wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер
✕
  • Про нас
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Стрімери
  • Українізатор
  • Література
  • Гільдії
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Сезон 3
  • Сезон 3
  • Література
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер

Маг – Баланс класів у другому сезоні TWW – PTR 11.1

09/01/2025
Class 1 Class 2 Class 3 Class 4 Class 5 Class 6 Class 7 Class 8 Class 9 Class 10 Class 11 Class 13 Class 12

До виходу оновлення 11.1 ще залишився час, тому ці зміни можуть бути переглянуті в майбутніх оновленнях.

БОНУСИ КЛАСОВОГО КОМПЛЕКТУ

МАГ (Mage)

  • Зміна 12.02 Mirror Images – тепер Frostbolt, який застосовують ваші копії, приховано для союзників у рейдах та підземеллях.
  • Зміна 15.01 Time Anomaly тепер ігнорує витрати мани при активації.
  • Mass Barrier тепер витрачає 8% мани (було 12%).
  • Polymorph регенерація здоров’я знижена на 50%.
  • Polymorph тепер знімається після отримання невеликої шкоди, а не будь-якої.
  • Героїчні таланти
    • Frostfire
      • Зміна 29.01 Excess Fire тепер може накопичуватись до 2 разів.
      • Зміна 29.01 Зниження часу відновлення Excess Frost зменшено до 3 секунд (було 5 секунд).
      • Примітки розробників: наші оновлення для Frostfire зосереджені на тому, щоб зменшити необхідність відстежування аур та зробити таланти більш пов’язаними та сприятливими один до одного.
      • Excess Fire тепер активується при використанні Meteor або Comet Storm (було при досягненні максимальних стаків від Fire Mastery).
      • Frostfire Burst шкоду збільшено на 70%.
      • Excess Frost активується при використанні Excess Fire (раніше активувалось при досягненні максимальних стаків від Frost Mastery) та може накладатись до двох разів. Excess Frost тепер викликає Ice Nova із 200% ефективністю (було 125%).
      • Розташування талантів Excess Frost, Excess Fire, Isothermic Core, Imbued Warding та Meltdown змінено.
      • Frostfire Bolt тепер правильно споживає Overflowing Energy, коли він наносить критичну шкоду.
      • Frostfire Empowerment тепер відображається на панелі особистих ресурсів.
    • Sunfury
      • Споживання Glorious Incandescence на максимальній або близькій до максимальної дистанції тепер правильно активує метеорити.
  • Arcane
    • Зміна 12.02 Arcane Echo візуальний ефект тепер відображається тільки для заклинателя.
    • Зміна 05.02 Arcane Barrage шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 05.02 Intuition бонус до шкоди збільшено на 50% (було 20%) і тривалість зменшено до 3 секунд (було 6 секунд).
    • Зміна 29.01 Arcane Barrage шкода збільшена на 10%.
    • Зміна 23.01 Новий талант: Intuition – Використання заклинання шкоди має 5% шанс зробити вашу наступну Arcane Barrage на 20% потужнішою та згенерувати 4 Arcane Charges.
      • Примітки розробників: Тривалість позитивного ефекту від Intuition зменшено до 6 секунд, щоб зменшити потребу в надмірному оптимізуванні його використання та знизити когнітивне навантаження. Якщо ми побачимо, що Intuition не досягає цієї мети, ми внесемо необхідні зміни.
    • Зміна 23.01 Новий талант: Arcane Rebound – Якщо здібність Arcane Barrage вражає більше ніж 2 цілі, вона вибухає, завдаючи невеликої шкоди від Arcane всім ворогам у радіусі 10 ярдів від основної цілі.
    • Зміна 23.01 Aether Fragment оновлено – бонус до шкоди від Intuition збільшено на 20%.
    • Зміна 23.01 Resonance оновлено – Тепер збільшує шкоду Arcane Barrage на 15% за кожну додаткову ціль після першої.
      • Примітки розробників: Ми хочемо посилити AOE/cleave-потенціал Resonance і створити можливість для магів обирати інші таланти для бою з однією ціллю.
    • Зміна 23.01 Leydrinker оновлено:
      • Тепер активується від споживання Clearcasting (було від споживання Nether Precision).
      • Шанс активації збільшено до 40% (було 25%).
      • Echo шкода збільшена до 70% (було 60%).
      • Leydrinker візуальні ефекти оновлено.
      • Примітки розробників: Нашою метою є збільшення ймовірності того, що ви матимете Nether Precision під час активації Leydrinker.
    • Зміна 23.01 Arcane Explosion шкоду збільшено на 35%.
    • Зміна 23.01 High Voltage ймовірність активації захисту від невдач збільшено до 15% (було 10%).
    • Зміна 23.01 Бонус за 4 предмети комплекту Nerub-ar Palace оновлено – Тепер збільшує шкоду Arcane Missiles та Arcane Orb на 15%.
      • Примітки розробників: З додаванням Intuition у дерево талантів Arcane, бонус комплекту 1-го сезону потребував заміни.
    • Зміна 23.01 Бонус комплекту Liberation of Undermine оновлено – бонус шкоди від Clearcasting зменшено до 5% (було 8%).
    • Зміна 23.01 Бонус за 2 предмети комплекту Liberation of Undermine – Ймовірність спрацювання бонусу Arcane більше не збільшується від Швидкості.
    • Зміна 23.01 Nether Precision більше не впливає на Arcane Barrage.
    • Зміна 23.01 Зміни Nether Precision були скасовані.
    • Зміна 23.01 Наступні таланти видалено:
      • Aethervision
        • Примітки розробників: Ми вдячні за ваші відгуки та терпіння під час роботи над змінами для Arcane Mage у версії 11.1. Спільнота чітко дала зрозуміти, що більш жорстко регламентований геймплей Aethervision – це не той напрям, який вони хочуть бачити для Arcane, тому ми вирішили його прибрати. Ми продовжимо відстежувати відгуки та обговорення щодо складності умов для Barrage і вносити зміни, якщо це буде необхідно.
      • Concentration
    • Зміна 15.01 Новий талант: Aether Fragment – бонус до шкоди від Aethervision збільшено до 15%. Вибірковий вузол з Leysight.
    • Зміна 15.01 Arcane Barrage шкода збільшена на 10%.
    • Зміна 15.01 Nether Precision більше не впливає на Arcane Barrage.
      • Примітки розробників: Вплив Nether Precision на Arcane Barrage ускладнював прийняття рішень під час ротації здібностей навколо Arcane Barrage.
    • Примітки від розробників: Ми раді, що ігровий процес Arcane вдосконалився після змін, внесених в оновлення під час святкування 20-річчя. У Undermine(d) наша головна мета — спростити кількість параметрів, які потрібно враховувати при активації Arcane Barrage.
    • Enlightened оновлено — шкода від Arcane збільшується в залежності від вашого поточного рівня мани, до 6% при повній мані. Відновлення мани підвищується в залежності від вашої поточної кількості мани, до 20% коли ману повністю витрачено.
    • Arcane Surge тепер відображається на панелі особистих ресурсів.
    • Позиції деяких талантів змінилися в першому та другому блоках.
    • Spellslinger
      • Зміна 15.01 Splintering Sorcery тепер генерує Splinter, коли ви споживаєте Nether Precision або Aethervision з максимальною кількістю накопичень.
        • Зміна 23.01 Зміну за 15.01 скасовано.
    • Sunfury
      • Зміна 23.01 Burden of Power оновлено – тепер впливає на Arcane Barrage.
        • Примітка розробників: Ми отримали відгуки, що використання Arcane Blast у ситуаціях з АоЕ може викликати незручності, тому вирішили зробити Burden of Power сумісним з Arcane Barrage, щоб підтримувати плавність ротації незалежно від кількості цілей.
      • Зміна 23.01 Arcane Soul оновлено – тепер кожне використання Arcane Barrage під час дії Arcane Soul додатково збільшує його шкоду на 15%.
      • Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку Arcane Phoenix іноді застосовував версію Meteorite гравця.
      • Зміна 15.01 Glorious Incandescence оновлено – заклинання, які використовують Burden of Power, викликають бурю з 4 метеоритів на ціль. Метеорити, викликані таким чином, надають один Arcane Charge після влучання.
      • Зміна 15.01 Burden of Power знову покращує Arcane Barrage.
      • Зміна 15.01 Glorious Incandescence зміну скасовано.
      • Зміна 15.01 Burden of Power зміну скасовано.
      • Burden of Power тепер відображається на панелі особистих ресурсів.
  • Fire
    • Зміна 05.02 Unleashed Inferno бонус до шкоди збільшено до 70% (було 60%).
    • Зміна 05.02 Sun King’s Blessing бонус до шкоди зменшено до 260% (було 280%).
    • Зміна 05.02 Hyperthermia шанс на активацію збільшено.
    • Зміна 23.01 Бонус за 2 предмети комплекту Liberation of Undermine – Jackpot! тепер зменшує час відновлення Combustion на 2 секунди (було 3 секунди).
    • Зміна 23.01 Hyperthermia частота спрацьовування зменшена.
    • Примітки розробників: Економіка ресурсів Fire після оновлення The War Within була надмірно вигідною, через що деякі заклинання, такі як Fireball і Scorch, втратили свою актуальність, а також це вплинуло на використання таких заклинань, як Pyroblast і Flamestrike. Наша мета — зменшити доступ до Phoenix Flames і трохи менше до Fire Blast, водночас підсилюючи ваші витратні заклинання, зробивши їх більш залежними від кастування та посиливши нанесення шкоди. Ми будемо стежити за цими змінами та коригувати їх за необхідності.
    • Heat Shimmer оновлено: більше не застосовує Scorch миттєво. Тепер збільшує шкоду від Scorch на 10%.
      • Примітки розробників: Миттєво застосоване заклинання Scorch також є причиною надмірного накопичення ресурсів для Fire заклинань.
    • Pyrotechnics оновлено: шанс критичного удару збільшено до 20% (було 10%).
    • Controlled Destruction оновлено: тепер також активується від Fireball.
    • Master of Flame оновлено: тепер збільшує шкоду від Ignite та Fireball на 15%, якщо Combustion не активне.
    • Call of the Sun King оновлено: більше не надає додатковий заряд Phoenix Flames, але збільшує шкоду від Phoenix Flames на 15%.
    • Fire Blast час відновлення збільшено до 14 секунд (було 12 секунд).
    • Hyperthermia тривалість зменшена до 5 секунд (було 6 секунд).
    • Pyroblast шкода збільшена на 10%.
    • Pyroblast тепер коштує 1.5% від базового запасу мани (було 2.5%).
    • Flamestrike шкода збільшена на 10%.
    • Flamestrike тепер коштує 1.5% від базового запасу мани (було 2.5%).
    • Sun King’s Blessing бонус від шкоди збільшено до 280% (було 260%).
    • Phoenix Reborn тепер відновлює 1 заряд Phoenix Flames при використанні (було 2).
    • Phoenix Reborn бонус від шкоди для Phoenix Flames збільшено до 200% (was 100%).
    • Опис, аури та підказки Phoenix Reborn оновлено для кращого пояснення ефектів заклинання.
    • Виправлено проблему, яка дозволяла Pyromaniac занадто часто активувати Hyperthermia.
    • Тепер неможливо активувати Hyperthermia, якщо ви вже маєте цей ефект.
    • Frostfire
      • Зміна 12.02 Excess Frost тепер зменшує час відновлення Meteor на 5 секунд при споживанні (було 3 секунди).
      • Зміна 12.02 Isothermic Core тепер збільшує ефективність Comet Storm на 250% (було 200%).
      • Зміна 12.02 Flash Freezeburn більше не активуватиметься від Combustion, наданого Sun King’s Blessing або Time Anomaly.
        • Примітки розробників: Flash Freezeburn у поєднанні з Sun King’s Blessing призводило до переповнення ресурсів і спрацювань у магів зі спеціалізацією Fire, коли вони використовують ці героїчні таланти. Щоб зберегти баланс, ми також внесли зміни в цей ефект для магів зі спеціалізацією Frost.
      • Зміна 29.01 Excess Fire зниження часу відновлення Phoenix Flames зменшено до 5 секунд (було 10 секунд).
      • Зміна 29.01 Frostfire Infusion шкода зменшена на 10%.
      • Зміна 29.01 Excess Frost ефективність Ice Nova зменшена до 150% (було 200%).
      • Зміна 15.01 Excess Frost тепер зменшує час відновлення на 5 секунд (було 10 секунд).
    • Sunfury
      • Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку Arcane Phoenix іноді застосовував версію Meteorite гравця.
      • Зміна 15.01 Виправлено проблему, через яку Ignite the Future не збільшував кількість накопичень Mana Cascade.
      • Скорочення часу відновлення Fire Blast за допомогою Glorious Incandescence збільшено до 2 секунд при ударі метеорита (було 1 секунда).
      • Memory of Al’ar тепер подовжує вже наявний Hyperthermia замість його заміни.
  • Frost
    • Зміна 12.02 Water Jet тепер прихований для союзників у рейдах та підземеллях.
    • Зміна 12.02 Blizzard шкода збільшена на 10%.
    • Зміна 05.02 Wintertide змінено – Тепер надає 2/4% збільшення шкоди від Icicles та Glacial Spike, з можливістю накопичення до 2 разів. Glacial Spike більше не споживає Wintertide.
      • Примітки розробників: Wintertide мав значно більший вплив на ротацію, ніж було задумано.
    • Зміна 29.01 Wintertide бонус до шкоди зменшено до 2% (було 4%).
    • Зміна 23.01 Comet Storm, Glacial Assault, Wintertide та Lonely Winter змінили свої позиції в дереві талантів.
      • Зміна 23.01 Зміни були скасовані.
    • Зміна 23.01 Зміни в дереві талантів скасовано.
    • Зміна 23.01 Wintertide знову коштує 2 очка талантів.
    • Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку аура Wintertide видалялася непослідовно.
    • Зміна 23.01 Оновлено підказку для Wintertide, щоб краще пояснити її ефекти.
    • Зміна 15.01 Wintertide оновлено – шкода від Frostbolt та Flurry збільшує шкоду від ваших Icicles і Glacial Spike на 4%, накопичуючись до 4 разів.
      • Примітки розробників: Коли Fingers of Frost не споживає Winter’s Chill, Wintertide потенційно могла створювати деякі неінтуїтивні пріоритети ротації.
    • Зміна 15.01 Winter’s Chill тривалість збільшено до 8 секунд (було 6 секунд).
    • Зміна 15.01 Fingers of Frost ймовірність активувати Frozen Orb зменшено до 5% (було 10%).
    • Зміна 15.01 Blizzard шкода зменшена на 40%.
      • Примітки розробників: Ми знаємо про проблему, коли шкода Blizzard не мала належного збільшення радіусу до 12 ярдів, але виправлення не потрапило в цю збірку.
    • Зміна 15.01 Comet Storm, Glacial Assault, Wintertide та Lonely Winter змінили свої позиції в дереві талантів.
    • Freezing Winds перероблено: тепер змушує Frozen Orb завдавати на 15% більше шкоди цілям, що знаходяться під впливом вашого Blizzard.
      • Примітки розробників: Freezing Winds заважали нам змінити Frozen Orb або посилити Fingers of Frost. Завдяки тому, що ми додали героїчні таланти, спеціалізація Frost отримала більше Fingers of Frost, ніж будь-коли, і ми хочемо зменшити шанс на їх активацію, щоб вони відчувалися більш значущими, а також отримати можливість в майбутньому ще якось їх змінити.
    • Blizzard шкода збільшена на 100%.
    • Blizzard радіус збільшено до 12 ярдів (було 8 ярдів).
    • Blizzard тривалість збільшено до 12 секунд (було 8 секунд).
      • Примітки розробників: ми хочемо зробити Blizzard більш зручним і ефективним вибором у ситуаціях із великою кількістю ворогів, не створюючи зайвого навантаження.
    • Ice Lance, посилені Fingers of Frost, більше не витрачають Winter’s Chill.
    • Опис Glacial Assault оновлено для кращого пояснення його ефектів.
    • Значок таланту Permafrost Lance оновлено, щоб відповідати його аурі.
    • Frostfire
      • Зміна 12.02 Flash Freezeburn більше не може спрацьовувати від Icy Veins, наданого Time Anomaly.
        • Примітки розробників: Flash Freezeburn у поєднанні з Sun King’s Blessing призводило до переповнення ресурсів і спрацювань у магів зі спеціалізацією Fire, коли вони використовують ці героїчні таланти. Щоб зберегти баланс, ми також внесли зміни в цей ефект для магів зі спеціалізацією Frost.
      • Зміна 29.01 Frostfire Infusion шкода зменшена на 10%.
      • Зміна 29.01 Excess Frost ефективність Ice Nova зменшена до 150% (було 200%).
      • Зміна 15.01 Excess Frost тепер зменшує час відновлення на 5 секунд (було 10 секунд).
    • Spellslinger
      • Зміна 05.02 Генерація Frost Splinter від Splintering Orbs зменшена до 4 (було 5).
      • Зміна 05.02 Spellfrost Teachings шанс на активацію зменшено до 2% (was 2.5%).
      • Зміна 23.01 Spellfrost Teachings бонус шкоди Frozen Orb знижено до 15% (було 30%).
      • Зміна 23.01 Усі пошкодження від Splinter збільшено на 20%.
      • Зміна 23.01 Ice Lance шкода збільшена на 20%.
      • Споживання Fingers of Frost або Winter’s Chill тепер активує Splinter (було: Winter’s Chill).
        • Примітки розробників: оскільки Fingers of Frost більше не витрачає Winter’s Chill, у багатьох ситуаціях Spellslinger не міг активувати Splinters, хоча раніше це було можливо. Ця зміна робить вибір Splinters більш логічним у базовій ротації, водночас зменшуючи його активацію другорядними ефектами.
      • Splintering Orbs тепер генерують 5 Splinters для Магів зі спеціалізацією Frost (було 6).
      • Frost Splinter шкоду зменшено на 10%.
      • Splinterstorm шкоду зменшено на 10%.
      • Embedded Frost Splinter шкоду зменшено на 10%.

PvP (Гравець проти гравця)

  • Новий PvP талант: Overpowered Barrier – Усі бар’єри поглинають на 100% більше шкоди та мають додатковий ефект, але діють лише 5 секунд.
    • Ice Barrier – Якщо бар’єр повністю поглинений, вороги в радіусі 10 ярдів отримують значну шкоду від холоду і сповільнюються на 70% на 4 секунди.
    • Blazing Barrier – Відбиває 100% поглинутої шкоди.
    • Prismatic Barrier – Якщо бар’єр повністю поглинений, ви отримуєте Time Warp на 4 секунди.
  • Ring of Fire (PvP талант) перероблено – Тепер дезорієнтує ворогів, які входять, на 3 секунди та завдає шкоди, що становить 3% їхнього максимального здоров’я протягом тривалості дії (було 18%). Час відновлення збільшено до 45 секунд (було 30 секунд). Замінює Ring of Frost.
  • Ring of Fire тепер має більш виразний візуальний ефект.
  • Alter Time тепер підпадає під дію ефектів зниження лікування.
  • Arcane
    • Temporal Shield (PvP талант) видалено.
  • Fire
    • Зміна 23.01 Fireheart (PvP талант) був видалений.
    • Новий PvP талант: Ignition Burst – Heat Shimmer тепер додатково робить ваш наступний Scorch миттєвим зі 100% ефективністю.
    • Sunfury
      • Зміна 23.01 Arcane Phoenix не екстрашкода від заклинань збільшена на 100% у PvP бою.
      • Зміна 23.01 Arcane Phoenix екстрашкода від заклинань збільшена на 50% у PvP бою.
      • Зміна 23.01 Arcane Phoenix тепер використовуватиме лише заклинання по одній цілі в PvP бою.
      • Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку Arcane Phoenix іноді накладав версію Meteorite гравця.

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕