Друїд – Баланс класів у другому сезоні TWW – PTR 11.1

До виходу оновлення 11.1 ще залишився час, тому ці зміни можуть бути переглянуті в майбутніх оновленнях.
ДРУЇД (DRUID)
-
- Зміна 12.02 Lycara’s Meditation тепер вимагає, щоб гравці перебували в формі кота протягом 2 секунд (залежно від Швидкості), щоб зберегти бонус до критичного удару, якщо вони вступили в форму кота за допомогою Skull Bash при наявності таланту Fluid Form.
- Примітки розробників: Ми не хочемо стимулювати гравців до виконання незручних або нелогічних ротацій для підтримки бонусів Lycara’s Teachings від форм, що не відповідають спеціалізації. Це оновлення має на меті прибрати необхідність для Друїдів зі спеціалізацією Restoration використовувати Skull Bash, щоб активувати бонус форми кота, оскільки Skull Bash не потрапляє в глобальний час відновлення та може активувати бонус в перерві між основними заклинаннями. Це не найелегантніше рішення для закриття цієї лазівки, але ми вважаємо, що воно виправдане, щоб зберегти Lycara’s Meditation і дозволити використовувати Skull Bash при наявності таланту Fluid Form.
- Зміна 15.01 Moonkin Form було додано до дерева талантів класу на місце, яке раніше займало Sunfire.
- Примітка розробників: Повернення Moonkin Form до дерева талантів класу надає Друїдам спеціалізації Restoration можливість використовувати Convoke the Spirits для завдання магічної шкоди, подібно до того, як зараз вони можуть використовувати Cat Form для фізичної шкоди.
- Зміна 15.01 Sunfire переміщено на позицію Improved Sunfire. Ефект Improved Sunfire тепер включено в Sunfire.
- Зміна 15.01 Fluid Form перетворює вас на Moonkin Form після завершення застосування Wrath або Starfire, а не на початку застосування.
- Примітка розробників: Перехід у форму змінює глобальний час відновлення, незалежно від того, чи це пряма трансформація, чи здібність Fluid Form. Початок застосування Wrath або Starfire і скасування цих здібностей дозволяли Друїдам трансформуватися в Moonkin без глобального часу відновлення.
- Зміна 15.01 Lycara’s Meditation тепер зберігає лише бонуси від ваших форм, бонус до Швидкості від гуманоїдної форми більше не зберігається.
- Примітка розробників: Друїди можуть миттєво повернутися до гуманоїдної форми і, використовуючи Fluid Form, знову перейти до потрібної форми без витрат глобального часу відновлення. Це стосується лише гуманоїдної форми — перехід до і з форм зміни має певну вартість. Ми вносимо цю зміну, оскільки часте перетворення в гуманоїдну форму для збереження бонусу до Швидкості від Lycara’s Teachings не є передбаченою механікою гри.
- Багато талантів змінили своє розташування у дереві талантів.
- Новий талант: Grievous Wounds – шкода від Rake, Rip і Thrash збільшена на 10%.
- Новий талант: Gale Winds – збільшує радіус Typhoon на 20% та дальність на 5 ярдів.
- Новий талант: Incessant Tempest – зменшує час відновлення Typhoon на 5 секунд.
- Новий талант: Circle of the Wild – фізична шкода від ваших здібностей збільшується на 5% (25% для Restoration друїдів).
- Новий талант: Circle of the Heavens – магічна шкода від ваших заклинань збільшується на 5% (25% для Restoration друїдів).
- Новий талант: Lycara’s Meditation – ви зберігаєте бонус Lycara’s Teachings з вашої останньої форми протягом 5 секунд після виходу з неї.
- Новий талант: Symbiotic Relationship – ви формуєте зв’язок з союзником. Ваше самозцілення також лікує союзника на 10% від вашого зцілення. Лікування союзника, на якому Symbiotic Relationship, зцілює вас на 8% від його зцілення.
- Новий талант: Aessina’s Renewal – коли вхідна шкода завдає понад 12% від вашого максимального здоров’я, ви миттєво відновлюєте 10% здоров’я. Цей ефект може спрацьовувати не частіше ніж раз на 30 секунд.
- Новий талант: Perfectly-Honed Instincts – Well-Honed Instincts може спрацьовувати раз на 90 секунд.
- Ursoc’s Spirit оновлено – витривалість збільшена на 4%. У формі ведмедя витривалість додатково збільшується на 5%.
- Примітка розробників: ці бонуси перемножуються, тому здоров’я друїдів у формі ведмедя залишається незмінним.
- Light of the Sun замінює Skull Bash лише для Balance Druids – час відновлення Solar Beam зменшується на 15 секунд, коли воно перериває основну ціль.
- Improved Rejuvenation замінено на Lingering Healing – тривалість Rejuvenation збільшена на 3 секунди. Тривалість Regrowth збільшується на 3 секунди, якщо застосовується на себе.
- Instincts of the Claw тепер коштує 1 очко таланту (було 2), а також оновлено – шкода Ferocious Bite і Maul збільшена на 8%.
- Lore of the Grove тепер коштує 1 очко таланту (було 2), а також оновлено – шкода Moonfire і Sunfire збільшена на 10%.
- Fluid Form оновлено – Skull Bash тепер можна використовувати в будь-якій формі, і воно перетворює вас у форму кота за потреби.
- Rejuvenation зцілення збільшене на 5%.
- Wild Growth зцілення збільшене на 5%.
- Rip шкода зменшена на 9%.
- Shred шкода збільшена на 10%.
- Swipe шкода збільшена на 10%.
- Ferocious Bite шкода зменшена на 8%.
- Cyclone тривалість тепер 5 секунд (було 6).
- Disorienting Roar переривається після невеликої нанесеної шкоди, а не за будь-якої.
- Rising Light, Falling Night видалено.
- Героїчні таланти
- Druid of the Claw
- Ravage шкода зменшена на 8%.
- Druid of the Claw
- Balance
- Зміна 29.01 Power of Goldrinn шкода збільшена на 100%.
- Зміна 29.01 Starsurge шкода збільшена на 5%.
- Зміна 29.01 Touch the Cosmos шанси збільшені до 18% від Wrath (було 15%) і 25% для Starfire (було 22%).
- Зміна 15.01 Друїди спеціалізації Balance тепер вивчають Moonkin Form в дереві талантів класу, досягнувши 10 рівня.
- Зміна 15.01 Light of the Sun було переміщено до дерева талантів класу для Друїдів спеціалізації Balance .
- Sunfire тепер вивчається на 10 рівні (було талантом).
- Видалено наступні таланти:
- Light of the Sun
- Sunfire (тепер вивчається на 10 рівні)
- Feral
- Wildstalker
- Зміна 22.02 Bursting Growth шкода збільшена на 20%.
- Зміна 22.02 Шкода автоматичних атак у ближньому бою збільшена на 25%.
- Зміна 22.02 Adaptive Swarm шкода збільшена на 25%.
- Зміна 22.02 Бонус 2 частин комплекту Liberation of Undermine – Big Winner!!! шкода збільшена на 40%.
- Зміна 29.01 Шкода всіх здібностей збільшена на 8%.
- Зміна 23.01 Бонус за 2 предмети комплекту Liberation of Undermine оновлено – безкоштовні Ferocious Bites тепер не скидають Winning Streak!.
- Зміна 15.01 Друїди спеціалізації Feral тепер вивчають Thrash у дереві талантів класу, досягнувши 10 рівня.
- Thrash тепер вивчається на 10 рівні (було талантом).
- Brutal Slash шкода збільшена на 10%.
- Killer Instinct більше не збільшує шкоду Moonfire, застосованого через Lunar Inspiration.
- Wildstalker
- Guardian
- Elune’s Chosen
- Зміна 22.02 Fury of Elune шкода збільшена на 80%.
- Зміна 22.02 Шкода всіх здібностей збільшена на 5%.
- Зміна 22.02 Moonfire шкода збільшена на 20%.
- Зміна 12.02 Шкода всіх здібностей збільшена на 20%.
- Примітки розробників: Ми помітили, що шкода, яку завдають танки, не відповідає рівню шкоди, яку завдають DPS спеціалізації, тому ми коригуємо шкоду для всіх танкових спеціалізацій, щоб наблизити їх до рівня DPS спеціалізації.
- Зміна 15.01 Друїди спеціалізації Guardian тепер вивчають Verdant Heart в дереві талантів класу після досягнення 10 рівня.
- Зміна 15.01 Raze було оновлено – завдяки силі Урсока, ви завдає фізичну шкоду вашій цілі та всім іншим ворогам перед вами. Шкода зменшена при наявності кількох цілей.
- Примітка розробників: Це оновлення дозволяє Raze завжди завдавати підвищену шкоду основній цілі, навіть якщо є інші цілі.
- Новий талант: Ursol’s Warding – ви отримуєте зменшення магічної шкоди еквівалентне 5/10% від вашого зменшення шкоди бронею.
- Reinvigoration оновлено – Frenzied Regeneration додатково зцілює протягом 1/2 секунд і застосовує Rejuvenation і Regrowth із ефективністю 100/200%.
- Verdant Heart тепер вивчається на 10 рівні (було талантом).
- Mangle шкода збільшена на 10%.
- Maul шкода зменшена на 8%.
- Raze шкода зменшена на 8%.
- Raze тепер замінює Maul.
- Layered Mane видалено.
- Elune’s Chosen
- Restoration
- Зміна 12.02 Master Shapeshifter тепер відновлює на 30% менше мани від здібностей у формі заклинателя.
- Зміна 23.01 Mastery: Harmony ефективність збільшено на 12%, а його швидкість масштабування скориговано.
- Зміна 15.01 Друїди спеціалізації Restoration тепер вивчають Improved Nature’s Cure в дереві талантів класу, досягаючи 10 рівня.
- Improved Nature’s Cure тепер вивчається на 10 рівні (було талантом).
- Mastery: Harmony – ефективність збільшена на 30%. Тепер зменшує бонус із кожним додатковим ефектом лікування.
- Примітка розробників: це оновлення до Mastery: Harmony спрямоване на те, щоб заохочувати перші кілька ефектів поступового зцілення, застосованих до союзників, одночасно пом’якшуючи масштабування при великій кількості таких ефектів. Проте це масштабування завжди залишатиметься бонусом за наявність додаткових ефектів поступового зцілення на цілях.
- Tranquility час застосування зменшено до стандартних 5 секунд (було 8 секунд). Загальне зцілення не змінилось.
- Nature’s Swiftness збільшує зцілення від Regrowth на 200% (було 100%).
- Flourish викликає початковий ефект від зцілення, рівномірно розподілений між союзниками.
- Уся шкода зменшена на 20%.
- Примітка розробників: це зменшення шкоди зберігає фізичну або магічну шкоду Restoration Druid на рівні попередніх оновлень при виборі талантів Circle of the Wild або Circle of the Heavens . Ми впроваджуємо цю зміну з метою спрямувати Restoration Druids на використання або їхніх фізичних атак, або магічних здібностей, замість того, щоб поєднувати їх, аби зменшити складність ротації завдання шкоди.
- Зміна 12.02 Lycara’s Meditation тепер вимагає, щоб гравці перебували в формі кота протягом 2 секунд (залежно від Швидкості), щоб зберегти бонус до критичного удару, якщо вони вступили в форму кота за допомогою Skull Bash при наявності таланту Fluid Form.
PvP (Гравець проти гравця)
- Thorns (PvP талант) був перероблений — тепер це пасивна здатність, яка активується, коли ви використовуєте Barkskin або Ironbark.
- Feral
- King of the Jungle (PvP талант) видалено.
- Restoration
- Зміна 23.01 Ancient of Lore (PvP талант) – Більше не заважає накладати інші заклинання Друїда під час своєї тривалості, натомість Blossom Burst тепер замінює Ancient of Lore на час своєї тривалості, а Mass Blooming замінює Efflorescence. Лікування від Blossom Burst та Mass Blooming збільшено на 30%, а також збільшена швидкість руху.
- Зміна 15.01 Tranquility зцілення збільшено на 100% у бою PvP.
- Новий PvP талант: Ancient of Lore – Перетворює вас у Ancient of Lore на 12 секунд, що запобігає використання проти вас всіх ефектів контролю, зменшує отримувану шкоду на 20% та надає доступ до Blossom Burst і Mass Blooming. Знижена швидкість руху, замінює Incarnation: Tree of Life. Час відновлення 1,5 хвилини.
- Blossom Burst – зцілює союзника та застосовує 1 відсутній ефект поступового зцілення. Якщо всі ефекти присутні, Blossom Burst лікує з критичним ефектом.
- Mass Blooming – зцілює 5 союзників і застосовує 1 відсутній ефект поступового зцілення.
- Новий PvP талант: Forest Guardian – Wrath, Starfire, Cyclone та здібності для генерування комбо-очок збільшують тривалість ваших активних ефектів поступового зцілення на 1 секунду для 3 союзників. Starsurge та здібності, що витрачають комбо-очки, збільшують швидкість ваших заклинань поступового зцілення на 25% протягом 4 секунд.
- Mastery: Harmony більше не має зниження ефективності на 20% у бою PvP.
- Lifebloom зцілення збільшено на 15% у бою PvP.
- PvP таланти видалено: