Баланс класів на 20 серпня

З щотижневим оновленням серверів приходять бафи для Retribution Паладинів та нерфи для Affliction Чорнокнижників!

З початком 3-го сезону у рейдах, підземеллях та PvP ми дуже швидко отримали дані, які підтвердили потребу у балансних змінах для кількох класів, що показують занадто високі або занадто низькі результати. Ці зміни буде застосовано під час запланованого щотижневого обслуговування у кожному регіоні (20 серпня).
Класи
- Mage
- Fire
- Уся шкода збільшена на 4%.
- Flamestrike шкода збільшена на 8%.
- Fire
- Paladin
- Retribution
- Уся шкода збільшена на 5%. Не застосовується у PvP.
- Retribution
- Warlock
- Affliction
- Уся шкода зменшена на 3%. Не застосовується у PvP.
- Affliction
- Warrior
- Arms
- Уся шкода збільшена на 8%. Не застосовується у PvP.
- Arms
PvP
- Бонус за 2 частини комплекту спорядження Gladiator’s Medallion та Gladiator’s Emblem тепер надає додатково 5% витривалості у PvP.
- Примітка розробників: Це трохи збільшить час, необхідний для вбивства суперника у PvP, щоб дати гравцям більше часу на реакцію проти вибухового урону.
- Лицар смерті
- Anti-Magic Zone зменшує магічну шкоду на 30% у PvP (було 15%)
- Frost
- Deathbringer: Reaper’s Mark шкода зменшена на 25% у PvP.
- Unholy
- Death Coil шкода зменшена на 10% у PvP.
- Друїд
- Balance
- Whirling Stars тепер зменшує тривалість Celestial Alignment або Incarnation: Chosen of Elune на 30% у PvP (було 20%).
- Шкода від заклять і здібностей зменшена на 4% у PvP.
- Balance
- Маг
- Frostfire: Frostfire Bolt шкода зменшена на 13% у PvP.
- Frostfire: Comet Storm від Isothermic Core тепер має 150% ефективності у PvP (було 200%).
- Arcane
- Sunfury: Arcane Soul тепер збільшує шкоду Arcane Barrage на 5% за накопичення у PvP (було 15%).
- Fire
- Hyperthermia бонус накопичення до шкоди Pyroblast та Flamestrike зменшено до 5% у PvP (було 15%).
- Розбійник
- Fatebound: Fatebound Coin (Tails) та Lucky Coin шкода зменшена на 33% у PvP.