Баланс класів в PvP, який буде 12 березня

Blizzard оголосили про черговий етап балансу класів у PvP, який відбудеться з тижневим скиданням 12 березня.

Наступні зміни класів у PvP набудуть чинності під час запланованого щотижневого обслуговування (12 березня). Ми продовжимо стежити за балансом класів у PvP та PvE й за потреби вноситимемо коригування.
PvP
- Will to Survive та Gladiator’s Medallion тепер мають спільний час відновлення у 60 секунд для спеціалізацій цілителів (було 90 секунд).
- Друїд
- Restoration
- Усе зцілення збільшено на 5% у PvP-боях.
- Ancient of Lore (PvP-талант) тепер зменшує шкоду на 30% (було 20%).
- Ancient of Lore – Mass Blooming тепер має час відновлення у 7 секунд (було 8 секунд).
- Restoration
- Пробудник
- Preservation
- Dream Breath зціленна збільшене на 20% у PvP-боях.
- Preservation
- Мисливець
- Marksmanship
- Tensile Bowstring тепер зменшує час застосування Aimed Shot на 25% у PvP-боях (було 50%).
- Unerring Vision тепер збільшує ймовірність критичного удару на 5% (було 10%) та шкоду критичних ударів на 10% (було 20%) у PvP-боях.
- Survival
- Примітка розробників: ваншот потенціал з Flanking Strike був надто руйнівним, тому ми зменшуємо його шкоду та перерозподіляємо її серед інших здібностей Survival.
- Flanking Strike завдає на 30% менше шкоди у PvP-боях.
- Уся шкода від заклинань і здібностей збільшена на 4% у PvP-боях.
- Spearhead тепер збільшує ймовірність критичного удару на 15% у PvP-боях (було 30%).
- Deadly Duo тепер збільшує шкоду критичних ударів на 15% у PvP-боях (було 30%).
- Marksmanship
- Маг
- Fire
- Frostfire: Severe Temperatures тепер має 50% ефективності у PvP-боях.
- Frostfire: Frostfire Empowerment тепер збільшує завдану шкоду на 15% у PvP-боях (було 36%).
- Fire
- Монах
- Mistweaver
- Conduit of the Celestials: Celestial Conduit шкода зменшена на 12% у PvP-боях.
- Windwalker
- Conduit of the Celestials: Celestial Conduit шкода зменшена на 12% у PvP-боях.
- Mistweaver
- Паладин
- Retribution
- Blade of Justice шкода збільшена на 25% у PvP-боях.
- Final Verdict шкода збільшена на 10% у PvP-боях.
- Judgment шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Expurgation шкода збільшена на 40% у PvP-боях.
- Retribution
- Жрець
- Discipline
- Power Word: Shield поглинання зменшене на 10% у PvP-боях.
- Power Word: Radiance зцілення зменшене на 10% у PvP-боях.
- Archangel тепер збільшує зцілення від Evangelism на 15% (було 30%).
- Penance шкода та зцілення зменшена на 10% у PvP-боях.
- Oracle: Premonition of Solace поглинання зменшене на 25% у PvP-боях.
- Примітка розробників: Ми збільшуємо силу Void Blast, зберігаючи зцілення через Atonement на тому ж рівні. Oracle став дуже популярним вибором завдяки своїй універсальності, і наша мета з цими змінами — надати Voidweaver більше можливостей проявити себе при успішних серіях застосування Void Blast.
- Voidweaver: Inner Quietus тепер на 25% ефективніший у PvP-боях.
- Voidweaver: Void Blast шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
- Voidweaver: Void Infusion тепер має ефективність 60% у PvP-боях.
- Holy
- Divine Hymn зцілення збільшено на 80% у PvP-боях.
- Holy Fire шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
- Smite шкода збільшена на 80% у PvP-боях.
- Discipline
- Розбійник
- Subtlety
- Примітка розробників: Ми вносимо кілька значних змін до модифікаторів шкоди Subtlety, які, накладаючись один на одного, можуть спричиняти надто високий вибуховий шквал шкоди. Наша мета — зменшити максимальний вихідний потенціал, але підвищити стабільність вибухових вікон Subtlety. Ми хочемо, щоб вони залишалися загрозою навіть без усіх цих модифікаторів, але їхній максимальний рівень шкоди відповідав очікуванням.
- Finality тепер збільшує шкоду завершальних ударів на 8/15% у PvP-боях (було 15/30%).
- Shadow Blades тепер дублює завершальні удари з 10% ефективністю у PvP-боях (було 15%).
- Darkest Night тепер збільшує шкоду Eviscerate на 10% у PvP-боях (було 19%).
- Symbolic Victory тепер збільшує шкоду Eviscerate або Black Powder на 10% у PvP-боях (було 18%).
- Danse Macabre тепер збільшує шкоду на 2% за накопичення у PvP-боях (було 4%).
- Backstab шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Gloomblade шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Shadowstrike шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Rupture шкода збільшена на 25% у PvP-боях.
- Evisсerate шкода збільшена на 25% у PvP-боях.
- Secret Technique шкода збільшена на 10% у PvP-боях.
- Subtlety
- Шаман
- Elemental
- Примітка розробників: Ми перерозподіляємо частину шкоди Elemental з Overloads в основні здібності, щоб збільшити стабільну шкоду та зменшити залежність Elemental від Overloads для нанесення вирішальної шкоди.
- Elemental Overloads шкода зменшена на 60% у PvP-боях.
- Mastery: Elemental Overload тепер на 30% ефективніше збільшує фізичну та стихійну шкоду у PvP-боях.
- Lava Burst шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Lightning Bolt шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
- Chain Lightning шкода збільшена на 30% у PvP-боях.
- Icefury шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Frost Shock шкода збільшена на 20% у PvP-боях.
- Stormbringer: шкода Tempest збільшена на 20% у PvP-боях.
- Elemental
- Воїн
- Champion’s Might тепер збільшує шкоду критичних ударів на 15% у PvP-боях (було 25%).