Лицар смерті – Баланс класів у другому сезоні TWW – PTR 11.1

До виходу оновлення 11.1 ще залишився час, тому ці зміни можуть бути переглянуті в майбутніх оновленнях.
ЛИЦАР СМЕРТІ (DEATH KNIGHT)
- Примітки розробників: на цей момент Лицарі Смерті зі спеціалізаціями Frost і Unholy неймовірно живучі, часто вмирають рідше, ніж танки, і значно перевершують інші спеціалізації в грі. З точки зору фентезі це логічно, адже Лицарі Смерті мають бути доволі витривалими, і їхні уміння цьому сприяють, але зараз ситуація виглядає так, що їх просто неможливо вбити. Ми очікуємо, що Лицарі Смерті залишаться одним з найбільш живучих класів, але майбутні зміни мають наблизити їх до більш адекватного рівня.
- Blood
- Зміна 13.02 Шкода всіх здібностей збільшена на 20%.
- Примітки розробників: Ми виявили, що шкода танків не відповідає шкоді DPS, тому проводимо коригування шкоди всіх танкових спеціалізацій для більш рівного балансу.
- Зміна 13.02 Шкода всіх здібностей збільшена на 20%.
- Frost
- Зміна 22.02 Шкода всіх здібностей збільшена на 5%.
- Зміна 29.01 Obliterate шкода збільшена на 20%.
- Зміна 29.01 Frost Strike шкода збільшена на 15%.
- Зміна 29.01 Rime тепер збільшує шкоду Howling Blast на 275% (було 225%).
- Зміна 29.01 Breath of Sindragosa шкода збільшена на 10%.
- Зміна 29.01 Бонус 4 частин комплекту Liberation of Undermine – Murderous Frenzy тепер збільшує Майстерність на 12% протягом 6 секунд замість Швидкості.
- Зміна 23.01 Glacial Advance візуальний ефект оновлено.
- Зміна 23.01 Бонус за 2 предмети комплекту Liberation of Undermine – Winning Streak! тепер накопичується до 6 разів (було 8).
- Зміна 23.01 Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine:
- Ефективність Frostscythe, викликаного Frost Strike і Glacial Advance, знижена до 30% (було 50%).
- Ефективність Frostscythe після втрати Winning Streak! зменшена до 100% (було 125%).
- Frostscythe збільшена ефективність по основній цілі знижена до 40% (було 50%).
- Veteran of the Third War збільшує витривалість на 12% (було 20%), та на 6% у PvP (було 10%).
- Null Magic зменшує магічну шкоду, яку ви отримуєте, на 5% (було 8%), та на 3% у PvP (було 4%).
- Permafrost генерує поглинальний щит на 30% від шкоди ваших автоатак (було 40%).
- Unholy
- Зміна 22.02 Шкода всіх здібностей і шкода вихованців збільшена на 5%.
- Зміна 05.02 Death Coil шкода збільшена на на 13%.
- Зміна 05.02 Magus of the Dead шкода збільшена на 35%.
- Зміна 05.02 Doomed Bidding тепер викликає Magus of the Dead на 6 секунд (було 8 секунд).
- Зміна 05.02 Commander of the Dead збільшує шкоду від Gargoyle та Army of the Dead на 45% (було 35%).
- Зміна 05.02 Gargoyle шкода збільшена на 15%.
- Зміна 29.01 Death Coil шкода збільшена на 15%.
- Зміна 29.01 Apocalypse ghoul шкода збільшена на 25%.
- Зміна 29.01 Magus of the Dead шкода збільшена на 15%.
- Зміна 29.01 Soul Reaper шкода збільшена на 35%.
- Зміна 29.01 Clawing Shadows і Scourge Strike шкода збільшена на 15%. Не впливає на Vampiric Strike.
- Зміна 23.01 Бонус за 4 предмети комплекту Liberation of Undermine – Виправлено помилку, через яку Winning Streak! міг припинятися під час активного Dark Transformation.
- Veteran of the Third War збільшує витривалість на 12% (було 20%), та на 6% у PvP (було 10%).
- Null Magic зменшує магічну шкоду, яку ви отримуєте, на 5% (було 8%), та на 3% у PvP (було 4%).
- Permafrost генерує поглинальний щит на 30% від шкоди ваших автоатак (було 40%).
- Apocalypse і Raise Dead миттєво викликають вурдалака.
- Візуальні ефекти від Apocalypse та Raise Dead оновлено.
- Rider of the Apocalypse
PvP (Гравець проти гравця)
- Blood
- Walking Dead (PvP талант) видалено.
- Frost
- Новий PvP талант: Death’s Cold Embrace – Pillar of Frost надає вам Remorseless Winter, збільшує його шкоду на 1000% та радіус на 150%, але ваша швидкість руху значно зменшується на час його дії. Час відновлення Pillar of Frost збільшено на 15 секунд.
- Veteran of the Third War тепер збільшує Витривалість на 6% в PvP боях (було 10%).
- Null Magic тепер зменшує вхідну магічну шкоду на 3% в PvP боях (було 4%).
- Dead of Winter (PvP талант) видалено.
- Unholy
- Veteran of the Third War тепер збільшує Витривалість на 6% в PvP боях (було 10%).
- Null Magic тепер зменшує вхідну магічну шкоду на 3% в PvP боях (було 4%).
- Necrotic Wounds більше не має компонента зцілення.