Нова союзна раса у Midnight – Haranir можуть бути Друїдами!

Вперше представлені у War Within, давні Haranir приєднуються до Midnight як повноцінна союзна раса з можливістю гри за клас Друїд. Ці відлюдні майстри природи й перевертні вирушають із грибних джунглів Гарандару, щоб стати на бік сил Азероту у боротьбі проти Ксал’атат. Як дванадцята союзна раса, Haranir стануть другими в The Worldsoul Saga після Erthen!
Союзна раса Haranir
Хоча про Haranir відомо дуже мало, адже їхні священні клятви довгий час не дозволяли розкриватися зовнішньому світу, у прев’ю Midnight з’явилися нові деталі про ігрові класи та особливості:
- Батьківщина: Гарандaр — приховані землі з біолюмінесцентними лісами, де архітектура не будується, а вирощується з коренів та сяючих грибів.
- Лідери: Орвейна — розвідниця Haranir та адептка Radiant Song, яка шукає допомоги у чужинців у боротьбі з Black Blood.
- Доступні класи: Druid, Hunter, Mage, Monk, Priest, Rogue, Shaman, Warlock, та Warrior.
- Фракції: Нейтральні — ймовірно доступні як Орді, так і Альянсу.
- Расові здібності: Поки невідомо.
- Відомі форми Друїдів: Крилаті кажани (Quill Bats).
- Метод отримання: Відкриваються під час основної сюжетної кампанії Midnight, імовірно подібно до Erthen у War Within.