wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Зміни балансу і виправлення для 11.1 Undermine(d)

12/03/2025

Blizzard опублікували виправлення та зміни балансу на сьогодні, які включають послаблення рейду, баланс PvP, зміни Бранна тощо.

Blizzard Logo

Класи

  • Мисливець
    • У мисливців Marksmanship вихованець більше не буде автоматично викликаний після відродження на полях бою, підземеллях, рейдах та іншому контенті, якщо не взято талант Unbreakable Bond.
  • Жрець
    • Holy
      • Коли Benediction спрацьовує на цілі, він продовжує тривалість Renew, якщо той уже активний, замість його заміни.

Вибої/Delves

  • Brann Bronzebeard
    • Протягом перших днів 2-го сезону ми помітили, що спеціалізація Танк у Бранна є значно кращим вибором для проходження Вибоїв, ніж інші. Ми раді підтримувати стиль гри, орієнтований на зцілення, для тих, хто цього бажає, але нова спеціалізація Танк у Бранна виявилася надто сильною. Гравці просто залишаються позаду та зосереджуються на його лікуванні. Наша мета — щоб спеціалізації Бранна були приблизно однаковими за ефективністю, а складність Вибоїв забезпечувала цікаве випробування незалежно від обраного стилю гри.
    • Позитивний ефект Electro-Charged Gadgets тепер збільшує завдану шкоду на 30% за накопичення (було 25%).
    • Позитивний ефект Electro-Charged Gadgets більше не накопичується з ефектами періодичного або пасивного лікування у спеціалізаціях DPS і Танк.
    • Позитивний ефект Electro-Charged Gadgets тепер має внутрішню затримку в 5 секунд ефектів періодичного або пасивного лікування для спеціалізацій Цілитель. Не впливає на корисні заклинання, які не є періодичним або пасивним лікуванням.
    • Позитивний ефект Electro-Charged Gadgets тепер накопичується до 12 разів (було 20).
    • Танк Бранн шкода Boomstick Blitz зменшена на 35%.
    • Танк Бранн Boomstick Blitz завдає знижену шкоду понад 8 цілей.
    • Танк Бранн шкода Electro-Charged Pistol зменшена на 35%.
    • Танк Бранн шкода Pistol Shot зменшена на 15%.
    • Танк Бранн отримує на 60% більше шкоди.
    • Танк Бранн максимальний запас здоров’я зменшено на 20%.
    • Bronzebeard’s Brown Bear автоатака в ближньому бою завдає на 80% менше шкоди.
    • Bronzebeard’s Brown Bear шкода другого удару зменшена на 25%.
    • Bronzebeard’s Brown Bear шкода третього удару зменшена на 35%.
    • Bronzebeard’s Brown Bear удари завдають знижену шкоду понад 8 цілей.
    • Pinged Augment Chip тепер збільшує максимальний запас здоров’я на 4%/6%/8%/10% залежно від рангу.
    • Pinged Augment Chip тепер змушує Бранна втрачати всю загрозу, якщо бот атакує його.
    • Негативний ефект фіксації Pinged Augment Chip тепер має великий значок.
    • Виправлено помилку, через яку Бранн отримував подвійний ефект від бонусів до максимального здоров’я та шансу ухилення Bronzebeard’s Brown Bear.

Підземелля та рейди

  • Liberation of Undermine
    • Rik Reverb
      • Rik Reverb здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності.
      • Pyrotechnics здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності.
    • Stix Bunkjunker
      • Stix Junkbunker здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності та максимальна шкода, яку завдає Garbage Dump при максимальному розмірі, збільшена до 2% від здоров’я Stix.
      • Territorial Bombshells здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності.
      • Scrapmaster здоров’я зменшено на 10% на міфічній складності.
    • Mug’Zee, Heads of Security
      • Базове здоров’я ворогів зменшено на 10%, водночас збільшено коефіцієнт масштабування здоров’я на рівнях Raid Finder, Normal і Heroic.
        • Примітка розробників: Ми помітили, що менші рейдові групи стикаються з більшими труднощами, ніж планувалося. Ці зміни спрямовані на те, щоб зробити бій більш збалансованим для малих рейдових складів, зберігаючи складність для майже максимальних розмірів рейду.

Предмети

  • Mechano-Core Amplifier зменшено мінімальний ефект вторинних характеристик на 5%.
  • Garbagemancer’s Last Resort зменшено затримку Garbapocalypse у до 3 секунд (було 10 секунд).
  • Machine Gob’s Iron Grin більше не випадатиме для Монахів.

PvP

  • Will to Survive та Gladiator’s Medallion тепер мають спільний час відновлення у 60 секунд для спеціалізацій цілителів (було 90 секунд).
  • Друїд
    • Restoration
      • Усе зцілення збільшено на 5% у PvP-боях.
      • Ancient of Lore (PvP-талант) тепер зменшує шкоду на 30% (було 20%).
      • Ancient of Lore – Mass Blooming тепер має час відновлення у 7 секунд (було 8 секунд).
  • Пробудник
    • Preservation
      • Dream Breath зціленна збільшене на 20% у PvP-боях.
  • Мисливець
    • Marksmanship
      • Tensile Bowstring тепер зменшує час застосування Aimed Shot на 25% у PvP-боях (було 50%).
      • Unerring Vision тепер збільшує ймовірність критичного удару на 5% (було 10%) та шкоду критичних ударів на 10% (було 20%) у PvP-боях.
    • Survival
      • Примітка розробників: ваншот потенціал з Flanking Strike був надто руйнівним, тому ми зменшуємо його шкоду та перерозподіляємо її серед інших здібностей Survival.
      • Flanking Strike завдає на 30% менше шкоди у PvP-боях.
      • Уся шкода від заклинань і здібностей збільшена на 4% у PvP-боях.
      • Spearhead тепер збільшує ймовірність критичного удару на 15% у PvP-боях (було 30%).
      • Deadly Duo тепер збільшує шкоду критичних ударів на 15% у PvP-боях (було 30%).
  • Маг
    • Dragon’s Breath тепер скасовується після отримання невеликої кількості шкоди (було: від будь-якої шкоди).
    • Fire
      • Frostfire: Severe Temperatures тепер має 50% ефективності у PvP-боях.
      • Frostfire: Frostfire Empowerment тепер збільшує завдану шкоду на 15% у PvP-боях (було 36%).
  • Монах
    • Mistweaver
      • Conduit of the Celestials: Celestial Conduit шкода зменшена на 12% у PvP-боях.
    • Windwalker
      • Conduit of the Celestials: Celestial Conduit шкода зменшена на 12% у PvP-боях.
  • Паладин
    • Retribution
      • Blade of Justice шкода збільшена на 25% у PvP-боях.
      • Final Verdict шкода збільшена на 10% у PvP-боях.
      • Judgment шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
      • Expurgation шкода збільшена на 40% у PvP-боях.
  • Жрець
    • Discipline
      • Power Word: Shield поглинання зменшене на 10% у PvP-боях.
      • Power Word: Radiance зцілення зменшене на 10% у PvP-боях.
      • Archangel тепер збільшує зцілення від Evangelism на 15% (було 30%).
      • Penance шкода та зцілення зменшена на 10% у PvP-боях.
      • Oracle: Premonition of Solace поглинання зменшене на 25% у PvP-боях.
      • Примітка розробників: Ми збільшуємо силу Void Blast, зберігаючи зцілення через Atonement на тому ж рівні. Oracle став дуже популярним вибором завдяки своїй універсальності, і наша мета з цими змінами — надати Voidweaver більше можливостей проявити себе при успішних серіях застосування Void Blast.
      • Voidweaver: Inner Quietus тепер на 25% ефективніший у PvP-боях.
      • Voidweaver: Void Blast шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
      • Voidweaver: Void Infusion тепер має ефективність 60% у PvP-боях.
    • Holy
      • Divine Hymn зцілення збільшено на 80% у PvP-боях.
      • Holy Fire шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
      • Smite шкода збільшена на 80% у PvP-боях.
  • Розбійник
    • Subtlety
      • Примітка розробників: Ми вносимо кілька значних змін до модифікаторів шкоди Subtlety, які, накладаючись один на одного, можуть спричиняти надто високий вибуховий шквал шкоди. Наша мета — зменшити максимальний вихідний потенціал, але підвищити стабільність вибухових вікон Subtlety. Ми хочемо, щоб вони залишалися загрозою навіть без усіх цих модифікаторів, але їхній максимальний рівень шкоди відповідав очікуванням.
      • Finality тепер збільшує шкоду завершальних ударів на 8/15% у PvP-боях (було 15/30%).
      • Shadow Blades тепер дублює завершальні удари з 10% ефективністю у PvP-боях (було 15%).
      • Darkest Night тепер збільшує шкоду Eviscerate на 10% у PvP-боях (було 19%).
      • Symbolic Victory тепер збільшує шкоду Eviscerate або Black Powder на 10% у PvP-боях (було 18%).
      • Danse Macabre тепер збільшує шкоду на 2% за накопичення у PvP-боях (було 4%).
      • Backstab шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
      • Gloomblade шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
      • Shadowstrike шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
      • Rupture шкода збільшена на 25% у PvP-боях.
      • Evisсerate шкода збільшена на 25% у PvP-боях.
      • Secret Technique шкода збільшена на 10% у PvP-боях.
  • Шаман
    • Elemental
      • Примітка розробників: Ми перерозподіляємо частину шкоди Elemental з Overloads в основні здібності, щоб збільшити стабільну шкоду та зменшити залежність Elemental від Overloads для нанесення вирішальної шкоди.
      • Elemental Overloads шкода зменшена на 60% у PvP-боях.
      • Mastery: Elemental Overload тепер на 30% ефективніше збільшує фізичну та стихійну шкоду у PvP-боях.
      • Lava Burst шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
      • Lightning Bolt шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
      • Chain Lightning шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
      • Icefury шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
      • Frost Shock шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
      • Stormbringer: шкода Tempest збільшена на 20% у PvP-боях.
  • Воїн
    • Champion’s Might тепер збільшує шкоду критичних ударів на 15% у PvP-боях (було 25%).

Професії

  • Інженерія
    • Виправлено помилку, через яку Crumpled Schematic: Wormhole Generator: Undermine не випадала з відповідного скарбу.
      • Примітка розробників: Якщо ви вже знаходили цей предмет, ви можете придбати потрібний його у постачальника інженерних товарів на Khaz Algar або знайти предмет знову на іншому персонажі. Оскільки це розблокування для всього Warband, персонаж не обов’язково має бути Інженером для цих двох методів.
Читати оригінал

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕