Жрець – Баланс класів у другому сезоні TWW – PTR 11.1

До виходу оновлення 11.1 ще залишився час, тому ці зміни можуть бути переглянуті в майбутніх оновленнях.
ЖРЕЦЬ (Priest)
- Примітки розробників: Ми змінили взаємодію між Mindbender і Voidwraith, щоб знизити його ефективність для Discipline. Також компенсуємо ефективність спеціалізації Shadow, посиливши Voidweaver до рівня Archon і знижуємо ефективність Voidwraith.
- Героїчні таланти
- Voidweaver
- Зміна 22.02 Voidwraith шкода зменшена на 25% при вибраному таланті Mindbender.
- Зміна 22.02 Voidwraith час відновлення збільшений до 3 хвилин (було 2 хвилини), тепер збігається з Shadowfiend.
- Voidweaver
- Discipline
- Зміна 12.02 Atonement візуальний ефект зцілення тепер прихований для союзників у рейдах та підземеллях.
- Зміна 23.01 Void Summoner перероблено – Тепер зменшує час відновлення Shadowfiend, Mindbender або Voidwraith на 50%.
- Зміна 23.01 Жерці тепер можуть повільно рухатися під час Ultimate Penitence і контролювати місце приземлення після завершення застосування здібності.
- Зміна 23.01 Evangelism лікування збільшено на 40%.
- Зміна 23.01 Pain and Suffering тепер збільшує тривалість Shadow Word: Pain на 2 секунди за кожне очко таланту.
- Зміна 23.01 Shadow Word: Pain шкода збільшена на 15%.
- Зміна 23.01 Divine Procession тепер пріоритетно застосовується до Atonement із найменшою тривалістю на союзниках поблизу.
- Зміна 23.01 Expiation більше не збільшує шкоду Shadow Word: Death і Mind Blast. Тепер завдає шкоди, рівної 200% тривалості, спожитої з Shadow Word: Pain.
- Примітка розробників: Penance має багато накопичуваних модифікаторів, які впливають на його ефективність, через що заклинання може здаватися слабким без активних бонусів. Ми хочемо, щоб Penance залишався сильним навіть без модифікаторів, тому зменшуємо ефективність Power of the Dark Side і Harsh Discipline, одночасно збільшуючи базову шкоду та лікування від Penance.
- Зміна 23.01 Harsh Discipline тепер збільшує кількість снарядів Penance лише на 1 за кожне очко таланту (було на 2). Ефект тепер накопичується до 2 разів і буде як додатковий заряд здібності замість збільшення кількості снарядів за кожне накопичення.
- Зміна 23.01 Power of the Dark Side збільшує шкоду та лікування від Penance на 30% (було 50%).
- Зміна 23.01 Penance час відновлення тепер зменшується залежно від Швидкості.
- Зміна 23.01 Penance шкода та лікування збільшені на 50%.
- Зміна 15.01 Aegis of Wrath перейменовано на Eternal Barrier і оновлено – тепер ефект більше не слабшає з часом, а натомість подовжує дію Power Word: Shield на 5 секунд та збільшує його поглинання на 20% (було 30%). У PvP-боях зменшення ефективності більше не застосовується.
- Мета цих змін — зменшити кількість здібностей із часом відновлення, доступних Discipline, і перенести частину цієї потужності в інші здібності. Крім того, ми вирішуємо деякі проблемні моменти в дереві талантів і робимо легшим накладання Atonements на союзників, перемістивши до центру Overloaded with Light. Ми також змінюємо тематику Purge the Wicked, перетворюючи його на заклинання тіні, щоб Twilight Equilibrium активувався більш стабільно.
- Новий талант: Divine Procession – Smite продовжує дію активного Atonement на 3 секунди.
- Новий талант: Inner Focus – Flash Heal, Power Word: Shield, Penance, Power Word: Radiance і Power Word: Life тепер мають збільшену на 20% ймовірність критичного зцілення.
- Purge the Wicked перейменовано на Encroaching Shadows і оновлено – тепер Shadow Word: Pain поширюється на ворогів замість заміни на нове заклинання.
- Evangelism тепер зцілює всі цілі, на яких є Atonement, на 4200% від сили заклинання, рівномірно розподілено між союзниками. Evangelism продовжує дію Atonement на 6 секунд, а також його візуальний ефект оновлено.
- Contrition тепер є базовою здібністю та відображається як зцілення від Penance.
- Penance зцілення тепер активує Divine Aegis.
- Power Word: Shield поглинання збільшено на 15%.
- Power Word: Radiance радіус зцілення збільшено до 40 ярдів (було 30 ярдів).
- Luminous Barrier зцілення збільшено на 20%.
- Indemnity збільшує тривалість Atonement, накладеного за допомогою Power Word: Shield, на 4 секунди (було 3 секунди).
- Ultimate Penitence тепер накладає на жерця щит, рівний 100% його здоров’я (було 50%).
- Smite шкоду збільшено на 25%.
- Shadow Word: Pain шкоду збільшено на 25%.
- Примітки розробників: Shadow Word: Pain має відігравати важливу роль у зціленні через Atonement, забезпечуючи постійний потік поступове відновлення здоров’я. Його шкода була слабшою, ніж ми хотіли, особливо в порівнянні з іншими заклинаннями в наявності, такими як Entropic Rift, тому ми підвищуємо шкоду від Shadow Word: Pain та знижуємо шкоду Entropic Rift. Це також побічно збільшує шкоду спеціалізації Oracle у порівнянні з Voidweaver.
- Pain and Suffering збільшує шкоду від Shadow Word: Pain на 15/30% (було 7/15%).
- Void Summoner тепер активується лише від використання Mind Blast та Penance. Void Summoner зменшує час відновлення Shadowfiend на 8 секунд або Mindbender на 4 секунди (було 4 секунди та 2 секунди).
- Divine Aegis більше не активується від періодичного зцілення чи Atonement і не збільшує силу критичного зцілення Power Word: Shield. Поглинання збільшено до 30% (було 5%).
- Divine Aegis тепер відображається на рейдових панелях гравців.
- Ultimate Penitence помінявся місцями з Castigation в дереві талантів.
- Overloaded with Light тепер знаходиться під Ultimate Penitence в дереві талантів.
- Видалені таланти:
- Oracle
- Новий талант: Twinsight – Penance випускає 3 додаткових заряди, які вражають ворога на відстані 40 ярдів при зціленні союзника за допомогою Penance або лікують союзника на відстані 40 ярдів при завданні шкоди ворогу за допомогою Penance.
- Premonition тепер має 2 заряди за замовчуванням.
- Divine Providence було видалено.
- Voidweaver
- Зміна 22.02 Voidwraith надає ослаблену версію Shadow Covenant при вибраному таланті Mindbender.
- Зміна 22.02 Voidwraith повертає 0.2% мани при вибраному таланті Mindbender (було 0.5%).
- Entropic Rift шкоду зменшено на 20%.
- Shadow
- Зміна 22.02 Вся шкода збільшена на 13%.
- Зміна 22.02 Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine – тепер спрацьовує рідше.
- Зміна 22.02 Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine – Void Bolt тепер завдає 100% шкоди (було 200%).
- Зміна 22.02 Бонус 4 частин комплекту Liberation of Undermine – тепер збільшує шкоду Mind Blast і Void Bolt на 10% (було 15%).
- Voidweaver
- Зміна 22.02 Void blast шкода збільшена на 25%.
- Зміна 22.02 Inner Quietus збільшує шкоду Shadow Word: Pain і Vampiric Touch на 35% (було 25%).
- Зміна 22.02 Collapsing Void шкода збільшена на 15%.
- Зміна 05.02 Застосування Power Infusion тепер подовжує тривалість вашого поточного ефекту Power Infusion до 30 секунд, якщо активований бонус від комплекту з 4 предметів Liberation of Undermine.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку Void Bolt від бонусу 2 частин комплекту Liberation of Undermine не активували Shadowy Apparitions.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine не активувався під час використання деяких заклинань шкоди.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine переривав застосування заклинання і не використовував Void Bolt під час застосування.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку бонус до шкоди 4 частин комплекту Liberation of Undermine не враховувався застосовував Power Infusion після використання Void Bolt.
- Зміна 23.01 Виправлено проблему, через яку бонус 4 частин комплекту Liberation of Undermine не активувався при використанні Dark Ascension або Void Eruption.
- Holy
- Зміна 23.01 Lightweaver тепер збільшує зцілення від Heal та Prayer of Healing на 18% (було 25%).
- Зміна 23.01 Trail of Light тепер повторює 25% зцілення, здійсненого попередній цілі (було 35%).
- Зміна 23.01 Dispersing Light тепер повторює 5% зцілення 4 пораненим союзникам (було 6%).
- Зміна 23.01 Prayer of Healing зцілення збільшено на 20%.
- Зміна 23.01 Eternal Sanctity тепер подовжує тривалість Apotheosis на 1 секунду (було 1,5 секунди).
- Примітки розробників: Ми прагнемо покращити досвід використання Divine Hymn, одночасно зменшуючи кількість здібностей з часом відновлення для рейду, доступних для цієї спеціалізації. Ми видаляємо Circle of Healing та додаємо більше взаємодій з Prayer of Healing. І, зрештою, ми хочемо надати варіант для стилю гри, орієнтованого на використання Renew.
- Кілька талантів змінили свої позиції в дереві талантів.
- Новий талант: Lasting Words – Holy Word: Serenity накладає на свою ціль Renew на 12 секунд, а Holy Word: Sanctify накладає на союзників, яких він зцілює, Renew на 4 секунди.
- Новий талант: Light in the Darkness – Збільшує зцілення від Holy Word: Serenity та Holy Word: Sanctify на 20%/40%. Збільшує радіус Holy Word: Sanctify на 15%/30%.
- Новий талант: Dispersing Light – 6% зцілення, здійсненого за допомогою Heal, Flash Heal та Power Word: Life, накладається на 4 поранених союзників на відстані 40 ярдів.
- Новий талант: Divinity – Ваше зцілення збільшується на 10%, поки активний Apotheosis. Коли ви активуєте Apotheosis, ваші наступні 3 застосування Heal або Prayer of Healing стають миттєвими та зцілюють на 25% більше.
- Новий талант: Eternal Sanctity – Ваші Holy Words збільшують тривалість Apotheosis на 1,5 секунди.
- Новий талант: Holy Celerity – Зменшує час відновлення ваших Holy Words на 15 секунд.
- Новий талант: Empowered Renew – Renew зменшує час відновлення Sanctify на додаткові 6 секунд і зцілює на 60% більше при застосуванні, але має час відновлення 12 секунд.
- Voice of Harmony було оновлено – Power Word: Life тепер також зменшує час відновлення Holy Word: Serenity. Divine Star та Halo тепер зменшують час відновлення Holy Word: Sanctify.
- Seraphic Crescendo було перероблено та переміщено з PvP талантів до дерева Holy – тепер зменшує час відновлення Divine Hymn на 60 секунд. Вибірковий вузол із Gales of Song.
- Gales of Song перероблено – під час застосування Divine Hymn накладаються 2 заряди Prayer of Mending на 3 союзників у межах радіусу кожну секунду.
- Prayerful Litany перероблено – тепер основна ціль Prayer of Healing зцілюється на 75% більше.
- Все зцілення зменшено на 8%.
- Holy Mending зцілення збільшено на 30%.
- Prayer of Healing зцілення збільшено на 40%.
- Prayer of Healing витрати мани збільшено на 25%.
- Prayer of Healing час застосування тепер 2,5 секунди (було 2 секунди).
- Prayer Circle тепер активується від Holy Word: Sanctify.
- Cosmic Ripple зцілення збільшено на 150%.
- Lightwell поріг здоров’я тепер становить 75% (було 50%).
- Resonant Words тепер також впливає на Power Word: Life.
- Lightweaver тепер також споживається за допомогою Prayer of Healing, а не тільки за допомогою Heal.
- Lightweaver тепер накопичує до 4 зарядів (було 2).
- Divine Hymn тривалість застосування тепер становить 5 секунд (було 8 секунд). Загальне зцілення залишилося незмінним.
- Afterlife більше не надає можливість відродження під час Spirit of Redemption.
- Holy Nova тепер зменшує час відновлення Chastise на 4 секунди за замовчуванням і більше не взаємодіє з Voice of Harmony.
- Crisis Management тепер також збільшує шанс критичного удару Power Word: Life.
- Trail of Light реплікація зцілення тепер становить 35% (було 25%).
- Apotheosis тепер зменшує час відновлення Holy Words на 200% (було 300%).
- Prismatic Echoes тепер також збільшує зцілення від Renew на 15%/30%.
- Prismatic Echoes збільшує зцілення від Mastery: Echo of Light на 5%/10% (було 6%/12%).
- Prayer of Healing тепер надає пріоритет найближчим пораненим цілям замість найближчих цілей загалом.
- Prayer of Healing тепер має візуальний ефект на союзників, яких він зцілює.
- Resonant Words тепер відображається на персональному індикаторі ресурсів.
- Benediction більше не знаходиться у вибірковому вузлі з Holy Mending.
- Lightwell більше не знаходиться на вибірковому вузлі з Lightweaver.
- Divine Word більше не знаходиться на вибірковому вузлі з Restitution.
- Restitution тепер є вибірковим вузлом із Guardian Angel.
- Наступні таланти тепер коштують 1 очко таланту:
- Видалені таланти:
- Oracle
- Новий талант: Twinsight – Накладаються додаткові 2 заряди Prayer of Mending на другого союзника в межах 40 ярдів під час застосування Prayer of Mending.
- Preemptive Care тепер збільшує тривалість Renew на 25% (було 6 секунд).
- Premonition тепер має 2 заряди за замовчуванням.
- Divine Providence видалено.
PvP (Гравець проти гравця)
- Discipline
- Зміна 15.01 Trinity (PvP талант) перероблено – тривалість Atonement збільшено на 10 секунд. Smite, Penance і Void Blast мають на 30% зменшений час застосування, якщо Atonement активний на 3 або більше союзниках.
- Зміна 15.01 Aegis of Wrath перейменовано на Eternal Barrier і більше не застосовується зменшення ефективності у PvP-боях.
- Archangel перероблено – тепер це пасивна здібність, яка покращує Evangelism, який зцілює на 30% більше та підвищує ваше зцілення і поглинання на 20% протягом 15 секунд.
- Dark Archangel перероблено – тепер автоматично активується, коли ви застосовуєте Shadowfiend або Mindbender, і збільшує завдану шкоду на 10% (було 15%).
- Shadow Word: Pain більше не завдає на 15% більше шкоди в PvP.
- Holy
- Seraphic Crescendo переміщено з PvP талантів до дерева талантів Holy.