Інтерв’ю MrGM з Ion Hazzikostas про Midnight Alpha – професії, пре-патч, фази тестування

Генерація…
free 10/10
У розмові з MrGM старший геймдиректор Іон Хаззікостас обговорив Midnight Alpha – від спрощення професій та оновлення системи покращень до майбутнього пре-патч івенту та того, чому Void Elf Demon Hunters опинилися в Mardum.
The Arcantina
- Містичне місце, створене Кадґаром для відпочинку та розваг. Гравці знайдуть його під час лінії завдань Arator і зможуть відкрити портал у Silvermoon, щоб повертатися туди у будь-який час.
- Планується, що він буде постійним елементом гри, саме тому це містичний арканічний конструкт, а не фізичне місце в столиці. Гравці зможуть спілкуватися, бачити відомих NPC та починати нові лінії завдань.
- Оригінальні моделі з’явилися ще в патчі 8.2.5 як “Hearthstone Tavern”, але ідея колаборацій не прижилася. Пізніше Кріс Метцен запропонував зробити місце, де могли б збиратися важливі персонажі сюжету, і це стало Arcantina.
- Деякі історії будуть пов’язані з Midnight, але з часом контент стане змішаним – поточним і “вічним”.
Нова зброя для Survival Hunter
- Мисливці спеціалізації Survival зможуть використовувати дві одноручні зброї в патчі 12.0, хоча можливість носити дворучну зброю залишиться. Це для того, щоб дати більше візуальних варіантів.
Додаткова броня для Драктирів
Розробники усвідомлюють обмеження Драктирів щодо трансмогу й хочуть компенсувати це новими опціями в перукарні. Це, ймовірно, з’явиться у майбутньому патчі, оскільки зараз усі ресурси зосереджені на релізі доповнення.
Форма Visage драктира у Warband
- Не буде доступно на старті Midnight, але Blizzard працює над додаванням форм Visage на екрані Warband разом з іншими опціями кастомізації.
Стартова зона для Мисливців на демонів Ельфів Порожнечі
- Вони не були “ув’язнені” в Mardum і не повинні мати таку саму стартову зону, як Нічні ельфи або Ельфи крові. Це тимчасове рішення для швидкого збору фідбеку під час альфи.
Спрощення професій у Midnight
- Кількість рівнів якості для витратних предметів зменшується з трьох до двох. Гравці все одно використовували лише два рівні.
- Розробники задоволені глибиною змін у Dragonflight, але хочуть зробити систему більш доступною. Планується три рівні складності: довгострокові предмети, які використовуються протягом місяців, короткострокові зілля та інші витратні матеріали, а також професії збору, які повинні бути загальнодоступними для всіх.
- Поки що все ще не до кінця готово, але з розвитком ситуація буде поступово змінюватися в цьому напрямку.
Оновлення колекції трансмогу в Legion Remix
- Отримання Mythic сету може розблоковувати зовнішність нижчих складностей. [Детальніше]
Отримання трансмогу через покращення в Midnight
- Одна з проблем системи покращення, яку команда намагалася вирішити, – це відчуття, що предмети рівня Heroic не варто покращувати до максимуму, адже витрачати на них Gilded Crests буде неефективно для гравців, які мають доступ до нагород рівня Mythic. Це виглядає незручно, і розробники хочуть, щоб гравці могли витрачати свою валюту, насолоджуватися покращеннями і не турбуватися про те, що вони потрапили в “пастку” чи зробили помилку.
- Тому зараз існує ідея, що має бути лише одна валюта для кожного рівня – предмет Heroic завжди залишається Heroic, і тому повинен потребувати лише один тип Crest, пов’язаного з Heroic. [Детальніше]
Делви Midnight
- Новий супутник у Делвах – Valeera Sanguinar – отримає кілька реплік вже зовсім скоро!
- Система Midnight Delve створювалась паралельно з 3 сезоном The War Within, тому більшість змін, які команда хотіла бачити, вже реалізовані. Якщо під час сезону виникнуть якісь проблеми, деякі зміни можуть потрапити до Midnight, але наразі команда цілком задоволена результатом.
Нові досягнення за колекцію маунтів
- Додавання нових засобів пересування за досягнення у колекціонуванні маунтів перебуває в полі зору команди. Наразі оголосити нічого не можуть, але розробники хочуть переконатися, що будь-яка нагорода, яку вони запропонують, буде вартувати зусиль, адже вони отримали відгуки про те, що попередні нагороди були не надто вражаючими.
- У грі є ширший спектр активностей, які також вимагають крутих маунтів, тому наразі розробники додавали їх у Mythic+, Делви, Репутацію та інші системи, і жодна з решти не здавалася достатньо гідною, щоб стати нагородою за нове досягнення.
Подія перед виходом Midnight
- Порожнеча наближається до нас, і буде серія подій та темних знамен, з якими гравці стикатимуться по всьому світу, що врешті призведе до великого штурму Сонячного колодязя.
- Тестування події відбудеться пізніше під час бета-тестування, але вона має стати веселим вступом до того, що відбувається, а також шансом для гравців наздогнати інших.
Тестування екстер’єрів будинків
- Має з’явитися вже зовсім скоро. Будуть доступні людські та нічноельфійські будівлі на стороні Альянсу, орковські та ельфів крові – на стороні Орди, кожна з яких матиме низку елементів, які можна змінювати, налаштовувати, видаляти, перефарбовувати тощо.
Фази альфа-тестування Midnight
- Мета – випускати новий білд щотижня, плюс-мінус трохи часу на випадок, якщо щось зламається під час Альфи. Якщо нічого не завадить, кожного тижня гравці можуть очікувати оновлення білдів, більше підземель або тестування зон, а також поступове підвищення максимального рівня, перш ніж почнеться фокус-тестування фінального контенту.
- Коли все це буде завершено, відбудеться видалення персонажів, проєкт перейде до стадії Бети, і запросять набагато більше гравців для більш комплексного тестування від початку й до кінця.
Редизайн Quel’thalas
- Оновлення старої локації, як-от Quel’thalas, включає в себе кілька чинників – від сюжетного призначення цієї зони до того, чи відповідає її розташування, створене понад 18 років тому, тому, що розробники хочуть бачити сьогодні. Стартові зони ельфів крові були створені для гравців приблизно 5 рівня, які пересуваються пішки, тому вони були більш компактними та не дуже підходять для сучасного ендгейму, тоді як Quel’thalas уже спочатку мав більш розтягнуте планування.
- З точки зору сюжету, територія безпосередньо навколо Сонячного колодязя – це одне з місць, яке, за очікуваннями розробників, зміниться найменше. Це місце має величезне значення для цивілізації, тоді як решта лісу є більш мінливою локацією. Ми можемо очікувати, що Dead Scar з часом загоїться, ворожі території стануть цивілізованими, і буде захопливо поєднати ностальгію з новими історіями у знайомих місцях.
Amani Trolls
- Зовнішність тролів Амані була змінена, щоб вони виглядали більш традиційно трольськими, на основі відгуків після Gamescom.























































