Зміни балансу і виправлення для 11.1 Undermine(d)

Blizzard опублікували виправлення та зміни балансу на сьогодні, які включають послаблення рейду, баланс PvP, зміни Бранна тощо.

Класи
- Мисливець
- У мисливців Marksmanship вихованець більше не буде автоматично викликаний після відродження на полях бою, підземеллях, рейдах та іншому контенті, якщо не взято талант Unbreakable Bond.
- Жрець
- Holy
- Коли Benediction спрацьовує на цілі, він продовжує тривалість Renew, якщо той уже активний, замість його заміни.
- Holy
Вибої/Delves
- Brann Bronzebeard
- Протягом перших днів 2-го сезону ми помітили, що спеціалізація Танк у Бранна є значно кращим вибором для проходження Вибоїв, ніж інші. Ми раді підтримувати стиль гри, орієнтований на зцілення, для тих, хто цього бажає, але нова спеціалізація Танк у Бранна виявилася надто сильною. Гравці просто залишаються позаду та зосереджуються на його лікуванні. Наша мета — щоб спеціалізації Бранна були приблизно однаковими за ефективністю, а складність Вибоїв забезпечувала цікаве випробування незалежно від обраного стилю гри.
- Позитивний ефект Electro-Charged Gadgets тепер збільшує завдану шкоду на 30% за накопичення (було 25%).
- Позитивний ефект Electro-Charged Gadgets більше не накопичується з ефектами періодичного або пасивного лікування у спеціалізаціях DPS і Танк.
- Позитивний ефект Electro-Charged Gadgets тепер має внутрішню затримку в 5 секунд ефектів періодичного або пасивного лікування для спеціалізацій Цілитель. Не впливає на корисні заклинання, які не є періодичним або пасивним лікуванням.
- Позитивний ефект Electro-Charged Gadgets тепер накопичується до 12 разів (було 20).
- Танк Бранн шкода Boomstick Blitz зменшена на 35%.
- Танк Бранн Boomstick Blitz завдає знижену шкоду понад 8 цілей.
- Танк Бранн шкода Electro-Charged Pistol зменшена на 35%.
- Танк Бранн шкода Pistol Shot зменшена на 15%.
- Танк Бранн отримує на 60% більше шкоди.
- Танк Бранн максимальний запас здоров’я зменшено на 20%.
- Bronzebeard’s Brown Bear автоатака в ближньому бою завдає на 80% менше шкоди.
- Bronzebeard’s Brown Bear шкода другого удару зменшена на 25%.
- Bronzebeard’s Brown Bear шкода третього удару зменшена на 35%.
- Bronzebeard’s Brown Bear удари завдають знижену шкоду понад 8 цілей.
- Pinged Augment Chip тепер збільшує максимальний запас здоров’я на 4%/6%/8%/10% залежно від рангу.
- Pinged Augment Chip тепер змушує Бранна втрачати всю загрозу, якщо бот атакує його.
- Негативний ефект фіксації Pinged Augment Chip тепер має великий значок.
- Виправлено помилку, через яку Бранн отримував подвійний ефект від бонусів до максимального здоров’я та шансу ухилення Bronzebeard’s Brown Bear.
- Протягом перших днів 2-го сезону ми помітили, що спеціалізація Танк у Бранна є значно кращим вибором для проходження Вибоїв, ніж інші. Ми раді підтримувати стиль гри, орієнтований на зцілення, для тих, хто цього бажає, але нова спеціалізація Танк у Бранна виявилася надто сильною. Гравці просто залишаються позаду та зосереджуються на його лікуванні. Наша мета — щоб спеціалізації Бранна були приблизно однаковими за ефективністю, а складність Вибоїв забезпечувала цікаве випробування незалежно від обраного стилю гри.
Підземелля та рейди
- Liberation of Undermine
- Rik Reverb
- Rik Reverb здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності.
- Pyrotechnics здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності.
- Stix Bunkjunker
- Stix Junkbunker здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності та максимальна шкода, яку завдає Garbage Dump при максимальному розмірі, збільшена до 2% від здоров’я Stix.
- Territorial Bombshells здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності.
- Scrapmaster здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності.
- Mug’Zee, Heads of Security
- Базове здоров’я ворогів зменшено на 10%, водночас збільшено коефіцієнт масштабування здоров’я на рівнях Raid Finder, Normal і Heroic.
- Примітка розробників: Ми помітили, що менші рейдові групи стикаються з більшими труднощами, ніж планувалося. Ці зміни спрямовані на те, щоб зробити бій більш збалансованим для малих рейдових складів, зберігаючи складність для майже максимальних розмірів рейду.
- Базове здоров’я ворогів зменшено на 10%, водночас збільшено коефіцієнт масштабування здоров’я на рівнях Raid Finder, Normal і Heroic.
- Rik Reverb
Предмети
- Mechano-Core Amplifier зменшено мінімальний ефект вторинних характеристик на 5%.
- Garbagemancer’s Last Resort зменшено затримку Garbapocalypse у до 3 секунд (було 10 секунд).
- Machine Gob’s Iron Grin більше не випадатиме для Монахів.
PvP
- Will to Survive та Gladiator’s Medallion тепер мають спільний час відновлення у 60 секунд для спеціалізацій цілителів (було 90 секунд).
- Друїд
- Restoration
- Усе зцілення збільшено на 5% у PvP-боях.
- Ancient of Lore (PvP-талант) тепер зменшує шкоду на 30% (було 20%).
- Ancient of Lore – Mass Blooming тепер має час відновлення у 7 секунд (було 8 секунд).
- Restoration
- Пробудник
- Preservation
- Dream Breath зціленна збільшене на 20% у PvP-боях.
- Preservation
- Мисливець
- Marksmanship
- Tensile Bowstring тепер зменшує час застосування Aimed Shot на 25% у PvP-боях (було 50%).
- Unerring Vision тепер збільшує ймовірність критичного удару на 5% (було 10%) та шкоду критичних ударів на 10% (було 20%) у PvP-боях.
- Survival
- Примітка розробників: ваншот потенціал з Flanking Strike був надто руйнівним, тому ми зменшуємо його шкоду та перерозподіляємо її серед інших здібностей Survival.
- Flanking Strike завдає на 30% менше шкоди у PvP-боях.
- Уся шкода від заклинань і здібностей збільшена на 4% у PvP-боях.
- Spearhead тепер збільшує ймовірність критичного удару на 15% у PvP-боях (було 30%).
- Deadly Duo тепер збільшує шкоду критичних ударів на 15% у PvP-боях (було 30%).
- Marksmanship
- Маг
- Dragon’s Breath тепер скасовується після отримання невеликої кількості шкоди (було: від будь-якої шкоди).
- Fire
- Frostfire: Severe Temperatures тепер має 50% ефективності у PvP-боях.
- Frostfire: Frostfire Empowerment тепер збільшує завдану шкоду на 15% у PvP-боях (було 36%).
- Монах
- Mistweaver
- Conduit of the Celestials: Celestial Conduit шкода зменшена на 12% у PvP-боях.
- Windwalker
- Conduit of the Celestials: Celestial Conduit шкода зменшена на 12% у PvP-боях.
- Mistweaver
- Паладин
- Retribution
- Blade of Justice шкода збільшена на 25% у PvP-боях.
- Final Verdict шкода збільшена на 10% у PvP-боях.
- Judgment шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Expurgation шкода збільшена на 40% у PvP-боях.
- Retribution
- Жрець
- Discipline
- Power Word: Shield поглинання зменшене на 10% у PvP-боях.
- Power Word: Radiance зцілення зменшене на 10% у PvP-боях.
- Archangel тепер збільшує зцілення від Evangelism на 15% (було 30%).
- Penance шкода та зцілення зменшена на 10% у PvP-боях.
- Oracle: Premonition of Solace поглинання зменшене на 25% у PvP-боях.
- Примітка розробників: Ми збільшуємо силу Void Blast, зберігаючи зцілення через Atonement на тому ж рівні. Oracle став дуже популярним вибором завдяки своїй універсальності, і наша мета з цими змінами — надати Voidweaver більше можливостей проявити себе при успішних серіях застосування Void Blast.
- Voidweaver: Inner Quietus тепер на 25% ефективніший у PvP-боях.
- Voidweaver: Void Blast шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
- Voidweaver: Void Infusion тепер має ефективність 60% у PvP-боях.
- Holy
- Divine Hymn зцілення збільшено на 80% у PvP-боях.
- Holy Fire шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
- Smite шкода збільшена на 80% у PvP-боях.
- Discipline
- Розбійник
- Subtlety
- Примітка розробників: Ми вносимо кілька значних змін до модифікаторів шкоди Subtlety, які, накладаючись один на одного, можуть спричиняти надто високий вибуховий шквал шкоди. Наша мета — зменшити максимальний вихідний потенціал, але підвищити стабільність вибухових вікон Subtlety. Ми хочемо, щоб вони залишалися загрозою навіть без усіх цих модифікаторів, але їхній максимальний рівень шкоди відповідав очікуванням.
- Finality тепер збільшує шкоду завершальних ударів на 8/15% у PvP-боях (було 15/30%).
- Shadow Blades тепер дублює завершальні удари з 10% ефективністю у PvP-боях (було 15%).
- Darkest Night тепер збільшує шкоду Eviscerate на 10% у PvP-боях (було 19%).
- Symbolic Victory тепер збільшує шкоду Eviscerate або Black Powder на 10% у PvP-боях (було 18%).
- Danse Macabre тепер збільшує шкоду на 2% за накопичення у PvP-боях (було 4%).
- Backstab шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Gloomblade шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Shadowstrike шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Rupture шкода збільшена на 25% у PvP-боях.
- Evisсerate шкода збільшена на 25% у PvP-боях.
- Secret Technique шкода збільшена на 10% у PvP-боях.
- Subtlety
- Шаман
- Elemental
- Примітка розробників: Ми перерозподіляємо частину шкоди Elemental з Overloads в основні здібності, щоб збільшити стабільну шкоду та зменшити залежність Elemental від Overloads для нанесення вирішальної шкоди.
- Elemental Overloads шкода зменшена на 60% у PvP-боях.
- Mastery: Elemental Overload тепер на 30% ефективніше збільшує фізичну та стихійну шкоду у PvP-боях.
- Lava Burst шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Lightning Bolt шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
- Chain Lightning шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
- Icefury шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Frost Shock шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Stormbringer: шкода Tempest збільшена на 20% у PvP-боях.
- Elemental
- Воїн
- Champion’s Might тепер збільшує шкоду критичних ударів на 15% у PvP-боях (було 25%).
Професії
- Інженерія
- Виправлено помилку, через яку Crumpled Schematic: Wormhole Generator: Undermine не випадала з відповідного скарбу.
- Примітка розробників: Якщо ви вже знаходили цей предмет, ви можете придбати потрібний його у постачальника інженерних товарів на Khaz Algar або знайти предмет знову на іншому персонажі. Оскільки це розблокування для всього Warband, персонаж не обов’язково має бути Інженером для цих двох методів.
- Виправлено помилку, через яку Crumpled Schematic: Wormhole Generator: Undermine не випадала з відповідного скарбу.