[Hotfix] Зміни в пошкодженнях мобів у Вибоях

У той час як групові Вибої стали складнішими, з’явився неоголошений хотфікс (цей хотфікс трохи нижче) на послаблення 20% шкоди ворожих заклинань для одиночних Вибоїв.
Для соло Вибойців це 20% послаблення пошкоджень здібностей зробить мобів і треш трохи (і мається на увазі саме ТРОХИ) більш стерпними. Це впливає як на заклинання для однієї цілі (тобто Web Bolt), так і на заклинання AoE (тобто Burn Away).
- Web Bolt зменшився з 1,09 млн шкоди до 880 тис. шкоди за застосування для соло DPS.
- Burn Away зменшився з 750 тис. шкоди до 578 тис. шкоди за застосування для соло DPS.
Переважно, здоров’я та шкода залишилися незмінними для гравців-одинаків.

HOTFIXES
13 вересеня, 2024
Delves
- Виправлено помилку, через яку боси неправильно масштабувалися з більшою кількістю гравців.
- Збільшено шкалу здоров’я ворогів у Вибоях, коли вони групуються з іншими гравцями.
- Зменшено масштабування шкоди багатьма здібностями ворогів у Вибоях, коли вони згруповані з іншими гравцями.
- Скориговані параметри таргетування ворога в Вибоях.
– Примітки розробників: наша мета — якнайбільше відповідати складності соло та групової гри у Вибоях. Переглядаючи дані про групові Вибої, ми помітили неочікувано низький час бою в поєднанні з несподівано високою летальністю. Ми визначили основну причину цієї проблеми та виправили її. Це виправлення збільшить масштабування здоров’я ворогів для кожного додаткового присутнього гравця, але ми також зменшуємо масштабування шкоди багатьох здібностей для компенсації. - Вплив Зеквіра посилився, представивши новий варіант ворога в Вибоях 8-го рівня.
- Виправлено проблему, через яку інтерфейс панелі здоров’я міг неправильно відображати значення в Лігві Зеквіра під час перебування в групі.
- Revives Remaining змінено на Lives Remaining. Тепер щоразу, коли гравець помирає, лічильник зменшується (було щоразу, коли гравець “випускає дух”). Крім того, досягнення контрольної точки тепер дає +1 життя.
– Примітка розробника: ця механіка виявилася заплутаною у своїй функціональності, через що було помилкою випускати дух під час гри в певних умовах. Ця зміна має зробити досвід проходження більш узгодженим, незалежно від розміру чи складу групи.