wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
  • Форум
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Увійти
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
  • Форум

Повний гайд по Mythic+ підземеллям

20/02/2025

Повний гайд по Mythic+ підземеллям

Система Mythic+ підземель — це режим ендгейм-контенту, що пропонує гравцям щораз вищий рівень складності в підземеллях для 5 гравців. Гравці проходять підземелля на час. Основний акцент робиться на правильному виконанні, а не на чистій швидкості.

Цим гайдом ми хочемо дати зрозуміти як працюють Mythic+ підземелля тим, хто цього не знає.

Зміст

ПоказатиСховати
  1. Огляд Mythic+
    1. Mythic+ ключі
    2. Як почати Mythic+ підземелля
    3. Завершення Mythic+ підземелля
    4. Покращення Mythic+ ключа
    5. Блокування Mythic+
    6. Блокування спорядження та талантів
  2. Склад групи та підготовка
    1. Оптимізація групи для Mythic+
    2. Бойове відродження
  3. Аффікси
    1. Збільшення здоров'я і шкоди ворогів
    2. Список афіксів
      1. Рівень ключа 4 – Xal'atath's Bargain
        1. Xal'atath's Bargain: Ascendant
        2. Xal'atath's Bargain: Voidbound
        3. Xal'atath's Bargain: Pulsar
        4. Xal'atath's Bargain: Devour
      2. Рівень ключа 7 - Fortified або Tyrannical
      3. Рівень ключа 10 - Fortified і Tyrannical
      4. Рівень ключа 12 - Xal'atath's Guile
  4. Нагороди Mythic+
    1. Скриня наприкінці підземелля
    2. The Great Vault
    3. Покращення спорядження

Огляд Mythic+

Підхід до Mythic+ включає багато нюансів. З чого почати? Як підготуватися?

Розгляньмо детальніше систему Mythic+.


Mythic+ ключі

Mythic+ ключі — це спеціальні предмети, які дозволяють гравцеві почати Mythic+ підземелля. Вони містять важливу інформацію:

  • Підземелля, до якого прив’язаний ключ;
  • Рівень ключа;
  • Аффікси, що діятимуть у цьому підземеллі;
  • Час, що залишився до закінчення дії ключа (ключі зникають під час щотижневого скидання).

Гравець може мати лише один Mythic+ ключ одночасно та отримує лише один ключ на тиждень. Видалити його не можна.

Якщо у вас немає ключа, отримати його можна кількома способами:

  • Пройти Mythic 0 підземелля — ключ випаде з фінального боса;
  • Взяти участь у Mythic+ підземеллі, використовуючи ключ іншого гравця — тоді ви отримаєте ключ у скрині в кінці підземелля;
  • Якщо ви завершили хоча б одне Mythic+ підземелля в попередньому тижневому циклі, відкрийте Great Vault у Дорногалі і виберіть будь-яку нагороду, щоб отримати новий ключ;
  • Якщо жоден із вищезазначених варіантів вам не підходить, торговець ключами поточного доповнення дасть вам ключ, якщо ви поговорите з ним.

Рівень отриманого ключа залежить від таких факторів:

  • Дорівнює рівню найвищого Mythic+ підземелля, яке ви завершили вчасно минулого тижня;
  • На один рівень нижчий за найвищий ключ, який ви не встигли пройти вчасно;
  • На один рівень нижчий за ключ, отриманий минулого тижня.

Кожен персонаж має власний ключ, який не можна видалити. Якщо його рівень для вас занадто високий, ви можете знизити його на 1 рівень, почавши підземелля та скинувши його, або звернувшись до торговця ключами.


Як почати Mythic+ підземелля

Щоб почати Mythic+ підземелля, хоча б один гравець у групі повинен мати відповідний Mythic Keystone.

  • Установіть складність підземелля на Mythic перед тим, як будете входити у підземелля (ПКМ на зображення вашого персонажа -> Dungeon Difficulty - Mythic).
  • На початку підземелля буде Font of Power. Гравець із ключем має натиснути на Font of Power, щоб відкрити інтерфейс Mythic+.
  • Перетягніть ключ із сумки в спеціальний слот у центрі вікна.
  • Зачекайте кілька секунд, поки інтерфейс оновиться та покаже рівень ключа й додаткову інформацію про підземелля.
  • Перед тим як натиснути на "Activate", напишіть в будь-який чат /readycheck, або скористайтесь відповідною кнопкою в інтерфейсі гри. Ця команда робить перевірку готовності гравців. Якщо гравець готовий - з'явиться прапорець/галочка. Якщо ні - хрестик, або знак питання.
  • Коли всі готові, напишіть команду в будь-який чат /countdown 10, або скористайтесь відповідною кнопкою в інтерфейсі гри. Ця команда почне відлік часу протягом 10 секунд.
  • Натисніть кнопку "Activate".

Після цього усі гравці потраплять на екран завантаження. Перед групою з’явиться примарна стіна та почнеться 10-секундний зворотний відлік. Коли таймер досягне нуля, стіна зникне, і розпочнеться відлік часу для проходження Mythic+.


Завершення Mythic+ підземелля

У Mythic+ підземеллі ваша мета – встигнути вбити всіх босів і певну кількість звичайних ворогів до закінчення таймера.

Після завершення підземелля з’явиться скриня з нагородами, а використаний Mythic+ ключ оновиться:

  • Якщо встигнути вчасно:
    У скрині гарантовано буде 2 предмети спорядження відповідного рівня для випадкових гравців. Вони підбираються для відповідних персонажів та можуть передаватися всередині групи.
    Використаний ключ покращується на 1-3 рівні та змінюється на інше підземелля.
  • Якщо не встигнути, але підземелля завершене:
    У скрині гарантовано буде 2 предмети спорядження – один відповідного рівня, а другий на рівень нижчий.
    Використаний ключ понижується на 1 рівень та змінюється на інше підземелля.
  • Якщо підземелля не завершене:
    Використаний ключ понижується на 1 рівень, але залишається тим самим підземеллям. Це називається "depleted key".

Після завершення підземелля з’явиться вікно зі статистикою, яке покаже: чи вклалася група в таймер, на скільки рівнів покращився ключ, скільки рейтингу Mythic+ принесла ця спроба.


Покращення Mythic+ ключа

Якщо група пройшла підземелля вчасно, використаний ключ буде покращено. Чим швидше ви закінчите підземелля, тим більше рівнів отримає ключ (максимум +3):

Менше 20% часу залишилося – +1 рівень (наприклад, з 3 на 4).
Від 20% до 40% часу залишилося – +2 рівні (наприклад, з 3 на 5).
Більше 40% часу залишилося – +3 рівні (наприклад, з 3 на 6).
Якщо не встигли у таймер, але підземелля завершене – -1 рівень (наприклад, з 3 на 2).

Новий ключ потрапить у сумку гравця, який вставляв ключ для проходження міфічного підземелля. Кожне підвищення рівня змінює підземелля на випадкове.


Блокування Mythic+

Mythic+ підземелля не мають ніяких блокувань, тобто:

  • Ви можете проходити будь-яку кількість підземель, якщо у когось із групи є ключ;
  • Усі завершені Mythic+ забіги дадуть нагороди, залежно від рівня ключа та того, чи встигли ви в таймер;
  • Навіть якщо ви вже проходили те саме підземелля чи рівень ключа, ви все одно отримаєте винагороду.

Mythic+ не має спільного блокування зі "звичайними" Mythic 0 підземеллями – це окремі системи. Тобто ви можете закінчити всі Mythic 0 на тиждень і все ще отримувати нагороди за Mythic+.

 

Блокування спорядження та талантів

Після старту Mythic+ підземелля:

  • Ви не зможете змінювати спорядження (окрім зброї);
  • Ваші таланти будуть заблоковані.

Щоб змінити таланти або екіпірування, потрібно вийти з підземелля, внести зміни та повернутися назад. Завжди перевіряйте правильне спорядження та таланти перед активацією ключа!

 


Склад групи та підготовка

Для Mythic+ підземелля потрібен стандартний склад:

  • 1 танк
  • 1 цілитель
  • 3 DPS [Що таке DPS?]

Усі 5 гравців повинні бути всередині підземелля, перш ніж активувати ключ.

Змінювати склад групи після старту не можна. Якщо хтось вийде або відключиться, підземелля потрібно завершити неповним складом або скинути, що призведе до зниження ключа.


Оптимізація групи для Mythic+

У більшості випадків склад групи менш важливий, ніж якісне виконання механік. Грайте тим, ким вам комфортно! Однак для оптимального проходження корисно мати хоча б одну із наступних здібностей:

  • Bloodlust / Heroism / Primal Rage / Harrier's Cry / Time Warp / Fury of the Aspects або Feral Hide Drums
    Великий бонус до Швидкості дозволяє швидше вбивати босів і робити великі пак-пули ("пачка ворогів"). Це суттєво спрощує проходження підземелля.
  • Бойове відродження. Групі буде корисно мати хоча б один спосіб відродити союзника в бою:

    Death Knight – Raise Ally
    Druid – Rebirth
    Paladin – Intercession
    Warlock – Soulstone
    Або інженерний пристрій – Convincingly Realistic Jumper Cables
    Усі здібності бойового відродження використовують спільний ресурс на групу (детальніше нижче).

  • Оглушення/Стани (по площі та в одну ціль) [Що таке stun/стан?]
    Деякі вороги можуть становити значну загрозу для групи залежно від афіксів, рівня ключа тощо. Тому можливість їх оглушити буде корисною.

  • Довгий контроль (Polymorph, Hex, Imprison тощо)
    Іноді краще прибрати ворога зі шляху, ніж намагатися швидко його вбити.
  • Переривання/Інтерапт (Kick, Pummel, Mind Freeze тощо)
    Деякі заклинання ворогів можуть завдати групі значної шкоди, якщо їх не перебити. Використання переривання вважається обов’язковим для Mythic+.
  • Розсіювання (Soothe, Purge тощо)
    Так само, як і переривання, зняття позитивних ефектів із ворогів часто є обов’язковим для проходження.

Шкода по площі/по декільком цілям і шкода в одну ціль є однаково важливими. Хоча основну частину міфічного підземелля становлять звичайні вороги, боси можуть бути вкрай небезпечними, особливо на вищих рівнях ключа, і швидке знищення босів може стати вирішальним фактором між успіхом і поразкою.


Бойове відродження

У міфічних+ підземеллях бойові відродження є спільним ресурсом для всієї групи.

  • Усі здібності бойового відродження мають єдиний таймер відновлення та однакову кількість заряджань (як у рейдах).
  • Заряд витрачається, коли гравець приймає відродження. Гравці можуть скасувати бойове відродження, не витрачаючи заряд.
  • На початку підземелля група має 1 заряд, а кожні 10 хвилин додається ще один.
  • Максимально можна накопичити 5 відроджень.

Якщо в групі немає класу з бойовим відродженням, альтернативою може бути гравець із відповідним інженерним пристроєм або предметом (наприклад, Convincingly Realistic Jumper Cables). Важливо відзначити, що бойова система відродження відрізняється від звичайної поза боєм, коли гравці можуть воскрешати союзників без обмежень.

 


Аффікси

Афікс — це додатковий ефект, який змінює поведінку ворогів у підземеллі. Афікси з’являються починаючи з рівня ключа 4, а до рівня 12 їхня кількість поступово збільшується, деякі афікси змінюються або замінюються. У наступних розділах описані всі афікси, що будуть у The War Within.


Збільшення здоров'я і шкоди ворогів

У систему міфічних+ підземель вбудовано загальний модифікатор здоров’я та завданої шкоди ворогами. Його принцип простий — що вищий рівень ключа, то більше здоров’я та шкоди у супротивників. Докладні значення наведені в таблиці нижче.

У другому сезоні The War Within відбулися зміни, які роблять більш плавне підвищення рівня складності.

Складність Здоров’я/ Шкода Афікс Нагорода підземелля Велике Сховище Crests
Mythic
(базові)
 
Чемпіон 1
Чемпіон 4
15 Carved
Mythic 2
+7%
(таймер)
Чемпіон 2
Герой 1
10 Runed
Mythic 3
+14%
 
Чемпіон 2
Герой 1
12 Runed
Mythic 4
+23%
Bargain
Чемпіон 3
Герой 2
14 Runed
Mythic 5
+31%
 
Чемпіон 4
Герой 2
16 Runed
Mythic 6
+40%
 
Герой 1
Герой 3
18 Runed
Mythic 7
+50%
Fort/Tyr
Герой 1
Герой 4
10 Gilded
Mythic 8
+61%
 
Герой 2
Герой 4
12 Gilded
Mythic 9
+72%
 
Герой 2
Герой 4
14 Gilded
Mythic 10
+84%
Tyr/Fort
Герой 3
Myth 1
16 Gilded
Mythic 11
+102%
 
Герой 3
Myth 1
18 Gilded
Mythic 12
+122%
Guile
Герой 3
Myth 1
20 Gilded

 


Список афіксів

Рівень ключа 4 – Xal'atath's Bargain

На четвертому рівні міфічного ключа гравці стикаються з першим афіксом – Xal'atath's Bargain. Щотижня активним буде один із варіантів: Xal'atath's Bargain: Ascendant, Xal'atath's Bargain: Voidbound, Xal'atath's Bargain: Pulsar або Xal'atath's Bargain: Devour. Ось короткий опис механік цих афіксів:

Xal'atath's Bargain: Ascendant

Приблизно раз на хвилину Ксал'атат викликає 10 сфер Вознесіння, які застосовують заклинання Cosmic Ascension. Якщо каст спрацьовує, ці сфери надають ворогам +20% до швидкості пересування та Швидкості атаки за кожну активну сферу.

Якщо ж гравці перервуть заклинання, відкинуть сфери, застосують контроль або розвіють їх, вони отримають бонус у +2% до Швидкості пересування та Швидкості атаки за кожну законтролену сферу (максимум +20% на 30 секунд).

Xal'atath's Bargain: Voidbound

Під час бою Ксал'атат викликає Void Emissary, який посилює ворогів навколо заклинанням Dark Prayer. Кожні 3 секунди воно зменшує вхідну шкоду для всіх уражених ворогів на 10%, і цей ефект накопичується.

Якщо гравці вб'ють Void Emissary, вони отримають +30% до швидкості відновлення здібностей і +20% до Універсальності на 30 секунд.

Xal'atath's Bargain: Pulsar

Ксал'атат викликає пульсари Порожнечі, які обертаються навколо гравців. Через 15 секунд пульсар випускає свою енергію, наділяючи істот Даром Ксал'атат, що збільшує завдану шкоду на 10% і зменшує отриману шкоду на 20% протягом 20 секунд. Цей ефект накопичується.

Якщо гравець торкається пульсара Порожнечі, він отримує посилення, що збільшує Майстерність на 4% і Самозцілення на 2% на 30 секунд. Цей ефект також накопичується.

Xal'atath's Bargain: Devour

Час від часу Ксал'атат застосовує Void Rift, який накладає негативний ефект на всіх 5 гравців. Його можна зняти або зціленням, або будь-яким типом розсіювання. Цей щит не поглинає зцілення! Якщо гравці не позбудуться дебафа, всі вороги відновлять 10% свого здоров’я.

Успішне зняття негативного ефекту дає ефект Lingering Void, що збільшує максимальне здоров’я на 2% і Критичний удар на 4% на 30 секунд.

Рівень ключа 7 - Fortified або Tyrannical

На рівні ключа +7 активується аффікси Tyrannical або Fortified, чергуючись щотижня.

  • Tyrannical збільшує здоров'я босів у підземеллі на 30%, а їхню шкоду – на 15%.
  • Fortified збільшує здоров'я всіх противників, окрім босів, на 20% і їхню завдану шкоду до 20%.

Ці два аффікси змінюються щотижня, тож на рівні +7 один і той самий аффікс ніколи не буде активним два тижні поспіль.

Рівень ключа 10 - Fortified і Tyrannical

На рівні ключа +10 активуються обидва аффікси – Tyrannical і Fortified.

Аффікс, який був неактивним на рівні +7, стає активним на рівні +10.
Ці аффікси, як і раніше, чергуються щотижня: якщо Tyrannical був активним на рівні +7, то наступного тижня він буде активним на рівні +10.

Рівень ключа 12 - Xal'atath's Guile

На рівні +12 аффікс Xal'atath's Bargain зникає, натомість з'являється новий аффікс – Xal'atath's Guile.

Кожна смерть гравця віднімає від загального таймера проходження підземелля 15 секунд часу. Це суттєво може вплинути на те швидкість проходження.

 


 

Нагороди Mythic+

У Міфічних+ підземеллях є два джерела нагород: скриня наприкінці підземелля та тижневе Велике Сховище (Great Vault).

Скриня наприкінці підземелля

Після успішного проходження підземелля з’являється скриня, з якої можна отримати вашу винагороду.

  • Здобич персональна, тому кожен гравець бачить власні нагороди.
  • Гарантовано випадають два предмети – вони будуть призначені двом випадковим гравцям.
  • Якщо підземелля не було закрито вчасно, другий предмет буде зниженого рівня.
  • Гравці отримують здобич, відповідну до їхнього класу та спеціалізації, із загального списку спорядження підземелля.
  • Предмети можна обмінювати між іншими гравцями групи, якщо вони не є покращенням для власника.

The Great Vault

На початку нового рейдового тижня (Середа) гравці, які за минулий тиждень пройшли Міфічне+ підземелля або брали участь у рейдах чи активностях у відкритому світі, отримають доступ до Великого Сховища.

Гравці отримують кілька варіантів нагород, але можуть вибрати лише один предмет на тиждень.
Для Міфічних+ підземель передбачено три слоти:

  • 1 слот – за проходження 1 Міфічного+ підземелля;
  • 2 слот – за проходження 4 Міфічних+ підземель;
  • 3 слот – за проходження 8 Міфічних+ підземель.

Рівень предметів у The Great Vault залежить від найвищого ключа, закритого минулого тижня.

Якщо гравцю не підходить жодне спорядження, він може замість предмета взяти Токени. Які можна обміняти на "валюту" підвищення спорядження, ресурси тощо.

Покращення спорядження

У патчі 10.1 було введено універсальну систему покращення спорядження. Вона базується на використанні Valorstones та Crests для підвищення рівня предметів.

Як працює покращення?

  • Будь-який предмет із Міфічних+ підземель, рейдів чи відкритого світу можна покращити.
  • Для покращення потрібно витратити Valorstones та певний Crest.
  • Вартість покращення залежить від початкового рівня предмета та його типу (броня, зброя тощо).
  • Якщо ви вже отримали або покращили предмет до певного рівня, наступні покращення для цього слоту будуть дешевшими.

Як отримати ресурси?

Valorstones можна здобути у Міфічних+ підземеллях, а також у рейдах та відкритому світі.
Crests поділяються на різні рівні, причому кращі Crests можна отримати у високих ключах Міфічних+ підземель.

Рівні ключів, необхідні для отримання Crests

У The War Within Harbinger Crests поділяються на чотири рівні: Weathered, Carved, Runed та Gilded. Зі збільшенням рівня предмета змінюється й тип, необхідний для покращення.

Як отримати Crests?

  • Weathered Harbinger Crests – випадають у Героїчних підземеллях, LFR Nerub'ar Palace та під час активностей у відкритому світі.
  • Carved Harbinger Crests – випадають у звичайних Міфічних підземеллях 0 рівня, Normal Nerub'ar Palace та в деяких відкритих активностях.
  • Runed Harbinger Crests – випадають у Міфічних+2 – +6 ключах та у Heroic Nerub'ar Palace.
  • Gilded Harbinger Crests – випадають у Міфічних+7 і вище ключах та у Міфічному Nerub'ar Palace.

 

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Про нас
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕