wowhub-logo-anvil-crop
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Гільдії
  • Стрімери
  • Література
  • Аддони й аури
  • Тести та вікторини
  • Рандомайзер
  • Гайди
  • Новачкам
  • Про нас
  • Сезон 3
  • Література
  • Тести
  • Аддони й аури
  • Гайди
    • Повний гайд по Mythic+ підземеллям
    • Felreaver Deathcycle – як отримати транспорт
  • Новачкам
    • Глосарій WoW
    • Почати грати у World of Warcraft
    • Як установити аддони
    • Що таке Торгова лавка?
    • Повний гайд по Mythic+
    • Аддони й аури
    • Українізатор
  • Про нас
✕
  • ТОП М+
  • ТОП PvP
  • Cтрімери
  • Гільдії
  • Рандомайзер

Пробудник – Баланс класів у другому сезоні TWW – PTR 11.1

08/01/2025
Class 1 Class 2 Class 3 Class 4 Class 5 Class 6 Class 7 Class 8 Class 9 Class 10 Class 11 Class 13 Class 12

До виходу оновлення 11.1 ще залишився час, тому ці зміни можуть бути переглянуті в майбутніх оновленнях.

БОНУСИ КЛАСОВОГО КОМПЛЕКТУ

ПРОБУДНИК (Evoker)

  • Зміна 12.02 Disintegrate тепер має більш стриману візуалізацію для союзників у рейдах та підземеллях.
  • Rescue очищає від ефектів, що обмежують рух, як вас, так і вашу ціль.
  • Sleep Walk має час застосування 1,7 секунди (було 1,5 секунди).
  • Героїчні таланти
    • Flameshaper
      • Зміна 05.02 Consume Flame радіус дії тепер правильно збільшується, коли вражає більше ворогів.
      • Зміна 05.02 Consume Flame шкода збільшена на 900% за перший рівень Fire Breath (було 750%).
      • Зміна 05.02 Виправлено проблему, через яку шкода від Engulf збільшувалася від ефектів поступової шкоди, що накладали інші Пробудники.
      • Зміна 29.01 Consume Flame шкода тепер збільшується завдяки Scorching Embers.
      • Зміна 29.01 Draconic Instincts шанс спрацювання від меншої шкоди значно збільшено.
      • Зміна 15.01 Enkindle тепер завдає 25% шкоду від Essence-здібностей (було 20%).
      • Зміна 15.01 Enkindle знову завдає до 20% від шкоди Essence здібностей.
      • Зміна 15.01 Engulf час відновлення зменшено до 27 секунд (було 30 секунд).
      • Зміна 15.01 Consume Flame тепер споживає 2 секунди Fire Breath та Dream Breath (було 4 секунди). Шкода від Consume Flame тепер становить 750% від спожитої кількості (було 375%), а лікування тепер становить 300% від спожитої кількості (було 150%).
      • Зміна 15.01 Expanded Lungs збільшує шкоду або лікування від Fire Breath та Dream Breath на 30% (було 25%).
      • Примітки розробників: ми покращуємо слабші таланти для Flameshaper, щоб зробити їх ефективнішими в підземеллях. Замість збільшення тривалості та радіус дії Fire Breath і Dream Breath, Flameshaper тепер можна буде застосовувати частіше із більшою шкодою чи зціленням за коротший час. Також ми додаємо можливість відмовитися від Enkindle, щоб набори талантів через Echo краще працювали з Flameshaper.
      • Новий талант: Fulminous Roar – Fire Breath і Dream Breath наносять шкоду і зцілюють на 20% швидше.
      • Traveling Flame перероблено – більше не збільшує тривалість або радіус дії Fire Breath чи Dream Breath. Тепер зменшує час відновлення цих заклинань на 5 секунд після застосування Engulf.
      • Engulf час відновлення тепер залежить від швидкості.
      • Titanic Precision більше не враховує критичне влучання Reversion для спеціалізації Preservation, оскільки ця навичка не може критично зцілювати при застосуванні.
      • Conduit of Flame: шанс критичного удару збільшено до 15% (було 10%). Тепер правильно вказує, що збільшує шанс критичного удару для спеціалізації Preservation при здоров’ї понад 50%.
      • Expanded Lungs тепер є альтернативним вибором замість Enkindle.
      • Fan the Flames видалено.
  • Augmentation
    • Зміна 22.02 Shifting Sands ефективність бонусу до Універсальності зменшена на 20%.
    • Зміна 22.02 Breath of Eons тепер накопичує 8% отриманої шкоди (було 10%).
    • Зміна 22.02 Close as Clutchmates збільшення ефективності Ebon Might і Breath of Eons поза рейдом зменшене до 10% (було 25%).
    • Зміна 12.02 Rumbling Earth тепер завдає 30% від шкоди Upheaval (було 50%).
    • Зміна 12.02 Виправлено проблему, через яку використання Breath of Eons з талантом Maneuverability продовжувало дію Ebon Might від безкоштовної активації Upheaval, що спрацьовувала від бонусу комплекту з 2 предметів Liberation of Undermine.
    • Зміна 12.02 The Liberation of Undermine бонус комплекту з 2 предметів – Шанс на активацію зменшено на 35%.
    • Зміна 12.02 The Liberation of Undermine бонус комплекту з 4 предметів – Тепер шанс активації Essence Burst становить 50% (було 100%).
    • Зміна 05.02 Upheaval від бонусу за комплект із 2 предметів Liberation of Undermine більше не збільшують тривалість Ebon Might.
    • Зміна 15.01 Примітки розробників: Ця зміна покликана зменшити захисну силу Augmentation у підземеллях. Augmentation постійно перевищував очікування при проходженні високих ключів, тому ми зробили так, щоб Ebon Might більше не поширювався на танків і цілителів. Водночас ми підвищуємо ефективність Ebon Might, щоб збільшити шкоду яку завдає Augmentation і компенсувати втрату корисності підтримки танків і цілителів.
    • Зміна 15.01 Ebon Might більше не поширюється на танків і цілителів.
    • Зміна 15.01 Close as Clutchmates було знову додано. Ebon Might і Breath of Eons тепер на 25% ефективніші поза рейдом.
    • Новий талант: Rockfall – Upheaval досягає максимального рівня прискорення на 20% швидше і має 60% шанс дати Essence Burst.
    • Новий пасивний ефект: Close as Clutchmates – Ebon Might та Breath of Eons на 25% ефективніші, якщо ви перебуваєте не в рейді.
    • Ebon Might більше не впливає на танків і цілителів (раніше віддавав перевагу DPS).
      • Примітки розробників: у Undermine(d) ми вносимо значні зміни до функціоналу цільового підсилення Ebon Might для союзників, щоб краще збалансувати продуктивність у невеликих групах, таких як підземелля та PvP. Спеціалізація Augmentation раніше надто сильно підвищувала виживаність групи, в контенті на декількох гравців, порівняно з іншими спеціалізаціями через вплив Ebon Might на танків і цілителів. Це ускладнювало масштабування їхньої шкоди без перевищення загальної ефективності над спеціалізаціями, що фокусуються виключно на завданні шкоди. При виключенні впливу Ebon Might на танків і цілителів ми повертаємо пасивний ефект Close as Clutchmates, щоб зробити їхню шкоду правильно масштабованою та еквівалентною між рейдами та підземеллями.
    • Motes of Possibility шанс активації збільшено до 25% (було 15%).
    • У підземеллях і рейдах союзники більше не бачать додаткові спрацьовування Upheaval від таланту Rumbling Earth.
    • Талант Seismic Slam перенесено до PvP-талантів.
  • Devastation
    • Зміна 22.02 Вся шкода від здібностей збільшена на 6%.
    • Зміна 22.02 Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine – більше не надає Essence Burst від спрацьовування Shattering Star.
    • Зміна 12.02 Шкода всіх здібностей збільшена на 4%.
    • Зміна 05.02 Fire Breath поступова шкода збільшена на 15%.
    • Зміна 05.02 Eternity Surge шкода збільшена на 20%.
    • Зміна 05.02 Scintillation активує Eternity Surge із 40% потужністю (було 50%).
    • Новий талант: Azure Celerity – Disintegrate може спрацювати на один раз більше, але при цьому завдає на 8% меншу шкоду.
    • Scorching Embers тепер збільшує шкоду залежно від рівня посилення, максимум до 40%, подібно до Molten Embers для Augmentation.
    • Firestorm шкода збільшена на 50%, тривалість зменшена до 6 секунд (було 10 секунд).
    • Eternity Surge тепер застосовується на ворогів у радіусі 25 ярдів від вас (було 12 ярдів від цілі).
    • Hoarded Power видалено.
  • Preservation
    • Зміна 23.01 Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine тепер працює з ефектом Echo, при використанні Verdant Embrace.
    • Зміна 23.01 Класовий комплект Liberation of Undermine – ефективність поступового лікування Insurance знижено на 30%.
    • Зміна 23.01 Класовий комплект Liberation of Undermine – лікування Insurance, яке активується за умовою низького рівня здоров’я, зменшено на 15%.
    • Примітки розробників: Історично Emerald Blossom активувала Echo для стабільності, але це ускладнювало ефективне поєднання цих заклинань. Ми оновлюємо Echo, щоб воно більше не активувалося від Emerald Blossom, дозволяючи гравцям використовувати Emerald Blossom, не “марнуючи” активні Echo.
    • Зміна 23.01 Emerald Blossom більше не активує Echo.
    • Зміна 23.01 Echo опис було оновлено. Тепер зазначено, що заклинання, які витрачають Essence, не можуть активувати Echo.
    • Dream Breath тепер зцілює вас і 5 поранених союзників (зцілював тільки 5 союзників).
      • Примітки розробників: це забезпечує, що ефект поступового зцілення від Dream Breath завжди буде активним на вас, тому вам більше не доведеться свідомо пропускати союзників у зоні дії конусу.
    • Dream Breath і Reversion більше не отримує бонуси від Mastery: Lifebinder. Замість цього вони будуть повторно перераховувати бонус майстерності під час кожного поступового спрацьовування, залежно від поточного рівня здоров’я цілі та вашого.

PvP (Гравець проти гравця)

  • Sleep Walk більше не має час відновлення.
  • Dream Catcher (PvP талант) видалено.
  • Героїчні таланти
    • Flameshaper
      • Зміна 05.02 Consume Flame тепер зменшується на 60% у PvP бою (було 40%).
      • Зміна 05.02 Engulf зменшується на 70% у PvP бою (було 60%).
      • Зміна 29.01 Consume Flame шкода зменшена на 40% у PvP-боях.
  • Devastation
    • Зміна 05.02 Eternity Surge шкоду зменшено на 20% у PvP бою.
  • Augmentation
    • Новий PvP талант: Seismic Slam – Landslide б’є об землю ворогів, які знаходяться в повітрі, і накладає приголомшення на 4 секунди, а час відновлення Landslide зменшується на 15 секунд.
    • Dream Projection (PvP Talent) has been removed.

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримати проєкт

WoW Hub 2025 All rights reserved.
Контактна форма
✕

Увійти

Втратили свій пароль?

✕