wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

(Оновлено) Глобальний баланс класів у PvE та PvP 26 березня

25/03/2025

Blizzard анонсувала низку змін у балансі PvE та PvP, які будуть впроваджені з наступним тижневим скиданням 26 березня.

Оновлено: додані додаткові зміни до оновлення.

Blizzard Logo

ШАМАН

    Restoration

  • Зцілення збільшене на 3%. Не застосовується у PvP бою.
Читати оригінал

 

Blizzard Logo

Оскільки другий сезон уже в розпалі, а міфічний рейд повністю закритий, ми підготували масштабний набір змін для коригування надмірної та недостатньої ефективності в усіх видах групового контенту. Ми плануємо внести ці зміни під час запланованого технічного обслуговування у середу, 26 березня.

КЛАСИ

ЛИЦАР СМЕРТІ

  • Frost
    • Усі здібності завдають на 4% більше шкоди. Не застосовується у PvP-боях.

МИСЛИВЕЦЬ НА ДЕМОНІВ

  • Vengeance
    • Deflecting Spikes (Талант) тепер збільшує ймовірність парирування під час дії Demon Spikes на 10% (було 15%).

ДРУЇД

  • Balance
    • Wrath шкода збільшена на 30%.
    • Starsurge шкода збільшена на 5%.
    • Elune’s Chosen: Lunar Calling збільшує Starfire шкоду по основній цілі на 160% (було 100%).
  • Guardian
    • Druid of the Claw: Dreadful Wound шкода збільшена на 20%.
    • Druid of the Claw: Empowered Shapeshifting збільшує Swipe шкоду на 12% (було 6%) і Mangle шкоду на 25% (було 15%).
    • Druid of the Claw: Wildpower Surge бонус до шкоди Rip зменшений до 200% (було 225%).

ПРОБУДНИК

  • Devastation
    • Виправлено проблему, через яку фінальний удар Disintegrate не отримував бонус від Titanic Wrath або Iridescence під час вибраного таланту Azure Celerity.
    • Примітки розробників: Набір комплекту Nerub-ar був занадто сильним, що змушувало гравців не хотіти використовувати нове спорядження з Undermine(d). Ми зменшуємо ефективність комплекту Nerub-ar і покращуємо новий комплект з Undermine(d), щоб заохотити гравців використовувати нові предмети.
    • Бонус 4 частин комплекту Nerub-ar тепер зменшує відновлення Shattering Star та Eternity Surge на 1 секунду (було 4 секунди).
    • Бонус 2 частин комплекту Undermine тепер застосовує Shattering Star зі 100% ефективністю (було 50%).
    • Ймовірність спрацювання бонусу 2 частин комплекту Undermine збільшена на 25%.
    • Бонус 4 частин комплекту Undermine збільшує шкоду наступного Empower-закляття на 25% за накопичення (було 20%).
  • Augmentation
    • Примітки розробників: Після останнього балансу ми задоволені підтримуючими здібностями Augmentation, оскільки це головна сила спеціалізації. Проте їхній особистий внесок у шкоду нижчий, ніж ми б хотіли. Ми підвищуємо їхню особисту шкоду, щоб збільшити загальний показник, не посилюючи підтримку.
    • Шкода всіх здібностей збільшена на 15%.
  • Preservation
    • Примітки розробників: Набір комплекту Nerub-ar був занадто сильним, що змушувало гравців не хотіти використовувати нове спорядження з Undermine(d). Ми зменшуємо ефективність комплекту Nerub-ar і покращуємо новий комплект з Undermine(d).
    • Бонус 4 частин комплекту Nerub-ar збільшує зцілення Empower-заклять на 5% за накопичення (було 10%).
    • Шкода всіх здібностей збільшена на 5%.
    • Spiritbloom зцілення збільшене на 20%.
    • Energizing Flame тепер повертає 80% витрат мани на Living Flame при атаці ворожої цілі (було 50%).
    • Disintegrate шкода збільшена на 25% для Preservation.
    • Living Flame шкода збільшена на 25% для Preservation (не застосовується у PvP).

МИСЛИВЕЦЬ

  • Beast Mastery
    • Примітка розробників: Beast Mastery працює добре, але ми плануємо кілька змін для покращення зручності гри, а також виправлення деяких помилок.
    • Dark Ranger: Black Arrow періодичний ефект тепер триває 14 секунд (було 10 секунд).
    • Dark Ranger: Withering Fire тепер віддає пріоритет ворогам, на яких немає періодичного ефекта Black Arrow.
    • Pack Leader: Виправлено помилку, через яку Lead From the Front не збільшував шкоду вепра Pack Leader.
    • Withering Fire тепер випускає 4 додаткові Black Arrow (було 2).
  • Survival
    • Примітка розробників: Ми збільшуємо частоту виклику та силу призивних істот Pack Leader для Survival, щоб зробити це дерево героїчних талантів привабливішим.
    • Шкода всіх здібностей збільшена на 4%.
    • Pack Leader: Dire Summons зменшення часу відновлення Kill Command збільшене до 2 секунд (було 1 секунда).
    • Pack Leader: Bear шкода збільшена на 40%.
    • Pack Leader: Boar шкода збільшена на 40%.
    • Pack Leader: Howl of the Pack Leader тривалість зменшена до 25 секунд (було 30 секунд).
    • Pack Leader: Виправлено помилку, через яку Lead from the Front не збільшував шкоду вепра Pack Leader.
  • Marksmanship
    • Примітка розробників: Dark Ranger демонструє нижчу продуктивність, ніж очікувалося, тому ми вносимо суттєві зміни для підвищення його ефективності. Ми хочемо, щоб Phantom Pain став важливим джерелом шкоди і вартував того, щоб грати в міфічних підземеллях та AoE-сценаріях, особливо в поєднанні з Trueshot і Withering Fire.
    • Explosive Shot шкода збільшена на 15%.
    • Volley шкода збільшена на 25%.
    • Dark Ranger: Black Arrow шкода збільшена на 50%.
    • Dark Ranger: Black Arrow періодичний ефект тепер триває 14 секунд (було 10 секунд).
    • Dark Ranger: Phantom Pain розподіл шкоди збільшений до 24% (було 8%).
    • Dark Ranger: Bleak Powder шкода збільшена на 100%.
    • Dark Ranger: Withering Fire тепер віддає пріоритет ворогам, на яких немає періодичного ефекта Black Arrow.

МАГ

  • Arcane
    • Вся шкода збільшена на 8%. Не застосовується в PvP.
  • Frost
    • Вся шкода збільшена на 4%. Не застосовується в PvP.
  • Fire
    • Вся шкода зменшена на 4%.

МОНАХ

  • Windwalker
    • Вся шкода зменшена на 4%. Не застосовується в PvP.
    • Slicing Winds шкода збільшена на 20%. Не застосовується в PvP.
  • Mistweaver
    • Примітка розробників: Ми зменшуємо загальну шкоду Mistweaver, залишаючи його лікування майже без змін. Spinning Crane Kick все ще виглядав слабшим у порівнянні з іншими здібностями Mistweaver, тому ми збільшуємо його шкоду.
    • Вся шкода зменшена на 25%. Не застосовується в PvP.
    • Jadefire Teachings тепер збільшує лікування від Ancient Teaching до 215% (було 160%). Не застосовується в PvP.
    • Spinning Crane Kick шкода збільшена на 15%.
    • Awakened Jadefire тепер лікує на 120% завданої шкоди (було 110%).
  • Brewmaster
    • Шкода всіх здібностей збільшена на 3%.
    • Бонус комплекту Undermine тепер збільшує шкоду наступних 2 застосувань Blackout Kick на 250% (було 150%).

ПАЛАДИН

  • Holy
    • Примітка розробників: Продуктивність Holy Paladin була нижчою за наші очікування, тому ми поєднуємо загальне посилення з цільовим підвищенням ефективності деяких здібностей, які мають відчуватися особливо потужними.
    • Зцілення збільшене на 3%.
    • Word of Glory та Eternal Flame зцілення збільшене додатково на 20%.
    • Light of Dawn зцілення збільшене додатково на 20%.
    • Holy Prism AoE-зцілення та шкода збільшені додатково на 30%.
    • Holy Prism зцілення однієї цілі та шкода збільшені додатково на 50%.
    • Shield of the Righteous шкода збільшена на 30%.
  • Retribution
    • Final Verdict шкода збільшена на 20%.

ЖРЕЦЬ

  • Holy
    • Примітка розробників: Наша мета при балансі Holy Priest — підвищити ефективність слабших здібностей і талантів. Також ми посилюємо Oracle, щоб зробити його більш життєздатним.
    • Prayer of Healing зцілення збільшене на 25%.
    • Prayer of Mending зцілення збільшене на 20%.
    • Renew зцілення збільшене на 60%.
    • Lightwell зцілення збільшене на 30%.
    • Divine Image зцілення збільшене на 20%.
    • Divine Image шкода збільшена на 20%.
    • Holy Fire шкода збільшена на 20%.
    • Renewed Faith тепер збільшує зцілення союзників із Renew на 10% (було 6%).
    • Renew, отриманий від Empowered Renew, тепер зцілює на 120% більше, ніж звичайний Renew (було 60%).
    • Oracle: Preemptive Care тепер збільшує тривалість Renew на 40% (було 25%).
    • Oracle: Preventive Measures тепер збільшує зцілення Prayer of Mending на 40% (було 25%).
    • Oracle: Preventive Measures тепер збільшує шкоду Smite, Holy Fire та Holy Nova на 40% (було 25%).
  • Shadow
    • Вся шкода зменшена на 3%.
  • Discipline
    • Lenience тепер зменшує отримувану шкоду через Atonement на 2% (було 3%).
    • Atonement тепер зцілює всі цілі під дією Atonement на 32% завданої шкоди (було 35%). Не застосовується в PvP.

РОЗБІЙНИК

  • Assassination
    • Бонус 2 частин комплекту Nerub-ar – максимальна кількість накопичень Vile Tincture зменшена до 5 (було 10).
    • Шкода всіх здібностей збільшена на 3% (не впливає на PvP).
    • Mutilate шкода збільшена на 40% (не впливає на PvP).
    • Ambush шкода збільшена на 40% (не впливає на PvP).

ШАМАН

  • Elemental
    • Примітка розробників: Elemental демонструє нижчий результат у бою з однією ціллю, ніж ми очікували, а наші зміни до Primordial Wave у другому сезоні зробили її менш ефективною. Ми збільшуємо шкоду кількох основних здібностей і суттєво покращуємо шкоду та генерацію Maelstrom для Primordial Wave.
    • Lava Burst шкода збільшена на 8%.
    • Lightning Bolt шкода збільшена на 8%.
    • Icefury шкода збільшена на 8%.
    • Frost Shock шкода збільшена на 8%.
    • Primordial Wave тепер генерує 12 Maelstrom (було 3).
    • Primordial Wave шкода збільшена на 500%.
  • Restoration
    • Бонус 2 частин комплекту Undermine – виправлено проблему, через яку Totemic Projection застосовувала Insurance! під час використання Surging Totem.
    • Бонус 2 частин комплекту Undermine – зцілення Insurance! збільшене на 30%.

ЧОРНОКНИЖНИК

  • Demonology
    • Вся шкода збільшена на 3%.

ВОЇН

  • Protection
    • Shield Slam шкода зменшена на 5%.
    • Colossus: Practiced Strikes бонус до шкоди Shield Slam і Revenge зменшений до 10% (було 20%).
    • Colossus: One Against Many зменшений до 3% за ціль (було 5%).
    • Colossus: Tide of Battle зменшений до 7% за накопичення (було 10%).
    • Mountain Thane: Strength of the Mountain бонус до шкоди Shield Slam збільшений до 15% (було 10%).

Гравець проти Гравця (PvP)

  • Примітки розробників: Ми додаємо ефект зменшення зцілення в Rated Battlegrounds і Battleground Blitz цього тижня, щоб зменшити ймовірність затяжних ігор у цих режимах. Це не впливає на нерейтингові Battlegrounds. Аналогічно, матчі 2v2 Arena затягуються, коли в обох командах є цілитель, тому ми збільшуємо початкове зменшення зцілення в 2v2 Arena, щоб можливість першого вбивства з’являлася раніше.
  • Усе зцілення тепер зменшене на 10% у Rated Battlegrounds і Battleground Blitz.
  • Матчі 2v2 Arena тепер починаються з додатковим 10% зменшенням зцілення.

ЛИЦАР СМЕРТІ

  • Примітки розробників: Ми прагнемо покращити захист Death Knight по зрівнянню з іншими спеціалізаціями ближнього бою, водночас збільшуючи шкоду деяких менш ефективних здібностей.
  • Bloodforged Armor тепер триває 4 секунди (було 3 секунди) і зменшує отримувану фізичну шкоду на 25% (було 20%).
  • Soul Reaper шкода по цілях із рівнем здоров’я нижче 35% збільшена на 75% у PvP.
  • Blood
    • San’layn: Vampiric Strike шкода збільшена на 30% у PvP.
  • Unholy
    • San’layn: Vampiric Strike шкода збільшена на 30% у PvP.

ДРУЇД

  • Balance
    • Примітки розробників: Ми збільшуємо шкоду кількох Balance заклинань і зменшуємо залежність спеціалізації від Harmony of the Grove для вибухового потенціалу. Також ми покращуємо виживаність, прибираючи PvP-зниження для Frenzied Regeneration.
    • Moonfire і Sunfire шкода збільшена на 33% у PvP.
    • Frenzied Regeneration більше не зменшується на 38% у PvP для Balance.
    • Keeper of the Grove: Harmony of the Grove збільшує шкоду заклинань на 4% у PvP (було 8%).
  • Feral
    • Tireless Pursuit (PvP Талант) тепер збільшує швидкість руху на 25% (було 40%).
    • Wicked Claws (PvP Талант) тепер зменшує отримуване зцілення на 16% (було 20%).
  • Restoration
    • Frenzied Regeneration зцілення більше не зменшується на 50% у PvP для Restoration.

МАГ

  • Примітки розробників: Ми зменшуємо ефективність мобільності та захисних здібностей Mage, особливо Arcane, який є складним для переслідування. Overpowered Barrier — це цікавий талант, але його тривалість у 5 секунд була надто довгою. Ми скорочуємо тривалість, щоб супротивники могли дочекатися закінчення ефекту перед продовженням атаки. Це також зменшує його захисну ефективність, оскільки він дійсно був надто сильним.
  • Overpowered Barrier тепер бар’єри тривають 4 секунди (було 5 секунд).
  • Barrier Diffusion тепер ефективний на 50% у PvP.
  • Accumulative Shielding тепер ефективний на 33% у PvP.
  • Temporal Velocity тепер ефективний на 50% у PvP.
  • Incantation of Swiftness тепер ефективний на 50% у PvP.
  • Arcane
    • Chrono Shift тепер збільшує швидкість руху на 10% (було 25%).
    • Spellslinger: Slippery Slinging тепер ефективний на 50% у PvP.
    • Arcane Surge тепер збільшує шкоду заклинань на 15% у PvP (було 20%).
    • Arcane Surge шкода збільшена на 40% у PvP.
  • Frost
    • Spellslinger: Slippery Slinging тепер ефективний на 50% у PvP.

МИСЛИВЕЦЬ

  • Marksmanship
    • Black Arrow шкода зменшена на 15%.
    • Бонус 4 частин комплекту Undermine ефективність зменшена до 25% у PvP (було 50%).

МОНАХ

  • Windwalker
    • Celestial Conduit зцілення збільшене на 50% у PvP.
    • Last Emperor’s Capacitor тепер збільшує шкоду Crackling Jade Lightning на 300% за накопичення у PvP (було 400%).
    • Slicing Winds шкода зменшена на 15% у PvP.
  • Mistweaver
    • Примітки розробників: Загальна ефективність Mistweaver була недостатньою після змін до Jade Empowerment, і ми хочемо зробити Celestial Conduit більш значущим, оскільки його ефект може здаватися слабким, коли розподіляється між кількома гравцями в PvP.
    • Відновлення мани тепер зменшене на 40% у PvP (було 50%).
    • Celestial Conduit зцілення збільшене на 50% у PvP.
    • Vivify зцілення збільшене на 25% у PvP.
    • Enveloping Mist зцілення збільшене на 25% у PvP.
    • Renewing Mist зцілення збільшене на 40% у PvP.

ПАЛАДИН

  • Blinding Light більше не видаляє ефекти періодичної шкоди з ворожих гравців.
  • Holy
    • Divine Protection тепер зменшує отримувану шкоду на додаткові 5% у PvP.
  • Retribution
    • Примітки розробників: Ми послаблюємо деякі негативні PvP-модифікатори Retribution Paladin, які більше не здаються нам необхідними.
    • Avenging Wrath тепер збільшує завдану шкоду та зцілення на 15% у PvP (було 10%).
    • Blade of Justice шкода збільшена на 20% у PvP.
    • Divine Protection тепер зменшує отримувану шкоду на 15% у PvP (було 10%).

ЖРЕЦЬ

  • Discipline
    • Примітки розробників: Ми вносимо зміни до миттєвого зцілення Discipline, бонусу комплекту та хочемо, щоб їхня мана відігравала більшу роль у матчах.
    • Відновлення мани тепер зменшене на 45% у PvP (було 30%).
    • Evangelism зцілення зменшене на 25% у PvP.
    • Бонус зцілення 4 частин комплекту Undermine ефективність зменшена до 20% у PvP (було 50%).
  • Holy
    • Примітки розробників: У поєднанні з загальними змінами вище, ми прагнемо покращити тривале зцілення та відновлення мани для Holy.
    • Відновлення мани тепер зменшене на 50% у PvP (було 65%).
    • Flash Heal зцілення збільшене на 8% у PvP.
    • Heal зцілення збільшене на 8% у PvP.
    • Holy Word: Serenity зцілення збільшене на 8% у PvP.
    • Holy Word: Sanctify зцілення збільшене на 8% у PvP.
    • Prayer of Mending зцілення збільшене на 8% у PvP.

РОЗБІЙНИК

  • Outlaw
    • Preemptive Maneuver тепер зменшує отримувану шкоду на додаткові 15% під час оглушення (було 40%) та знижує вартість Feint на 10% (було 30%) для Outlaw Rogue.

ШАМАН

  • Elemental
    • Примітки розробників: Ми збільшуємо постійну шкоду по одній цілі для Elemental через зміни в загальному розділі, з акцентом на генерацію Maelstrom. Також ми робимо Primordial Wave більш загрозливим заклинанням, що має створити більше можливостей для вбивств.
    • Stormbringer: Tempest шкода збільшена на 20% у PvP.
  • Enhancement
    • Примітки розробників: Ми прагнемо підвищити загальну постійну шкоду Enhancement, водночас зменшуючи його вибуховий потенціал. Також ми покращуємо виживаність і час активності через цільові посилення Healing Surge та Ice Strike.
    • Stormstrike шкода збільшена на 15% у PvP.
    • Windstrike шкода збільшена на 15% у PvP.
    • Lightning Bolt шкода збільшена на 10% у PvP.
    • Chain Lightning шкода збільшена на 10% у PvP.
    • Ice Strike шкода збільшена на 10% у PvP.
    • Ice Strike тепер сповільнює ворогів на 60% у PvP (було 50%).
    • Healing Surge зцілення збільшене на 15% у PvP.
    • Primordial Storm шкода зменшена на 15% у PvP.
    • Windfury Attack шкода зменшена на 10% у PvP.
    • Stormbringer: Tempest шкода збільшена на 20% у PvP.

ЧОРНОКНИЖНИК

  • Affliction
    • Бонус 4 частин комплекту Undermine для класу тепер застосовує два Unstable Affliction у PvP (було 3).

ВОЇН

  • Arms
    • Примітка розробників: Execute, Bladestorm і Demolish не мали такого впливу, як ми хотіли, тому ми збільшуємо їх шкоду.
    • Execute шкода збільшена на 25% у PvP.
    • Bladestorm шкода збільшена на 20% у PvP.
    • Demolish шкода збільшена на 15% у PvP.
Читати оригінал

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕