wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Зміни балансу класів від 12.02 на PTR 11.1

13/02/2025

Blizzard опублікували примітки до PTR оновлення 11.1, де зазначили про посилення шкоди для всіх танків та багато інших змін у балансі класів!

Всі зміни з посиланнями додані до основних публікацій про 2 сезон.

Blizzard Logo

D.R.I.V.E.

  • Колеса тепер анімуються під час використання Прискорення та в стані спокою.
  • Виправлено деякі ненавмисні дії, які виникали при спробі дрифтувати під час падіння.
  • Виправлено помилку, пов’язану з тим, що Breakneck поводився так, ніби падає, хоча насправді він переїжджав лише невеликі перешкоди.
  • Виправлено проблему, через яку гравці миттєво втрачали ефект дрифту під час падіння з невеликої відстані. Тепер дрифтування припиняється лише при довгих падіннях і відновлюється після приземлення.
  • Виправлено проблему, через яку персонаж міг постійно рухатися боком при натискання певних комбінацій клавіш після сходження з транспорта.
  • Виправлено проблему, через яку клавіша дрифту могла тимчасово залипати та не вимикатися до повної зупинки.
  • Виправлено рідкісні випадки втрати зв’язку з сервером, пов’язані зі стрибками та падіннями на G99 Breakneck.

КЛАСИ

  • ЛИЦАР СМЕРТІ
    • Blood
      • Шкода всіх здібностей збільшена на 20%.
        • Примітки розробників: Ми виявили, що шкода танків не відповідає шкоді DPS, тому проводимо коригування шкоди всіх танкових спеціалізацій для більш рівного балансу.
  • МИСЛИВЕЦЬ НА ДЕМОНІВ
    • The Hunt шкода збільшена на 8%.
    • Sigil of Spite шкода збільшена на 8%.
    • Героїчні таланти
      • Aldrachi Reaver
        • Wounded Quarry оновлено – Виявляє слабкості в цілі під впливом ефекту Reaver’s Mark і коли ви завдаєте фізичну шкоду будь-якому ворогу, ви також наносите 20% від цієї шкоди позначеній цілі як шкода від хаосу, та інколи генеруєте малий Фрагмент Душі.
          • Примітки розробників: Нам подобається новий ефект від Wounded Quarry в 11.1, але компонент генерації душ у попередній версії був важливим для механіки та темпу гри Aldrachi Reaver. Щоб відповідати запланованому ігровому процесу, ми змінюємо ефект завдання шкоди – тепер він має шанс створити малий Фрагмент Душі.
        • Виправлено проблему, через яку шкода від Wounded Quarry не масштабувалася з деякими множниками шкоди.
        • Виправлено проблему, через яку кілька здібностей подвоювали бонус до шкоди від Thrill of the Fight.
      • Fel-Scarred
        • Demonsurge шкода збільшена на 18%.
        • Flamebound бонус до критичної шкоди від Immolation Aura збільшено до 50% (було 30%).
    • Havoc
      • Шкода всіх здібностей збільшена на 5%.
      • Blade Dance шкода збільшена на 33% (не стосується Death Sweep).
      • Immolation Aura шкода збільшена на 12%.
      • Виправлено проблему, через яку Demon Hide надавав завищений бонус для Immolation Aura, Sigil of Flame, The Hunt, Sigil of Spite та Burning Wound.
      • Liberation of Undermine бонус комплекту з 4 предметів – Тепер надає 2% шанс критичного удару за кожне витрачене накопичення (було 1%).
    • Vengeance
      • Шкода всіх здібностей збільшена на 20%.
        • Примітки розробників: Ми помітили, що шкода, яку завдають танки, не відповідає рівню шкоди, яку завдають DPS спеціалізації, тому ми коригуємо шкоду для всіх танкових спеціалізацій, щоб наблизити їх до рівня DPS спеціалізації.
    • Fel-Scarred
      • Demonsurge шкода зменшена на 10% (було 20%).
  • ДРУЇД
    • Lycara’s Meditation тепер вимагає, щоб гравці перебували в формі кота протягом 2 секунд (залежно від Швидкості), щоб зберегти бонус до критичного удару, якщо вони перетворилися на кота за допомогою Skull Bash при наявності таланту Fluid Form.
      • Примітки розробників: Ми не хочемо стимулювати гравців до виконання незручних або нелогічних ротацій для підтримки бонусів Lycara’s Teachings від форм, що не відповідають спеціалізації. Це оновлення має на меті прибрати необхідність для Друїдів зі спеціалізацією Restoration використовувати Skull Bash, щоб активувати бонус форми кота, оскільки Skull Bash не потрапляє в глобальний час відновлення та може активувати бонус в перерві між основними заклинаннями. Це не найелегантніше рішення для закриття цієї лазівки, але ми вважаємо, що воно виправдане, щоб зберегти Lycara’s Meditation і дозволити використовувати Skull Bash при наявності таланту Fluid Form.
    • Guardian
      • Шкода всіх здібностей збільшена на 20%.
        • Примітки розробників: Ми помітили, що шкода, яку завдають танки, не відповідає рівню шкоди, яку завдають DPS спеціалізації, тому ми коригуємо шкоду для всіх танкових спеціалізацій, щоб наблизити їх до рівня DPS спеціалізації.
    • Restoration
      • Master Shapeshifter тепер відновлює на 30% менше мани від здібностей у формі заклинателя.
  • ПРОБУДНИК
    • Disintegrate тепер має більш стриману візуалізацію для союзників у рейдах та підземеллях.
    • Augmentation
      • Rumbling Earth тепер завдає 30% від шкоди Upheaval (було 50%).
      • Виправлено проблему, через яку використання Breath of Eons з талантом Maneuverability продовжувало дію Ebon Might від безкоштовної активації Upheaval, що спрацьовувала від бонусу комплекту з 2 предметів Liberation of Undermine.
      • The Liberation of Undermine бонус комплекту з 2 предметів – Шанс на активацію зменшено на 35%.
      • The Liberation of Undermine бонус комплекту з 4 предметів – Тепер шанс активації Essence Burst становить 50% (було 100%).
    • Devastation
      • Шкода всіх здібностей збільшена на 4%.
  • МИСЛИВЕЦЬ
    • Beast Mastery
      • Beast Cleave ефективність зменшено до 80% (було 90%).
      • Kill Cleave ефективність зменшено до 80% (було 90%).
      • Call of the Wild тепер зменшує час відновлення Barbed Shot та Kill Command на 25% за кожного викликаного вихованця (було 50%).
      • Виправлено проблему, через яку Dire Command надавав накопичення для Huntmaster’s Call.
      • Виправлено проблему, через яку виклик Ведмедя, з героїчних талантів Pack Leader, надавав накопичення для Huntmaster’s Call.
    • Marksmanship
      • Шанс накопичення зарядів Precise Shot від бонусу Windrunner Quiver збільшено до 100% (було 50%).
      • Bullet Hell – Зменшення часу відновлення Rapid Fire збільшено до 0,3 секунди, для Volley — до 0,5 секунд (було 0,25 секунди для обох).
      • Багато проблем, пов’язаних з Aspect of the Hydra, були вирішені.
      • Aspect of the Hydra ефективність здібностей, що вражають другу ціль, збільшено до 60% (було 40%).
    • Survival
      • Flanking Strike шкода збільшена на 30%.
      • Виправлено проблему, через яку Frenzy Strikes двічі надавав бонус до шкоди вихованця.
      • Fury of the Eagle шкода збільшена на 20%.
      • Fury of the Eagle тепер розповсюджується на 8 цілей (було 5).
      • Pack Leader
        • Fury of the Wyvern тривалість від використання Wildfire Bomb збільшена до 5 секунд (було 2 секунди).
  • МАГ
    • Mirror Images – тепер Frostbolt, який застосовують ваші копії, приховано для союзників у рейдах та підземеллях.
    • Arcane
      • Arcane Echo візуальний ефект тепер відображається тільки для заклинателя.
    • Fire
      • Frostfire
        • Excess Frost тепер зменшує час відновлення Meteor на 5 секунд при споживанні (було 3 секунди).
        • Isothermic Core тепер збільшує ефективність Comet Storm на 250% (було 200%).
        • Flash Freezeburn більше не активуватиметься від Combustion, наданого Sun King’s Blessing або Time Anomaly.
          • Примітки розробників: Flash Freezeburn у поєднанні з Sun King’s Blessing призводило до переповнення ресурсів і спрацювань у магів зі спеціалізацією Fire, коли вони використовують ці героїчні таланти. Щоб зберегти баланс, ми також внесли зміни в цей ефект для магів зі спеціалізацією Frost.
    • Frost
      • Water Jet тепер прихований для союзників у рейдах та підземеллях.
      • Blizzard шкода збільшена на 10%.
      • Frostfire
        • Flash Freezeburn більше не може спрацьовувати від Icy Veins, наданого Time Anomaly.
          • Примітки розробників: Flash Freezeburn у поєднанні з Sun King’s Blessing призводило до переповнення ресурсів і спрацювань у магів зі спеціалізацією Fire, коли вони використовують ці героїчні таланти. Щоб зберегти баланс, ми також внесли зміни в цей ефект для магів зі спеціалізацією Frost.
  • МОНАХ
    • Brewmaster
      • Шкода всіх здібностей збільшена на 15%.
        • Примітки розробників: Ми помітили, що шкода, яку завдають танки, не відповідає рівню шкоди, яку завдають DPS спеціалізації, тому ми коригуємо шкоду для всіх танкових спеціалізацій, щоб наблизити їх до рівня DPS спеціалізації.
    • Mistweaver
      • Mastery: Gust of Mist лікування зменшено на 10%.
      • Jade Bond тепер збільшує лікування від Gust of Mist на 20% (було 40%).
      • Rushing Wind Kick тепер збільшує лікування від Renewing Mist на 150% (було 100%).
      • Resplendent Mist тепер збільшує лікування від Gust of Mist на 60/120% (було 75/150%).
      • Mana Tea тепер відновлює на 15% менше мани.
  • ПАЛАДИН
    • Holy
      • Beacon of Virtue тепер коштує 4,5% від базової мани (було 5%).
    • Protection
      • Шкода всіх здібностей збільшена на 15%.
        • Примітки розробників: Ми помітили, що шкода, яку завдають танки, не відповідає рівню шкоди, яку завдають DPS спеціалізації, тому ми коригуємо шкоду для всіх танкових спеціалізацій, щоб наблизити їх до рівня DPS спеціалізації.
    • Retribution
      • Final Reckoning шкода збільшена на 75%.
      • Виправлено проблему, через яку тривалість Divine Hammer подовжувалася більше, ніж очікувалося.
      • Herald of the Sun
        • Second Sunrise було оновлено: Divine Storm та Hammer of Wrath тепер мають 20% шанс на повторне застосування з 50% ефективністю (було 15% шанс з 30% ефективністю).
        • Sun’s Avatar шкода збільшена на 50%.
  • ЖРЕЦЬ
    • Discipline
      • Atonement візуальний ефект зцілення тепер прихований для союзників у рейдах та підземеллях.
  • ШАМАН
    • Elemental
      • Chain Lightning Overload більше не відображається для союзників у рейдах та підземеллях.
      • Chain Lightning тепер має більш стриману візуалізацію для союзників у рейдах та підземеллях.
      • Earthquake Overload більше не відображається для союзників у рейдах та підземеллях.
    • Enhancement
      • Hot Hands тривалість зменшено до 6 секунд (було 8 секунд).
      • Ashen Catalyst тепер збільшує шкоду від Lava Lash на 8% за кожне накопичення (було 12%).
      • Chain Lightning тепер збільшує шкоду наступного Crash Lightning на 10% за кожну вражену ціль (було 20%).
      • Electrostatic Wager тепер збільшує шкоду від Crash Lightning на 15% за кожне накопичення (було 18%).
      • Chain Lightning шкода зменшена на 15%.
      • Windfury Attack шкода зменшена на 10%.
      • Liberation of Undermine бонус комплекту з 4 предметів – Тепер збільшує шкоду від Crash Lightning по головній цілі на 100% (було 75%).
      • Stormbringer
        • Tempest шкода по другорядних цілях зменшена на 15%.
        • Lightning Rod тепер завдає 8% від шкоди, нанесеної здібностями, які витрачають Maelstrom Weapon (було 10%).
      • Totemic
        • Pulse Capacitor тепер збільшує шкоду Surging Totem тремор на 18% (було 25%).
        • Surging Totem тремор шкода зменшена на 10%.
    • Restoration
      • Healing Wave тепер коштує 2,5% від базової мани (було 3%).
        • Примітки розробників: Ми вносимо коригування вартості Healing Wave, щоб укріпити його роль як ефективного, з точки зору мани, лікування.
  • ВОЇН
    • Arms
      • Mortal Strike шкода збільшена на 20%.
      • Overpower шкода збільшена на 20%.
      • Execute шкода збільшена на 20%.
      • Slam шкода збільшена на 20%.
      • Whirlwind шкода збільшена на 40%.
      • Colossus
        • Demolish вся шкода збільшена на 30%.
        • Practiced Strikes тепер збільшує шкоду від Mortal Strike та Cleave на 20% (було 15%).
        • Arterial Bleed тепер збільшує шкоду Rend і Deep Wounds на 5% за кожне накопичення Colossal Might (було 3%).
      • Slayer
        • Opportunist тепер збільшує звичайну та критичну шкоду від наступного Overpower на 25% (було 20%).
    • Fury
      • Whirlwind шкода збільшена на 30%.
      • Onslaught шкода збільшена на 30%.
      • Mountain Thane
        • Thunder Blast шкода збільшена на 25%.
        • Strength of the Mountain тепер збільшує шкоду Bloodthirst та Rampage на 25% (було 30%).
    • Protection
      • Шкода всіх здібностей збільшена на 20%.
        • Примітки розробників: Ми помітили, що шкода, яку завдають танки, не відповідає рівню шкоди, яку завдають DPS спеціалізації, тому ми коригуємо шкоду для всіх танкових спеціалізацій, щоб наблизити їх до рівня DPS спеціалізації.
      • Mountain Thane
        • Thunder Blast шкода збільшена на 10%.

ВИБОЇ

    • Dwarven Medicine тепер надає 15% зменшення вхідної шкоди протягом 12 секунд.
    • Dwarven Medicine ефект поступового зцілення збільшено на 50%.
    • Steel Traps тепер збільшують шкоду, яку отримує ціль, на 20% протягом 12 секунд.
    • Бранн Лікар тепер менше генерує загрози.
    • Виправлено проблему, через яку Brann’s Epic Egg не викликав раптора.

ПРЕДМЕТИ

    • Виправлено проблему, через яку деякі їжа/напої могли комбінуватися з Conjured Mana Bun, збільшуючи швидкість відновлення. Пріоритет має остання спожита їжа/напій.
    • Аксесуари з підземелля Operation: Floodgate отримали низку виправлень помилок і початкову корекцію балансу.
Читати оригінал

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕