wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
  • Форум
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Увійти
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
  • Форум

Нові рядки талантів та деталі про Devourer DH у Midnight

22/08/2025

Розробники Blizzard анонсували в інтерв’ю про нові рядки героїчних талантів та Apex Таланти у доповненні Midnight.

Основне з відео:

Таланти

  • У Midnight з’явиться 10 нових очок талантів.
  • 3 очки в класовому дереві.
  • 3 очки в дереві героїчних талантів.
  • 4 очки в дереві спеціалізації.
  • Класове дерево талантів не отримає нічого нового.
  • Для кожного дерева героїчних талантів з’явиться 4 рядок з новими талантами.

Нові Apex Таланти

  • У дереві спеціалізації будуть нові «Apex Таланти».
  • Це унікальний вузол із кількома талантами та кількома рівнями.
  • У нього можна вкласти 4 очки.
  • Кожне очко має відчутно впливати на гру, особливо перше і останнє.
  • Вони сильно змінюють ігрову взаємодію із ключовою здібністю вашої спеціалізації.
  • Для спеціалізації Devourer Мисливців на демонів перший рівень робить так, що Collapsing Star завжди завдає критичної шкоди, другий і третій рівні збільшують шкоду порожнечі та космічну шкоду, а четвертий надає масштабування до критичної шкоди.
  • Вкладати очки в Apex Таланти не обов’язково, але настійно рекомендується.

Мисливець на демонів

  • Void Elf DH стануть доступні у передпатчі після короткої серії завдань.
  • Розробники розуміють, що це створює дисбаланс для Орди, але сюжетно це дуже вдале рішення.
  • The Worldsoul Saga ще не завершена, у майбутньому будуть інші цікаві сюжетні поєднання рас і класів.

Devourer Мисливець на демонів

  • Це mid-range стиль, схожий на стиль гри Пробудників.
  • Має два стилі гри: один грає на середній дистанції як кастер, інший — гібридний, із ривками в ближній бій та виходом із нього.
  • У здібностях немає зеленого кольору; тут узагалі не використовується скверна.

Annihilator – героїчні таланти

  • Нові героїчні таланти для DH, назва ще уточнюється. Основний кандидат — Annihilator.
  • Vengeance розділить ці героїчні таланти із Devourer і втратить Fel Scarred.
  • Дерево викликає Void comets для Devourer та Fel Meteors для Vengeance.

Рейди

  • Рейд March of Quel’danas стане доступним через кілька тижнів після Voidspire. Очікується підвищена складність.
  • Усі три рейди є частиною одного рівня.
  • Рейд із одним босом за складністю буде приблизно посередині між різними рівнями складності рейду Voidspire.

Відкритий світ / Prey

  • Prey матиме дуже цікаві винагороди.
  • Складність Nightmare буде приблизно на рівні найважчих Вибоїв.
  • Також будуть бонуси сили, які комбінуватимуться з рядками, що ви отримуєте у Вибоях.

Нестача танків та цілителів

  • Вони визнають, що пошук груп — це проблема, яка впливає на всіх.
  • У Midnight роблять акцент на тому, щоб процес формування груп став простішим і зрозумілішим.
  • Власник групи зможе вказати її мету, а гравці — відфільтрувати пошук під свої потреби.
  • Грати за танка чи цілителя — це велика відповідальність.
  • Blizzard планують зробити ці ролі доступнішими й пробачливішими у майбутньому.
  • Танк повинен мати можливість завдавати шкоди, виживати дуже довго, але при цьому все ж таки мати ризик смерті в рейді.
  • Цілитель працює аналогічно. Можна згладити шкоду навіть у системі з нескінченним масштабуванням, як у Mythic+.

Потреба у вікаурах для класів

  • Проблемою є те, що для гри певними спеціалізаціями потрібні вікаури.
  • Приклади: Outlaw Розбійник та контроль Festering Wounds у Unholy DK.
  • Вони переглянуть подібні механіки й оцінять, чи є вони справді необхідними, та чи потрібні зміни.

Jade Martin:

«Необхідність у вікаурах для гри за Outlaw Розбійника — це проблема з точки зору бойового дизайну. Якщо гравець відчуває, що єдиний спосіб грати за свій клас — це піти на сторонній сайт, завантажити Weakauras, зайти у WoW і тільки тоді почати грати, то, мабуть, ми щось зробили не так. Це означає, що ми не даємо гравцю найкращий ігровий досвід із точки зору бойового дизайну».

Джерело

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Про нас
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕