна 23.01 Explosive Venom видалено.
- Зміна 15.01 Аура Solitary Companion тепер буде відновлюватися та застосовуватися більш послідовно.
- Dark Ranger
- Зміна 05.02 Black Arrow шкода збільшена на 10%.
- Зміна 23.01 Black Arrow шкода збільшена на 15%.
- Зміна 23.01 Виправлено помилку, через яку Unnatural Causes надавав перевагу прямій шкоді від Black Arrow, а не його періодичній шкоді.
- Зміна 23.01 Withering Fire оновлено:
- Тепер активується від Call of the Wild (було кожні 3 Bestial Wrath) і триває протягом дії Call of the Wild.
- Більше не дозволяє Black Arrow ігнорувати вимоги до здоров’я.
- Тепер надає Deathblow кожні 4 секунди протягом дії Withering Fire.
- Примітки розробників – ці зміни спрямовані на спрощення Withering Fire та покращення його стабільності для спеціалізації Beast Mastery.
- Pack Leader
- Зміна 05.02 Pack Leader шкода Ведмедя збільшена на 20%.
- Зміна 23.01 Shell Cover тепер активується при 60% здоров’я (було 40%).
- Зміна 23.01 Shell Cover час відновлення зменшено до 90 секунд (було 120 секунд).
- Зміна 23.01 Pack Mentality тепер зменшує час відновлення Barbed Shot на 10 секунд (було 18 секунд).
- Зміна 23.01 Howl of the Pack Leader пов’язані аури тепер зникають поза боєм. Howl of the Pack Leader буде знову застосовано при вході в бій.
- Примітки розробників: Гравцям здавалося дивним, що аури Howl of the Pack Leader продовжували діяти та завершувалися поза боєм, тому ми зробили так, щоб вони зникали, щоб зменшити візуальне навантаження.
- Зміна 23.01 Howl of the Pack Leader порядок виклику тепер скидається на початку рейдів та підземель Mythic+.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку Dire Cleave надавав неправильну шкоду від Beast Cleave.
- Зміна 15.01 Lead From the Front оновлено – Тепер збільшує шкоду ваших вихованців на 15%.
- Примітки розробників: Нас влаштовує, як працює та функціонує спеціалізація Beast Mastery, ми лише додаємо додаткові можливості для корекції його ефектів по області.
- Новий талант: Dire Cleave – коли викликаються Dire Beast, звірі отримують Beast Cleave зі 100% ефективністю на 8 секунд.
- Новий талант: Poisoned Barbs – пряма шкода від Barbed Shot має 30% шанс вибухнути при влучанні, завдаючи шкоди від сил природи ворогам поблизу. Шкода зменшується для більше ніж 8 цілей.
- Новий талант: Solitary Companion – шкода вашого вихованця збільшується на 35%, а його розмір збільшується на 10%. Вибірковий вузол із Animal Companion.
- Примітки розробників: наша концепція Beast Mastery пов’язана з Animal Companion, але для гравців, які хочуть грати лише з одним улюбленцем, цей талант дозволить насолоджуватися таким стилем гри з мінімальними втратами в ефективності. Ми вже зробили перші кроки, щоб цей талант не сильно збільшував ефективність таких заклинань, як Call of the Wild, і будемо вносити зміни за необхідності.
- Stomp оновлено – тепер завдає окремої шкоди для основної та додаткових цілей.
- Serpent Sting шкоду збільшено на 50%.
- Barrage шкоду збільшено на 100%.
- Barrage використання енергії зменшено до 40 (було 60).
- Alpha Predator тепер множить шкоду Kill Command замість її додавання.
- Додаткові Kill Shot від Hunter’s Prey тепер можна застосовувати, незалежно від відсотка здоров’я ворога.
- Dire Command шанс активації знижено до 20% (було 30%).
- Dire Beast візуальні ефекти оновлені.
- Dire Beasts тепер стрибають до своєї цілі при виклику.
- Dire Frenzy тепер коштує 2 очка талантів та заміняє Basilisk Collar.
- Видалені таланти:
- Marksmanship
- Зміна 22.02 Вся шкода збільшена на 6%.
- Зміна 22.02 Precise Shot зменшення витрат Фокусу збільшене до 40% (було 30%).
- Зміна 12.02 Шанс накопичення зарядів Precise Shot від бонусу Windrunner Quiver збільшено до 100% (було 50%).
- Зміна 12.02 Bullet Hell – Зменшення часу відновлення Rapid Fire збільшено до 0,3 секунди, для Volley — до 0,5 секунд (було 0,25 секунди для обох).
- Зміна 12.02 Багато проблем, пов’язаних з Aspect of the Hydra, були вирішені.
- Зміна 12.02 Aspect of the Hydra ефективність здібностей, що вражають другу ціль, збільшено до 60% (було 40%).
- Зміна 05.02 Trueshot збільшує вашу шкоду від критичних ударів на 20% (було 10%).
- Зміна 29.01 Aimed Shot шкода збільшена на 5%.
- Зміна 29.01 Spotter’s Mark бонус до шкоди збільшено до 20% (було 10%).
- Зміна 29.01 Windrunner Quiver зниження шкоди від Precise Shots зменшено до 90% (було 80%).
- Зміна 23.01 Новий талант: Unbreakable Bond – Повертає доступ до Call Pet. Поки ви знаходитесь на відкритому повітрі, ваш улюбленець завдає на 15% більше шкоди та отримує на 15% менше шкоди.
- Примітки розробників: Ми вдячні за ваші відгуки щодо оновлення Marksmanship у версії 11.1. Ми розуміємо, що є спільнота мисливців Marksmanship, які хочуть зберегти доступ до своїх улюбленців. Хоча унікальний орел Marksmanship залишатиметься джерелом їхніх здібностей, таких як Master’s Call, Bloodlust та подібних ефектів, ми вважаємо правильним, щоб мисливці Marksmanship могли продовжувати подорожувати Азеротом разом із своїми улюбленими супутниками.
- Зміна 23.01 Intimidation оновлено – Тепер вимагає прямої видимості для не гравців.
- Зміна 23.01 Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine змінений – Використання Lock and Load тепер викликає Explosive Shot з ефективністю 300% (було 200%).
- Зміна 23.01 Бонус за 4 предмети комплекту Nerub-ar Palace оновлено – Тепер збільшує шкоду від Aimed Shot та Rapid Fire на 4%.
- Примітки розробників: З урахуванням додавання Moving Target до дерева талантів Marksmanship, бонус сету 1-го сезону потребував заміни.
- Зміна 23.01 Razor Fragments був повторно впроваджений, багато помилок виправлено.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли критичний шанс Obsidian Arrowhead неправильно масштабувався з іншими критичними ефектами.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли бонус шкоди Precision Detonation міг бути використаний іншими мисливцями.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли Spotter’s Mark не міг активуватися від Kill Shot або Black Arrow, якщо вибрано талант Headshot.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли Improved Spotter’s Mark двічі посилював Ohn’ahran Winds.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли активація Ohn’ahran Winds надавало неправильні бонуси через Spotter’s Mark.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли Aimed Shot під дією Aspect of the Hydra не могли активувати Precision Detonation.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли чергування заклинання, що генерує Streamline, після Aimed Shot споживало новостворений Streamline.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли Double Tap неправильно зменшував ефективність Aimed Shot у PvE та PvP.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли Razor Fragments не отримував ефекту від Unnatural Causes.
- Зміна 23.01 Aspect of the Hydra більше не має внутрішнього часу відновлення та коректно працює з чергуванням заклинань.
- Зміна 23.01 Aspect of the Hydra тепер перевіряє, щоб заклинання застосовувалося до іншої цілі, ніж ваша поточна ціль.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли Unnatural Causes посилював пряму шкоду від Volley.
- Зміна 15.01 Feathered Frenzy оновлено — тепер збільшує шанс накласти Spotter’s Mark на 100% (було 50%).
- Зміна 15.01 Eagle’s Accuracy оновлено — тепер збільшує шкоду від Rapid Fire і Aimed Shot на 2,5/5%.
- Зміна 15.01 Unerring Vision оновлено — збільшує критичну шкоду від Trueshot на 20% (було 10%) і додатково збільшує ефект скорочення часу відновлення від Calling the Shots на 1 секунду. Вибірковий вузол із Double Tap.
- Зміна 15.01 Double Tap оновлено — ефективність Aimed Shot і Rapid Fire зменшено до 80% (було 100%). Тепер Double Tap можна отримати також від активації Volley, окрім Trueshot.
- Примітки розробників: Оскільки Unerring Vision є у вибірковому вузлі із Double Tap, ми розширюємо можливості Double Tap, дозволяючи йому активуватися від Volley. Ми хочемо, щоб Unerring Vision став основним вибором для постійного ураження, а Double Tap — для миттєвої вибухової шкоди та AOE.
- Зміна 15.01 Виправлено помилку, через яку підвищення ефективності Streamline для Tensile Bowstring не працювало за деяких умов.
- Зміна 15.01 Активація Spotter’s Mark від Eyes in the Sky та Ohn’ahran Winds тепер не можуть діяти одночасно і не накладаються.
- Зміна 15.01 Виправлено проблему, що спричиняла надмірну активацію Ohn’ahran Winds.
- Примітки розробників: У рамках оновлення Undermine(d) ми прагнемо переосмислити Sharpshooter для Marksmanship та вирішити деякі великі проблеми спеціалізації, як, наприклад, Lone Wolf. У Undermine(d) Marksmanship втрачає функціональність супутника і замість цього отримує унікального орла, який не з’являється на полі бою, але підтримує його під час битви в особливий, притаманний Marksmanship спосіб.
- Нова здібність: Harrier’s Cry – ваш орел спускається з небес з пронизливим криком, подаючи сигнал до атаки. Збільшує швидкість на 30% для всіх членів групи та рейду на 40 секунд. Союзники, які отримують цей ефект, стають Насиченими та не зможуть отримати користь від Harrier’s Cry чи подібних ефектів протягом 10 хвилин. Вивчається на 48 рівні.
- Новий пасивний ефект: Manhunter – завдання шкоди гравцю за допомогою Aimed Shot накладає Grievous Injury, знижуючи ефективність лікування на 25%. Вивчається на 11 рівні.
- Примітки розробників: Marksmanship втратив доступ до Mortal Wounds через відмову від вихованців, тому ми повертаємо здатність Aimed Shot накладати Mortal Wounds.
- Новий пасивний ефект: Eyes in the Sky – ви отримуєте допомогу від Spotting Eagle. Ураження ворога здібністю, посиленою Precise Shot, дає 30% шанс, що ваш орел позначить ціль. Вороги, позначені вашим орлом, отримують на 10% більше шкоди від вашого Aimed Shot. Замінює Call Pet і всі пов’язані здібності улюбленця. Отримується на 13 рівні.
- Новий талант: Aspect of the Hydra – Aimed Shot, Rapid Fire та Arcane Shot тепер вражають ще одну найближчу ціль, завдаючи 40% шкоди. Вибірковий вузол із Trick Shots.
- Новий талант: Improved Spotter’s Mark – бонус шкоди від Spotter’s Mark збільшено на 20%.
- Новий талант: Moving Target – споживання Precise Shots збільшує шкоду від наступного Aimed Shot на 20% і активує Streamline.
- Новий талант: Obsidian-Tipped Ammunition (можливо блізи написали неправильну назву, бо ми знайшли інший талант на PTR із ідентичним описом) – шкода від Auto Shot збільшена на 25%, шанс критичного удару збільшено на 15%. Вибірковий вузол із On Target.
- Новий талант: Shrapnel Shot – ураження ворога Explosive Shot збільшує урон, який він отримає від вашого наступного Arcane Shot або Multi-Shot, на 30%.
- Новий талант: Magnetic Gunpowder – споживання Precise Shots зменшує час відновлення Explosive Shot на 2 секунди. Активація Lock and Load зменшує час відновлення Explosive Shot на 8 секунд.
- Новий талант: Precise Detonation – застосування Explosive Shot активує Streamline. Якщо Aimed Shot завдає шкоди ворогу, що знаходиться під впливом Explosive Shot, Explosive Shot миттєво вибухає та завдає на 25% більше шкоди.
- Новий талант: On Target – споживання Spotter’s Mark збільшує швидкість на 4% на 10 секунд, ефект накладається до 4 разів. Кілька застосувань цього ефекту можуть перекриватися. Вибірковий вузол із Obsidian-Tipped Ammunition.
- Новий талант: Quickdraw – Lock and Load тепер збільшує шкоду від Aimed Shot на 15%.
- Новий талант: Target Acquisition – споживання Spotter’s Mark зменшує час відновлення Aimed Shot на 2 секунди.
- Новий талант: Eagle’s Accuracy – ефект від Spotter’s Mark збільшує шкоду Aimed Shot на 5/10%.
- Новий талант: Headshot – Kill Shot може отримувати бонуси від Precise Shots з ефективністю 25%. Kill Shot тепер активує Precise Shots.
- Новий талант: Feathered Frenzy – Trueshot активує лють вашого Spotting Eagle, який миттєво накладає Spotter’s Mark на обрану ціль. Під час Trueshot шанс накласти Spotter’s Mark зростає на 50%.
- Новий талант: Tensile Bowstring – поки Trueshot активний, споживання Precise Shots продовжує його дію на 1 секунду, але не більше ніж на 5 секунд. Додатково Trueshot підвищує ефективність Streamline на 50%.
- Новий талант: Incendiary Ammunition – Bulletstorm збільшує шкоду критичних ударів на 2% і тепер може накопичуватися до 5 разів.
- Новий талант: Bullet Hell – шкода від Multi-Shot та Volley зменшує час відновлення Rapid Fire на 0,25 секунди. Шкода від Aimed Shot зменшує час відновлення Volley на 0,25 секунди.
- Новий талант: Improved Streamline – Ефект від Streamline, що зменшує час застосування, тепер становить 30%. Вибірковий вузол із Focused Aim.
- Новий талант: Windrunner Quiver – Precise Shots тепер може накопичуватися до 2 разів, але бонус до шкоди зменшується до 90% (80% на PTR). Застосування Aimed Shot дає 50% шанс на додатковий заряд Precise Shots.
- Механізм накопичення Precise Shot було оновлено. Бонус до шкоди від Precise Shot тепер накопичується, і всі заряди використовуються при застосуванні Arcane Shot або Multi-Shot.
- Новий талант: Cunning – Spotting Eagle отримує спеціалізацію Cunning, що надає вам Master’s Call та Pathfinding. Вибірковий вузол із Tenacious.
- Новий талант: Tenacious – Ваш Spotting Eagle отримує спеціалізацію Tenacity, що надає вам Air Superiority та Endurance Training. Вибірковий вузол із Cunning.
- Новий талант: Ohn’ahran Winds – Коли Eagle застосовує Spotter’s Mark, є 25% шанс, що він накладе Spotter’s Mark ще на 3 найближчих ворогів.
- Новий талант: Double Tap – Під час використання Trueshot ви отримуєте Double Tap, що дозволяє вашому наступному Aimed Shot вистрелити ще раз зі 100% ефективністю або вашому наступному Rapid Fire зробити на 100% більше пострілів під час підтримування. Ефективність цього таланту зменшена на 50% у PvP.
- Новий талант: Killer Mark – Spotter’s Mark тепер додатково збільшує шанс критичного удару для Aimed Shot на 15%.
- Новий талант: Deadeye – Kill Shot тепер має 2 заряди та зменшений час відновлення на 2 секунди. Вибірковий вузол із Headshot.
- Примітки розробників: Headshot має значний вплив на ротацію, і Deadeye має бути простішим варіантом для гравців, які хочуть покращити ефективність Kill Shot без значного збільшення когнітивного навантаження.
- Streamline оновлено – Шкода від Rapid Fire збільшена на 15%. Застосування Rapid Fire дає Streamline. Streamline: наступний Aimed Shot має зменшений час застосування на 20%. Накопичується до 2 разів.
- Precise Shot перейменовано на Precise Shots та оновлено – Aimed Shot тепер збільшує шкоду від вашого наступного Arcane Shot або Multi-Shot на 100% і зменшує їхню вартість енергії на 70%. Шкода від автоатак збільшена на 100%, а час між пострілами збільшується на 2 секунди.
- Focused Aim оновлено – Precise Shots зменшує час відновлення Aimed Shot на 0,75 секунди. Вибірковий вузол із Improved Streamline.
- Trueshot перероблено – Збільшує шанс критичного удару на 10% і шкоду від критичних ударів протягом 15 секунд. Зменшує час відновлення Aimed Shot і Rapid Fire на 60%.
- Razor Fragments оновлено – Тепер спрацьовує лише при отриманні Deathblow (раніше — при використанні Trick Shots або отриманні Deathblow).
- Calling the Shots оновлено – Споживання Spotter’s Mark зменшує час відновлення Trueshot на 2 секунди. Вибірковий вузол із Unerring Vision.
- Unerring Vision оновлено – Trueshot тепер збільшує ваш шанс критичного удару ще на 10% і шкоду від критичних ударів на додаткові 20%. Вибірковий вузол із Calling the Shots.
- Bulletstorm оновлено – Шкода від Rapid Fire збільшує шкоду від Aimed Shot на 2% протягом 15 секунд, накопичуючись до 15 разів. Нові накопичення не оновлюють тривалість і зникають після використання Rapid Fire. Ефективність цього таланту зменшена на 50% у PvP.
- In the Rhythm оновлено – Підтримування Rapid Fire зменшує час між автоатаками на 1 секунду протягом 12 секунд.
- Fan the Hammer перейменовано на Ammo Conservation та оновлено – Тепер також зменшує час відновлення Aimed Shot на 1 секунду.
- Multi-Shot тепер вивчається на 10 рівні (було талантом).
- Aimed Shot шкоду збільшено на 20%.
- Aimed Shot час застосування збільшено до 3 секунд (було 2.5 секунди).
- Rapid Fire тепер дає 2 одиниці енергії за постріл (було 1)
- Volley шкоду збільшено на 100%.
- Steady Shot шкоду збільшено на 30%.
- Steady Shot тепер дає 20 одиниць енергії.
- Small Game Hunter тепер збільшує шкоду від Explosive Shot на 15% (було 25%).
- Pin Cushion тепер є стандартним ефектом Steady Shot (було талантом).
- Salvo тепер пасивний і активується лише від Volley. Вибірковий вузол із Kill Zone.
- Surging Shots тепер коректно підсвічує Rapid Fire при скиданні його часу відновлення.
- Виправлено проблему, через яку багато талантів, що підвищують шкоду від Kill Shot, подвоювали свій ефект на Black Arrow.
- Багато підказок, талантів і описів аур були оновлені для покращення розуміння.
- Bullseye тепер коштує 2 очка талантів.
- Видалені таланти:
- Barrage
- Careful Aim
- Chimaera Shot
- Crack Shot
- Heavy Ammo
- Hydra’s Bite
- Improved Steady Shot
- Legacy of the Windrunners
- Light Ammo
- Lone Wolf
- Multi-Shot (тепер вивчається на 10 рівні)
- Pin Cushion (доданий до Steady Shot)
- Rapid Fire Barrage
- Readiness
- Serpentstalker’s Trickery
- Steady Focus
- Tactical Reload
- Unerring Vision
- Wailing Arrow
- Dark Ranger
- Зміна 23.01 Withering Fire оновлено – тепер не дозволяє Black Arrow ігнорувати вимоги до здоров’я.
- Примітки розробників: Marksmanship не має труднощів з генерацією активацій Deathblow, тому цей ефект часто марнувався.
- Зміна 23.01 Black Arrow шкода збільшена на 15%.
- Зміна 23.01 Виправлено проблеми взаємодії Phantom Pain з Double Tap і Aspect of the Eagle.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, коли Unnatural Causes отримували вигоду від прямої шкоди Black Arrow, а не лише від періодичної шкоди.
- Зміна 23.01 Withering Fire оновлено – тепер не дозволяє Black Arrow ігнорувати вимоги до здоров’я.
- Survival
- Зміна 12.02 Flanking Strike шкода збільшена на 30%.
- Зміна 12.02 Виправлено проблему, через яку Frenzy Strikes двічі надавав бонус до шкоди вихованця.
- Зміна 12.02 Fury of the Eagle шкода збільшена на 20%.
- Зміна 12.02 Fury of the Eagle тепер розповсюджується на 8 цілей (було 5).
- Зміна 05.02 Mongoose Bite шкода збільшена на 30%.
- Зміна 05.02 Raptor Strike шкода збільшена на 10%.
- Зміна 05.02 Wildfire Bomb шкода збільшена на 10%.
- Зміна 23.01 Новий талант: Wildfire Arsenal – Quick Shot та автоатаки з дворучною зброєю підвищують пряму шкоду вашої наступної Wildfire Bomb на 4%, накопичується до 3 разів. Використання Coordinated Assault надає 3 заряди Wildfire Arsenal.
- Зміна 23.01 Viper’s Venom оновлено – Тепер також збільшує шкоду від Mongoose Bite та Raptor Strike на 15%.
- Зміна 23.01 Contagious Reagents оновлено – Тепер розповсюджує Serpent Sting на 4 цілі поблизу (було 2).
- Зміна 23.01 Explosives Expert оновлено – Тепер збільшує шкоду від Wildfire Bomb та Explosive Shot на 2.5/5%.
- Зміна 23.01 Bombardier оновлено – Тепер надає 1 заряд Wildfire Bomb (було 2).
- Зміна 23.01 Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine перероблено – Коли ефект Winning Streak! завершується, ваш наступний Mongoose Bite або Raptor Strike завдає на 400% більше шкоди та зменшує час відновлення Wildfire Bomb на 10 секунд.
- Зміна 23.01 Wildfire Bomb шкоду збільшено на 6%.
- Примітки розробників: Як зазначалося раніше, наша мета в оновленні 11.1 – зменшити перенасичення ротації Survival і створити більше можливостей для використання Raptor Strike та Mongoose Bite. Цими змінами ми прагнемо обмежити доступ до Wildfire Bomb, надавши при цьому компенсацію через збільшення шкоди.
- Зміна 23.01 Improved Wildfire Bomb видалено.
- Зміна 15.01 Spearhead оновлено — тепер також підсилює здібності та атаки вашого вихованця.
- Зміна 15.01 Deadly Duo оновлено — тепер також підсилює здібності та атаки вашого вихованця.
- Зміна 15.01 Born to Kill тепер правильно збільшує тривалість Cull the Herd.
- Зміна 15.01 Flanking Strike тепер коректно активує унікальний ефект Merciless Blow.
- Зміна 15.01 Виправлено проблему, через яку Cull the Herd не функціонувала.
- Зміна 15.01 Виправлено проблему, через яку використання Flanking Strike на відстані іноді залишало неправильну кількість накопичень Tip of the Spear.
- Pack Leader
- Зміна 12.02 Fury of the Wyvern тривалість від використання Wildfire Bomb збільшена до 5 секунд (було 2 секунди).
- Зміна 05.02 Бонус до шкоди від Виверни збільшено на 15% (було 10%).
- Зміна 23.01 Shell Cover тепер активується при 60% здоров’я (було 40%).
- Зміна 23.01 Shell Cover час відновлення зменшено до 90 секунд (було 120 секунд).
- Зміна 23.01 Pack Mentality тепер зменшує час відновлення Wildfire Bomb на 10 секунд (було 18 секунд).
- Зміна 23.01 Frenzy Strikes бонус шкоди збільшено до 40% (було 15%).
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку Frenzy Strikes надавав значно більший бонус до шкоди, ніж передбачалося.
- Зміна 23.01 Howl of the Pack Leader порядок виклику тепер скидається на початку рейдів та підземель Mythic+.
- Зміна 23.01 Howl of the Pack Leader пов’язані аури тепер зникають поза боєм. Howl of the Pack Leader буде знову застосовано при вході в бій.
- Примітки розробників: Гравцям здавалося дивним, що аури Howl of the Pack Leader продовжували діяти та завершувалися поза боєм, тому ми зробили так, щоб вони зникали, щоб зменшити візуальне навантаження.
- Зміна 15.01 Lead From the Front оновлено – Тепер збільшує шкоду ваших вихованців на 15%.
- Примітки розробників: Ми в основному задоволені ігровим процесом мисливців зі спеціалізацією Survival після оновлення під час 20th Anniversary Celebration, але цей клас все ще має велике когнітивне навантаження щодо того, які кнопки натискати і коли. Для того, щоб спростити ротацію Survival, ми робимо доступ до Butchery і Flanking Strike взаємовиключними. Обидві здібності мають свої переваги та нюанси, але одночасний доступ до обох створює переповнену ротацію, в якій відсутні заповнювальні заклинання, такі як Raptor Strike або Mongoose Bite.
- Новий талант: Cull the Herd – Kill Shot збільшує шкоду від ваших ефектів кровотечі на 30% на 6 секунд.
- Примітки розробників: Потужність ефектів кровотечі для Survival у поєднанні зі старої механікою Cull the Herd у спеціалізації Pack Leader була цікавою, тому ми вирішили зберегти та розширити цей елемент у дереві талантів, щоб не втратити важливу частину спеціалізації після оновлення Pack Leader.
- Новий талант: Born to Kill – Ваш шанс отримати Deathblow збільшено на 5%, а тривалість Cull the Herd збільшена на 2 секунди. Тепер Cull the Herd також збільшує шкоду, яку отримує ворог від вашого Kill Shot, на 25%.
- Frenzy Strikes оновлено – Тепер Flanking Strike додатково завдає на 15% більше шкоди та збільшує вашу швидкість атаки на 25% на 12 секунд.
- Merciless Blow оновлено – Тепер Flanking Strike також викликає сильну кровотечу у ворогів, яких він вражає, на 8 секунд.
- Примітки розробників: Шкода від Merciless Blow у Flanking Strike еквівалентна шкоді від Merciless Blow в Butchery в оновленні під час 20th Anniversary Celebration.
- Alpha Predator тепер множить шкоду Kill Command замість її додавання.
- Butchery від Merciless Blow шкода від кровотечі зменшена на 50%.
- Tactical Advantage тепер додатково збільшує шкоду від Butchery.
- Flanking Strike та Butchery тепер у вибірковому вузлі.
- Exposed Flank видалений.
PvP (Гравець проти гравця)
- Зміна 15.01 Diamond Ice (PvP талант) тривалість зменшено до 4 секунд (було 5 секунд).
- Новий PvP талант: Explosive Powder – Bursting Shot тепер також відкидає вас назад і додатково сповільнює ворогів на 20%.
- Beast Mastery
- Dire Beast: Basilisk перероблено – Тепер автоматично активується на вашій цілі, коли ви використовуєте Call of the Wild.
- Marksmanship
- Зміна 15.01 Ефективність покращеного Streamline зменшено на 50% в PvP боях.
- Новий PvP талант: Sniper’s Advantage – Trueshot і Volley збільшують дальність усіх пострілів на 30% на час своєї дії.
- Новий PvP талант: Aspect of the Fox – Aimed Shot можна застосовувати під час руху під дією Aspect of the Cheetah, а затриманий ефект Aspect of the Cheetah збільшено на 4 секунди.
- Ranger’s Finesse більше не збільшує ефективність Bursting Shot.
- Видалені PvP таланти:
- Interlope ( лише у Marksmanship)
- Sniper Shot
- Trueshot Mastery
- Wild Kingdom