wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер
✕
  • Про нас
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Стрімери
  • Українізатор
  • Література
  • Гільдії
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Сезон 3
  • Сезон 3
  • Література
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Тести
  • Рандомайзер

Чорнокнижник – Баланс класів у другому сезоні TWW – PTR 11.1

17/01/2025
Class 1 Class 2 Class 3 Class 4 Class 5 Class 6 Class 7 Class 8 Class 9 Class 10 Class 11 Class 13 Class 12

До виходу оновлення 11.1 ще залишився час, тому ці зміни можуть бути переглянуті в майбутніх оновленнях.

БОНУСИ КЛАСОВОГО КОМПЛЕКТУ

ЧОРНОКНИЖНИК (Warlock)

  • Зміна 23.01 Drain Life шкода збільшена на додаткові 100%.
  • Drain Life шкоду збільшено на 100%.
  • Affliction
    • Зміна 22.02 Summon Darkglare змінено – шкода Darkglare збільшена на 40%, і кожен ефект періодичної шкоди на поточній цілі тепер збільшує його шкоду на 45% (було 25%).
    • Зміна 22.02 Focused Malignancy змінено – Malefic Rapture тепер завдає на 40% більше шкоди цілям, які страждають від Unstable Affliction (було 25%). Не впливає на PvP.
    • Зміна 22.02 Unstable Affliction шкода збільшена на 30%. Не впливає на PvP.
    • Зміна 22.02 Shadow Bolt шкода збільшена на 20%. Не впливає на PvP.
    • Зміна 22.02 Drain Soul шкода збільшена на 20%. Не впливає на PvP.
    • Примітки розробників: Soul Rot забезпечує спеціалізацію Affliction можливістю швидкого завдання шкоди через ефективне використання Malefic Rapture. Хоча здібність Drain Life в Soul Rot є унікальною, вона не знаходить широкого застосування і може збивати з пантелику нових гравців, не даючи зрозуміти, як діяти під час її активності. Ми вирішили змінити Soul Rot таким чином, щоб він лікував носія на певний відсоток від завданої шкоди. Це зберігає оригінальну ідею Soul Rot як заклинання спеціалізації Affliction, забезпечуючи при цьому вигоду, яка не суперечить завданню шкоди.
    • Soul Rot перероблено – Поглинаєте життєву силу поточної цілі та 4 найближчих цілей, завдаючи їм тіньової шкоди протягом 8 секунд. Також зцілює вас на 50% від завданої шкоди Soul Rot.
  • Demonology
    • Зміна 23.01 Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine відкориговано – шанс, що ваше заклинання та здібності викликають Greater Dreadstalker, зменшений.
    • Примітки розробників: В Undermine(d) тривалість Doom тепер зменшується за кожен витрачений Уламок Душі при використанні Hand of Gul’dan. Метою цієї зміни є надання більше контролю над Doom, оскільки його застосування залежить від випадкової активації Demonic Core. Також Doom Eternal не був достатньо привабливим, щоб виправдати витрати очка таланту на нього, але все одно відчувалась його відсутність, адже зменшення тривалості Doom не було максимізовано. У зв’язку з цим ми переробили Doom Eternal для збільшення тривалості Doom і дещо змінили економіку Demonic Core.
    • Doom оновлено – Тривалість Doom більше не зменшується при споживанні Demonic Core. Замість цього, кожен витрачений Уламок Душі на Hand of Gul’dan зменшує тривалість Doom на 1 секунду.
    • Doom Eternal перероблено – Коли Doom завершується, у вас є 30% шанс отримати Demonic Core.
    • Demonic Calling тепер має 20% шанс, що ваш наступний Call Dreadstalkers не буде використовувати Уламки Душі та застосовуватиметься миттєво (було 10%).
  • Destruction
    • Зміна 05.02 Виправлено проблему, через яку бонус комплекту з 4 предметів Liberation of Undermine надавав вищий рівень майстерності, ніж було заплановано.
    • Зміна 05.02 Бонус комплекту з 4 предметів Liberation of Undermine тепер надає 2% майстерності при спрацьовуванні Jackpot! (було 3%).
    • Зміна 23.01 Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine відкориговано – Jackpot! тепер робить шквал з 6 Demonfire bolts (було 12).
    • Примітки розробників: У War Within ми додали багато нових заклинань до спеціалізації Destruction, чим ускладнили його порівняно з попередніми версіями. В Undermine(d) ми додаємо пасивні версії Dimensional Rift і Channel Demonfire та даємо можливість змінювати застосування Rain of Fire з площини на ворожу ціль. Ці зміни дозволять гравцям обрати той стиль гри, який відповідає їхнім уподобанням у спеціалізації Destruction.
    • Новий талант: Demonfire Infusion – Періодична шкода від Immolate/Wither має 4% шанс на активацію Demonfire bolt з підвищеною на 100% ефективністю. Incinerate має 25% шанс на активацію Demonfire bolt з підвищеною на 100% ефективністю.
    • Dimension Ripper перероблено – Періодична шкода від Immolate/Wither має 5% шанс відкрити Dimensional Rift. Вибірковий вузол із Dimensional Rift.
    • Havoc тривалість збільшено до 15 секунд (було 12 секунд).
    • Mayhem шанс активації збільшено до 35% (було 25%).
    • Decimation тепер підсвічує Soul Fire під час активності.
    • Diabolic Embers переміщено на 10-1 рядок дерева талантів.
    • Rain of Fire тепер є вибірковим вузлом, що дозволяє змінити застосування з площини на поточну ціль.

PvP (Гравець проти гравця)

  • Новий PvP талант: Bloodstones – ваші Healthstones замінюються на Bloodstones, які збільшують Швидкість на 20% протягом 12 секунд замість відновлення здоров’я для тих, хто їх використовує.
  • Call Observer (PvP талант) видалений.
  • Destruction
    • Bonds of Fel (PvP талант) шкоду збільшено на 40%.

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕