Огляд і перші враження від Devourer Demon Hunter

З виходом доповнення Midnight, Мисливці на демонів отримають нову спеціалізацію – кастера з середньою дистанцією під назвою Devourer. Класовий автор Preheat з Wowhead дослідив поточний дизайн Devourer, включно з героїчними талантами, утилітами та ротацією, щоб допомогти визначитися, чи стане ця спеціалізація вашим новим мейном.
Короткий огляд Devourer
Devourer – це дистанційна спеціалізація DPS із 25-ярдовим обмеженням. Вона може використовувати як ближні, так і дальні здібності, завдаючи Void і Cosmic шкоду. Спеціалізація Devourer стане доступною з Midnight pre-patch, без будь-яких вимог до розблокування.
У найпростішому вигляді Devourer будує та витрачає Fury, щоб створювати Soul Fragments – це два головні ресурси спеціалізації.
Коли зібрано достатньо Soul Fragments, їх можна використати, щоб увійти у Void Metamorphosis, і витрачати їх на Collapsing Star. Під час Void Metamorphosis твоя мета – підтримувати цю форму, створюючи та витрачаючи Soul Fragments на Collapsing Star. Void Metamorphosis поступово споживає Fury, і вартість підтримання форми зростає з часом.
Чому варто грати за Devourer
Цей спек видовищний, динамічний і має затягуючий ігровий цикл. Дуже легко зануритися в бій настільки, що ловиш себе на тому, як продовжуєш фармити мобів довше, ніж потрібно за квестом.
Devourer пропонує свіжий погляд на середньо-дистанційний геймплей. У багатьох аспектах він відчувається як ремікс Мисливця на демонів, який навчався у Пробудника. Геймплей видовищний і винагороджує за вміння керувати ресурсами, дозволяючи продовжувати вікно Void Metamorphosis довше. Під час квестів я часто ловив себе на думці: “А чи встигну я ще застосувати одну Collapsing Star, поки форма не зникне?”, і це змушувало мене лишатися в бою значно довше, ніж вимагало завдання.
Загалом, Мисливець на демонів має чимало утилітів, і Devourer не лише наслідує це, а й додає нові. Спеціалізація демонструє стабільно високу шкоду і сильну пріоритетну шкоду по декількох цілях. Геймплей дуже мобільний, адже лише Void Ray і Collapsing Star вимагають стояти на місці.
| Переваги | Недоліки |
|---|---|
| Можливість обрати між ближнім і дальнім боєм. | Дальність лише 25 ярдів. |
| Надзвичайна мобільність. | Сумнівна життєздатність у ближньому бою через механіки, орієнтовані на дальність. |
| Стабільно висока шкода у Single Target, Cleave та AoE. | Слабкий особистий захист. Відсутність “immunity”, тому потрібно заздалегідь планувати виживання. |
| Головний кулдаун дуже гнучкий. | Void Ray фіксує тебе на місці. |
| Багато AoE Crowd Control (CC) інструментів, далекобійний interrupt із коротким часом відновлення, різні діспели і груповий захист. | Клас обмежений расами Void Elf, Blood Elf і Night Elf. |
| Chaos Brand збільшує отриману магічну шкоду ворога від тебе і союзників. |
Героїчні таланти Devourer
Нижче наведені поточні таланти Devourer.
Fel-scarred більше орієнтований на ближній бій і має зв’язки з усіма мілі-здібностями під час Void Metamorphosis.
Annihilator є більш гнучким і може використовуватись для гри на відстані. Права колонка талантів
Fel-scarred поки що не реалізована.
Геймплей
Ротація та пріоритети
У більшості випадків Devourer просто використовує кулдауни по готовності, накопичуючи та витрачаючи два своїх основних ресурси.
- Void Metamorphosis – твій головний кулдаун (технічно не кулдаун).
- Collapsing Star – головна здібність для витрати ресурсів під час Void Metamorphosis.
- Soul Immolation – короткий кулдаун, який дає ресурси (або автоматично активується з талантом).
- Void Ray – витрачає Fury поза Void Metamorphosis; має кулдаун у самій формі.
- Reap – короткий кулдаун, який збирає Soul Fragments.
- Consume – заповнювальна здібність, що накопичує ресурси.
Ти можеш помітити, що деякі ближні здібності відсутні. Наразі вони не потрібні для нанесення шкоди, якщо ти будуєш сетап під дальню гру. Проте можна вибрати їх через таланти, якщо такий стиль тобі більше до вподоби.

Накопичення та споживання Fury
Оскільки Soul Fragments зазвичай пов’язані з ігровим циклом Void Metamorphosis, почнемо з Fury і геймплею поза Void Metamorphosis, зосередившись на далекобійній грі, на яку орієнтований Annihilator.
Fury — головний ресурс Devourer. Поза Void Metamorphosis, Fury витрачається на Void Ray, щоб швидко генерувати Soul Fragments. Бій починається без Fury, тож першою метою є його накопичення. Багато здібностей генерують Fury (залежно від талантів), але найпомітніші приклади — Consume і Soul Immolation. Також підбирання залишених Soul Fragments надає Fury.
У більшості випадків твоя мета — якомога швидше набрати Fury, щоб витратити його на Void Ray. Найкращий спосіб зробити це — активувати Soul Immolation на пулі (або перед боєм, якщо це не рейд). Обидва заряди Reap слід використати одразу, щоб отримати 20 Fury завдяки Scythe’s Embrace.
Цього комбо достатньо, щоб досягти 100 Fury, навіть без Consume (але якщо можеш, краще зробити попередній каст). Одразу витрать цей Fury на Void Ray, потім застосуй Eradicate (покращений Reap). Далі підтримуй рівень Fury, чергуючи Void Ray і здібності, що його генерують, доки не набереш достатньо Soul Fragments, щоб активувати Void Metamorphosis.
На початку бою це відбувається досить швидко, оскільки ти стартуєш уже з 25 із 50 Soul Fragments.
Зміни в AoE
У AoE пріоритети трохи змінюються, а вибір талантів стає менш очевидним. Талант Eradicate сильно стимулює залишатися поза Void Metamorphosis, адже Void Ray не має кулдауну в звичайній формі. Через високу шкоду Void Ray і Eradicate в AoE, найкраще обмежити час перебування у формі Void Metamorphosis. Можна скасувати її після Collapsing Star або взагалі уникати входу.
Існує багато талантів, які можуть стимулювати залишатися у Void Metamorphosis, особливо для Fel-scarred, коли додадуть більше опцій. Поки важко сказати напевно, чи буде вигідно залишатися в цій формі для AoE у всіх білдах. Eradicate і доданий кулдаун на Void Ray створюють певний конфлікт, адже більшість дій у Void Metamorphosis, окрім Collapsing Star, орієнтовані на Single Target.
Voidblade і The Hunt більше підходять для ближнього геймплею Fel-scarred, де ці здібності використовуються для ривка в мілі з подальшими Hungering Slash і Vengeful Retreat.
Потенціал AoE у білді ближнього бою дуже високий, адже Voidblade і The Hunt оновлюються з початком Void Metamorphosis і перетворюються на Pierce the Veil та Predator’s Wake, а Hungering Slash – на Reaper’s Toll. Ці здібності дають Fel-scarred потужні AoE-атаки під час Void Metamorphosis.Багато талантів Fel-scarred ще не реалізовані, тому важко побачити повну картину, поки їх не додадуть. Саме тому в цьому матеріалі основна увага зосереджена на Annihilator.
Metamorphosis і Soul Fragments
Soul Fragments — це маленькі сфери, які падають на землю навколо тебе. Пройди крізь них або скористайся Reap, щоб поглинути їх. Цей ресурс виконує кілька функцій, але головне — це своєрідна «вхідна плата» за Void Metamorphosis і «боєприпаси» для Collapsing Star. Крім того, підбирання Soul Fragments надає Fury і посилює твою шкоду завдяки бафам та взаємодіям із талантами.
Коли ти зібрав необхідну кількість Soul Fragments, активуй Void Metamorphosis, щоб трансформуватися й отримати безкоштовне Collapsing Star завдяки Midnight. Далі мета – знову наповнювати Soul Fragments для нових Collapsing Star, підтримуючи Fury і користуючись безкоштовними Void Ray, коли вони доступні. У вільні моменти використовуй Devour (Consume).
Під час Void Metamorphosis здібності Cull і Eradicate (Reap) досвідчені Devourer застосовують більш стратегічно. Ідея в тому, щоб не поспішати збирати Soul Fragments, якщо тобі не бракує Fury або не потрібно витратити прок Eradicate перед Void Ray. Після першого Collapsing Star варто використати Reap, щоб підняти останні кілька Soul Fragments перед наступним Collapsing Star. Це допомагає довше підтримувати форму та одночасно підсилює Feast of Souls перед потужним ударом.
Окрім правильного використання кулдаунів, уміння вчасно застосовувати Cull / Eradicate — це ключовий елемент майстерності для цієї спеціалізації. Від цього безпосередньо залежить, скільки Collapsing Star ти зможеш втиснути у кожну Void Metamorphosis.

При грамотній грі форму можна підтримувати до 90 секунд. Кількість кастів Collapsing Star варіюється залежно від кількості цілей, характеристик і бафів (на альфі мій найкращий результат — 7 Collapsing Star за одну Void Metamorphosis з початковим спорядженням і без зовнішніх бафів). Soul Immolation не підсилюється під час Void Metamorphosis, тому у цій формі є радше ситуаційною. Це виглядає як невелике упущення, адже такий підхід фактично змушує брати пасивний талант Spontaneous Immolation.
Рух і мобільність
Devourer має всі звичні утиліти й мобільність Мисливців на демонів, і рухається надзвичайно плавно. Далекобійні Devourer пересуваються полем бою завдяки зарядам Shift і мають високу мобільність, адже більшість їхніх здібностей можна застосовувати в русі. Ближній Devourer використовує акробатичний стиль – швидкі ривки у мілі (Voidblade і The Hunt), комбо з Hungering Slash, та ефектні сальто назад із Vengeful Retreat.
Shift працює як швидша версія Fel Rush (це Dash, а не Blink!) і переміщує тебе в напрямку курсора. Він не завдає шкоди, не ставить тебе на GCD (Global Cooldown), але змінює напрямок персонажа (тобто якщо ти перемістишся від ворога — повернешся до нього спиною). Shift може мати до трьох зарядів і має дуже короткий кулдаун. Vengeful Retreat працює так само, як і раніше, але тепер має скидання кулдауну та зав’язку для талантів ближнього бою. Більшість здібностей Devourer — миттєві або кастуються під час руху (Consume).
Єдине розчарування у ближньому геймплеї — Vengeful Retreat іноді відкидає тебе трохи за межі досяжності. Нічого більш дратівливого, ніж ривок у ворога, швидке комбо, стрибок назад — і каст скасовується, бо ти вже поза радіусом. Такі скарги часто з’являються у відгуках, тож, сподіваюся, це виправлять.
Glide можна ефективно використовувати з новим талантом Wings of Wrath, а Pursuit додає бонус до швидкості руху завдяки Mastery: Monster Within.
Порівняння швидкості транспорта, Glide та Wings of Wrath.
Захист
Devourer – це спеціалізація, що більше покладається на пасивне зцілення та ухилення, ніж на активне “пом’якшення” шкоди. Загалом спеціалізація здається досить тендітною, проте має інструменти, які допомагають із виживанням. Більшість само-зцілення надходить від Leech (Soul Rending) та пасивного відновлення здоров’я, коли поглинаються Soul Fragments. Cosmic шкода не включає Fire шкоду, тому більшість умінь не взаємодіє з Charred Warblades.
Активне пом’якшення шкоди у Devourer (Blur) доволі слабке, адже зменшує шкоду лише на 25%. Ця здатність має 1 хв. час відновлення і може мати два заряди завдяки талантам. Багато талантів збільшують запас здоров’я (Will of the Illidari) або зменшують отриману шкоду (Illidari Knowledge, Phase Shift, Demon Muzzle, Set Fire to the Pain). За допомогою Soul Cleanse чи Burn It Out можна також знімати з себе Disease або Curse кожні 30 секунд.
Хоча може здаватися, що Blur – це недостатньо, інші інструменти допомагають вижити. Наприклад, Sunder – це здібність, що завдає цілі шкоду, еквівалентну до 25% вашого здоров’я, і зцілює вас на половину від здоров’я, яке відсутнє. Це високоризикована, але високоцінна здатність: використати її на межі смерті надзвичайно приємно, однак потребує чіткого таймінгу. Sunder конкурує з вузлами на шкоду, тому коштує дорого у виборі талантів.
Утиліти
Більшість утиліті Devourer спільні зі всіма Мисливцями на демонів. Клас має одну з найсильніших групових захисних здібностей у Midnight – Darkness. Її час відновлення можна знизити до 3 хвилин, і вона надає 30% шанс повністю уникнути шкоди до 5 гравців, що стоять у зоні дії. Грати в соло це чудово, але справжня цінність проявляється в груповому контенті. У Mythic+ Darkness може частково «видаляти» певні механіки (якщо працює як треба). У рейдах шанс спрацювання становить 15%, але навіть це дуже потужний ефект.
Усі Мисливці на демонів накладають дебаф Chaos Brand на цілі, яким завдають шкоду, а більшість спеціалізацій (навіть ближній бій) наносять магічну шкоду тією чи іншою мірою. Також Мисливець на демонів має AoE стан (Void Nova), контроль і можливість пропускати пачки ворогів через Sigil of Misery та Imprison, а також магічний діспел (Consume Magic).
Переривання у Мисливців на демонів – це Disrupt, із часом відновлення 15 секунд, що коротше, ніж у більшості спеціалізацій дальнього бою. Спеціально для Devourer ця здібність отримує величезне збільшення дальності завдяки талантам Guile і Improved Disrupt, досягаючи 35 ярдів!

Цікава деталь – Void Metamorphosis триває довше в AoE. Якщо ви орієнтуєтесь на пріоритетну шкоду, то ця форма з підвищеним генеруванням Soul Fragments і Fury дозволяє отримати приблизно +15% шкоди по головній цілі при наявності п’яти ворогів поряд (залежить від талантів, але потенціал великий).
Підсумок
Очікується, що Мисливець на демонів буде майже обов’язковим у групах, які прагнуть найвищого рівня контенту, завдяки перериванню, великій кількості контролю, захисній здібності Darkness і бонусу до шкоди від Chaos Brand. Який саме варіант класу стане метою – питання балансу.
З усіх спеціалізацій, які я тестував на альфі Midnight, Devourer – безумовно, моя улюблена. Її вигляд і відчуття від гри – чудові, а можливості щодо утиліті та мобільності просто дивують (особливо після загального «обрізання» класів). Є певні ранні недоліки, але це стосується будь-якої спеціалізації на альфі. Впевнений, вона стане улюбленицею гравців, щойно ті отримають доступ. Єдине занепокоєння – спеціалізація наразі позначена як Ranged, що може створити проблеми для Fel-scarred мілі білдів.























































