wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер
✕
  • Про нас
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Стрімери
  • Українізатор
  • Література
  • Гільдії
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Сезон 3
  • Сезон 3
  • Література
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер

Масштабні зміни в Mythic+ підземеллях у другому сезоні

29/01/2025

Blizzard опублікували великий список змін у Mythic+ для 2-го сезону, включно з перенесенням ефектів Challenger’s Peril на рівень +12!

Ось короткий огляд:

  • Gilded Crests доступні з рівня +7 (було +8);
  • Героїчні предмети доступні з рівня +6 (було +7);
  • На Mythic 0 випадає спорядження Чемпіон;
  • Tyrannical та Fortified перенесені на рівні 7 та 10, а Challenger’s Peril вилучено;
  • Guile на +12 включає ефекти Challenger’s Peril замість додаткових характеристик;
  • На рівнях 12+ ключі не можуть знижуватися нижче цього рівня після закриття всіх підземель на цій складності (закрийте всі на +13, і ключі не будуть знижуватися нижче 13);
  • Транспорт за 2850 рейтингу тепер доступний за 3000 рейтингу.
Blizzard Logo

Blizzard

Ми впроваджуємо деякі зміни до підземель Міфічної складності з виходом 2 сезону The War Within і хочемо поділитися додатковою інформацією про те, що очікувати на тестовому сервері Undermine(d).


Оновлення Mythic+ у 2-му сезоні

Протягом першого сезону The War Within команда розробників отримала багато відгуків щодо міфічних підземель, значна частина яких стосувалася труднощів для гравців, що проходять ключі у випадкових групах. Серед частих скарг: забагато механік одночасно, занадто суворе покарання за помилки, недостатня винагорода за витрачені зусилля та складнощі з пошуком груп через популярність “мета”- спеціалізацій.

На PTR ми вже впровадили зміни, спрямовані на вирішення цих проблем: збільшили час застосування критичних заклинань ворогів, зменшили пікову шкоду по танках і зробили атаки більш передбачуваними, а також зменшили кількість ризикованих ситуацій у середній групі ворогів. І це лише частина змін.

В оновленні 11.0.7 Siren Isle ми покращили винагороди та зменшили штрафи за невчасне завершення підземель, але прийшли до висновку, що потрібно зробити більше, щоб врахувати всі відгуки. З початком другого сезону ми плануємо суттєво змінити систему прогресії в міфічних підземеллях.

Однією з основних причин зазначених проблем є незбалансована прогресія складності та винагород, які, у свою чергу, є важливою частиною цього процесу.

Впровадження Вибоїв суттєво змінило систему нагородження на пізніх стадіях гри. Гравці, які звикли до Mythic+ у минулих доповненнях, могли отримати базове спорядження через Вибої на початку сезону The War Within, після чого рівні міфічних підземель нижче 7-го здавалися їм малопривабливими через відсутність гідних нагород. Це спричинило два ключові наслідки:

  1. Різкий стрибок до +7 ключа
    Багато гравців починали одразу з 7-го ключа, оскільки нижчі рівні давали спорядження Чемпіона, натомість як 7 ключ був першим, за який давали Героїчні предмети. Однак їм часто бракувало досвіду проходження підземель, що призводило до невдалого забігу. Гравці одразу стикалися зі збільшенням здоров’я та шкоди ворогів на 77%, а також із афіксом Challenger’s Peril, який робив смерті більш дороговартісними. Це все створювало середовище, непридатне для вивчення механік «з нуля». Це суттєво впливало на успішність проходження підземель, породжувало нестабільність результатів і змушувало гравців ставати надмірно вибірковими при наборі команд.
  2. Дефіцит гравців на низьких рівнях (від 2 по 6 ключі)
    Ті, хто намагався розпочати з нижчих рівнів для набуття досвіду, стикалися з проблемою: через відсутність активних гравців у цьому діапазоні (особливо після перших тижнів сезону) набрати групу було вкрай складно. Як наслідок — нові гравці зазнавали фрустрації, неможливості прогресувати та вдосконалювати навички.

Плани на Сезон 2:
Зробити систему Mythic+ більш заохочувальною на старті та згладити рівні складності, щоб кожен етап був доступним для всіх гравців.

Основні зміни:

  • Mythic 0 (базовий рівень): Тепер з кожного боса будуть падати предмети спорядження рівня Чемпіон із щотижневим часом відновлення. Збільшилися шкода та здоров’я ворогів, щоб відповідати покращеним нагородам, але рівень залишається доступною точкою входу для новачків і тих, хто хоче вивчити підземелля без зайвої напруги.
  • Нова шкала складності: На 2-10 рівнях Mythic+ збільшення здоров’я та шкоди ворогів знижено з 10% до 7% за рівень. Для 11+ ключів збільшення залишається 10% за рівень.
  • Перенесення афіксів: Xal’atath’s Bargain тепер з’являється в 4 ключі (замість 2). Таким чином, на рівнях 2–3 немає додаткових механік, окрім таймера. Tyrannical і Fortified переміщено з 4 на 7 рівень, щоб замінити афікс Challenger’s Peril, який продовжить діяти на Mythic +10.
  • Новий підхід до Mythic +12: Замість збільшення здоров’я ворогів на 10%, Xal’atath’s Guile тепер включатиме штраф за смерті (колишня частина Challenger’s Peril). Це зробить перехід до високих ключів менш складним і більш плавним, але вимагатиме бездоганної гри.
  • Доступність нагород: Героїчні спорядження тепер можна отримати зі Великого Сховища після завершення +6 ключа (раніше — після +7). Gilded Crests будуть випадати починаючи з Міфік+7.

 

Складність Здоров’я/ Шкода Афікс Нагорода підземелля Велике Сховище Crests
Mythic
(базові)
Чемпіон 1
Чемпіон 4
15 Carved
Mythic 2
+7%
(таймер)
Чемпіон 2
Герой 1
10 Runed
Mythic 3
+14%
Чемпіон 2
Герой 1
12 Runed
Mythic 4
+23%
Bargain
Чемпіон 3
Герой 2
14 Runed
Mythic 5
+31%
Чемпіон 4
Герой 2
16 Runed
Mythic 6
+40%
Герой 1
Герой 3
18 Runed
Mythic 7
+50%
Fort/Tyr
Герой 1
Герой 4
10 Gilded
Mythic 8
+61%
Герой 2
Герой 4
12 Gilded
Mythic 9
+72%
Герой 2
Герой 4
14 Gilded
Mythic 10
+84%
Tyr/Fort
Герой 3
Myth 1
16 Gilded
Mythic 11
+102%
Герой 3
Myth 1
18 Gilded
Mythic 12
+122%
Guile
Герой 3
Myth 1
20 Gilded

Підсумок та додаткові зміни:

Загалом, оновлена система має стати більш винагороджувальною на старті, мати плавніший прогрес та нижчу загальну складність порівняно з першим сезоном.

Для топових гравців:

  • Вимоги до досягнення Keystone Legend (нова мета Сезону 2) збільшуються: замість 2850 рейтингу потрібно 3000. Це дозволить зберегти престижність досягнення після зниження загальної складності M+.
  • Keystone Legend більше не буде пов’язано з механікою «мінімального рівня ключа». Замість цього:
      • Якщо ви пройдете всі 8 підземель у Mythic+12 вчасно, ваш ключ більше не буде падати нижче 12-го рівня.
      • Після проходження всіх підземель у Mythic+13 вчасно, мінімальний рівень ключа стане 13.
      • І так далі для всіх рівнів вище 12.

Зміни вже впроваджуються на тестовому сервері (PTR) і будуть доступні для перевірки протягом наступних 1–2 тижнів. Команда гри чекає на ваші відгуки!

Читати оригінал

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕