Баланс класів 11.2 Ghosts of K’aresh

Офіційний баланс класів оновлення The War Within 11.2 Ghosts of K'aresh.
Зміст
Класові зміни
-
Примітки розробників: Ми вносимо зміни до часу відновлення здібностей зцілення, щоб підвищити їхню ефективність у грі з меншими групами, не впливаючи на їхню продуктивність при 20 цілях. Це має бути загалом великим посиленням у контенті для 5 гравців, середнім або невеликим посиленням для груп від 6 до 19 гравців, без змін для 20 гравців та ослабленням для понад 20 гравців.
Ми також відкоригували деякі виняткові бонуси комплекту Liberation of Undermine і надали деяку компенсацію там, де це доречно, щоб забезпечити плавний перехід до бонусів комплекту Manaforge Omega. Ми й надалі будемо стежити за впливом цих змін і коригувати їх за потреб.
ЛИЦАР СМЕРТІ
- Примітки розробників: у Ghosts of K'aresh ми передивились рейдову утилітарність Death Knight, щоб надати їм чіткішу ідентичність, яка не повністю залежить від балансу. Однією з помітних змін є видалення Abomination Limb – її наявність робила можливість притягування майже незначущою через надзвичайну ефективність і легку доступність. Це призвело до того, що багато рейдових ворогів стали несприйнятливими до притягування як спосіб протидії тому, що мало би бути однією з найпотужніших здібностей Death Knight. Ця зміна обмежує кількість доступних Death Grip у рейді в будь-який момент і дозволяє нам створити більше моментів, коли Death Grip буде тактичною й потужною здібністю. Ця зміна має бути помітною вже в новому рейді Manaforge Omega.
По-друге, з часу Castle Nathria пройшло чимало часу, що дало нам змогу переосмислити зміну щодо обмеження Anti-Magic Zone. У Ghosts of K'aresh ми повертаємо AMZ до ефекту зниження магічної шкоди у відсотках без обмеження. Ми збільшили час відновлення, зменшили тривалість і ефективність порівняно з тим, що було до нерфу в Castle Nathria, щоб краще узгодити цю здатність із нашим очікуваним рівнем захисних здібностей для DPS/Tank. Ми сподіваємося, що повернення цієї здібності як значущої разом із їхніми притягуваннями дозволить Death Knight зайняти своє місце в рейдових складах. - Новий талант: Unholy Momentum – збільшує Haste на 2%.
- Anti-Magic Zone оновлено – створює Anti-Magic Zone на 6 секунд, зменшуючи магічну шкоду, якої зазнають учасники групи або рейду, на 15%. Час відновлення – 4 хвилини.
- Assimilation оновлено – час відновлення Anti-Magic Zone зменшена на 60 секунд, а її тривалість збільшена на 2 секунди.
- Наступні таланти було видалено:
- Героїчні таланти
- Deathbringer
- Exterminate оновлено:
- Перша коса Exterminate більше не має шансу накласти Reaper's Mark.
- Frost – перша коса Exterminate має 100% шанс надати Killing Machine.
- Blood – перша коса тепер має 100% шанс поглинути Bonestorm на 2 секунди.
- Примітки розробників: ми з’ясували, що шанс накладення Reaper’s Mark створювало надто велику варіативність у завданні шкоди, через що здібність здавалася нестабільною та ненадійною.
- Reaper's Mark шкода збільшена на 30%.
- Frost
- Exterminate шкода першої коси зменшена на 15%.
- Exterminate шкода другої коси збільшена на 20%.
- Bind in Darkness тепер збільшує шкоду Howling Blast по основній цілі під час споживання Rime на 60% (було 30%).
- Wave of Souls критичні удари тепер збільшують Shadowfrost шкоду, яку отримує ціль, на 3% за накопичення (було 5%).
- Swift and Painful тепер збільшує Strength на 5% на 8 секунд, якщо жодного ворога не було вражено Soul Rupture (було 10%).
- Swift and Painful тепер робить Wave of Souls на 50% ефективнішим по основній цілі (було 100%).
- Exterminate оновлено:
- Rider of the Apocalypse
- Undeath шкода зменшена на 20%.
- Reaper's Mark більше не вибухає автоматично при ≤5% здоров’я.
- Reaper's Mark тепер переміщується до найближчого ворога, коли уражена ціль помирає.
- Mawsworn Menace тепер зменшує час відновлення Death and Decay на 5 секунд (було 10 секунд).
- Mograine's Death and Decay шкода збільшена на 50%.
- Виправлено проблему, через яку Undeath приносив користь лише одному Death Knight у групі з кількома Death Knights.
- Frost
- Mawsworn Menace оновлено – збільшує шкоду Obliterate на 10% і продовжує дію Remorseless Winter на 2 секунди.
- Mograine's Might оновлено – ваша шкода збільшена на 5% і ви отримуєте 5% до шансу критичного удару, перебуваючи в зоні Mograine's Death and Decay.
- Trollbane's Icy Fury шкода зменшена на 30%.
- Frostscythe тепер розбиває Trollbane's Chains of Ice.
- Whitemane's Famine тепер змушує Frostscythe додавати накопичення до Undeath і поширювати його на найближчого ворога.
- Unholy
- Whitemane's Death Coil шкода збільшена на 100%.
- Brittle і Unholy Assault тепер впливають на шкоду Undeath.
- Ефект War від Rune of the Apocalypse тепер впливає на шкоду Undeath.
- Unholy Aura тепер збільшує шкоду Whitemane's Undeath.
- Виправлено проблему, через яку Whitemane's Epidemic отримував бонус від Mastery двічі.
- Виправлено проблему, через яку Mograine's Death and Decay отримував подвійний бонус від Mastery Unholy Death Knight.
- San’layn
- The Blood is Life оновлено:
- Dark Transformation/Dancing Rune Weapon викликає Blood Beast, який атакує ворога протягом 10 секунд.
- Примітки розробників: подібно до оновлень Exterminate, ми з’ясували, що випадкове викликання Blood Beast створювало надто велику варіативність у завданні шкоди та зменшувало контроль гравця над ситуацією.
- Blood Beast тепер завдає 15% шкоди від накопичення для спеціалізації Unholy і 25% від накопичення для спеціалізації Blood (було 25%/50%).
- Dark Transformation/Dancing Rune Weapon викликає Blood Beast, який атакує ворога протягом 10 секунд.
- Corrupted Blood від Blood Beast шкода збільшена на 25%.
- Pact of the San'layn тепер зберігає 15% завданої Shadow шкоди для Blood Beast (було 10%).
- Infliction of Sorrow тепер має додатковий ефект – після завершення Gift of the San'layn ви отримуєте один заряд Death and Decay.
- Infliction of Sorrow баф, який дозволяє Scourge Strike/Heart Strike споживати Virulent Plague/Blood Plague, тепер триває 30 секунд (було 12 секунд).
- Frenzied Bloodthirst тепер збільшує шкоду Death Coil на 4% за кожне накопичення Essence of the Blood Queen (було 5%).
- Blood
- Visceral Strength тепер має додатковий ефект – коли Blood Boil вражає 2 або більше цілей, він генерує 1 заряд Bone Shield.
- Unholy
- Visceral Strength тепер має додатковий ефект – коли Scourge Strike споживає Virulent Plague, ваша наступна Outbreak не потребує рун і застосовує Death Coil або Epidemic зі 100% ефективністю, залежно від того, яку з них ви використовували останньою.
- The Blood is Life оновлено:
- Deathbringer
- Blood
- Уся шкода від здібностей збільшена на 8%.
- Bone Shield збільшує Armor на 115% від Strength (було 100%).
- Frost
- Примітки розробників: у Ghosts of K'aresh ми передивились основні механіки Frost Death Knight. Ми вносимо зміни, щоб зменшити конфлікт у використанні ресурсів і сфокусувати силу на знакових здібностях, а також додаємо кілька нових, які, сподіваємось, вам сподобаються.
- Деякі таланти змінили позиції в дереві талантів.
- Новий талант: Frostbound Will – споживання Rime зменшує час відновлення Empower Rune Weapon на 6 секунд.
- Новий талант: Runic Overflow – збільшує шкоду Frost Strike і Glacial Advance на 10/20%.
- Новий талант: Icy Onslaught – Frost Strike і Glacial Advance тепер змушують ваш наступний Frost Strike і Glacial Advance завдати на 15% більше шкоди та коштувати на 5 більше Runic Power. Цей ефект накопичується до наступного Runic Empowerment.
- Новий талант: Frostbane – коли ви використовуєте Arctic Assault, кожен уражений ворог має шанс перетворити ваш наступний Frost Strike у Frostbane. Шанс збільшується з кількістю накопичень Razorice на цілі.
- Frostbane – починає крижаний натиск, що б’є двічі, завдаючи Frost шкоди всім ворогам на шляху. Кожен уражений ворог зменшує шкоду наступному на 5%, до 40%.
- Примітки розробників: ми хочемо відійти від геймплею з Frost Strike по кількох цілях через tab-targeting і створили новий фінальний талант.
- Новий талант: Killing Streak – Obliterate і Frostscythe споживають усі Killing Machine, щоб завдати на 25% більше критичної шкоди та надають 1.5% Haste на 6 секунд за кожне накопичення. Ефекти можуть накладатися.
- Новий талант: Northwinds – Howling Blast тепер уражає додаткову ціль з максимальною ефективністю. Rime збільшує шкоду Howling Blast ще на 75%.
- Новий талант: Frostreaper – Obliterate завдає на 10% більше шкоди та має шанс прив’язати душу цілі та найближчого ворога до вас. Frost Strike розриває зв’язок, завдаючи Shadowfrost шкоди двом ворогам.
- Новий талант: Howling Blades – Howling Blast посилений Rime випускає 2 крижаних леза, які завдають Frost шкоду та мають 15% шанс надати Killing Machine.
- Новий талант: Frozen Dominion – Pillar of Frost викликає Remorseless Winter, який триває на 4 секунди довше. Кожен ворог, уражений Remorseless Winter, надає вам 8% Mastery, максимум до 40%, на 15 секунд. Замінює Remorseless Winter.
- Empower Rune Weapon перероблено – висмоктує волю ворога, завдаючи Shadowfrost шкоду та зменшену шкоду навколишнім ворогам, надає 40 Runic Power і Killing Machine. Має 2 заряди з часом відновлення 30 секунд. Більше не викликає глобальний кулдаун (GCD), але має власний внутрішній час відновлення 0.75 сек. Оновлено візуальні ефекти.
- Примітки розробників: ми побачили, що було занадто багато пасивних ефектів, які давали Rune або Runic Power. Ми хочемо дати більше контролю над витратами ресурсів.
- Breath of Sindragosa перероблено – закликає Sindragosa на 8 секунд, завдаючи Frost шкоду щосекунди ворогам у конусі перед вами. Споживання Killing Machine або Rime збільшує тривалість на 0.8 секунди. Завдає зменшену шкоду вторинним цілям. Надає 1 заряд Empower Rune Weapon на початку і 2 Rune в кінці. Час відновлення – 1.5 хвилини, вартість – 60 Runic Power.
- Rime оновлено – Frost Strike і Glacial Advance мають 45% шанс, а Breath of Sindragosa має 30% шанс зробити ваш наступний Howling Blast безкоштовним і з додатковою шкодою (було Obliterate 45% і Frostscythe 22.5%).
- Примітки розробників: ми хочемо, щоб витрата Runic Power була приємнішою. Взаємодія Obliterate і Howling Blast ускладнювала це через надлишок Rime, Killing Machine і Runic Power.
- Might of the Frozen Wastes оновлено – використання дворучної зброї тепер збільшує шкоду Obliterate на 30% і Frostscythe на 30%. Інші ефекти без змін.
- Frostscythe оновлено – атакує ворогів перед вами, завдаючи Frost шкоду. Зменшена шкода понад 5 цілей. Споживає Killing Machine, щоб критичні удари завдавали в 4 рази більше шкоди. Вартість – 2 Rune. Без часу відновлення. Оновлені ефекти й анімація.
- Cleaving Strikes оновлено – Frostscythe завдає на 20% більше шкоди під час Remorseless Winter.
- Примітки розробника: Ми відходимо від AoE-урону через Obliterate і рухаємося до нового бачення того, як Frost Death Knight завдає шкоду по області з Frostscythe. Це також допоможе нам ефективніше змінювати силу здібностей.
- Everfrost оновлено – Howling Blast посилений Rime завдає на 50% більше шкоди вторинним цілям. Remorseless Winter завдає на 6% більше шкоди кожній цілі, яку уражає, накопичується до 10 разів.
- Rage of the Frozen Champion оновлено – Frost Strike і Glacial Advance мають на 15% більший шанс активувати Rime, а Howling Blast генерує 8 Runic Power, поки Rime активний.
- Frigid Executioner оновлено – Runic Empowerment має 25% шанс повернути додаткову Rune.
- Cryogenic Chamber оновлено – коли Howling Blast споживає Rime, 15% завданої шкоди зберігається в наступному застосуванні Remorseless Winter.
- Obliteration оновлено – під час Pillar of Frost, Frost Strike, Glacial Advance і Howling Blast завжди активують Killing Machine і мають 20% шанс згенерувати Rune. Також Empower Rune Weapon під час Pillar of Frost робить ваш наступний Obliterate або Frostscythe безкоштовним.
- Уся шкода від здібностей зменшена на 8%.
- Glacial Advance тепер вивчається на 10 рівні (було талантом).
- Примітки розробників: робимо Glacial Advance базовим, щоб Frost DK могли витрачати Runic Power в AoE без витрат очок талантів, особливо на початкових рівнях.
- Glacial Advance шкода збільшена на 25%.
- Obliterate шкода збільшена на 24%.
- Arctic Assault тепер активує Glacial Advance з ефективністю 60%.
- Усі здібності, що витрачають Runic Power, тепер коштують 35 Runic Power.
- Death Grip тепер має час відновлення 15 секунд поза PvP (було 25 секунд).
- Enduring Strength тепер збільшує Strength на 8% (було 15%).
- Runic Empowerment тепер має 1.8% шанс за витрачений Runic Power надати Rune (було 2%).
- Runic Command тепер додатково збільшує швидкість відновлення Rune на 8%/
15%. - Murderous Efficiency тепер дає 20% шанс на отримання 1 Rune при споживанні Killing Machine (було 25%).
- Murderous Efficiency тепер спрацьовує додатково при споживанні двох Killing Machine з Killing Streak.
- Arctic Assault тепер при споживанні Killing Machine випускає Glacial Advance через ціль з ефективністю 45% (було 80%).
- Inexorable Assault тепер змушує Obliterate і Frostscythe споживати до 3 накопичень (було 1) і надає нове накопичення кожні 4 секунди (було 8 секунд).
- Shattering Blade тепер змушує Glacial Advance накладати Razorice додатково до основного ефекту.
- Frostwyrm's Fury тепер має час відновлення 90 секунд (було 3 хвилини) і базово приголомшує (stun) цілі на 3 секунди. Оновлено візуальні ефекти та анімацію.
- Frost Strike візуальні ефекти оновлено.
- Видалені таланти:
- Unholy
- Примітки розробників: з появою Ghosts of K'aresh ми прагнемо зменшити кількість здібностей із часом відновлення у Лицарів смерті спеціалізації Unholy та надати нові інструменти для ефективнішого накладання і зняття Festering Wounds в AoE, зокрема щоб покращити швидкість розгону на початку M+ підземель.
- Кілька талантів змінили позиції в дереві талантів.
- Новий талант: Plague Mastery – Критична шкода ваших хвороб збільшена на 25%.
- Новий талант: Grave Mastery – Критична шкода ваших прислужників збільшена 15%.
- Новий талант: Desecrate – Death and Decay завдає на 100% більше шкоди, його час відновлення зменшено на 10 секунд, і після використання він замінюється на Desecrate.
- Desecrate – Поглинає ваш Death and Decay та розчавлює ворогів усередині, миттєво завдаючи 100% залишкової шкоди. Накладає або підриває 1–2 Festering Wounds, залежно від того, чи є вони вже на цілі. Надає бонуси від перебування у Death and Decay.
- Abomination Limb перейменовано на Legion of Souls і перероблено – Призиває легіон тіней вам на допомогу, завдаючи Shadow шкоду та накладаючи до 6 Festering Wounds протягом 12 секунд на всіх ворогів поблизу. Завдає зменшену шкоду понад 5 цілей. Надає бонуси від перебування в Death and Decay.
- All Will Serve перероблено – Raise Dead призиває додаткового скелета-лучника, який стріляє Blighted Arrows за вашим наказом.
- Blighted Arrow – Нечестива стріла, що завдає Shadow шкоду. Коли споживається Sudden Doom, ваш Death Coil наказує лучнику випустити додаткову Blighted Arrow з ефективністю 80%. Epidemic натомість змушує Blighted Arrow рикошетити до 2 додаткових цілей.
- Reaping тепер має додатковий ефект – ефект добивання Soul Reaper збільшує шкоду ваших прислужників на 10% протягом 8 секунд.
- Mastery: Dreadblade має додатковий ефект – Збільшує критичну шкоду ваших прислужників і хвороб на 20%. Масштабування зменшене.
- Epidemic шкода збільшена на 30%.
- Death Coil шкода збільшена на 8%.
- Festering Wound шкода від підриву збільшена на 25%.
- Apocalypse тепер замінює Dark Transformation, якщо він вивчений, і також призиває вашого пета-гуля при використанні.
- Decomposition тепер змушує Virulent Plague з певним шансом завдати 100%/200% шкоди, яку було завдано за останні 4 секунди (було 50%/
100%). - Death and Decay шкода збільшена на 100%. Не впливає на Defile.
- Defile тепер має час відновлення 30 секунд (було 20 секунд).
- Menacing Magus тепер змушує Magus of the Dead випускати Shadow Bolt до 8 ворогів поблизу.
- Death Grip тепер має час відновлення 15 секунд поза PvP (було 25 секунд).
- Bursting Sores шкода збільшена на 15%, і вона тепер завдає шкоду до 7 цілей поблизу.
- Scourge Strike критична шкода тепер змушує Festering Wound вибухати зі збільшеною на 20% шкодою. Це також впливає на шкоду Bursting Sores.
- Вибух Festering Wound тепер поновлює тривалість Festering Scythe.
- Festering Scythe тепер триває 30 секунд.
- Harbinger of Doom тепер збільшує шкоду наступного Death Coil від Sudden Doom на 40% (було 20%) або Epidemic на 20% (було 10%).
- Ефект War від Rune of the Apocalypse тепер коректно збільшує всю отриману від Лицаря Смерті шкоду на 4% за кожне накопичення.
- Sudden Doom більше не зменшує витрати Runic Power на Epidemic (було -10).
- Примітки розробників: ми помітили, що зменшення вартості Epidemic призвело до того, що Лицарі смерті спеціалізації Unholy постійно перевищували ліміт Runic Power через пріоритет ротації навколо вибухів Festering Wounds, та через кількість Runic Power, яку вони генерують в AoE ситуаціях.
- Unholy Pact тепер утворює тіньовий ланцюг між вами та вашим вихованцем.
- Талант Improved Festering Strike тепер коштує 1 очко.
- Виправлено проблему, через яку Morbidity не працював належним чином із Superstrain Blood Plague.
- Виправлено проблему, через яку Dark Transformation не покращував здібності пета-гуля, як-от Claw.
- Виправлено проблему, через яку Eternal Agony не подовжував тривалість Dark Transformation.
- Виправлено проблему, через яку Commander of the Dead не активувався.
- Виправлено проблему, через яку Commander of the Dead не впливав на гулів, викликаних через Apocalypse.
- Наступні таланти було видалено:
МИСЛИВЕЦЬ НА ДЕМОНІВ
- Vengeance
- Вся шкода збільшена на 8%.
- Mastery: Fel Blood ефективність зменшена на 17%.
- Deflecting Spikes підвищує парирування під час Demon Spikes на 8% (було 10%).
ДРУЇД
- Lycara’s Meditation замінена на Lycara’s Inspiration – ви отримуєте бонус у кожній формі, натхненний широтою ваших знань:
- No Form: 4% Magic шкоди
- Bear Form: 5% швидкості пересування
- Cat Form: 4% Stamina
- Moonkin Form: 3% Avoidance
- Maim тепер має 30 секунд часу відновлення (було 20 секунд).
- Bear Form множник генерації загрози зменшений для Balance, Feral та Restoration Druid.
- Героїчні таланти
- Druid of the Claw
- Empowered Shapeshifting змушує Bear Form зменшувати отримувану магічну шкоду на 6% (було 4%).
- Guardian
- Dreadful Wound зменшує шкоду, яку завдають вам уражені вороги, на 15% (було 10%).
- Strike for the Heart змушує Mangle зцілювати вас на 5% від максимальної кількості здоров’я (було 1%).
- Wildstalker
- Symbiotic Blooms і Bursting Growth зцілення збільшене на 30%.
- Thriving Growth базовий шанс прорости для Symbiotic Blooms збільшений на 30%. Швидкість ефекту трохи зменшена з великою кількістю цілей.
- Twin Sprouts шанс створити додатковий Bloodseeker Vine або Symbiotic Bloom збільшений до 30% (було 20%).
- Vigorous Creepers змушує Bloodseeker Vines збільшувати шкоду, яку цілі отримують від вас, на 6% (було 5%).
- Restoration
- Implant також спрацьовує від застосування Wild Growth.
- Druid of the Claw
- Balance
- Вся шкода збільшена на 8%.
- Feral
- Шкода всіх здібностей збільшена на 8%.
- Brutal Slash шкода у Bear Form збільшена на 25%.
- Lycara’s Teachings дає 6% Mastery у Moonkin Form (було 2%).
- Saber Jaws бонус до додаткової шкоди Ferocious Bite збільшений до 60/120% (було 40/80%). Ця зміна не впливає на PvP.
- Sabertooth змушує Ferocious Bite збільшувати шкоду від ваших кровотеч та інших періодичних ефектів на 5% за кожне комбо-очко (було 3%).
- Guardian
- Шкода всіх здібностей збільшена на 12%.
- Restoration
- Tranquility початкове зцілення збільшене на 100%, але тепер його зцілення швидше знижується при більш ніж 5 цілей.
- Tranquility поступове зцілення (HoT) збільшене на 200%, але тепер його зцілення знижується при більш ніж 5 цілей.
- Візуальні ефекти для наступних здібностей оновлені:
ПРОБУДНИК
- Героїчні таланти
- Flameshaper
- Engulf шкода та зцілення збільшені на 100%.
- Engulf тепер вимагає, щоб на цілі був активний Fire Breath або Dream Breath.
- Engulf ефективність тепер масштабується на 20% з кожним ефектом поступової шкоди (DoT) або поступового зцілення (HoT), що присутній (було 50%).
- Fulminous Roar більше не зменшує тривалість Fire Breath або Dream Breath.
- Inner Flame тепер відображає вогняний візуальний ефект на Evoker, поки активний.
- Essence Bomb тепер спрацьовує двічі, якщо у Evoker є 2 накопичення Inner Flame.
- Essence Bomb зцілення зменшене до 250% spell power (було 500% spell power).
- Essence Bomb шкода зменшена на 30%.
- Виправлено проблему, через яку Consume Flame не отримував перевагу від Scorching Embers, якщо на Fire Breath залишалося менше 2 секунд.
- Devastation
- Essence Bomb шкода збільшена на 33%.
- Inner Flame збільшує поступову шкоду (DoT) на 15% за кожне накопичення (було 25%).
- Scalecommander
- Bombardments шкода тепер коректно збільшується від Might of the Black Dragonflight, Melt Armor та від інших бонусів до шкоди, навіть якщо спрацьовує від інших гравців.
- Тепер неможливо уповільнити себе до швидкості ходьби під час Dream Breath або Breath of Eons.
- Виправлено проблему, через яку Breath of Eons відображав неправильну підказку при вибраному таланті Maneuverability.
- Flameshaper
- Augmentation
- Вся шкода збільшена на 5%.
- Breath of Eons підказка переписана для більшої зрозумілості та лаконічності.
- Devastation
- Вся шкода збільшена на 6%.
- Pyre шкода збільшена на 20%.
- Firestorm шкода збільшена на 20%.
- Liberation of Undermine бонус за 2 частини комплекту оновлений – Jackpot тепер застосовує Shattering Star з ефективністю 50% (було 100%) і спрацьовує на 20% рідше.
- Liberation of Undermine бонус за 4 частини комплекту оновлений – Shattering Star і Jackpot тепер збільшують шкоду вашої наступної заряджальної здібності на 18% за один рівень (було 25%).
- Preservation
- Новий талант: Unshakable – ваші заряджальні здібності на 10% ефективніші. Поки ви заряджаєте зцілюючу здібність, вас не можна відкинути.
- Новий талант: Tempo Charged – Temporal Compression збільшує зцілення або шкоду вашої наступної заряджальної здібності на 5% за кожний рівень.
- Just in Time перероблено – тепер зменшує час відновлення Time Dilation на 10 секунд і дає додатковий заряд.
- Delay Harm перероблено – 15% шкоди, отриманої від поступової шкоди Time Dilation, поглинається.
- Примітки розробників: Preservation не має доступу до зовнішніх здібностей на зменшення шкоди, окрім Renewing Blaze у Flameshaper, що знижує їхній потенціал у такому контенті, як Mythic+. Ці зміни відкривають можливість для них врятувати свого танка від масивної шкоди.
- Весь обсяг зцілення зменшений на 4%.
- Emerald Blossom зцілення збільшене на 25%.
- Dream Breath зцілення зменшене на 20%.
- Dream Flight зцілення збільшене на 150%. Зцілення більше не збільшується на 100% поза рейдом, а кількість зцілення тепер зменшується для понад 5 цілей.
- Reversion тепер має 2 заряди.
- Temporal Artificer зменшує час відновлення Rewind на 120 секунд (було 60 секунд).
- Примітки розробників: Stasis була настільки потужною, що вона була обов'язковою, що змушувало гравців брати її як завершальний талант. Перемістивши її вище по дереву, ми зменшуємо ціну вибору Stasis. Одночасно ми пропонуємо простий у використанні талант, який конкурує зі Stasis, щоб вам не доводилося брати Stasis, якщо ви цього не хочете.
- Temporal Anomaly поглинання збільшене на 330%. Поглинання у більше ніж 5 цілей тепер зменшується значно швидше.
- Примітки розробників: Ми хотіли б, щоб Temporal Anomaly була ефективнішим інструментом для Preservation Evoker у підземеллях для запобігання шкоди по групі. Щоб вона не надто сильно масштабувалася у рейді, поглинання дуже швидко зменшується при досягненні додаткових цілей у кількісті понад 5.
- Виправлено проблему, через яку Lifebind не переносив зцілення від Emerald Communion, якщо у Evoker був ефект поглинання зцілення.
- Stasis тепер є вибірковим талантом разом із Temporal Artificer.
- Наступні таланти видалені:
МИСЛИВЕЦЬ
- Новий талант: Harmonize – шкода від вихованця збільшена на 4%.
- Примітки розробників: Explosive Shot не знайшов свого місця в наборі Beast Mastery, тому ми пропонуємо можливість обміняти його на додаткову шкоду від вихованця.
- Blackrock Munitions тепер також збільшує бонус до шкоди від вихованця Harmonize на 2%.
- Moment of Opportunity більше не має внутрішнього часу відновлення.
- Героїчні таланти
- Dark Ranger
- Декілька талантів змінили позицію у дереві талантів.
- Новий талант: Umbral Reach – Black Arrow поступова шкода (DoT) збільшена на 100% і Bleak Powder тепер накладає поступову шкоду Black Arrow на всіх ворогів, яких вона вражає. Якщо Bleak Powder вражає 2 або більше ворогів, ви отримаєте Beast Cleave/Trick Shots, якщо вибрано талант.
- Примітки розробників: Black Arrow може мати заплутаний пріоритет у AoE-ситуаціях для Marksmanship і Beast Mastery. Umbral Reach повинен надати Black Arrow зрозумілості для вашої AoE-ротації, не усуваючи повністю необхідність використовувати Multi-Shot.
- Soul Drinker оновлений – тепер збільшує шкоду Black Arrow на 8% і шкоду Bleak Powder на 10%.
- Withering Fire оновлений – тепер надає пріоритет цілям без поступового ефекту Black Arrow.
- Black Arrow поступова шкода (DoT) тепер безперервна.
- Bleak Powder шкода зменшена на 25%.
- Bleak Powder тепер завдає зменшену шкоду понад 8 цілей.
- Bleak Powder тепер коректно масштабується з Mastery: Sniper Training і Mastery: Master of Beasts.
- Phantom Pain розподіл шкоди тепер впливає на максимум 8 цілей.
- Видалені таланти:
- Beast Mastery
- The Bell Tolls попередній ефект тепер є базовим для Black Arrow і оновлений – застосування Black Arrow збільшує всю шкоду, яку завдаєте ви та ваші вихованці, на 6% на 12 секунд. Декілька ефектів можуть накладатися.
- Black Arrow шкода збільшена на 44%.
- Phantom Pain реплікація шкоди тепер 30% (було 8%).
- Dark Hounds більше не мають шансу з’являтися разом із Dire Beasts.
- Marksmanship
- The Bell Tolls попередній ефект тепер є базовим для Black Arrow і оновлений – застосування Black Arrow збільшує всю шкоду, завдану вами, на 3% на 12 секунд. Декілька ефектів можуть накладатися.
- Black Arrow шкода зменшена на 23%.
- Phantom Pain реплікація шкоди тепер 15% (було 24%). Шкода тепер реплікується максимум на 8 цілей.
- Pack Leader
- Shell Cover оновлений – при зниженні здоров’я нижче 60% викликає Turtle, що зменшує отримувану шкоду на 15%. Зменшення шкоди збільшується зі зниженням здоров’я, до 35% при 10% здоров’я. Може спрацювати раз на 90 секунд.
- Better Together оновлений – шкода від вихованців збільшена на 3/15%. Frenzy бонус до швидкості атаки збільшений на 3%/Tip of the Spear бонус до шкоди збільшений на 15%.
- Dire Summons оновлений – Raptor Strike/Mongoose Bite зменшення часу відновлення збільшене до 1.5 секунд (було 1 секунда).
- Rend Flesh шкода зменшена на 30%.
- Примітки розробників: кровотечі ігнорують броню, чого Rend Flesh раніше не робив, тому це зниження покликане зберегти його шкоду приблизно на тому ж рівні.
- Howl of the Pack Leader тепер показує індикатор активації, коли Beast summon готовий.
- The Pack Leader Bear тепер коректно отримує вигоду від pet avoidance.
- Виправлено проблему, через яку Rend Flesh не вважався Кровотечею.
- Survival
- Kill Command від Dire Summon зменшення часу відновлення збільшене до 2.5 секунд (було 2 секунди).
- Sentinel
- Lunar Storm тепер скидає час відновлення Rapid Fire і Wildfire Bomb, коли стає доступним.
- Примітки розробників: Це повинно допомогти зменшити когнітивне навантаження при відстеженні Lunar Storm та додати нових вражень.
- Lunar Storm тепер скидає час відновлення Rapid Fire і Wildfire Bomb, коли стає доступним.
- Dark Ranger
- Beast Mastery
- Декілька талантів змінили позицію у дереві талантів.
- Новий талант: Wildspeaker – Dire Beasts тепер підкоряються Kill Command, завдаючи шкоди з ефективністю 30%. Bestial Wrath тепер зводить Dire Beasts у лють, збільшуючи їхню шкоду на 15% на 15 секунд. Dire Beasts, викликані під час Bestial Wrath, отримують бонуси на скорочений час.
- Mastery: Master of Beasts оновлено – тепер також збільшує шкоду від ваших пострілів і пасток на 50% від значення.
- Dire Beast оновлений – тепер це пасивна здібність. Шкода від ваших ефектів кровотечі має 4% шанс залучити потужного дикого звіра, який атакує ціль протягом 8 секунд.
- Bloodshed перероблено – тривалість зменшена до 12 секунд (було 18 секунд). Поступова шкода (DoT) збільшується щосекунди (було кожні 3 секунди). Шкода від кровотечі значно збільшена. Шкода від кровотечі від Bloodshed тепер має вищий шанс залучити Dire Beast.
- Killer Instinct оновлений – Kill Command шкода збільшена на 8/
16%. - Примітки розробників: Beast Mastery забезпечував більше execute-шкоди, ніж ми хотіли б. Наша мета, щоб Marksmanship був основним джерелом execute-шкоди серед спеціалізацій класу Hunter.
- Huntmaster’s Call оновлено:
- Тепер потрібно 6 викликів Dire Beast для активації.
- Hati і Fenryr базова шкода збільшена до приблизно подвійної від звичайного Dire Beast.
- Hati і Fenryr тривалість зменшена до 10 секунд (було 15 секунд).
- Fenryr Ravenous Leap шкода збільшена на 500%.
- Fenryr Haste бонус зменшений до 4% (було 8%).
- Hati бонус до шкоди вихованця зменшений до 4% (було 8%).
- Вся вихідна шкода зменшена на 10%.
- Barbed Shot тепер замінює Steady Shot.
- Hunter’s Prey більше не змушує Kill Shot уражати додаткові цілі.
- Примітки розробників: Видаливши додаткові цілі, ми можемо надійніше збільшити силу Black Arrow, не посилюючи AoE у Beast Mastery Dark Ranger.
- Liberation of Undermine бонус за 2 частини комплекту оновлений – шанс спрацювання бонусу зменшений і більше не масштабується з Haste.
- Liberation of Undermine бонус за 4 частини комплекту оновлений – Bestial Wrath зменшення часу відновлення знижено до 0.1 секунди (було 0.25 секунди). Mutagenic attack шкода зменшена на 33%.
- Виправлено проблему з Huntmaster’s Call, яка призводила до надмірної варіативності атак Hati і Fenryr.
- Master Handler отримав оновлену іконку.
- Dire Beast більше не відображається у Cooldown Manager.
- Видалені таланти:
- Marksmanship
- Декілька талантів змінили позицію у дереві талантів.
- Новий талант: Unmatched Precision – бонус до шкоди Precise Shots збільшений на 20/
40%. - Новий талант: Light Ammo – Trick Shots тепер змушує Aimed Shot і Rapid Fire рикошетити до 2 додаткових цілей. Aspect of the Hydra бонус до шкоди збільшений на 15%.
- Shrapnel Shot перероблений – Explosive Shot має 100% шанс надати Lock and Load.
- Примітки розробників: Ми отримали відгуки, що гравцям дуже сподобався ігровий процес із бонусом комплекту Liberation of Undermine. Ми сподіваємося, що Precision Detonation і новий Shrapnel Shot викличуть схожі відчуття.
- Improved Spotter’s Mark перейменовано на Avian Specialization і оновлено – тепер також навчає вашого Орла підбирати здобич із найближчих трупів.
- Ohn’ahran Winds оновлено – коли ваш Орел накладає Spotter’s Mark, це має 100% шанс накласти Spotter’s Mark ще на 1 додаткового ворога поблизу з ефективністю 100%.
- Примітки розробників: Наша мета — підвищити стабільність таланту та надати йому чіткішу нішу.
- Precise Shots оновлено – тепер також зменшує глобальний час відновлення (GCD) для відповідних здібностей на 50%.
- Примітки розробників: Наша мета — зробити споживання Precise Shots більш швидким і захоплюючим у всіх ситуаціях.
- Kill Zone оновлено – ефект ігнорування лінії зору триває ще 3 секунди після зникнення.
- Calling the Shots оновлено – тепер зменшує час відновлення Trueshot на 30 секунд.
- Примітки розробників: Calling the Shots історично був нестабільним, тому ми спрощуємо його для підвищення надійності.
- Moving Target оновлено – бонус до шкоди Aimed Shot зменшений до 8%.
- Примітки розробників: Ми переносимо частину шкоди Aimed Shot від Moving Target у базову шкоду Aimed Shot.
- Вся вихідна шкода зменшена на 10%.
- Aimed Shot шкода збільшена на 10%.
- Lock and Load шанс спрацювання збільшений до 10% (було 8%) і тепер має захист від невдач.
- Precision Detonation бонус до шкоди збільшений до 40% (було 25%).
- Trick Shots ефективність зменшена до 60% (було 75%).
- Aspect of the Hydra і Ohn’ahran Winds дальність додаткових цілей збільшена до 12 ярдів (було 8 ярдів).
- Unerring Vision більше не впливає на Calling the Shots.
- Liberation of Undermine бонус за 4 частини комплекту оновлено – Explosive Shot ефективність зменшена до 125% (було 300%) і більше не активує Shrapnel Shot.
- Bullseye більше не є вузлом на 2 очки в дереві талантів.
- Виправлено декілька проблем із вибором цілей для Ohn’ahran Winds.
- Видалені таланти:
- Survival
- Improved Wildfire Bomb повернувся – Wildfire Bomb шкода збільшена на 8%.
- Примітки розробників: Wildfire Arsenal додавав багато аур і навантаження, та наносив невелику шкоду порівняно з Improved Wildfire Bomb, тому ми повертаємо простіший і потужніший вузол Improved Wildfire Bomb.
- Cull the Herd перероблено – Kill Shot завдає додатково 30% поступової шкоди (DoT) за 6 секунд.
- Примітки розробників: Ми отримали відгуки, що початкова реалізація Cull the Herd була невдалою, тому ми спрощуємо її та підвищуємо її ефективність.
- Born to Kill перероблено – ваш шанс отримати Deathblow збільшений на 5%, і шкода Kill Shot збільшена на 25%.
- Wildfire Bomb початкова шкода збільшена на 50%.
- Tip of the Spear шанс спрацювання від Ruthless Marauder збільшений до 100% (було 20%).
- Explosives Expert тепер збільшує шкоду Wildfire Bomb і Explosive Shot на 5/10% (було 2.5/
5%). - Bloodseeker більше не змушує Kill Command спричиняти кровотечу.
- Kill Command скидання часу відновлення більше не відображає індикатор активації.
- Виправлено проблему, через яку стара версія Wildfire Arsenal все ще могла спрацьовувати від Quick Shots.
- Wildfire Arsenal видалено.
- Improved Wildfire Bomb повернувся – Wildfire Bomb шкода збільшена на 8%.
МАГ
- Inspired Intellect тепер надає 6% збільшений Intellect (було 3%).
- Time Anomaly видалено.
- Героїчні таланти
- Frostfire
- Fire
- Frostfire Burst вибухова шкода збільшена на 50%.
- Excess Frost тепер застосовує Ice Nova з ефективністю 200% (було 150%).
- Frost
- Excess Fire оновлено – тепер має 50% шанс надати Brain Freeze (було 100%).
- Fire
- Spellslinger
- Spellfrost Teachings перероблено – пряма шкода Splinters зменшує час відновлення Arcane Orb на 0.5 секунди і Frozen Orb на 0.5 секунди.
- Примітки розробників: Spellfrost Teachings був великим джерелом варіативності як для Arcane, так і для Frost Spellslingers. Наша мета — зробити частоту запуску Orb-ів більш рівномірною, не впливаючи суттєво на загальну кількість Orb-ів за бій. Також частину сили Spellfrost Teachings ми переносимо у бонус шкоди Splintering Orb як компенсацію.
- Splintering Orb бонус до шкоди збільшено до 25% (було 10%).
- Splinterstorm тепер має 10% шанс надати Brain Freeze (було 5%).
- Splinterstorm тепер мають 8% шанс надати Clearcasting (було 5%).
- Arcane
- Вся шкода Splinter збільшена на 40%.
- Spellfrost Teachings перероблено – пряма шкода Splinters зменшує час відновлення Arcane Orb на 0.5 секунди і Frozen Orb на 0.5 секунди.
- Sunfury
- Arcane
- Meteorite шкода збільшена на 2%.
- Arcane Phoenix шкода по площі від заклять збільшена на 17%.
- Fire
- Meteorite шкода зменшена на 15%.
- Arcane Phoenix шкода по площі від заклять збільшена на 10%.
- Arcane
- Frostfire
- Arcane
- Mastery: Savant оновлено:
- Бонуси до мани збільшені на 10%.
- Arcane Blast бонус до шкоди збільшено на 30%.
- Arcane Barrage бонус до шкоди збільшено на 40%.
- Arcane бонус до шкоди збільшено на 10%.
- Prodigious Savant оновлено – Arcane Charges тепер збільшують шкоду Arcane Blast і Arcane Barrage на додаткові 15/
30%. - Примітки розробників: Ми спрощуємо Prodigious Savant і підсилюємо Mastery: Savant, щоб Mastery став більш привабливою характеристикою для Arcane.
- Вся завдана шкода збільшена на 3%.
- Resonance бонус до шкоди зменшено до 12% (було 15%).
- Arcane Orb швидкість польоту збільшено до 30 ярдів/секунду.
- Примітки розробників: Ми збільшуємо швидкість польоту Arcane Orb, щоб зробити генерацію зарядів більш динамічною.
- Intuition тривалість збільшена до 5 секунд (було 3 секунди).
- Примітки розробників: Ми загалом задоволені тим, як Intuition вписався у пріоритет Barrage для Arcane Mage, і комфортно збільшуємо його тривалість.
- Liberation of Undermine бонус за 2 предмети комплекту оновлено – шанс спрацювання зменшено.
- Arcane Rebound і Static Cloud помінялися місцями в дереві талантів.
- Arcane Rebound іконка оновлена.
- Arcane Harmony тепер відображається на Personal Resource Display.
- Aether Attunement тепер відображається у Cooldown Manager.
- Виправлена проблема, коли споживання Intuition одразу після активації не збільшувало шкоду Arcane Barrage правильно.
- Mastery: Savant оновлено:
- Fire
- Meteor оновлено – ворог, найближчий до центру удару Meteor, тепер отримує на 40% більше шкоди.
- Примітки розробників: Meteor був недостатньо сильним, особливо по одній цілі, тому ми намагаємось зробити його більш привабливим варіантом.
- Hyperthermia оновлено – застосування Pyroblast або Flamestrike під час Hyperthermia збільшує шкоду Pyroblast і Flamestrike на 15%, до 150%.
- Controlled Destruction оновлено – Ignite бонус до шкоди зменшено до 0.3% за накопичення (було 0.5% за накопичення).
- Mastery: Ignite шкода зменшена на 10%.
- Meteor шкода збільшена на 20%.
- Pyroblast шкода збільшена на 30%.
- Flamestrike шкода збільшена на 10%.
- Liberation of Undermine бонус за 2 предмети комплекту оновлено – шанс спрацювання зменшено. Ефективність Combustion зменшена до 100% (було 200%).
- Liberation of Undermine бонус за 4 предмети комплекту оновлено – Rollin’ Hot бонус до шкоди зменшено до 8% (було 15%).
- Meteor оновлено – ворог, найближчий до центру удару Meteor, тепер отримує на 40% більше шкоди.
- Frost
- Mastery: Icicles оновлено – всі бонуси до шкоди збільшені на 40%.
- Примітки розробників: Mastery у Frost було значно гірше по зрівнянню з іншими характеристиками, тому ми суттєво її покращуємо. Ми будемо й надалі моніторити ці зміни й оновлювати Mastery: Icicles за необхідності.
- Вся завдана шкода збільшена на 10%.
- Blizzard час відновлення і тривалість збільшені до 15 секунд.
- Примітки розробників: Ми отримали відгуки, що AOE ротація Frost може бути перевантаженою. Ми зменшуємо частоту застосування Blizzard, щоб ротація AOE стала більш зручною. Ми й надалі будемо стежити за результатами цієї зміни та коригувати її за потреби.
- Mastery: Icicles оновлено – всі бонуси до шкоди збільшені на 40%.
МОНАХ
- Vivacious Vivification перероблено – ваш наступний Vivify застосовується миттєво після використання Rising Sun Kick.
- Героїчні таланти
- Shado-Pan
- Brewmaster
- Flurry Strikes і Flurry Charges більше не можуть бути використані поза ближнім боєм.
- Brewmaster
- Shado-Pan
- Brewmaster
- Примітки розробників: Ми вносимо деякі зміни в таланти Brewmaster, щоб дати нові можливості для пом’якшення і стабілізації отримання шкоди та зцілення. Також внесені зміни до Invoke Niuzao, з метою зробити Niuzao більш постійним і впливовим, а також покращити його інтеграцію з рештою ігрового процесу Brewmaster.
- Декілька талантів змінили свої позиції на дереві талантів.
- Новий талант: Zen State – ваш Stagger збільшено до 20%, залежно від відсутнього здоров'я.
- Новий талант: Niuzao’s Resolve – Healing Spheres тепер зцілюють протягом 10 секунд, а їх зцілення збільшується до 80%, залежно від відсутнього здоров'я.
- Новий талант: Celestial Infusion – міцний трав’яний напій, що концентрує очищене Чі, яке виходить з вашого тіла у вигляді небесного захисника, який поглинає 20% вхідної шкоди, до 1134% attack power. Очищення відкладеної шкоди збільшує поглинання до 200%.
- Face Palm перероблено – Tiger Palm шкода збільшена на 100% і зменшує залишковий час відновлення ваших відварів на додаткові 0.5 секунди.
- Invoke Niuzao перероблено – викликає подобу Niuzao, the Black Ox на 25 секунд, яка атакує вашу основну ціль і тупотить при використанні Purify, завдаючи шкоду всім найближчим ворогам. Поки активний, 40% шкоди, відкладеної Stagger, замість цього переходить на Niuzao, і Niuzao зцілюється на 20% від вашого очищеного Stagger.
- Improved Invoke Niuzao перероблено – поки активний Invoke Niuzao, the Black Ox, він може бути використаний ще раз, щоб змусити Niuzao сильно тупотіти і підкинути навколишніх ворогів у повітря.
- Walk with the Ox перероблено – ваші здібності шкоди мають шанс викликати Niuzao, змушуючи його прорватися до місця цілі та тупотіти. Час відновлення Invoke Niuzao, the Black Ox зменшений на 30 секунд.
- Виправлено помилку з Single-Button Assistant, яка не застосовувала Blackout Kick без таланту Blackout Combo.
- Виправлено помилку, через яку Niuzao, викликаний через Call to Arms, не тупотів і не зцілювався при використанні Purify.
- Наступні таланти видалено:
- Mistweaver
- Revival зцілення збільшене на 100%, але його зцілення тепер зменшується швидше коли понад 5 цілей.
- Restoral зцілення збільшене на 100%, але його зцілення тепер зменшується швидше коли понад 5 цілей.
- Sheilun’s Gift зцілення збільшене на 20%.
- Vivify пряме зцілення збільшене на 80%, але його зцілення більше не збільшується в PvP (було збільшено на 80%).
- Chi Harmony тепер збільшує отримане зцілення на 25% (було 50%).
- Все зцілення зменшено на 5%. Не застосовується до PvP.
- Windwalker
- Вся шкода збільшена на 13%. Не застосовується до PvP.
ПАЛАДИН
- Героїчні таланти
- Herald of the Sun
- Виправлено помилку, через яку в підказці Dawnlight відображалося, що він надає 6 накопичень Dawnlight замість передбачених 2.
- Holy
- Eternal Flame зцілення збільшене на 15%.
- Sun's Avatar зцілення зменшене на 40%.
- Dawnlight тепер розповсюджує 5% свого зцілення на союзників поблизу (було 8%).
- Second Sunrise тепер має 100% шанс активуватися (було 15%), але більше не надає Holy Power від Holy Shock і накладається з ефективністю 15% (було 30%).
- Retribution
- Sun Sear шкода збільшена на 100%.
- Lightsmith
- Виправлено помилку, через яку Hammer and Anvil не активувався від Judgment.
- Holy
- Sacred Weapon тепер буде пріоритезувати інших цілителів при використанні без цілі або через Divine Inspiration.
- Templar
- Виправлено помилку, через яку Hammer of Light накладав лише один Empyrean Hammer замість трьох при ударі по одній цілі.
- Herald of the Sun
- Holy
- Новий талант: Pillars of Light – союзники з Beacon of Light або Beacon of Faith зцілюються кожні 3 секунди. Beacon of Virtue миттєво зцілює союзників.
- Holy Light зцілення збільшене на 30%.
- Holy Shock зцілення збільшене на 12%. Не застосовується до PvP.
- Holy Prism зцілення збільшене на 12%. Не застосовується до PvP.
- Word of Glory зцілення збільшене на 12%. Не застосовується до PvP.
- Light of Dawn зцілення збільшене на 12%. Не застосовується до PvP.
- Beacon of Light тепер передає лише пряме зцілення та Light of Dawn. Кількість переданого зцілення збільшено на 10%.
- Infusion of Light тепер зменшує час застосування Holy Light на 30% і робить ваш наступний Flash of Light миттєвим. Тепер активується з певним шансом при використанні Holy Shock (було при критичних ударах Holy Shock).
- Infusion of Light тепер збільшує зцілення Flash of Light на 150% (було 30%).
- Inflorescence of the Sunwell тепер збільшує ефект Infusion of Light на Flash of Light на 50% (було 15%).
- Divine Favor тепер зменшує витрати мани на 100%, але більше не зменшує час застосування.
- Beacon of Virtue тепер має радіус дії 40 ярдів (було 30 ярдів).
- Truth Prevails і Relentless Inquisitor розташування талантів змінено.
- Retribution
- Divine Hammer оновлено:
- Шкода збільшена на 12%.
- Тепер триває 10 секунд (було 8 секунд).
- Тривалість тепер збільшується на 0.3 секунди за витрачений Holy Power (було 0.5 секунди).
- Тепер має час відновлення 2 хвилини (було 1 хвилина).
- Divine Storm шкода збільшена на 10%.
- Wake of Ashes шкода збільшена на 10%.
- Seething Flames шкода збільшена на 20%.
- Truth's Wake шкода збільшена на 20%.
- Templar's Verdict шкода збільшена на 10%.
- Divine Arbiter шкода збільшена на 25%.
- Judgment шкода збільшена на 30%.
- Blade of Justice шкода збільшена на 15%. Не впливає на Blade of Vengeance чи Expurgation.
- Crusading Strikes шкода збільшена на 30%.
- Highlord's Judgment шкода збільшена на 30%.
- Wrathful Descent тепер завдає 100% шкоди критичного удару Empyrean Hammer найближчим ворогам (було 125%).
- Empyrean Hammer шкода збільшена на 10%.
- Hammer of Light шкода по основній цілі збільшена на 5%.
- Виправлено помилку, через яку Divine Hammer надавав накопичення Crusade.
- Виправлено помилку, через яку Divine Hammer і Consecrated Ground збивали видимий напрямок, у якому були повернуті вороги.
- Виправлено помилку, через яку Judgment застосовані через Divine Toll завдавали 80% збільшеної шкоди замість 100%.
- Виправлено помилку, через яку Highlord's Judgment відтворював некоректну анімацію для деяких рас.
- Виправлено помилку, через яку Wake of Ashes не отримував бонусу від Avenging Wrath при активації Radiant Glory.
- Divine Hammer оновлено:
ЖРЕЦЬ
- Героїчні таланти
- Oracle
- Discipline
- Preventive Measures збільшує поглинання Power Word: Shield на 30% (було 40%). Не застосовується до PvP.
- Discipline
- Voidweaver
- Discipline
- Entropic Rift шкода збільшена на 30%.
- Discipline
- Oracle
- Discipline
- Примітки розробників: Ми робимо цілеспрямовані зміни у деяких закляттях прямої дії у Discipline, щоб їхня вартість мани поступово зменшувалася з часом, якщо вони багато часу витрачають на застосування Atonement. Ми хочемо, щоб Discipline міг повільно відновлювати ману з часом, використовуючи здібності, які наносять шкоду. Це допомагає збалансувати їх з іншими цілителями, які витрачають більше мани.
- Luminous Barrier поглинання збільшене на 100%, але поглинання тепер зменшується швидше з понад 5 цілей.
- Power Word: Shield вартість мани збільшена на 8%.
- Power Word: Radiance вартість мани збільшена на 10%.
- Renew вартість мани зменшена на 30%.
- Ultimate Penitence зцілення та шкода збільшені на 35%.
- Surge of Light зменшує вартість мани Flash Heal на 50% (було 100%).
- Holy Nova вартість мани зменшена на 75%.
- Weal and Woe збільшує поглинання Power Word: Shield на 3% за накопичення (було 5%). Не застосовується до PvP.
- Holy
- Divine Hymn зцілення збільшене на 100%, але його зцілення тепер зменшується швидше з понад 5 цілей.
- Holy Fire вартість мани зменшена на 40%.
- Holy Nova вартість мани зменшена на 87%.
- Вартість мани наступних заклять зменшена на 5%:
- Surge of Light тепер зменшує вартість мани Flash Heal на 50% (було 100%).
- Apotheosis тепер зменшує вартість мани ваших Holy Word на 50% під час дії (було 100%).
- Epiphany тепер ігнорує поточний час відновлення Prayer of Mending при спрацьовуванні, замість скидання його часу відновлення.
- Shadow
- Примітки розробників: Дерево Shadow зазнало ряду змін у Ghosts of K'aresh, якими ми раді поділитися разом із нашими намірами щодо цих змін. Основна мета — оновити менш значущі або навпаки цікаві таланти у трьох останніх рядах дерева. Нам подобається тема з ідолами як фінальними талантами, але ми отримували відгуки, що деякі їх ефекти недостатньо сильні. Також ми додали нову здібність, яку можна використовувати після Void Torrent — Void Volley, що, на нашу думку, стане цікавою ротаційною та візуальною новинкою. Ми робимо також зміни до Shadow Crash, надаючи йому більше гнучкості та можливість суттєво збільшити шкоду. Це супроводжується зменшенням кількості цілей, на які накладається Vampiric Touch, з 8 до 6, але ми вважаємо це необхідним для збереження конкурентної шкоди Shadow при меншій кількості цілей під час налаштування балансу.
Баланс між Mind Flay і Mind Spike був на хорошому рівні, але ми вважаємо, що потрібно зосередити клас на його основах, тому залишаємо Mind Flay як основну здібність, а Mind Spike видаляємо. Mind Melt залишаємо з невеликою адаптацією, щоб підтримувати той самий стиль гри для Mind Flay і надаємо вибір між збільшенням шкоди Mind Flay та використанням його для збільшення шкоди Mind Blast, що, на нашу думку, підтримуватиме кожне дерево Hero Talent по-різному. Ми також спрощуємо Deathspeaker, щоб зменшити кількість конкуруючих пріоритетів у ротації. Ми прагнемо створити більше простору та ясності у ротації, при цьому впливаючи на частоту використання Shadow Word: Death. Також ми повертаємо попередній класовий сет з цікавими взаємодіями як наступний вузол після Deathspeaker. - Декілька талантів змінили свої позиції на дереві талантів.
- Новий талант: Dark Thoughts – збільшує шанс спрацювання Shadowy Insight на 25%. При використанні Shadowy Insight, Mind Blast генерує 1 додатковий Insanity.
- Новий талант: Death's Torment – Shadow Word: Death завдає шкоду ще 2 рази з ефективністю 15%.
- Новий талант: Madness Weaving – бонус до шкоди від Mastery: Shadow Weaving отримує додатково 25%/50% користі від Devouring Plague.
- Новий талант: Void Volley – Void Torrent замінюється на Void Volley на 20 секунд після використання.
- Void Volley – випускає залп чистої void-енергії, випускаючи 10 снарядів у вашу ціль та 1 снаряд у всіх ворогів у межах 10 ярдів від цілі, завдаючи Shadow шкоду. Генерує 10 Insanity.
- Новий талант: Subservient Shadows – викликані міньйони тривають на 20% довше та завдають на 15% більше шкоди.
- Новий талант: Phantom Menace – збільшує шанс критичного удару Shadowy Apparitions на 10% та їхню шкоду від критичних ударів на 40%.
- Новий талант: Instilled Doubt – збільшує шанс критичного удару Vampiric Touch і Shadow Word: Pain на 8%/15% і їхню шкоду від критичних ударів на 20%/
40%. - Новий талант: Descending Darkness – збільшує шкоду Shadow Crash на 300%.
- Dark Evangelism перероблено – тепер збільшує шкоду від поступових заклять на 6%. Вартість 1 очко таланту.
- Deathspeaker перероблено – тепер збільшує шкоду Shadow Word: Death на 25% і дозволяє отримувати бонус до шкоди по цілях нижче 35% здоров'я (було 20%.
- Idol of Y'Shaarj перероблено – ваші здібності, що наносять шкоду, мають шанс надати Call of the Void, що збільшує ваш Haste на 15% на 12 секунд. Коли Call of the Void закінчується, ви отримуєте Overburdened Mind, що зменшує ваш Haste на 10% на 8 секунд.
- Idol of N'Zoth перероблено – ви накопичуєте Horrific Visions при використанні здібностей, що наносять шкоду, на ворогів. На 50 накопиченнях Horrific Visions, ваша ціль бачить кошмар, отримуючи Shadow шкоду і надаючи вам 4 Insanity протягом 3 секунд. На 100 накопиченнях, у цілі з'являється бачення N'Zoth, отримуючи велику Shadow шкоду і надаючи 12 Insanity протягом 3 секунд. Візуальні ефекти оновлені.
- Вся шкода зменшена на 4%.
- Mind Blast шкода збільшена на 30%. Не застосовується до Void Blast.
- Mind Flay: Insanity шкода збільшена на 20%.
- Mind Flay: Insanity тепер генерує 8 Insanity за свою тривалість (було 12).
- Halo шкода збільшена на 30%.
- Holy Nova вартість мани зменшена на 87%.
- Psychic Link тепер змушує прямі закляття завдавати 40% своєї шкоди всім іншим цілям, на яких діє Vampiric Touch (було 35%).
- Insidious Ire тепер збільшує завдану шкоду на 10%/20% (було 20%/
40%). - Shadow Crash тепер має час відновлення 15 секунд (було 20 секунд) і має 2 заряди.
- Shadow Crash тепер накладає Vampiric Touch на 6 цілей базово.
- Void Torrent тепер має час відновлення 30 секунд (було 45 секунд).
- Shadowy Apparitions тепер можуть критично влучати.
- Mind Flay тепер генерує 18 Insanity за свою тривалість (було 12).
- Mental Decay збільшує шкоду Mind Flay на 15% (було 10%).
- Mind Melt перейменовано на Shattered Psyche і тепер працює з Mind Flay, збільшуючи шанс критичного удару Mind Blast на 8% за накопичення, накопичується до 12 разів.
- Dark Ascension тепер збільшує НЕ-поступову Shadow шкоду на 25% (було 20%).
- Mind Devourer тепер має 8% шанс спрацювання і коштує тепер 1 очко таланту.
- Idol of C'Thun тепер завжди спрацьовує від Void Volley, а не лише від Void Torrent. Підказка оновлена.
- Tormented Spirits шанс спрацювання тепер залежить від кількості активних Shadow Word: Pain. Тепер коштує 1 очко таланту.
- Наступні таланти видалено:
- Примітки розробників: Дерево Shadow зазнало ряду змін у Ghosts of K'aresh, якими ми раді поділитися разом із нашими намірами щодо цих змін. Основна мета — оновити менш значущі або навпаки цікаві таланти у трьох останніх рядах дерева. Нам подобається тема з ідолами як фінальними талантами, але ми отримували відгуки, що деякі їх ефекти недостатньо сильні. Також ми додали нову здібність, яку можна використовувати після Void Torrent — Void Volley, що, на нашу думку, стане цікавою ротаційною та візуальною новинкою. Ми робимо також зміни до Shadow Crash, надаючи йому більше гнучкості та можливість суттєво збільшити шкоду. Це супроводжується зменшенням кількості цілей, на які накладається Vampiric Touch, з 8 до 6, але ми вважаємо це необхідним для збереження конкурентної шкоди Shadow при меншій кількості цілей під час налаштування балансу.
РОЗБІЙНИК
- Cold Blood час відновлення тепер починається відразу після використання і має максимальну тривалість 15 секунд.
- The Single-Button Assistant і Assisted Highlight тепер рекомендують більш відповідні weapon poisons залежно від ваших талантів і більше схиляються до Wound Poison у PvP контенті.
- Героїчні таланти
- Deathstalker
- Subtlety
- Виправлено помилку, через яку події шкоди Deathstalker не отримували бонусу від ефекту Lingering Darkness.
- Subtlety
- Fatebound
- Mean Streak підказка оновлена – більше не містить “multiple times in a row”. Це уточнює, що будь-яка монета, кинута Dispatch або Envenom, з більшою ймовірністю збігається з попередньою стороною.
- Fatebound Coin: Tails і Lucky Coin шкода збільшена на 17%.
- Виправлено помилку, через яку бонус до шкоди від Fatebound Coin Heads був нижчим, ніж передбачалося.
- Виправлено помилку, через яку таланти, що модифікують шанс збігу однієї сторони монети з попередньою, не завжди працювали як слід. Це виправлення має призвести до загального збільшення шкоди.
- Trickster
- Outlaw
- Nimble Flurry бонус до шкоди Blade Flurry зменшений до 20% (було 25%).
- Subtlety
- Nimble Flurry тепер завдає відповідний відсоток збільшеної шкоди під час дії Shadow Blades (20% PvE; 10% PvP).
- Outlaw
- Deathstalker
- Assassination
- Outlaw
- Killing Spree перероблено – завершальний удар, що випускає шквал пострілів, швидко вражаючи випадкових ворогів у радіусі 8 ярдів фізичною шкодою протягом своєї дії. Тривалість і кількість ударів збільшуються за кожне витрачене combo point. Відновлює 1 combo point кожні 0.5 секунди.
- Тепер це здібність, що підтримується, з тривалістю 0.5 секунди за кожне витрачене combo point, Haste впливає на зменшення (було 0.3 секунди).
- Можна рухатися та використовувати деякі переміщувальні й захисні здібності під час підтримання, але швидкість руху зменшена на 20%.
- Шкода за удар збільшена на 25%.
- Killing Spree тепер вражає лише ворогів перед вами, а його час відновлення збільшено до 3 хвилин (було 1.5 хвилини).
- Іконка Killing Spree оновлена.
- Вся шкода збільшена на 13%.
- Blade Flurry тепер завдає 45% шкоди по одній цілі найближчим ворогам (було 50%).
- Killing Spree перероблено – завершальний удар, що випускає шквал пострілів, швидко вражаючи випадкових ворогів у радіусі 8 ярдів фізичною шкодою протягом своєї дії. Тривалість і кількість ударів збільшуються за кожне витрачене combo point. Відновлює 1 combo point кожні 0.5 секунди.
- Subtlety
- Вся шкода збільшена на 5%. Не впливає на PvP.
- Black Powder шкода збільшена на 11%.
ШАМАН
- Героїчні таланти
- Farseer
- Ancestor Chain Lightning шкода збільшена на 40%.
- Elemental Reverb тепер збільшує шкоду Lava Burst на 20% (було 5%).
- Stormbringer
- Totemic
- Enhancement
- Аура здібності переміщення тотему тепер скасовується, коли Totemic Recall скидає час відновлення Surging Totem.
- Enhancement
- Farseer
- Elemental
- Elemental Blast шкода збільшена на 25%. Не застосовується до PvP.
- Lightning Bolt шкода збільшена на 35%. Не застосовується до PvP.
- Lava Burst шкода збільшена на 35%. Не застосовується до PvP.
- Frost Shock шкода збільшена на 50%. Не застосовується до PvP.
- Earthen Rage шкода збільшена на 35%. Не застосовується до PvP.
- Earth Shock шкода збільшена на 25%. Не застосовується до PvP.
- Icefury шкода збільшена на 35%. Не застосовується до PvP.
- Maelstrom Supremacy тепер збільшує шкоду Earth Shock, Elemental Blast і Earthquake на 25% (було 15%).
- Наступні закляття більше не показують свої візуальні ефекти снарядів для союзників у підземеллях і рейдах:
- Візуальний ефект Earth Shock Overload більше не відображається для союзників у підземеллях і рейдах.
- Візуальний ефект Earth Shock тепер має менший візуал для союзників у підземеллях і рейдах.
- The Single-Button Assistant і Assistant highlight рекомендації тепер коректно чергують між Earth Shock або Elemental Blast і Earthquake при наявності таланту Echoes of Great Sundering.
- Enhancement
- Thorim's Invocation вторинний ефект оновлено – під час Ascendance ваш Windstrike витрачає до 5 Maelstrom Weapon для застосування Lightning Bolt або Chain Lightning з ефективністю 100% у ворога, залежно від того, яке ви використовували останнім. [Tempest: При наявності буде застосовувати Tempest з ефективністю 100%, витрачаючи до 10 Maelstrom Weapon.]
- Примітки розробників: Перехід від Windstrike до Tempest відчувався нелогічним щодо задуманої ігрової механіки Thorim's Invocation. Для покращення зрозумілості ми оновлюємо взаємодію, щоб Tempest тепер працював з Thorim's Invocation.
- Виправлено помилку, через яку Thorim's Invocation іноді використовував Lightning Bolt або Chain Lightning з 10 Maelstrom Weapon замість 5 Maelstrom Weapon.
- Thorim's Invocation вторинний ефект оновлено – під час Ascendance ваш Windstrike витрачає до 5 Maelstrom Weapon для застосування Lightning Bolt або Chain Lightning з ефективністю 100% у ворога, залежно від того, яке ви використовували останнім. [Tempest: При наявності буде застосовувати Tempest з ефективністю 100%, витрачаючи до 10 Maelstrom Weapon.]
- Restoration
- Healing Tide Totem зцілення збільшене на 100%, але його зцілення тепер зменшується швидше з понад 5 цілей.
ЧОРНОКНИЖНИК
- Corruption тепер завдає шкоду при застосуванні і застосовується миттєво.
- Масштабування вашого основного демона тепер стало стабільним на всіх рівнях.
- Героїчні таланти
- Diabolist
- Wicked Cleave шкода збільшена на 50%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Chaos Salvo шкода збільшена на 50%.
- Felseeker шкода збільшена на 50%.
- Ruination шкода збільшена на 50%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Infernal Bolt шкода збільшена на 55%.
- Flames of Xoroth тепер збільшує шкоду від демонів і Fire шкоду на 4% (було 2%).
- Demonology
- Wicked Cleave шкода зменшена на 20%.
- Chaos Salvo шкода зменшена на 20%.
- Felseeker шкода зменшена на 20%.
- Hellcaller
- Affliction
- Wither поступова шкода (DoT) збільшена на 15%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Blackened Soul шкода збільшена на 30%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Xalan’s Ferocity тепер збільшує завдану Fire шкоду на 6% (було 2%).
- Xalan’s Cruelty тепер збільшує Shadow шкоду на 6% (було 2%).
- Destruction
- Wither шкода зменшена на 6.5%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Blackened Soul шкода збільшена на 14%.
- Xalan’s Ferocity тепер збільшує завдану Fire шкоду на 8% (було 4%).
- Xalan’s Cruelty тепер збільшує завдану Shadow шкоду на 8% (було 4%).
- Affliction
- Soul Harvester
- Affliction
- Wicked Reaping шкода збільшена на 75%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Demonic Soul шкода збільшена на 55%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Soul Anathema шкода збільшена на 40%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Affliction
- Diabolist
- Affliction
- Unstable Affliction шкода збільшена на 68%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Shadow Bolt шкода збільшена на 25%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Drain Soul шкода збільшена на 25%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Summon Darkglare шкода збільшена на 35%. Не впливає на PvP.
- Haunt шкода збільшена на 50%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Haunt тепер збільшує вашу шкоду по цілі на 12% протягом 18 секунд (було 10%).
- Tormented Crescendo тепер може накопичуватися до 3 разів (було 2).
- Focused Malignancy тепер змушує Malefic Rapture завдавати 80% збільшеної шкоди цілям, які страждають від Unstable Affliction (було 40%). Не впливає на PvP.
- Xavian Teachings видалено
- Demonology
- Примітки розробників: Ми вирішуємо дві проблеми з деревом талантів Demonology:
- По-перше, ми хочемо відкоригувати праву частину дерева талантів, щоб збільшити кількість доступних варіантів.
- По-друге, ми вносимо невеликі зміни до підготовки Demonic Tyrant і знижуємо вимоги для максимізації його ефективності. Ми хочемо, щоб Demonic Tyrant залишався показником майстерності для Demonology, але досягти максимальної ефективності можна було б у різних боях, а не тільки в ситуаціях з низькою мобільністю.
- Master Summoner більше не є PvP талантом, перероблений і тепер доступний у дереві спеціалізації Demonology – збільшує Mastery на 4% і зменшує час застосування Call Dreadstalkers, Summon Vilefiend і Summon Demonic Tyrant на 25%.
- Вся вихідна шкода збільшена на 6%.
- Shadow Bolt шкода збільшена на 55%.
- Demonbolt шкода збільшена на 35%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Wild Imp - здібність Fel Firebolt шкода збільшена на 15%.
- Implosion шкода збільшена на 15%.
- Immutable Hatred шкода збільшена на 250%.
- Summon Demonic Tyrant тепер збільшує шкоду підсилених демонів на 25% (було 15%).
- Demonfire застосований Demonic Tyrant шкода збільшена на 60%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Umbral Blaze тепер має 100% шанс спрацювання.
- Summon Vilefiend час відновлення тепер 25 секунд (було 30 секунд).
- Demonic Brutality тепер збільшує шкоду критичних ударів від ваших заклять і демонів на 6% (було 4%).
- Improved Demonic Tactics тепер збільшує шанс критичного удару вашого основного Felguard на 50% від вашого шансу критичного удару (було 30%).
- Liberation of Undermine бонус за 2 предмети комплекту оновлено – тепер викликає Greater Dreadstalker з ефективністю 180% (було 265%).
- Liberation of Undermine бонус за 4 предмети комплекту оновлено – тепер наказує вашим активним Dreadstalkers використовувати Dreadbite з ефективністю 10% (було 20%). Ця шкода тепер збільшується на 5% за кожен Soul Shard, витрачений на Hand of Gul’dan (було 10%).
- Виправлено помилку, через яку Summon Charhound і Summon Gloomhound не відповідали часу відновлення Summon Vilefiend.
- Pact of the Imp Mother помінявся місцями з Umbral Blaze на дереві талантів.
- Примітки розробників: Заміна місцями цих талантів дозволяє Umbral Blaze бути засобом збільшення шкоди по одній цілі, не блокуючи Pact of the Imp Mother, універсально корисний талант.
- Наступні таланти видалено:
- Примітки розробників: Ми вирішуємо дві проблеми з деревом талантів Demonology:
- Destruction
- Incinerate шкода збільшена на 50%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Conflagrate шкода збільшена на 30%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Chaos Bolt шкода збільшена на 32%. Ця зміна не впливає на PvP.
- Inferno видалено.
- Примітки розробників: Ми видаляємо Inferno з дерева талантів Destruction. Для одного вузла талантів Inferno є надто потужним, оскільки має занадто великий вплив на Rain of Fire, а також ефекти, які активуються на основі витрачених Soul Shards.
ВОЇН
-
- Hamstring глобальний час відновлення тепер 0.75 секунди (був 1.5 секунди).
- Виправлено помилку, через яку Berserker Rage міг знімати ефект Scatter Shot.
- Berserker Rage опис було дещо змінено, щоб точніше вказати, що він діє лише на певні ефекти Incapacitate.
- Hero Talents
- Colossus
- Demolish більше не перериватиметься після початку застосування, якщо ціль не віддалиться від Warrior на понад 50 ярдів.
- Примітки розробників: одиночні атаки Demolish і надалі вражатимуть ціль лише в ближньому бою, а фінальна AOE-атака охопить площу не більше 50 ярдів від Warrior.
- Demolish більше не перериватиметься після початку застосування, якщо ціль не віддалиться від Warrior на понад 50 ярдів.
- Colossus
- Arms
- Шкода всіх здібностей збільшена на 5%.
- Bladestorm шкода збільшена на 15%.
- Fury
- Примітки розробників: Fury зазнавав труднощів із завданням стабільної шкоди по площі. Ці зміни спрямовані на посилення ефективності у таких ситуаціях.
- Шкода всіх здібностей збільшена на 5%.
- Bladestorm шкода збільшена на 15%.
- Whirlwind шкода збільшена на 10%.
- Improved Whirlwind тепер змушує ваші одиночні атаки завдавати 65% шкоди 4 сусіднім цілям (було 55%).
- Protection
- Примітки розробників: Багато талантів Protection Warrior на кожному гейті талантів дають або ключові можливості, або потужні бонуси, через що ці таланти стають "обов'язковими". Як наслідок, збірки Protection Warrior мало змінюються залежно від ситуації чи особистих вподобань. У Ghosts of K'aresh ми намагалися зробити так, щоб у вас залишалися очки після вибору "обов'язкових" талантів на кожному гейті. Ми досягли цього, переставивши таланти, щоб прибрати деякі "вузькі" місця, зробивши Challenging Shout базовим умінням і зменшивши силу деяких актуальних "обов'язкових" талантів, щоб вони відповідали по силі опціональним чи утилітарним талантам. Там, де таланти втратили силу, ми компенсували це в інших талантах чи здібностях, тож ваш загальний рівень сили залишається приблизно незмінним. Коли ми надали більше гнучкості для вибору талантів залежно від ситуації чи особистих вподобань, ми також додали варіанти, що дозволяють робити акцент на різних аспектах вашого набору умінь або персоналізувати захист.
- Декілька талантів змінили своє розташування в дереві талантів.
- Новий талант: Armor Specialization – Броня збільшена на 6%.
- Новий талант: Heavy Handed – Execute вражає до 2 додаткових цілей поблизу, завдаючи 70% шкоди.
- Новий талант: Whirling Blade – Ваші атаки мають шанс застосувати Ravager на найближчого ворога на 4 секунди.
- Новий талант: Hunker Down – Шкода, отримана від AOE-атак, зменшена на 2%. Spell Reflection додатково зменшує шкоду від магії на 10%.
- Новий талант: Spellbreaker – ви маєте 8% шанс зменшити магічну шкоду, що завдається вам, на 50%.
- Новий талант: Unyielding Stance – Defensive Stance зменшує отриману шкоду ще на 4%.
- Новий талант: Red Right Hand – Execute шкода збільшена на 15%.
- Barbaric Training оновлено – збільшує шкоду Revenge на 20% (було 25%) і тепер також збільшує шкоду Thunder Clap на 10%.
- Best Served Cold оновлено – ваші ухилення та парирування роблять Revenge безкоштовним на 20% частіше і збільшують шкоду ваших безкоштовних Revenge на 15%. Revenge збільшує шкоду вашого наступного Thunder Clap на 8%.
- Brutal Vitality оновлено – 8% завданої вами шкоди додається до вашого активного Ignore Pain або до наступного Ignore Pain, який ви застосуєте. Ваш наступний Ignore Pain може бути збільшений до 15% від вашого загального здоров'я.
- Tough as Nails оновлено – тепер завдає шкоду кожного разу, коли ви блокуєте атаку, але більше не ігнорує Armor. Шкода збільшена на 100%. Підказку оновлено, щоб відображати, що під час критичних блоків завдається подвійна шкода.
- Примітки розробників: Tough as Nails раніше мав затримку 0.5 секунди між моментами, коли міг завдавати шкоду. Цю затримку прибрано, тож тепер шкода завдається кожного разу, коли ви блокуєте атаку. Він завжди завдавав подвійну шкоду при критичних блоках; ця поведінка додана до опису. Мета — завдавати помірну AoE шкоду великій кількості ворогів і допомагати утримувати агро на них.
- Focused Vigor оновлено – збільшує Strength на 3% (було 5%), шанс Critical Strike на 1% (без змін) і більше не збільшує Armor.
- Enduring Alacrity оновлено – збільшує Stamina на 5% (було 8%) і більше не збільшує Armor.
- Challenging Shout тепер вивчається на 16 рівні (було талантом).
- Shield Charge тепер надає Shield Block.
- Sidearm вражає ще 1 додаткового ворога (було 3), і його шкода збільшена на 180%.
- Примітки розробників: Ці зміни вирівнюють цінність Barbaric Training для Colossus і Mountain Thane та роблять Sidearm конкурентною, простою опцією проти малої кількості цілей.
- Reinforced Plates збільшує Armor на 8% за очко таланту (було 5%).
- Fight Through the Flames змушує Defensive Stance зменшувати отриману магічну шкоду на 4% (було 6%).
- Fueled By Violence зцілює на 150% від шкоди, завданої Deep Wounds (було 110%).
- Bloodborne збільшує шкоду ваших Deep Wounds і Rend кровотеч на 25% (було 10/20%) і більше не впливає на Thunderous Roar.
- Punish збільшує шкоду Shield Slam на 15% (було 10%).
- Enduring Defenses збільшена вартість до 2 очок таланту, і кожне очко збільшує тривалість Shield Block на 1 секунду.
- Shield Specialization змінено на 1 очко таланту, яке збільшує шанс Block на 8%.
- Наступні таланти видалено:
- Battering Ram
- Champion's Bulwark
- Juggernaut
- Show of Force
- Spell Block
- Примітки розробників: Spell Block вимагав багато спеціальних знань для використання. Потрібно було не тільки знати, коли приходить шкода, а й чи є це магічна шкода, яку можна заблокувати, і чи впливає на неї здібність. АоЕ шкода не блокується, як і поступова шкода. Деякі танкбастери блокуються, а інші – ні. Ми були незадоволені рівнем знань, необхідних для ефективного використання цієї здібності..
PvP
- Примітки розробників: Ми переглядаємо стан танків у PvP, зокрема у форматі полів бою, з метою підвищити життєздатність малопредставлених спеціалізацій, а також підвищити мотивацію нести прапор загалом. Ми хочемо, щоб інтуїтивно було зрозуміло, що прапор потрібно віддати танку, якщо він є у матчі. Ми також вносимо глобальні зміни до Focused Assault і Brutal Assault, щоб зменшити можливість one-shot і покарання за швидкість пересування при високих накопиченнях, а також зробити шкоду більш впливовою через зменшення отриманого зцілення.
- Focused Assault і Brutal Assault тепер збільшують отриману шкоду на 8% (було 10%) за накопичення, зменшують отримане зцілення на 8% за накопичення (було 5%), а штраф до швидкості пересування від Brutal Assault зменшений на 30%.
- Наступні предмети Ghosts of K'aresh мають знижені ефекти в PvP:
- Manaforge Omega бонуси класового комплекту діють на 67% ефективності.
- Manaforge Omega рейдові аксесуари та позитивні ефекти діють на 50% ефективності.
- All-Devouring Nucleus не можна використовувати в рейтинговому PvP, а також його шкода зменшена на 50% у PvP.
- Perfidious Projector шкода зменшена на 75%, замість 50%.
- Eco-Dome Al'dani аксесуари діють на 50% ефективності.
- Аксесуари третього сезону з Вибоїв діють на 50% ефективності.
- РЕЙТИНГОВИЙ SOLO SHUFFLE
- Тепер більше не можна отримати одного й того самого гравця у своїй команді 3 рази поспіль.
- Protection Paladins тепер розглядаються як інші танки для обох черг і ролі.
- TEMPLE OF KOTMOGU
- Тепер з'являється плаваючий текст на гравцеві коли він генерує очки для своєї команди.
- ЛИЦАР СМЕРТІ
- Blood
- Новий PvP талант: Price of Progress – ви жертвуєте 1% вашого здоров'я кожну 1 секунду і натомість не можете бути сповільнені нижче 100% нормальної швидкості, а також маєте імунітет до ефектів примусового переміщення та відкидань. Діє, поки не буде скасовано. Замінює Death’s Advance.
- Якщо Blood DK притягує гравця тричі Death Grip протягом 30 секунд, він стає імунним до Death Grip на 30 секунд.
- Blood
- МИСЛИВЕЦЬ НА ДЕМОНІВ
- Illidan's Grasp (PvP талант) шкода збільшена на 60%.
- Vengeance
- Новий PvP талант: Lay in Wait – Sigil of Misery має 2 заряди й тепер існує до 90 секунд на обраному місці, поки ворог не наблизиться.
- Примітки розробників: Хоча Vengeance Demon Hunters уже добре показують себе на CTF-мапах, їхній набір умінь недостатній для інших форматів, і ми хочемо підвищити їхню здатність захищати точки.
- Новий PvP талант: Lay in Wait – Sigil of Misery має 2 заряди й тепер існує до 90 секунд на обраному місці, поки ворог не наблизиться.
- EVOKER
- Nullifying Shroud перероблено – Verdant Embrace огортає вас магічною енергією, запобігаючи втрати контролю над персонажем. Діє 4 секунди.
- Примітки розробників: Nullifying Shroud важливий для Evoker, щоб допомогти їм залишатися в бою. Проте 3 заряди й велика тривалість Nullifying Shroud були надто неприємними для супротивників. Ми вважаємо, що це оновлення буде менш дратівливим для ворогів і більш плавним для Evoker. Зокрема, це має зробити Preservation більш захищеним під час використання Verdant Embrace для зцілення союзників, а також надати Augmentation і Devastation інструмент для того, щоб переграти супротивників.
- Nullifying Shroud перероблено – Verdant Embrace огортає вас магічною енергією, запобігаючи втрати контролю над персонажем. Діє 4 секунди.
- МАГ
- Arcane
- Новий PvP талант: Nether Flux – замінює Touch of the Magi. Позначаєте ціль, збільшуючи отриману нею шкоду від наступного цільового закляття на 100%. Генерує 4 Arcane Charges. Час відновлення 15 секунд.
- Slipstream тепер знижує вашу швидкість пересування на 10% лише в PvP.
- Arcane
- МОНАХ
- Brewmaster
- Niuzao’s Essence тепер додатково очищує сповільнення після використання Celestial Brew, Roll або Fortifying Brew.
- Brewmaster
- ПАЛАДИН
- Holy
- Виправлено помилку, через яку Divine Plea відновлював більше мани, ніж передбачалося.
- Hallowed Ground (PvP талант) видалено.
- Protection
- Bear the Burden тепер зменшує час відновлення Blessing of Freedom на 4 секунди (було 2 секунди).
- Holy
- ЖРЕЦЬ
- Shadow
- Void Volley (PvP талант) перейменовано на Cascading Horrors.
- Shadow
- ЧОРНОКНИЖИК
- Master Summoner більше не є PvP талантом, перероблений і тепер доступний у дереві спеціалізації Demonology – збільшує Mastery на 4% і зменшує час застосування Call Dreadstalkers, Summon Vilefiend і Summon Demonic Tyrant на 25%.
- Unstable Affliction шкода збільшена на 35%.
- ВОЇН
- Dragon Charge (PvP талант) тривалість збільшена до 2.5 секунд (було 1.6 секунди).
- Protection
- Новий PvP талант: Power Through Adversity – Second Wind зменшує отриману шкоду на 10%-40%, причому більші атаки зменшуються сильніше. Поки діють Shield Wall або Last Stand, зменшення зцілення на вас не поширюється.
- Thunderstruck (PvP талант) перероблено – після використання Avatar, Shockwave або Stormbolt ваш наступний Thunder Clap утримує всіх цілей, яким завдано шкоди, на місці на 6 секунд.