Шаман – Баланс класів у другому сезоні TWW – PTR 11.1

До виходу оновлення 11.1 ще залишився час, тому ці зміни можуть бути переглянуті в майбутніх оновленнях.
ШАМАН (Shaman)
- Зміна 15.01 Stone Bulwark Totem початковий щит більше не можна розвіяти. Щити, які можна повторно накласти, як і раніше, можуть бути зняті.
- Ghost Wolf тепер виглядає пропорційно до моделі гравця і став більш прозорим для зменшення візуального навантаження.
- Lightning Bolt отримав нову візуалізацію.
- Ancestral Guidance видалений.
- Примітки розробників: Із цією зміною ми хочемо вирішити кілька проблем. Перша – зменшити дублювання функцій між Ascendance і Ancestral Guidance для Restoration. Вони виконують схожі завдання і часто комбінуються. Друга – ми хочемо підсилити ефективність зцілення для Enhancement і Elemental через використання глобального часу відновлення, зменшуючи кількість пасивних ефектів для зцілення групи.
- Elemental
- Зміна 12.02 Chain Lightning Overload більше не відображається для союзників у рейдах та підземеллях.
- Зміна 12.02 Chain Lightning тепер має більш стриману візуалізацію для союзників у рейдах та підземеллях.
- Зміна 12.02 Earthquake Overload більше не відображається для союзників у рейдах та підземеллях.
- Farseer
- Зміна 23.01 Maelstrom Supremacy тепер збільшує лікувальний ефект Healing Surge і Chain Heal на 15% (було 8%).
- Stormbringer
- Зміна 23.01 Arc Discharge тепер може накопичуватись до 2 зарядів.
- Зміна 15.01 Тепер для застосування Ascendance потрібна ціль. Під час використання Ascendance, Flame Shock і Lava Burst завжди вражатимуть вашу основну ціль.
- Зміна 15.01 Lightning Rod візуальні ефекти оновлено.
- Deeply Rooted Elements тепер має невеликий шанс активації за кожен витрачений Maelstrom, замість фіксованого шансу за використання здібності, яка витрачає Maelstrom.
- Примітки розробників: Ми прагнемо забезпечити однакову ефективність здібностей, що витрачають Maelstrom, при використанні таланту Deeply Rooted Elements, тому здібності на кшталт Elemental Blast тепер активуватимуть Ascendance з такою ж частотою, як і інші.
- Primordial Wave змінено – Тепер завдає великої шкоди кожній цілі, що знаходиться під дією вашого Flame Shock.
- Примітки розробників: Primordial Wave є складною здібністю для оптимального використання. Ми робимо так, щоб здібність завдавала значної шкоди при використанні, замість того, щоб застосовувати наступний Lava Burst для ураження багатьох цілей.
- Healing Stream Totem зцілення збільшилося на 80%.
- Enhancement
- Зміна 18.02 Windstrike Off-Hand посилено на 46,4%
- Зміна 18.02 Windstrike посилено на 46,4%
- Зміна 18.02 Stormstrike послаблено на 25%
- Зміна 18.02 Stormstrike Off-Hand послаблено на 25%
- Зміна 12.02 Hot Hand тривалість зменшено до 6 секунд (було 8 секунд).
- Зміна 12.02 Ashen Catalyst тепер збільшує шкоду від Lava Burst на 8% за кожне накопичення (було 12%).
- Зміна 12.02 Chain Lightning тепер збільшує шкоду наступного Crash Lightning на 10% за кожну вражену ціль (було 20%).
- Зміна 12.02 Electrostatic Wager тепер збільшує шкоду від Crash Lightning на 15% за кожне накопичення (було 18%).
- Зміна 12.02 Chain Lightning шкода зменшена на 15%.
- Зміна 12.02 Windfury Attack шкода зменшена на 10%.
- Зміна 12.02 Liberation of Undermine бонус комплекту з 4 предметів – Тепер збільшує шкоду від Crash Lightning по головній цілі на 100% (було 75%).
- Зміна 05.02 Liberation of Undermine бонус комплекту з 4 предметів – Кожне накопичення
Electrostatic Wager тепер збільшуватиме шкоду від Crash Lightning на 18% (було 24%). - Зміна 05.02 Liberation of Undermine бонус комплекту з 4 предметів –
Electrostatic Wager тепер збільшуватиме лише початкову шкоду від Crash Lightning.- Примітки розробників: Ми виявили, що Electrostatic Wager у взаємодії з Crash Lightning і його шкодою по кількох цілях створює складніші вибори, ніж ми хотіли для цього бонусу.
- Зміна 23.01 Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine оновлено – Ваші заклинання та здібності мають шанс активувати Winning Streak!, що збільшує шкоду від ваших Stormstrike, Lava Lash та Doom Winds на 5%, до 25%. Здібності, які витрачають Maelstrom Weapon, мають 1% шанс скинути Winning Streak! за кожен витрачений Maelstrom Weapon.
- Зміна 23.01 Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine оновлено – Коли ви втрачаєте Winning Streak!, вітри змінюються на Doom Winds на 4 секунди. Коли Doom Winds завдає шкоди, ваш наступний Crash Lightning завдає на 20% більше шкоди, до 100%. Цей ефект може накопичувати до 10 разів. Крім того, Crash Lightning завдає на 50% більше шкоди вашій основній цілі.
- Зміна 23.01 Voltaic Blaze шанс активації дещо знижено.
- Зміна 23.01 Forceful Winds тепер збільшує шкоду від Windfury Weapon на 15% за кожне накопичення (було 20%).
- Зміна 15.01 Lava Lash шкоду зменшено на 20%.
- Зміна 15.01 Doom Winds шкода тепер залежить від Mastery: Enhanced Elements.
- Зміна 15.01 Voltaic Blaze шкода тепер залежить від Mastery: Enhanced Elements.
- Зміна 15.01 Lightning Rod візуальні ефекти оновлено.
- Зміна 15.01 Виправлено проблему, через яку витрати Maelstrom Weapon знімали одне накопичення з Winning Streak!.
- Примітки розробників: У Шамана зі спеціалізацією Enhancement зараз є здібності, які споживають Maelstrom Weapon і завдають дуже великої шкоди, проте їхні атаки ближнього бою не такі сильні, як нам би хотілося. Ми вирішили перерозподілити шкоду таким чином, щоб зменшити фокус на Maelstrom Weapon і збільшити ефективність ваших фізичних атак. Також такі позитивні ефекти, як Feral Spirits, тепер завжди надаватимуть бонуси до фізичних атак, незалежно від вибору талантів.
- Новий талант: Primordial Storm – Primordial Wave стає Primordial Storm для одноразового використання протягом 15 секунд. Вражає ворогів навколо за допомогою Primordial Storm, завдаючи шкоди від Flamestrike, Froststrike, Stormstrike і випускаючи Lightning Bolt або Chain Lightning з 150% ефективністю (100% у PvP). Шкода знижується після 5 цілей. Використовує весь Maelstrom Weapon для збільшення шкоди.
- Molten Thunder оновлено – Sundering має 40% шанс скинути свій час відновлення, збільшується на 12% за кожну додаткового ворога, до 5 цілей. Кожне наступне скидання часу відновлення зменшує цей шанс вдвічі.
- Примітки розробників: Шанси на активацію Molten Thunder були занадто непередбачуваними, що призводило до значних змін у завданні шкоди, особливо з героїчними талантами Totemic. Ми вносимо коригування, щоб зробити його більш стабільним, при цьому зберігаючи його функціональність. Крім того, перерозподіляємо деяку силу від Tremor та Earthsurge на інші здібності та коригуємо їхні шанси на активацію.
- Elemental Spirits оновлено – ваші Feral Spirit тепер наділені вогнем, морозом або блискавкою, що збільшує ваш шкоду від застосованої стихії на 10%, та збільшує вашу фізичну шкоду на 10%.
- Voltaic Blaze оновлено – Tempest, Lightning Bolt та Chain Lightning мають високий шанс перетворити Flame Shock на Voltaic Blaze.
- Примітки розробників: З цією зміною ми прагнемо зробити активацію Voltaic Blaze більш стабільною, щоб вона краще поєднувалася з ротацією Шамана з спеціалізацією Enhancement.
- Lashing Flames оновлено – Lava Lash та Sundering посилюють Flame Shock, збільшуючи його шкоду на 100% протягом 20 секунд.
- Primordial Wave оновлено – Тепер завдає значної шкоди всім цілям, які перебувають під дією вашого Flame Shock.
- Примітки розробників: Ми прагнемо зробити Primordial Wave менш складним у використанні, тому змінюємо його, щоб застосування здібності одразу завдавала суттєвої шкоди, а не збільшувала ефективність вашого наступного Lightning Bolt для багатоцільових атак.
- Primordial Wave генерує 5 зарядів Maelstrom Weapon.
- Primordial Wave тепер стає доступним лише тоді, коли є цілі з ефектом Flame Shock.
- Stormstrike тепер вивчається на 10 рівні (був талантом).
- Примітки розробників: Ми хочемо підкреслити значущість Maelstrom Weapon як ключової ресурсної системи, тому перенесли її в дерево талантів, а Stormstrike стала базовою здатністю для Enhancement. Крім того, Stormstrike тепер можна використовувати навіть без зброї в лівій руці, щоб зробити гру більш зрозумілою для новачків.
- Stormstrike тепер можна використовувати без зброї в неосновній руці, при цьому вона завдає шкоди лише від основної зброї.
- Maelstrom Weapon тепер пасивний талант та є першим у дереві талантів.
- Stormstrike шкоду збільшено на 100%. Не працює в PvP.
- Ice Strike шкоду збільшено на 100%. Не працює в PvP.
- Lava Lash шкоду збільшено на 100%. Не працює в PvP.
- Elemental Blast шкоду збільшено на 20%.
- Crash Lightning початкову шкоду збільшено на 200%.
- Healing Stream Totem лікування збільшено на 100%.
- Molten Assault тепер поширює Flame Shock на 5 найближчих ворогів (було 4).
- Ice Strike тепер генерує 1 заряд Maelstrom Weapon.
- Swirling Maelstrom більше не змушує Ice Strike генерувати заряди Maelstrom Weapon.
- Deeply Rooted Elements шанс активації тепер залежить від кількості спожитих зарядів Maelstrom Weapon, а не від здібностей, що їх використовують.
- Примітки розробників: Це оновлення має змінити ситуацію, коли було зручніше використати якомога більше заклинань, маючи рівно 5 зарядів Maelstrom Weapon. Тепер будь-яка кількість витрачених зарядів Maelstrom Weapon надає однаковий шанс на активацію Ascendance.
- Примітки розробників: Ми уважно проаналізували досвід користувачів і наші підказки, що допомагають гравцям правильно діяти під час гри за Шамана зі спеціалізацією Enhancement і наші підказки. Після коригувань в оновленні 11.0.5 ми продовжуємо удосконалювати наші підказки, щоб гравці краще пріоритизували свої дії. Постійне підсвічування здібностей, що витрачають Maelstrom Weapon, ускладнюовало гру за Шамана зі спеціалізацією Enhancement, створюючи надмірне навантаження інформацією, що часто була неточною. Наша мета — дати можливість фундаментальному дизайну спеціалізації проявляти себе і бути більш точним з механіками, що потребують негайних дій. Перехід до Undermine(d) передбачає повернення більшості підсвічувань для основної системи та початок використання візуального відображення ефектів (вгорі) і відображення особистого ресурсу для показу поточного стану Maelstrom Weapon. Ми розуміємо, що ці зміни потребують адаптації, і з нетерпінням чекаємо, щоб ви спробували Enhancement Shaman в новій варіації та надали відгуки.
- Maelstrom Weapon більше не підсвічує ті здібності, які можна одразу використати при досягненні 5 зарядів.
- Maelstrom Weapon відображатиме візуальний ефект вгорі, коли досягне 10 зарядів, замінюючи попереднє відображення 5 зарядів (яке було внизу).
- Maelstrom Weapon не буде підсвічувати Lightning Bolt, Chain Lightning та Elemental Blast при досягненні 10 зарядів.
- Примітки розробників: Після поліпшень у користувацькому досвіді в 11.0.5, які виділили простір для візуального відображення ефектів виключно для Maelstrom Weapon, ми більше не вважаємо за необхідне підсвічувати базові витратні здібності. Перші п’ять зарядів Maelstrom Weapon буде, як і раніше, відображено у верхній частині екрану. При досягненні 10 зарядів відображатиметься інша візуалізація, яка замінить попереднє відображення для 5 зарядів і використовуватиме візуальний ефект, що раніше застосовувався для скидання часу відновлення Stormstrike. Ми розуміємо, що деякі гравці використовують індивідуальний підхід до інтерфейсу та відключають вбудовану систему відображення візуальних ефектів, однак сподіваємося, що ви випробуєте це нововведення і надасте цінні відгуки для подальших покращень.
- Maelstrom Weapon підсвічуватиме Tempest, коли досягне 10 зарядів.
- Maelstrom Weapon підсвічуватиме Primordial Wave коли досягне 10 зарядів.
- Здібності, що витрачають Maelstrom Weapon та Stormweaver тепер будуть вказувати в підказці, що вони використовують Maelstrom Weapon або Stormweaver для підвищення швидкості заклинання, а також для збільшення шкоди або лікування, якщо вибрано відповідний талант.
- Static Accumulation підсвічуватиме витратні здібності Maelstrom Weapon на деякий час, коли спрацьовує ефект повернення ресурсів.
- Arc Discharge підсвічуватиме витратні здібності Maelstrom Weapon під час його активності.
- Legacy of the Frost Witch тривалість збільшено до 8 секунд (було 5 секунд).
- Legacy of the Frost Witch тепер надає збільшену на 15% фізичну та льодяну шкоди за перше очко таланту.
- Примітки розробників: Після змін в економіці Maelstrom Weapon та збільшеного доступу до Stormstrike, Legacy of the Frost Witch стало значно слабшим у порівнянні з іншими талантами 3-го блоку в дереві. Ми коригуємо ефективність, яку дає вибір лише 1 очка таланту в Legacy of the Frost Witch.
- Ice Strike тепер підсвічує Frost Shock.
- Ice Strike позитивний ефект більше не відображається на особистій панелі ресурсів.
- Lava Lash тепер споживає Whirling Earth, якщо спрацьовує Molten Assault.
- Crash Lightning візуальний ефект, анімацію та звук було повністю оновлено.
- Примітки розробників: Ми з нетерпінням чекаємо, щоб ви випробували оновлену версію Crash Lightning. Вважаємо, що візуальні ефекти, звукове оформлення та анімація тепер дійсно передають сутність цієї здібності.
- Fire Nova візуальне зображення оновлено.
- Ice Strike, посилена Frost Shock, отримала оновлені візуальні ефекти та звук.
- Ice Strike звук удару оновлений.
- Glyph of Spirit Raptors тепер працює з Flowing Spirits.
- Doom Winds більше не відображається на особистій панелі ресурсів.
- Hot Hand тепер відображається на особистій панелі ресурсів.
- Виправлено проблему, через яку Hot Hand надавав 50% збільшення шкоди для Lava Lash через Whirling Elements, коли не був обраний талант Hot Hand.
- Виправлено проблему, через яку Hot Hand відображав значення 0% на підказці аури.
- Деякі таланти змінили місце розташування.
- Splintered Elements тепер має 2 очки талантів і перенесений на місце Primal Maelstrom.
- Деякі іконки талантів були оновлені.
- Primal Maelstrom видалено.
- Totemic
- Зміна 12.02 Pulse Capacitor тепер збільшує шкоду Surging Totem тремор на 18% (було 25%).
- Зміна 12.02 Surging Totem тремор шкода зменшена на 10%.
- Зміна 23.01 Imbuement Mastery тепер збільшує шанс спрацьовування Windfury Weapon на 5% (було 10%).
- Зміна 23.01 Imbuement Mastery тепер збільшує шкоду Windfury Weapon на 8% (було 15%).
- Зміна 15.01 Tremor шкоду зменшено на 25%.
- Зміна 15.01 Searing Volley шкоду зменшено на 20%.
- Searing Bolt шкоду збільшено на 40%.
- Searing Volley шкоду збільшено на 40%.
- Oversurge тепер збільшує шкоду від Surging Totem під час Ascendance на 50% (було 150%).
- Sundering від активації Lava Lash тепер ініціює Earthsurge з ефективністю 50%.
- Earthsurge тепер викликає Tremor в зоні дії зі 100% ефективністю (було 200%).
- Поки Surging Totem активний, його замінює заклинання переміщення, яке викликає Surging Totem поруч. Це заклинання має час відновлення 6 секунд і не впливає на глобальний час відновлення.
- Виправлено проблему, через яку Sundering не активувало Windfury Weapon.
- Stormbringer
- Зміна 12.02 Tempest шкода по другорядних цілях зменшена на 15%.
- Зміна 12.02 Lightning Rod тепер завдає 8% від шкоди, нанесеної здібностями, які витрачають Maelstrom Weapon (було 10%).
- Зміна 05.02 Awakening Storms тепер генерує Tempest після кожного 4-го спрацьовування (було 3).
- Зміна 05.02 Voltaic Surge збільшує шкоду від Crash Lightning та Chain Lightning на 10% (було 15%).
- Зміна 23.01 Tempest шкода збільшена на 15%.
- Зміна 23.01 Awakening Storms шкода збільшена на 20%.
- Зміна 15.01 Conductive Energy тепер змушує Primordial Wave накладати Lightning Rod на свої цілі.
- Зміна 15.01 Завдяки таланту Conductive Energy, Chain Lightning накладає Lightning Rod на одну з найближчих цілей, якщо основна вже під впливом цього ефекту. Якщо всі додаткові цілі вже під Lightning Rod, тривалість на основній цілі буде поновлена.
- Arc Discharge тепер накопичується до 2 разів (було 1).
- Conductive Energy викликає Primordial Wave, який накладає Lightning Rod на цілі.
- Chain Lightning з Conductive Energy застосовує Lightning Rod на додаткові цілі, які ще не мають Lightning Rod. Якщо основна та додаткові цілі вже під впливом Lightning Rod, то він оновить Lightning Rod на основній цілі.
- Restoration
- Зміна 22.02 Все зцілення збільшене на 4%.
- Зміна 12.02 Healing Wave тепер коштує 2,5% від базової мани (було 3%).
- Примітки розробників: Ми вносимо коригування вартості Healing Wave, щоб укріпити його роль як ефективного, з точки зору мани, лікування.
- Зміна 23.01 Master of the Elements тепер триває 30 секунд (було 15 секунд).
- Зміна 15.01 Все лікування збільшено на 5%.
- Зміна 15.01 Acid Rain шкоду збільшено на 25%.
- Зміна 15.01 Виправлено проблему, через яку Therazane’s Resilience некоректно працював із сторонніми Earth Shield, накладеними іншими гравцями.
- Примітки розробників: Це коригування базового зцілення дозволяє зберегти продуктивність Шаманів зі спеціалізацією Restoration на рівні, який був до видалення Ancestral Guidance.
- Примітки розробників: Наші оновлення для Шамана зі спеціалізацією Restoration зосереджені на спрощенні, зменшенні кількості комбінацій клавіш і підтримці наборів талантів із Riptide.
- Новий талант: Mana Tide – Healing Tide Totem тепер додатково збільшує регенерацію мани союзників на 80%.
- Новий талант: Therazane’s Resilience – Earth Shield та Water Shield більше не втрачають зарядів і є ефективнішими на 115%.
- Новий талант: Whispering Waves – 10% від зцілення за допомогою Healing Wave також активується на кожному з ваших союзників, які мають Riptide.
- Healing Wave тепер вивчається на 11 рівні (було талантом).
- Wavespeaker’s Blessing тепер додатково збільшує періодичне лікування Riptide на 10/20%
- Spiritwalker’s Tidal Totem тепер спрацьовує після активації Healing Tide Totem.
- Downpour тепер замінює Healing Rain на 8 секунд (було 6 секунд).
- Примітки розробників: Ми надаємо можливість цьому ефекту закінчитися перед тим, як відновиться Healing Rain або Surging Totem, щоб уникнути ситуацій, коли потрібно скасувати позитивний ефект Downpour або чекати його завершення, якщо Downpour не потрібно застосовувати.
- Стартовий набір талантів був оновлений.
- Декілька талантів змінили місце розташування.
- Ancestral Vigor тепер має 2 очка талантів.
- Видалені таланти:
- Healing Wave (вивчається на 11 рівні)
- Mana Tide Totem
- Primordial Wave
- Farseer
- Зміна 23.01 Усі лікувальні ефекти Ancestor тепер отримують користь від Mastery: Deep Healing.
- Зміна 23.01 Усі лікувальні ефекти Ancestor зменшені на 15%.
- Зміна 23.01 Ancestor тепер застосовує Healing Wave, коли Шаман застосовує Healing Wave. Healing Wave лікує трохи більше, ніж Healing Surge.
- Зміна 23.01 Whispering Waves тепер також дублює лікування Healing Wave, яке накладають Ancestor.
- Зміна 23.01 Maelstrom Supremacy тепер збільшує лікування Healing Wave, Healing Surge, Wellspring, Downpour та Chain Heal на 15% (було 8%).
- Зміна 23.01 Elemental Reverb тепер збільшує лікування Riptide на 10% (було 5%).
- Totemic
- Downpour тепер замінює Surging Totem на 22 секунди (було 12 секунд).
PvP (Гравець проти гравця)
-
Electrocute (PvP талант) шкоду збільшено на 100%.
-
Elemental
- Зміна 23.01 Storm Conduit (PvP талант) тепер додатково зменшує тривалість переривання, яку ви отримуєте під час застосування Lightning Bolt або Chain Lightning, на 30%.
-
Новий PvP талант: Storm Conduit – Застосування Lightning Bolt або Chain Lightning зменшує час відновлення Astral Shift, Gust of Wind, Wind Shear і тотемів природи на 1 секунду.
-
Enhancement
-
Ride the Lightning (PvP талант) видалений.
-
-
Restoration
- Зміна 23.01 Storm Conduit (PvP талант) тепер додатково зменшує тривалість переривання, яку ви отримуєте під час застосування Lightning Bolt або Chain Lightning, на 50%.
-
Новий PvP талант: Storm Conduit – Застосування Lightning Bolt або Chain Lightning зменшує час відновлення Astral Shift, Gust of Wind, Wind Shear і тотемів природи на 3 секунди.
-
Totem of Wrath (PvP талант) тепер активується від Nature’s Swiftness.
- Зміна 15.01 Whispering Waves тепер дублює 25% лікування від Healing Wave у PvP-боях (було 10%).