TBC Anniversary: Обговорення пост-нерф складності та тестування пре-нерф рейдів

Після численних дискусій у спільноті Blizzard повідомили, що Tier 4 буде виходити в пост-нерф стані, однак щодо Tier 5 рішення ще не остаточне. Тим часом Героїчні Підземелля на PTR повернули до пре-нерф налаштувань.
Також відкриється тестування рейдів Gruul і Magtheridon — старт в п’ятницю 12 грудня о 22:00 за київським часом, кінець в понеділок 15 грудня о 22:00 за київським часом

Дякуємо за відгуки та обговорення складності рейдів на майбутніх Burning Crusade Classic Anniversary серверах.
Підземелля та рейди
Ми все ще плануємо випустити контент Tier 4 (Karazhan, Gruul і Magtheridon) у пост-нерф стані. Водночас ми розуміємо частину гравців, які хочуть складнішого PvE, і продовжуємо обговорювати, яким має бути Tier 5 — особливо Serpentshrine Cavern та Tempest Keep.
Однак ми хочемо поекспериментувати з випуском складнішого контенту в інших частинах TBC та вислухати думки спільноти.
Ми повертаємо Героїчні Підземелля на PTR до пре-нерф складності.
Ми сподіваємось, що це дозволить запропонувати складніший контент гравцям, які хочуть отримувати найкраще спорядження якомога швидше, водночас залишаючи більш спокійний, «казуальний» досвід для Tier 4 рейдів.
Будемо раді вашим відгукам щодо цих змін у PTR-підземеллях.
Тестування рейдів
Тест на Gruul та Magtheridon буде відкритий:
12 грудня, 22:00 — 15 грудня, 22:00 (за київським часом).
Оновлення Арени
Арени незабаром стануть доступними на PTR як частина тестового сезону, який триватиме кілька тижнів. Окрім змін, оголошених раніше, додаються ще кілька коригувань. Хоча наша мета — зберегти бойовий досвід TBC Arena максимально автентичним, ми хочемо, щоб навіть крайні ситуації, наприклад коли обидві команди втратили DPS, завершувалися природним шляхом. Для цього вводиться Dampening.
- 2v2 Dampening
- Починається через 20 хв.
- Стартує з 0%, зростає на 6% за хвилину.
- Досягає 100% через 16 хв 40 сек після початку Dampening.
- 3v3 і 5v5 Dampening
- Вимкнено за замовчуванням.
- Починається, коли в обох команд менше живих гравців, ніж розмір брекету — через 5 хв.
- Стартує з 0%, зростає на 6% за хв.
- Кап — 100% через 16 хв 40 сек після початку Dampening.























































