Нові рядки талантів та деталі про Devourer DH у Midnight

Розробники Blizzard анонсували в інтерв’ю про нові рядки героїчних талантів та Apex Таланти у доповненні Midnight.
Таланти
- У Midnight з’явиться 10 нових очок талантів.
- 3 очки в класовому дереві.
- 3 очки в дереві героїчних талантів.
- 4 очки в дереві спеціалізації.
- Класове дерево талантів не отримає нічого нового.
- Для кожного дерева героїчних талантів з’явиться 4 рядок з новими талантами.
Нові Apex Таланти
- У дереві спеціалізації будуть нові «Apex Таланти».
- Це унікальний вузол із кількома талантами та кількома рівнями.
- У нього можна вкласти 4 очки.
- Кожне очко має відчутно впливати на гру, особливо перше і останнє.
- Вони сильно змінюють ігрову взаємодію із ключовою здібністю вашої спеціалізації.
- Для спеціалізації Devourer Мисливців на демонів перший рівень робить так, що Collapsing Star завжди завдає критичної шкоди, другий і третій рівні збільшують шкоду порожнечі та космічну шкоду, а четвертий надає масштабування до критичної шкоди.
- Вкладати очки в Apex Таланти не обов’язково, але настійно рекомендується.
Мисливець на демонів
- Void Elf DH стануть доступні у передпатчі після короткої серії завдань.
- Розробники розуміють, що це створює дисбаланс для Орди, але сюжетно це дуже вдале рішення.
- The Worldsoul Saga ще не завершена, у майбутньому будуть інші цікаві сюжетні поєднання рас і класів.
Devourer Мисливець на демонів
- Це mid-range стиль, схожий на стиль гри Пробудників.
- Має два стилі гри: один грає на середній дистанції як кастер, інший — гібридний, із ривками в ближній бій та виходом із нього.
- У здібностях немає зеленого кольору; тут узагалі не використовується скверна.
Annihilator – героїчні таланти
- Нові героїчні таланти для DH, назва ще уточнюється. Основний кандидат — Annihilator.
- Vengeance розділить ці героїчні таланти із Devourer і втратить Fel Scarred.
- Дерево викликає Void comets для Devourer та Fel Meteors для Vengeance.
Рейди
- Рейд March of Quel’danas стане доступним через кілька тижнів після Voidspire. Очікується підвищена складність.
- Усі три рейди є частиною одного рівня.
- Рейд із одним босом за складністю буде приблизно посередині між різними рівнями складності рейду Voidspire.
Відкритий світ / Prey
- Prey матиме дуже цікаві винагороди.
- Складність Nightmare буде приблизно на рівні найважчих Вибоїв.
- Також будуть бонуси сили, які комбінуватимуться з рядками, що ви отримуєте у Вибоях.
Нестача танків та цілителів
- Вони визнають, що пошук груп — це проблема, яка впливає на всіх.
- У Midnight роблять акцент на тому, щоб процес формування груп став простішим і зрозумілішим.
- Власник групи зможе вказати її мету, а гравці — відфільтрувати пошук під свої потреби.
- Грати за танка чи цілителя — це велика відповідальність.
- Blizzard планують зробити ці ролі доступнішими й пробачливішими у майбутньому.
- Танк повинен мати можливість завдавати шкоди, виживати дуже довго, але при цьому все ж таки мати ризик смерті в рейді.
- Цілитель працює аналогічно. Можна згладити шкоду навіть у системі з нескінченним масштабуванням, як у Mythic+.
Потреба у вікаурах для класів
- Проблемою є те, що для гри певними спеціалізаціями потрібні вікаури.
- Приклади: Outlaw Розбійник та контроль Festering Wounds у Unholy DK.
- Вони переглянуть подібні механіки й оцінять, чи є вони справді необхідними, та чи потрібні зміни.
Jade Martin:
«Необхідність у вікаурах для гри за Outlaw Розбійника — це проблема з точки зору бойового дизайну. Якщо гравець відчуває, що єдиний спосіб грати за свій клас — це піти на сторонній сайт, завантажити Weakauras, зайти у WoW і тільки тоді почати грати, то, мабуть, ми щось зробили не так. Це означає, що ми не даємо гравцю найкращий ігровий досвід із точки зору бойового дизайну».