(Оновлено) Глобальний баланс класів у PvE та PvP 26 березня

Blizzard анонсувала низку змін у балансі PvE та PvP, які будуть впроваджені з наступним тижневим скиданням 26 березня.
Оновлено: додані додаткові зміни до оновлення.

ШАМАН
- Restoration
- Зцілення збільшене на 3%. Не застосовується у PvP бою.

Оскільки другий сезон уже в розпалі, а міфічний рейд повністю закритий, ми підготували масштабний набір змін для коригування надмірної та недостатньої ефективності в усіх видах групового контенту. Ми плануємо внести ці зміни під час запланованого технічного обслуговування у середу, 26 березня.
КЛАСИ
ЛИЦАР СМЕРТІ
- Frost
- Усі здібності завдають на 4% більше шкоди. Не застосовується у PvP-боях.
МИСЛИВЕЦЬ НА ДЕМОНІВ
- Vengeance
- Deflecting Spikes (Талант) тепер збільшує ймовірність парирування під час дії Demon Spikes на 10% (було 15%).
ДРУЇД
- Balance
- Wrath шкода збільшена на 30%.
- Starsurge шкода збільшена на 5%.
- Elune’s Chosen: Lunar Calling збільшує Starfire шкоду по основній цілі на 160% (було 100%).
- Guardian
- Druid of the Claw: Dreadful Wound шкода збільшена на 20%.
- Druid of the Claw: Empowered Shapeshifting збільшує Swipe шкоду на 12% (було 6%) і Mangle шкоду на 25% (було 15%).
- Druid of the Claw: Wildpower Surge бонус до шкоди Rip зменшений до 200% (було 225%).
ПРОБУДНИК
- Devastation
- Виправлено проблему, через яку фінальний удар Disintegrate не отримував бонус від Titanic Wrath або Iridescence під час вибраного таланту Azure Celerity.
- Примітки розробників: Набір комплекту Nerub-ar був занадто сильним, що змушувало гравців не хотіти використовувати нове спорядження з Undermine(d). Ми зменшуємо ефективність комплекту Nerub-ar і покращуємо новий комплект з Undermine(d), щоб заохотити гравців використовувати нові предмети.
- Бонус 4 частин комплекту Nerub-ar тепер зменшує відновлення Shattering Star та Eternity Surge на 1 секунду (було 4 секунди).
- Бонус 2 частин комплекту Undermine тепер застосовує Shattering Star зі 100% ефективністю (було 50%).
- Ймовірність спрацювання бонусу 2 частин комплекту Undermine збільшена на 25%.
- Бонус 4 частин комплекту Undermine збільшує шкоду наступного Empower-закляття на 25% за накопичення (було 20%).
- Augmentation
- Примітки розробників: Після останнього балансу ми задоволені підтримуючими здібностями Augmentation, оскільки це головна сила спеціалізації. Проте їхній особистий внесок у шкоду нижчий, ніж ми б хотіли. Ми підвищуємо їхню особисту шкоду, щоб збільшити загальний показник, не посилюючи підтримку.
- Шкода всіх здібностей збільшена на 15%.
- Preservation
- Примітки розробників: Набір комплекту Nerub-ar був занадто сильним, що змушувало гравців не хотіти використовувати нове спорядження з Undermine(d). Ми зменшуємо ефективність комплекту Nerub-ar і покращуємо новий комплект з Undermine(d).
- Бонус 4 частин комплекту Nerub-ar збільшує зцілення Empower-заклять на 5% за накопичення (було 10%).
- Шкода всіх здібностей збільшена на 5%.
- Spiritbloom зцілення збільшене на 20%.
- Energizing Flame тепер повертає 80% витрат мани на Living Flame при атаці ворожої цілі (було 50%).
- Disintegrate шкода збільшена на 25% для Preservation.
- Living Flame шкода збільшена на 25% для Preservation (не застосовується у PvP).
МИСЛИВЕЦЬ
- Beast Mastery
- Примітка розробників: Beast Mastery працює добре, але ми плануємо кілька змін для покращення зручності гри, а також виправлення деяких помилок.
- Dark Ranger: Black Arrow періодичний ефект тепер триває 14 секунд (було 10 секунд).
- Dark Ranger: Withering Fire тепер віддає пріоритет ворогам, на яких немає періодичного ефекта Black Arrow.
- Pack Leader: Виправлено помилку, через яку Lead From the Front не збільшував шкоду вепра Pack Leader.
- Withering Fire тепер випускає 4 додаткові Black Arrow (було 2).
- Survival
- Примітка розробників: Ми збільшуємо частоту виклику та силу призивних істот Pack Leader для Survival, щоб зробити це дерево героїчних талантів привабливішим.
- Шкода всіх здібностей збільшена на 4%.
- Pack Leader: Dire Summons зменшення часу відновлення Kill Command збільшене до 2 секунд (було 1 секунда).
- Pack Leader: Bear шкода збільшена на 40%.
- Pack Leader: Boar шкода збільшена на 40%.
- Pack Leader: Howl of the Pack Leader тривалість зменшена до 25 секунд (було 30 секунд).
- Pack Leader: Виправлено помилку, через яку Lead from the Front не збільшував шкоду вепра Pack Leader.
- Marksmanship
- Примітка розробників: Dark Ranger демонструє нижчу продуктивність, ніж очікувалося, тому ми вносимо суттєві зміни для підвищення його ефективності. Ми хочемо, щоб Phantom Pain став важливим джерелом шкоди і вартував того, щоб грати в міфічних підземеллях та AoE-сценаріях, особливо в поєднанні з Trueshot і Withering Fire.
- Explosive Shot шкода збільшена на 15%.
- Volley шкода збільшена на 25%.
- Dark Ranger: Black Arrow шкода збільшена на 50%.
- Dark Ranger: Black Arrow періодичний ефект тепер триває 14 секунд (було 10 секунд).
- Dark Ranger: Phantom Pain розподіл шкоди збільшений до 24% (було 8%).
- Dark Ranger: Bleak Powder шкода збільшена на 100%.
- Dark Ranger: Withering Fire тепер віддає пріоритет ворогам, на яких немає періодичного ефекта Black Arrow.
МАГ
- Arcane
- Вся шкода збільшена на 8%. Не застосовується в PvP.
- Frost
- Вся шкода збільшена на 4%. Не застосовується в PvP.
- Fire
- Вся шкода зменшена на 4%.
МОНАХ
- Windwalker
- Вся шкода зменшена на 4%. Не застосовується в PvP.
- Slicing Winds шкода збільшена на 20%. Не застосовується в PvP.
- Mistweaver
- Примітка розробників: Ми зменшуємо загальну шкоду Mistweaver, залишаючи його лікування майже без змін. Spinning Crane Kick все ще виглядав слабшим у порівнянні з іншими здібностями Mistweaver, тому ми збільшуємо його шкоду.
- Вся шкода зменшена на 25%. Не застосовується в PvP.
- Jadefire Teachings тепер збільшує лікування від Ancient Teaching до 215% (було 160%). Не застосовується в PvP.
- Spinning Crane Kick шкода збільшена на 15%.
- Awakened Jadefire тепер лікує на 120% завданої шкоди (було 110%).
- Brewmaster
- Шкода всіх здібностей збільшена на 3%.
- Бонус комплекту Undermine тепер збільшує шкоду наступних 2 застосувань Blackout Kick на 250% (було 150%).
ПАЛАДИН
- Holy
- Примітка розробників: Продуктивність Holy Paladin була нижчою за наші очікування, тому ми поєднуємо загальне посилення з цільовим підвищенням ефективності деяких здібностей, які мають відчуватися особливо потужними.
- Зцілення збільшене на 3%.
- Word of Glory та Eternal Flame зцілення збільшене додатково на 20%.
- Light of Dawn зцілення збільшене додатково на 20%.
- Holy Prism AoE-зцілення та шкода збільшені додатково на 30%.
- Holy Prism зцілення однієї цілі та шкода збільшені додатково на 50%.
- Shield of the Righteous шкода збільшена на 30%.
- Retribution
- Final Verdict шкода збільшена на 20%.
ЖРЕЦЬ
- Holy
- Примітка розробників: Наша мета при балансі Holy Priest — підвищити ефективність слабших здібностей і талантів. Також ми посилюємо Oracle, щоб зробити його більш життєздатним.
- Prayer of Healing зцілення збільшене на 25%.
- Prayer of Mending зцілення збільшене на 20%.
- Renew зцілення збільшене на 60%.
- Lightwell зцілення збільшене на 30%.
- Divine Image зцілення збільшене на 20%.
- Divine Image шкода збільшена на 20%.
- Holy Fire шкода збільшена на 20%.
- Renewed Faith тепер збільшує зцілення союзників із Renew на 10% (було 6%).
- Renew, отриманий від Empowered Renew, тепер зцілює на 120% більше, ніж звичайний Renew (було 60%).
- Oracle: Preemptive Care тепер збільшує тривалість Renew на 40% (було 25%).
- Oracle: Preventive Measures тепер збільшує зцілення Prayer of Mending на 40% (було 25%).
- Oracle: Preventive Measures тепер збільшує шкоду Smite, Holy Fire та Holy Nova на 40% (було 25%).
- Shadow
- Вся шкода зменшена на 3%.
- Discipline
РОЗБІЙНИК
- Assassination
- Бонус 2 частин комплекту Nerub-ar – максимальна кількість накопичень Vile Tincture зменшена до 5 (було 10).
- Шкода всіх здібностей збільшена на 3% (не впливає на PvP).
- Mutilate шкода збільшена на 40% (не впливає на PvP).
- Ambush шкода збільшена на 40% (не впливає на PvP).
ШАМАН
- Elemental
- Примітка розробників: Elemental демонструє нижчий результат у бою з однією ціллю, ніж ми очікували, а наші зміни до Primordial Wave у другому сезоні зробили її менш ефективною. Ми збільшуємо шкоду кількох основних здібностей і суттєво покращуємо шкоду та генерацію Maelstrom для Primordial Wave.
- Lava Burst шкода збільшена на 8%.
- Lightning Bolt шкода збільшена на 8%.
- Icefury шкода збільшена на 8%.
- Frost Shock шкода збільшена на 8%.
- Primordial Wave тепер генерує 12 Maelstrom (було 3).
- Primordial Wave шкода збільшена на 500%.
- Restoration
- Бонус 2 частин комплекту Undermine – виправлено проблему, через яку Totemic Projection застосовувала Insurance! під час використання Surging Totem.
- Бонус 2 частин комплекту Undermine – зцілення Insurance! збільшене на 30%.
ЧОРНОКНИЖНИК
- Demonology
- Вся шкода збільшена на 3%.
ВОЇН
- Protection
- Shield Slam шкода зменшена на 5%.
- Colossus: Practiced Strikes бонус до шкоди Shield Slam і Revenge зменшений до 10% (було 20%).
- Colossus: One Against Many зменшений до 3% за ціль (було 5%).
- Colossus: Tide of Battle зменшений до 7% за накопичення (було 10%).
- Mountain Thane: Strength of the Mountain бонус до шкоди Shield Slam збільшений до 15% (було 10%).
Гравець проти Гравця (PvP)
- Примітки розробників: Ми додаємо ефект зменшення зцілення в Rated Battlegrounds і Battleground Blitz цього тижня, щоб зменшити ймовірність затяжних ігор у цих режимах. Це не впливає на нерейтингові Battlegrounds. Аналогічно, матчі 2v2 Arena затягуються, коли в обох командах є цілитель, тому ми збільшуємо початкове зменшення зцілення в 2v2 Arena, щоб можливість першого вбивства з’являлася раніше.
- Усе зцілення тепер зменшене на 10% у Rated Battlegrounds і Battleground Blitz.
- Матчі 2v2 Arena тепер починаються з додатковим 10% зменшенням зцілення.
ЛИЦАР СМЕРТІ
- Примітки розробників: Ми прагнемо покращити захист Death Knight по зрівнянню з іншими спеціалізаціями ближнього бою, водночас збільшуючи шкоду деяких менш ефективних здібностей.
- Bloodforged Armor тепер триває 4 секунди (було 3 секунди) і зменшує отримувану фізичну шкоду на 25% (було 20%).
- Soul Reaper шкода по цілях із рівнем здоров’я нижче 35% збільшена на 75% у PvP.
- Blood
- San’layn: Vampiric Strike шкода збільшена на 30% у PvP.
- Unholy
- San’layn: Vampiric Strike шкода збільшена на 30% у PvP.
ДРУЇД
- Balance
- Примітки розробників: Ми збільшуємо шкоду кількох Balance заклинань і зменшуємо залежність спеціалізації від Harmony of the Grove для вибухового потенціалу. Також ми покращуємо виживаність, прибираючи PvP-зниження для Frenzied Regeneration.
- Moonfire і Sunfire шкода збільшена на 33% у PvP.
- Frenzied Regeneration більше не зменшується на 38% у PvP для Balance.
- Keeper of the Grove: Harmony of the Grove збільшує шкоду заклинань на 4% у PvP (було 8%).
- Feral
- Tireless Pursuit (PvP Талант) тепер збільшує швидкість руху на 25% (було 40%).
- Wicked Claws (PvP Талант) тепер зменшує отримуване зцілення на 16% (було 20%).
- Restoration
- Frenzied Regeneration зцілення більше не зменшується на 50% у PvP для Restoration.
МАГ
- Примітки розробників: Ми зменшуємо ефективність мобільності та захисних здібностей Mage, особливо Arcane, який є складним для переслідування. Overpowered Barrier — це цікавий талант, але його тривалість у 5 секунд була надто довгою. Ми скорочуємо тривалість, щоб супротивники могли дочекатися закінчення ефекту перед продовженням атаки. Це також зменшує його захисну ефективність, оскільки він дійсно був надто сильним.
- Overpowered Barrier тепер бар’єри тривають 4 секунди (було 5 секунд).
- Barrier Diffusion тепер ефективний на 50% у PvP.
- Accumulative Shielding тепер ефективний на 33% у PvP.
- Temporal Velocity тепер ефективний на 50% у PvP.
- Incantation of Swiftness тепер ефективний на 50% у PvP.
- Arcane
- Chrono Shift тепер збільшує швидкість руху на 10% (було 25%).
- Spellslinger: Slippery Slinging тепер ефективний на 50% у PvP.
- Arcane Surge тепер збільшує шкоду заклинань на 15% у PvP (було 20%).
- Arcane Surge шкода збільшена на 40% у PvP.
- Frost
- Spellslinger: Slippery Slinging тепер ефективний на 50% у PvP.
МИСЛИВЕЦЬ
- Marksmanship
- Black Arrow шкода зменшена на 15%.
- Бонус 4 частин комплекту Undermine ефективність зменшена до 25% у PvP (було 50%).
МОНАХ
- Windwalker
- Celestial Conduit зцілення збільшене на 50% у PvP.
- Last Emperor’s Capacitor тепер збільшує шкоду Crackling Jade Lightning на 300% за накопичення у PvP (було 400%).
- Slicing Winds шкода зменшена на 15% у PvP.
- Mistweaver
- Примітки розробників: Загальна ефективність Mistweaver була недостатньою після змін до Jade Empowerment, і ми хочемо зробити Celestial Conduit більш значущим, оскільки його ефект може здаватися слабким, коли розподіляється між кількома гравцями в PvP.
- Відновлення мани тепер зменшене на 40% у PvP (було 50%).
- Celestial Conduit зцілення збільшене на 50% у PvP.
- Vivify зцілення збільшене на 25% у PvP.
- Enveloping Mist зцілення збільшене на 25% у PvP.
- Renewing Mist зцілення збільшене на 40% у PvP.
ПАЛАДИН
- Blinding Light більше не видаляє ефекти періодичної шкоди з ворожих гравців.
- Holy
- Divine Protection тепер зменшує отримувану шкоду на додаткові 5% у PvP.
- Retribution
- Примітки розробників: Ми послаблюємо деякі негативні PvP-модифікатори Retribution Paladin, які більше не здаються нам необхідними.
- Avenging Wrath тепер збільшує завдану шкоду та зцілення на 15% у PvP (було 10%).
- Blade of Justice шкода збільшена на 20% у PvP.
- Divine Protection тепер зменшує отримувану шкоду на 15% у PvP (було 10%).
ЖРЕЦЬ
- Discipline
- Примітки розробників: Ми вносимо зміни до миттєвого зцілення Discipline, бонусу комплекту та хочемо, щоб їхня мана відігравала більшу роль у матчах.
- Відновлення мани тепер зменшене на 45% у PvP (було 30%).
- Evangelism зцілення зменшене на 25% у PvP.
- Бонус зцілення 4 частин комплекту Undermine ефективність зменшена до 20% у PvP (було 50%).
- Holy
- Примітки розробників: У поєднанні з загальними змінами вище, ми прагнемо покращити тривале зцілення та відновлення мани для Holy.
- Відновлення мани тепер зменшене на 50% у PvP (було 65%).
- Flash Heal зцілення збільшене на 8% у PvP.
- Heal зцілення збільшене на 8% у PvP.
- Holy Word: Serenity зцілення збільшене на 8% у PvP.
- Holy Word: Sanctify зцілення збільшене на 8% у PvP.
- Prayer of Mending зцілення збільшене на 8% у PvP.
РОЗБІЙНИК
- Outlaw
- Preemptive Maneuver тепер зменшує отримувану шкоду на додаткові 15% під час оглушення (було 40%) та знижує вартість Feint на 10% (було 30%) для Outlaw Rogue.
ШАМАН
- Elemental
- Примітки розробників: Ми збільшуємо постійну шкоду по одній цілі для Elemental через зміни в загальному розділі, з акцентом на генерацію Maelstrom. Також ми робимо Primordial Wave більш загрозливим заклинанням, що має створити більше можливостей для вбивств.
- Stormbringer: Tempest шкода збільшена на 20% у PvP.
- Enhancement
- Примітки розробників: Ми прагнемо підвищити загальну постійну шкоду Enhancement, водночас зменшуючи його вибуховий потенціал. Також ми покращуємо виживаність і час активності через цільові посилення Healing Surge та Ice Strike.
- Stormstrike шкода збільшена на 15% у PvP.
- Windstrike шкода збільшена на 15% у PvP.
- Lightning Bolt шкода збільшена на 10% у PvP.
- Chain Lightning шкода збільшена на 10% у PvP.
- Ice Strike шкода збільшена на 10% у PvP.
- Ice Strike тепер сповільнює ворогів на 60% у PvP (було 50%).
- Healing Surge зцілення збільшене на 15% у PvP.
- Primordial Storm шкода зменшена на 15% у PvP.
- Windfury Attack шкода зменшена на 10% у PvP.
- Stormbringer: Tempest шкода збільшена на 20% у PvP.
ЧОРНОКНИЖНИК
- Affliction
- Бонус 4 частин комплекту Undermine для класу тепер застосовує два Unstable Affliction у PvP (було 3).
ВОЇН
- Arms
- Примітка розробників: Execute, Bladestorm і Demolish не мали такого впливу, як ми хотіли, тому ми збільшуємо їх шкоду.
- Execute шкода збільшена на 25% у PvP.
- Bladestorm шкода збільшена на 20% у PvP.
- Demolish шкода збільшена на 15% у PvP.