wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Майбутнє Augmentation Evoker: звичайний DPS, Танк чи щось інше?

11/04/2025

Icy Veins зібрали (а ми переклали) деякі теорії про Пробудника Augmentation, які обговорюються у спільноти WoW, а саме що буде з ним далі. Ауг танк, другий DPS спек чи просто відпочинок на пляжах Undermine перед тріумфальним поверненням?


Augmentation Evoker як клас підтримки групи став справжнім ноу-хау від Blizzard. Після того, як він домінував у Mythic+ упродовж усього першого сезону (та загалом від моменту появи), ставши типовим вибором для будь-якої групи, стало очевидно: зміни неминучі. На жаль, «золотої середини» знайти не вдалося — після ослаблення в патчі 11.1 ця спеціалізація стала неефективною, опинившись на самому дні всіх рейтингів і тір-листів.

То яке майбутнє чекає на Aug? Чи взагалі можливо його збалансувати? Ось що думає спільнота.

Нудний DPS?

Спільнота також починає задумуватись: що ж далі? Які ідеї має Blizzard щодо, мабуть, найсміливішого, але й водночас найсумнівнішого класового рішення у грі? Теорій багато, і ще більше обговорень на форумах, тож давай зануримось у деякі з них.

Тепер, коли Augmentation Evoker більше не використовується в жодному контенті, як ви думаєте, що Blizzard зробить зі спеціалізацією?

Враховуючи те, що вони продовжують зводити нанівець можливості спека посилювати союзників, я підозрюю, що готується масштабна переробка. Експеримент із сапортом був цікавим, але не може працювати без більшої кількості сапорт-спеціалізацій у грі.

Але що вони зроблять із цією спеціалізацією? Особисто я сподіваюся, що вони перероблять її у другу DPS-спеціалізацію. Перетворити спек на такий, щоб посилювати самого себе та свої здібності, базуючись на комбо і бафах. Зберігаючи ядро спека, але змінивши його на новий спосіб завдання шкоди, зробити при цьому стиль бою глибшим і складнішим.

А як ви думаєте, що буде далі?

Reddit: lootvig

Incredulous_Rutabaga припускає, що унікальність Augmentation буде ще більше розмита і її перетворять на звичайну DPS-спеціалізацію, тоді як ThyNynax заглиблюється у загальну функціональність єдиної сапорт-ролі в грі. Уявіть собі, якби Blizzard повністю переробили роль сапорта і додали ще кілька сапорт-класів у гру. На жаль, це, ймовірно, вимагало б радикального редизайну рейдів на високому рівні та Міфік+, тож не варто на це надто розраховувати.

Її унікальність поступово розмиватиметься протягом кількох доповнень, і зрештою вона перетвориться на звичайну builder-spender DPS-спеціалізацію, бо так легше, ніж збалансувати щось справді відмінне. Можливо, залишать одну-дві посилюючих здібностей на кшталт PI, але на цьому все й закінчиться.

Reddit: Incredulous_Rutabaga

Я думаю, багато хто не усвідомлює, як саме функціонує роль сапорта.

Якщо подумати про те, як ролі взаємопов’язані між собою… лікування не має значення, якщо у вас достатньо DPS, щоб убити ворогів до того, як вони вб’ють вас. Танки не мають значення, якщо ви можете пережити шквал атак за допомогою хілів або зупинити ворогів до того, як вони встигнуть вбити вас. DPS теж не має значення, якщо не враховувати таймери і ви здатні вижити попри всі атаки.

У грі є чимало механік, які зберігають баланс між цими ролями – як-от “енрейдж-таймери” , які не дають п’ятьом танкам просто перетанкувати все. Але сапорт водночас полегшує всі інші завдання: танк витримує більше, хілер лікує ефективніше, а DPS стає менш значущим.

Єдиний спосіб зробити сапорта поганим – це настільки знизити його внесок у DPS, щоб група не встигає вкладатися в час.

Reddit: ThyNynax

Unlikely_Minimum_635 далі розгортає думку про функціональність Augmentation і можливі причини, чому ця спеціалізація виявилася настільки поламаною. Хто б міг подумати, що зробити всю групу витривалішою – це проблема?

Сапорт може чудово працювати, якщо надає виключно посилення шкоди.

Причина, чому Aug був поламаним – це те, що він підвищував витривалість групи. Із цим нічого не могло конкурувати, бо на топовому рівні M+ усе крутиться навколо виживання.

Зараз більшість бафів на виживання прибрали, адже Aug більше не посилює ні танків, ні хілерів. Дайте ще сезон-два, щоб люди встигли забути, як воно було метою, і тоді можна буде знову підкрутити бафи на шкоду до конкурентного рівня – і це буде звичайний DPS-спек.

Сапорт може конкурувати з DPS, доти, доки йдеться лише про шкоду для групи. Саме утиліти Augа зробили його поламаним – приберіть утиліти, і проблема зникне.

Reddit: Unlikely_Minimum_635

Менш нудний Танк?

А далі маємо, схоже, найпоширенішу думку — це спеціалізація танка. Багато хто навіть, здається, готовий стояти на цьому до кінця, стверджуючи, що Blizzard змарнували ідеальну нагоду створити мага-лицаря.

Це надзвичайно смілива думка, але, гадаю, вони зроблять цю спеціалізацію танком, перенісши роль «підтримки» у танка — зробивши його важливішим для захисту чи посилення групи. Можливо, це вдихне нове життя в танкування: кожен клас матиме свій унікальний стиль гри, що стимулюватиме створення нових складів, зосереджених на танках і тому, як вони можуть підсилювати шкоду від DPS або зміцнювати захист. Це могло б відкрити нові можливості…

Reddit: boopyV32

Я стоятиму на своєму: Aug з самого початку мав бути танковою спеціалізацією. У них була ідеальна нагода створити магічного лицаря-посилювача в кольчужній броні — і вони її змарнували.

Reddit: jessebona

Тред Ceskil, у якому він пояснює можливі рішення й розгортає тему танкування, набрав величезну популярність — купу голосів «за» та понад 380 коментарів на момент написання статті на Icy Veins. Схоже, спільнота справді підтримує ідею крилатого танка в кольчужній броні.

Тепер, коли Augmentation Evoker більше не використовується ні в якому контенті, як ви гадаєте, що Blizzard зроблять із цією спеціалізацією?

З нерфами в 11.1 Augmentation практично зник із серйозного контенту. Будьмо чесні: зараз ним майже ніхто не грає на високому рівні.

Суть проблеми в тому, що підтримуючі спеціалізації майже неможливо збалансувати. Вони або стають обов’язковими й викривляють мету, або ж стають непридатними для гри й повністю ігноруються. Золотої середини фактично не існує.

То яке рішення? Перетворити Augmentation на танка.

  • Танк у кольчужній броні = свіже відчуття від гри. Зараз усі класи з кольчужною бронею — або DPS, або цілителі. Танк у кольчужці дав би новий ковток свіжості та урізноманітнив би класи.
  • Фентезі Black Dragonflight. Ми говоримо про спеціалізацію, що походить від самого Нелтаріона. Велетенський чорний дракон, який стоїть на передовій, захищає союзників обсидіановими лусками та витримує удари силою волі? Це найкращий приклад тематичного геймплею.
  • Краща відповідність дизайну. Тематику «посилення союзників» можна змістити в бік особистого захисту — охорону групи через контроль над полем бою, укріплення союзників за допомогою земної магії та захисних здібностей дракона.

Blizzard хотіли ввести роль підтримки — і це був сміливий крок. Але він не спрацював. І замість того, щоб безуспішно латати нішу, яка не прижилася, давайте рухатися до чогось, що органічніше вписується в WoW і реально потрібно у грі.

Дайте Blizzard знати: ми хочемо Black Dragon Tank. Ми хочемо, щоб Augmentation еволюціонував.

Reddit: Ceskil

Ми вважаємо, що це добре продумані й водночас цікаві аргументи на користь танка в кольчужній броні. З іншого боку, Silent_Working_2059 не втримався від того, щоб підколоти, порівнявши танкову спеціалізацію з Brewmaster — спеціалізацією, яка, схоже, теж не користується великою любов’ю у високих ключах.

Вони просто поводитимуться з нею, як із Brewmaster Monk — зроблять вигляд, що її взагалі не існує.

Reddit: Silent_Working_2059

Трохи перепочинку?

AESATHETIC дотримується тієї ж думки, що й Ceskil, орієнтуючись на попередні рішення Blizzard. Водночас SerphTheVoltar пропонує інше бачення: можливо, гравці просто втомилися від того, що Augmentation домінує в меті вже п’ятий сезон поспіль, і спеціалізації потрібен відпочинок — десь на пляжах Undermine.

Той факт, що вони занерфили Aug майже до повної непридатності, натякає, що саме це Blizzard і планували. Це прямо з їхнього старого сценарію “занерфити демонолога на 25%, щоб потім передати його здібності новим DH” ще з часів WoD. Швидше за все, ми або побачимо переробку Aug у танка, або він стане другою dps-спеціалізацією, де лише ~15% загальної шкоди буде йти на посилення союзників.

Reddit: AESATHETIC

У мене складається враження, що ідея Blizzard — просто “видалити” Aug на один сезон і поступово відновити його пізніше. Люди втомилися від цієї спеціалізації, тож навіть якщо початкові зміни (типу: не бафати танків/хілерів, але дати потужніші бафи для групи) могли б спрацювати — ризикувати не стали. Вони не захотіли ще один сезон, де Aug у меті.

Я не думаю, що Aug планують прибрати назавжди, і не думаю, що це передвісник якихось гігантських змін. Спеціалізацію просто прибрали в цьому сезоні, щоб гарантувати відсутність Augа у меті. Бо “Aug у меті п’ятий сезон поспіль” — гірше, ніж “Aug неігровий один сезон”»

Reddit: SerphTheVoltar

Майбутнє Augmentation дійсно перебуває під питанням — Blizzard досі не озвучила жодних чітких намірів чи новин, окрім уже згаданих послаблень. Схоже, що унікальність цієї спеціалізації не спрацювала як експеримент — принаймні наразі. Що ви думаєте про теперішній стан Augа? Що б ви зробили?

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕